Бауыржан Момышұлы "Ұшқан ұя". 8 сынып (Қысқа мерзімді сабақ жоспары)

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бауыржан Момышұлы "Ұшқан ұя". 8 сынып (Қысқа мерзімді сабақ жоспары)

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім мазмұны бойынша қысқа мерзімді сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Күні:

Мұғалімнің аты- жөні: Нурбаева Айнр Камбаровна

Пәні: Қазақ әдебиеті

Сынып: 8

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Бөлім

Махаббат пен абырой

Сабақтың тақырыбы:

Бауыржан Момышұлы «Ұшқан ұя» повесіндегі кейіпкерлер әлемі

Оқу мақсаттары

8.Т/Ж3 – көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы орындай алады: Шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Кейіпкерлердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды.

Оқушылардың кейбірі орындай алады: Кейіпкерге қатысты өз пікірін білдіреді, кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді.

Бағалау критерийлері

Кейіпкерлерге жанама , тура мінездеу береді.

Кейіпкерлерге мінездеме бере алады.

Маңызды оқиғаны анықтап, көзқарастарын білдіреді.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар қолдана алады:

Көркем шығармадағы кейіпкерлерге мінездеме беріп, кейіпкерлерді сомдау жайында ойларын айтады;

Көркем шығармадағы кейіпкер бейнесін талдап жазады;

Өз көзқарастарын жазылым жұмысында шығармашылықпен жеткізеді.

Пәндік лексика мен терминология:кейіпкер, кейіпкерге мінездеме, тура мінездеу, жанама мінездеу

Диалог пен жазылымға арналған тілдік қолданыстар:

Менің ойымша...

Менің байқауымша...

Шығармадағы кейіпкерлер жайында былай ойлаймын...

Кейіпкерлерді сомдауда ақынның суреткерлік шеберлігі мына жолдардан анық байқалады:

Ойымды қорыта келе:

Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік ел» жалпы қоғамдық құндылығы:

  • тіл мен мәдениет;

  • өмір бойы білім алу;

  • топта мүшесі ретінде жүктелген жауапкершілікті сезіну;

  • топтық және жұптық жұмыста ынтымақтастықпен жұмыс жасау

Аталған құндылықтар сабақ тақырыбы арқылы оқушыларлың топтаса және жеке отырып жұмыс жасаулары, сын тұрғысынан ойлау білу, ақпаратты өңдей білу, өзіндік көзқарасын дәлелдей алу дағдылары негізінде жүзеге асады.

Пәнаралық байланыс

Қазақ тілі, өзін- өзі тану, тарих

Алдыңғы білім

Бауыржан Момышұлы «Ұшқан ұя» повесі

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі

Психологиялық ахуал.

«Жүректен жүрекке» бір- біріне жылы лебіздерін білдіру.

Үй тапсырмасын сұрау.

Білу

«Сұрақтар жаңбыры»

1.Бауыржан Момышұлы кім?

2. «Ұшқан ұя» шығармасы кімнің атынан баяндалған?

3.Бауыржанның атасы кім? Әкесі кім? Қандай адам болған?

4.Анасы туралы не айтатын едіңдер?

5.Бала Бауыржан бала кезінде қандай болған?

6.Бала Бауыржанға Имаш қандай батасын берген?

-жылдамдыққа үйренеді,

-сұрақтарға жауап бееді;


Сабақтың ортасы























Түсіну

«Сүзгі» әдісі арқылы шығармадан тұрақты тіркестерді теріп жазу.


Дескриптор:

-тұрақта тіркестерді табады;

- теріп жазады;


Талдау

Өлеңді құрылысына қарай талдау.

Дескриптор:

-сауатты жазады;

- талдау жасайды;

-оқиға желісін өз ойымен байланыстырады.



Сергіту сәті: «Кім жылдам?»

Жинақтау

«Кейіпкерлер әлемі» тақырыбында «үш қадамдық» сұхбат жүргізу.

1 қадам: Кластер құру

2 қадам: Диалогқа түсу.

3 қадам: Топтастыру.

Дескриптор:

-көтерілген мәселені анықтайды;

-кейіпкер туралы пікірін нақтылы білдіреді;


Қолдану

ҚБ


Кейіпкерлер

Тура мінездеу

Жанама мінездеу










Өзін- өзі бағалау

Дескриптор:

-Shape1 кейіпкерлерге мінездеме бере алады;

-Shape2 оқиғаға көзқарастарын білдіреді.

-Shape3 кейіпкерлерге жанама , тура мінездеу береді;

Үйге тапсырмасы: Әдеби эссе жазу.


Оқулық, дәптер



















А3 қағазы, маркер

Сабақтың соңы


Баға беру

Кері байланыс: «Ауа райы» әдісі арқылы күн, бұлт, жаңбыр суретін таңдап, жазу.

Күн- өте жақсы түсіндім, сабақ қызықты болды.

Бұлт- жақсы түсіндім, сабақ ұнады.

Жаңбыр- маған қиындау болды





Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларға тапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Қосымша көмек қажет ететін оқушыларға жұппен, жұмыс барысында бағыттап отырамын;

Қабілетті жоғары оқушылардан жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап аламын;

«Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы білімін жинақтау, жетекші сұрақтар арқылы негізгі ақпаратты анықтайды; ҚБ тапсырмасын орындау барысында көтерілген мәселені анықтап дәлелдейді; кері байланыс оқушының білім алуын, шешім қабылдай білу дағдысын қалыптастырады.

Пəнаралық байланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғау ережелері

АКТ-мен байланыс

Құндылықтар

дағы

байланыс


Қазақ тілі,

өзін-өзі тану, тарих

Бағалау-

Оқушылардың

үйренгенін тексеруді

қалай жоспарлайсыз?

Әр оқушының мақсатына жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолданылады.

Қошеметтеу, кері байланыс,

арқылы оқушылардың өзін-өзі реттеуі, өзін- өзі бағалауында оқушылардың оқу жетістіктері айқын байқалады.

Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары жүзеге асырылды ма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағы ахуал

қандай болды?

Мен жоспарлаған

саралау шаралары

тиімді болды ма?

Мен берілген

уақыт ішінде

үлгердім бе? Мен

өз жоспарыма

қандай түзетулер

енгіздім жəне

неліктен?















Қорытынды бағамдау

Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды

жетілдіруге көмектесетін не білдім?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.02.2019
11790
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі