Материалдар / ББЖМ (МОДО) математикалық сауаттылық тапсырмалары.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ББЖМ (МОДО) математикалық сауаттылық тапсырмалары.

Материал туралы қысқаша түсінік
ББЖМ (МОДО) математикалық сауаттылық тапсырмалары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Ақпан 2024
1704
32 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ББЖМ тест сұрақтары

  1. Төменде ойын сүйегі лақтырғанда 1-ден 6-ға дейінгі ұпайлар саны түсуінің жиілік гистограммасы берілген. Таңдаманың көлемін тап.

  1. 12

  2. 10

  3. 15

  4. 6

  5. 18

  1. Оқушылар мектепте ауа температурасына зерттеу жүргізіп, деректер жинады және температураның уақытқа қатысты графигін құрады. Абсцисса осінде (көлденең осьте) сағат бойынша уақыт, ал ординаталар осінде (тік осьте) Цельсий бойынша температура көрсетілген. График түзу сызық және y=kx+b. Егер k және b оң мәндерді қабылдайтыны белгілі болса, оқушылар салған графикті анықта.

  1. Тіктөртбұрыш пішіндес би залының периметрі 34 м, ауданы 72 м2 екені белгілі. Бұл есепті шешу үшін x(17-x)=72 теңдеуі құрылған. x(17-x) көбейтіндісімен не өрнектелген?

  1. Би залының периметрі;

  2. Би залының ұзындығы;

  3. Би залының ені;

  4. Би залының ауданы;

  5. Би залының диагоналы

  1. Роботтың қозғалыс бағыты периметрі сағат тілімен 180 метр болатын тең бүйірлі үшбұрыштың траекториясы бойынша қозғалатындай бағдарламаланған. Роботтың бұрылыстан бұрылысқа қанша жол жүретінін анықта.

  1. 180 м

  2. 80 м

  3. 60 м

  4. 100 м

  5. 90 м

  1. Жылдамдығы 2 м/с болатын жүзгіш һзен ағысына перпендикуляр бағытта жүзеді. Өзен ағысының жылдамдығы 1,5 м/с болған кездегі жүзгіш жылдамдығын тап.

  1. 2,5 м

  2. 2 м

  3. 3 м

  4. 1,5 м

  5. 0,5 м

  1. Әртүрлі 7 раушангүлден, әртүрлі 5 бақытгүлден және әртүрлі 4 сәндік шөптен құрамында 4 раушангүл, 3 бақытгүл және 2 сәндік шөбі бар гүлшоқты жинау керек. Мұндай гүлшоқты жинаудың қанша тәсілі бар?

  1. 60

  2. 2100

  3. 350

  4. 210

  5. 3500

  1. Ерекше үшбұрышты пішінді кілемді тоқып шығу керек және үшбұрыштың төбелерінде диван, есік және теледидар болатындай орналастыру керек. Диван мен теледидар арасында орналасқан үшбұрыштың қабырғасы 2 м, ал есік пен диванның арасы 4 м. Есік пен теледидар арасындағы қоршалған жақтың ең кіші бүтін мәнді ұзындығынтап (метрмен)

  1. 2 метр

  2. 6 метр

  3. 5 метр

  4. 9 метр

  5. 3 метр

  1. Күннің айналасындағы планеталардың қозғалысын зерттей отырып, астрономиялық дене тіркелді. Астрономиялық денені бақылау сәулесі Жер мен Күнді байланыстыратын сызыққа перпендикуляр. Бұл бақылау сәулесі мен тік осьтің арасындағы бұрышты анықта (Жердің бақылау нүктесінен аспанның жоғарғы жағына қарай сызылған сызық)?

  1. Айдана мен Дамир жаяу жүргіншілержолында тұрып, бір-бірінен 8 метр қашықтықта болды. Айдана 5 м жібі (леер) бар батпырауықты ұшырды және ол 3 метр биіктікке көтерілді. Жел Айданадан Дамирге дейінгі жол бағытына қарай соғады. Дамирден батпырауыққа дейінгі қашықтықты анықта.

  1. 4 м

  2. 9 м

  3. 3 м

  4. 5 м

  5. 11 м

  1. Мектепішілік олимпиадаға математикадан 10 оқушы, шет тілі юойынша 8 оқушы, химиядан 7 оқушы қатысады. Олимпиадаға барлығы 17 мектеп оқушысы қатысты. Екі пән бойынша олимпиадаға қатыстатын оқушылар санын анықта.

  1. 8

  2. 17

  3. 7

  4. 10

  5. 1

  1. Бөлменің едені суретте көрсетілген пішінге ие.

Picture 1

Бөлменің биіктігі 3х-1 болса, оның көлемін сипаттайтын өрнекті тап.

А)

В) +8;

С) -15;

Д)

E) +10

12. Түзу көше бойында n үй салынған. Көшенің басында және соңында екі шам бар. Математикалық индукция әдісімен дәлелденетін дұрыс тұжырымды анықта:

1. базалық қадам: n=2 кезінде бізде екі үй бар, ал шамдар арасындағы қашықтық осы екі іргелес үйдің арасындағы қашықтыққа тең.

2. тұжырымдама кейбір k үшін дұрыс делік.

3. индукциялық қадам: k+1 үйлері бар көшені қарастырайық. Шамдарды көшенің басында және соңында орналастырайық. Көшені екі бөліктен тұратындай етіп бөлейік: k үйлері және 1 үй.

4. көшенің k үйлеріне 1 үй қосылса, көрші үйлердің орташа қашықтығы азаяды.

A) көшедегі шамдар арасындағы қашықтық көршілес көше үйлері арасындағы орташа қашықтыққа тең.

В) көшедегі шамдар арасындағы қашықтық көршілес көше үйлері арасындағы орташа қашықтықтан кем.

С) көшедегі шамдар арасындағы қашықтық көршілес көше үйлері арасындағы орташа қашықтықтан артық емес.

D) көшедегі шамдар арасындағы қашықтық көршілес көше үйлері арасындағы орташа қашықтықтан артық.

Е) көшедегі шамдар арасындағы қашықтық көршілес көше үйлері арасындағы орташа қашықтықтан кем емес.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!