Материалдар / ББЖМ тест жинақ кітабы

ББЖМ тест жинақ кітабы

Материал туралы қысқаша түсінік
ББЖМ тест жинақ кітабы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2024
29
0 рет жүктелген
1500 ₸
Бүгін алсаңыз
+75 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +75 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1


Page 2














































Page 3

1

УДК 373
ББК 74.243.5


Рецензенты:
Мұқатаев О.О. педагог мастер, Қазақстан Республикасы «Өркениет»
ғылыми-әдістемелік орталығының аға ғылыми қызметкері;


Білім алушылардың білім жетістіктеріне мони торингіне дайындық
тесттер жинағы / құрастырған Жанат А. – Павлодар облысы, 2021. – 132б.


ISBN 978-706-3696-21-5

Білім алушылардың білім жетістіктеріне тест тапсырмалар жинағы,
оқушылардың білімін тексеру сынағына дайындау мақсатында әзірленген.
Жинақта тапсырмаларды орындауға нұсқау мен математикалық сауаттылық,
оқу сауаттылығы, жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы және дүниетану
пәндері бойынша тесттер жинағы берілген.
Білім алушылардың білім жетістіктеріне дайындық тест тапсырмалары, оқу
сауаттылығы бойынша барлығы 15 тест, бір дұрыс жауаппен 9 тест, бірінші
мәтінге 3 тест, екінші мәтінге 3 тест тапсырмалары, математикалық
сауаттылық бойынша бір дұрыс жауаппен 15 тест тапсырмалары ,
жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы (дүниетану) бойынша барлығы бір
дұрыс жауаппен 15 тест тапсырмалары құрастырылған.
Бұл жинақ жалпы білім беретін мектептің 4-сынып оқушыларына және
мұғалімдеріне арналған.



УДК 373
ББК 74.243.5

«Өркениет» ғылыми-әдістемелік орталығының 2021 жылғы « 06»
желтоқсандағы №1 хаттамасына сәйкес сараптау комиссиясының шешімімен
баспаға ұсынылды




ISBN

© ҚР «Өркениет» ҒӘО, 2021
978-706-3696-21-5


Page 4

2


ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ
«ÓRKENIET» ҒЫЛЫМИ -ӘДІСТЕМЕЛІКТІҢ БАСПАСЫНА
ҰСЫНЫЛДЫ













Рецензенттер:
Рецензенттер: «Órkenіet» ғылыми-әдістемелік орталығының аға ғылыми
қызметкері О.О. Мұқатаев

Құрастырған:
Павлодар облысының білім беру басқармасының Ақсу қаласы білім беру
бөлімінің «Ю. Гагарин атындағы орта мектебі» КММ бастауыш сынып
мұғалімі Жанат Айнаш












© Қазақстан Республикасы «Órkenіet» ҚР ҒӘО, 2021ж.


Page 5



МАЗМҰНЫ

Кіріспе…………………………………………………… . 4
Математика ………………………… ................................. 5-28
Қазақ тілі…………………………………………… .......... 29-57
Әдебиеттік оқу……………………………………… ......... 58-92
Жаратылыстану…………………………………… .....….. 93-107
Дүниетану……………………………………… ................ 108-124

























Page 6

4

Кіріспе

Бұл жинақтың ерекшелігі-берілген тапсырмалар мазмұны жан-жақты да
қанық, оқу материалдары түгел қамтылған. Жинақ тапсырмаларын түгел
орындай алатын білім алушылардың келесі сатысындағы оқу сауаттылығы
(қазақ тілі және әдебиеттік оқу), математика сауаттылығы, жаратылыстану-
ғылыми сауаттылығы (дүниетану) пәндерін жоғары сапамен меңгере алады.
Тест тапсырмаларының көмегімен тақырыптық және қорытынды бақылаулар
өткізуге ыңғайлы.
Білім алушылардың білім жетістігін сырттай бағалауға дайындалу
барысында 1-4 сынып оқушыларына қажетті құрал. Жинақтағы ұсынылған
материалдар оқу сауаттылығы (қазақ тілі және әдебиеттік оқу), математика
сауаттылығы, жаратылыстану-ғылыми сауаттылығы (дүниетану) пәндері
бойынша 1-4 сынып бағдарламасына оқулық мазмұнына толығымен сәйкес
келеді. Білім алушылардың білім беру бағдарламаларын меңгеру деңгейін
анықтайды.
Бұл жинақтар бастауыш сынып мұғалімге 4-сынып білім алушыларына
білім алушылардың білім жетістігінің мониторингісін бағалау пәндері
бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек
құралы ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар бастауыш білім беру
деңгейінің 1-4-сыныптарына арналған білім алушыларына білім
алушылардың білім жетістігінің мониторингісін бағалау пәнінен үлгілік оқу
бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Әдістемелік
ұсыныстар бастауыш сынып мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім беру
бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік
үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған. Әдістемелік
ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет-сайттағы қолжетімді
ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, бейнематериалдар)
қолданылды.


Page 7

5

Математикалық сауаттылық
1 нұсқа

Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет
бойынша
1,2-сұраққа жауап беріңіз.
2дм

17 см 12 см


1. Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 216 см
2

В) 142 см
2

С) 168 см
2

Д) 196 см
2

2. Фигураның барлық боялған бөліктерінің ұзындығын табыңыз.
А) 14 дм 4 см
В) 12 дм 2 см
С) 12 дм 4см
Д) 10дм 2 см

3. Санның қандай разрядтарында бірдей цифрлар орналасқан?
5.681.245
А) Жүз мыңдық және бірлік разрядтарында
В) Жүз мыңдық және мыңдық разрядтарында
С) Миллион және бірлік разрядтарында
Д) Миллион және ондық разрядтарында

4. Мен 2014 жылы 45 кітап оқыдым. Ал 2015 жылы, 2016 жылға
қарағанда 16 кітап аз оқыдым. 2016 жылдың өзінде 2014-ке
қарағанда 11 кітап артық оқыдым. Осы үш жылда қанша кітап
оқыдым?
А) 152
В) 138
С) 143
Д) 141

5. Теңдеуді шешіңіз. х–25•8=300
А) 650
В) 500
С) 800
Д) 750


Page 8

6


6. Есептеңіз: 874–393
А) 481
В) 477
С) 491
Д) 497

7. Қай есепте төмендегідей схема құрылады?
Орманда жануарлар өзара жаңғақтар бөлісті. Әрқайсысы 5
данадан алды. Үш аң жаңғақтарын қысқа сақтады, ал қалғандары
сироп жасады. Егер 5 аң сироп жасаған болса, қанша жаңғақ болған?

А) 5 •5 -3
В) 5 +3 •5
С) 5 •5 +3
Д) 5 +5 :5

8. Мен қазан айында әрқайсысы 50 беттен тұратын 12 дәптерді
жазып тастадым, ал қыркүйекте әрқайсысы 40 беттен тұратын
16 дәптерді жазып тастадым. Екі айда қолданылған беттердің
айырмасын табыңыз.
А) 40
В) 20
С) 80
Д) 60

9. Фигураның периметрі 3дм -ге тең болатындай, белгісіз
қабырғасының ұзындығын табыңыз.

? 8см

5см 6см

А) 11см
В) 15см
С) 12см
Д) 13см

10. Қай мысалда 5 және 2 арасындағы амал бірінші орындалады?

1. 5+2•6–3•5
А) 3
2. 18+4•5:2–3 В) 2
С) 1
3. 16+5•2+32–4

11. 25.748 саны берілген.
I. Мыңдық разрядтағы цифрды 2-ге кеміт.


Page 9

7


II. Санның жүздік разрядтағы цифрды алып таста.

III. Мыңдық разрядтағы цифрды 1-ге арттырыңыз.

Сан қаншаға кеміді?
А) 21500
В) 20400
С) 22400
Д) 21748

12. Өрнектің мәнін табыңыз.
2 • с – (d – 70) с = 135; d = 110;
А) 250
В) 210
С) 230
Д) 240

13. Мен сағат 14:35-те үйге келдім. 16:10-да серуендеуге шықтым.
Мен үйде қанша уақыт болдым?
А) 80 мин
В) 85 мин
С) 95 мин
Д) 90 мин

14. Дене 6 бірдей текшеден құралған. Дененің көлемін табыңыз.
2см



А) 46 см
3

В) 52 см
3

С) 48 см
3

Д) 44 см
3

15. Үйге қайтар жолда 1100 грамм қой етін және одан 3 есе көп
сиыр етін сатып алдым. Барлығы қанша ет сатып алынды?
А) 3 кг 800 гр
В) 4 кг 400 гр
С) 4 кг 200 гр
Д) 3 кг 900 гр



Page 10

4

2 нұсқа

Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет
бойынша 1,2-сұраққа жауап беріңіз.
2дм

11 см 6 см


1. Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 184 см
2

В) 164 см
2

С) 192 см
2

Д) 202 см
2

2. Фигураның боялған бөлігінің барлық қабырғаларының
ұзындығын табыңыз.
А) 8 дм 4 см
В) 9 дм 8 см
С) 8 дм 6 см
Д) 10дм 4 см

3. Санның қандай разрядтарында бірдей цифрлар орналасқан?
4.842.137
А) Жүз мыңдар және он мыңдықтар
В) Миллиондар және жүз мыңдықтар
С) Миллиондар және он мыңдықтар
Д) Жүз мыңдықтар және мыңдықтар

4. Мен дүкеннен әрқайсысы 120 тг тұратын 2 бәліш және одан 20
теңгеге арзан бір тоқаш сатып алдым. Мен барлығы қанша тг
төледім?
А) 460 тг
В) 240 тг
С) 220 тг
Д) 320 тг

5. Теңдеуді шешіңіз. 174•2+ х =404
А) 62
В) 46
С) 56
Д) 78

6. Есептеңіз: 765–473


Page 11

5

А) 278
В) 282
С) 288
Д) 292

7. Қай есепте төмендегідей схема құрылады?
Әрбір оқушыға 8 дәптер сыйлады. Әрбір 4 дәптер торкөз болды.
Барлығы 16 оқушы болса, неше торкөзді дәптер бар?

А) 16 •8 -3
В) 16 –4 •8
С) 16 •8 :4
Д) 16 –4 :4

8. Мен қазан айында 40 беттен тұратын 14 дәптер, ал қыркүйекте
айында 60 беттен тұратын 12 дәптер қолдандым. Екі айда
қолданылған беттердің жалпы сандарының айырмасын
табыңыз.
А) 190
В) 200
С) 180
Д) 160

9. Фигураның периметрі 6 дм болатындай, белгісіз қабырғаның
ұзындығын табыңыз.
18см 16см


?см 14см
А) 10 см
В) 14 см
С) 12 см
Д) 13 см

10. Нұсқалардың қайсысында 7 мен 4 арасындағы амал бірінші
орындалады?

1. 5–7•4•8:8
А) 1
2. 45–7•4:2+8 В) 1,2
С) 3
3. 154:7•2+40

11. Өрнектің мәнін табыңыз. 2а +3d а = 47; d = 30;
А) 192
В) 188
С) 184


Page 12

6

Д) 176

12. Мен сағат 7:14-те үйден шығып, 7:42-де мектепке келдім.
Сабақ 48 минуттан соң басталды. Мен үйден шыққаннан
алғашқы сабақ басталғанша қанша уақыт өтті?
А) 52 мин
В) 56 мин
С) 1 сағ 12 мин
Д) 1 сағ 16 мин

13. 512.147 саны берілген.
Жүз мыңдықтар разряды мен жүздіктер
разрядындағы цифрларды ауыстыр.

Мыңдар разрядындағы цифрды
алып таста.

Мыңдықтар разряды мен бірліктер
разрядындағы цифрларды ауыстырыңыз

Нәтижесінде қандай сан шығады?
А) 18370
В) 16281
С) 17540
Д) 19223

14. А текшесінен 3 дана және В текшесінен 2 дана ойыншық
құралған. Ойыншықтардың көлемін табыңыз.
3 см 2см


А В


А) 97 см
3

В) 102 см
3

С) 101 см
3

Д) 93 см
3

15. Дүйсенбі күні мен 27 бет басып шығардым. Сейсенбі күні мен
сәрсенбі күніне қарағанда 4 бетке артық басып шығардым. Ал
сәрсенбі күні мен дүйсенбі күніне қарағанда 8 бетке кем басып
шығардым. Үш күн ішінде барлығы неше бет басып
шығардым?


Page 13

7

А) 68
В) 67
С) 71
Д) 69



3 нұсқа

1. Периметрі 5 дм фигураның белгісіз қабырғасын табыңыз.
16см
11см

8 см
?
А) 16 см
В) 15 дм
С) 12 см
Д) 14 см


2. Есептеңіз: 783–462
А) 375
В) 341
С) 321
Д) 365

3. Асханадан 140 тг-ден 3 самса, және одан 30 тг арзан тұратын бір
тоқаш алдық. Барлығы қанша теңге төледік?
А) 520 тг
В) 490 тг
С) 530 тг
Д) 560 тг

4. Амалды орындаңыз: (138 : 3 + 111) + 6 •7
А) 619
В) 791
С) 199
Д) 339

Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет
бойынша
5-6 сұраққа жауап беріңіз.
14см

12см 1дм


5. Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 82 см
2


Page 14

8

В) 64 см
2

С) 72 см
2

Д) 68 см
2

6. Боялған бөліктің барлық қабырғаларының ұзындығын
табыңыз.
А) 8 дм 8 см
В) 10 дм 2 см
С) 8 дм 4 см
Д) 9 дм 2 см

7. Санның қандай разрядттарында бірдей цифрлар орналасқан?
7.895.452
А) Бірлік және жүздік
В) Жүздік және бірлік
С) Мыңдық және ондық
Д) Мыңдық және он мыңдық

8. Әртүрлі 3 текшелерден құралған дененің көлемін табыңыз.
1 см 2см 3см

А В
С
А) 46 см
3

В) 52 см
3

С) 36 см
3

Д) 44 см
3

9. 6:32-де үйден шығып, 7:12-де мектепке келдім. 28 минуттан
кейін сабақ басталды. Үйден шыққан кезден бастап, сабақ
басталғанға дейін қанша уақыт өтті?
А) 58 мин
В) 56 мин
С) 1 сағ 8 мин
Д) 1 сағ 6 мин

10. Өрнектің мәнін табыңыз. 3•а –2•d а = 60; d = 55;
А) 50
В) 70
С) 80
Д) 90


Page 15

9

11. Бірінші камазда 38 қауын, екінші камазда үшіншісіне
қарағанда 16 қауын кем. Үшінші камазда бірінші камазға
қарағанда 12 қауын көп. Барлығы үш камазда неше қауын бар?
А) 128
В) 136
С) 134
Д) 122


12. 26-дан үлкен бе?

Иә Жоқ
1,3,5,7,9 санымен біте ме? Санды С-ға жазыңыз

Иә Жоқ
Санды В-ға жазыңыз Санды А-ға жазыңыз

Келесі сандарды қолданып кестені толтыр. 16; 28; 32; 14; 66.
А В С
А) 3 1 2
В) 4 0 2
С) 2 1 3
Д) 3 0 3

13. Теңдеуді шешіңіз. 174•2+х =404
А) 42
В) 58
С) 42
Д) 56

14. Анам маусымда әрқайсысына 5 алмадан қосып 24 тоқаш, ал
шілдеде әрқайсысына 8 алмадан қосып 13 тоқаш пісірді. Әр
айда қолданылған алмалардың айырмасын тап.
А) 16
В) 20
С) 18
Д) 19

15. Қай мысалда қосу амалы соңғы болып орындалады?

1. 5+2•6–3•5
А) 1,3
2. 18+4•5:2–3 В) 2
С) 1,2


Page 16

10

3. 16•(5+2)+32




4 нұсқа

1. Фигураның периметрі 10 дм 6 см болса, онда белгісіз қабырға
нешеге тең.
19см 3дм

? см 2дм 2см

25 см
А) 10 см
В) 1 дм
С) 12 см
Д) 14 см


Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет
бойынша
2,3-сұраққа жауап беріңіз.








2. Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 56 см
2

В) 82 см
2

С) 71 см
2

Д) 86 см
2

3. Боялған фигураның барлық жақтарының ұзындығын
табыңыз.
А) 6 дм 6 см
В) 7 дм 2 см
С) 8 дм 4 см
Д) 6 дм 2 см

4. Арғы күні телефонмен 34 минут сөйлестім. Кеше арғы күнге
қарағанда 25 минут көбірек сөйлестім. Ал бүгін кешегіге
қарағанда 16 минут көбірек сөйлестім. Осы үш күнде барлығы
қанша сөйлестім?
А) 2 сағ 48 мин
10см


7см 12см



Page 17

11

В) 2 сағ 36 мин
С) 2 сағ 42 мин
Д) 2 сағ 50 мин

5. Санның қандай разрядттарында бірдей цифрлар орналасқан?
1.248.425
1. Он мыңдық және жүздік
2. Жүз мыңдық және ондық А) 1 және 4
3. Миллиондық және он мыңдық В) 3 және 4
4. Миллиондық және жүз мыңдық С) 2 және 5
5.Жүз мыңдық және мыңдық Д) 1 және 2

6. Өрнектің мәнін табыңыз. 2•а +d -17 а = 38; d = 42;
А) 105
В) 101
С) 98
Д) 97

7. Есептеңіз: 642–288
А) 360
В) 354
С) 340
Д) 344

8. Теңдеуді шешіңіз. х +67•3 =234
А) 33
В) 27
С) 31
Д) 29

9. Шілдеде мен 25 бәліш пісірдім, әрқайсысына 6 алмадан. Ал
маусымда 24 бәліш пісірдім, әрқайсысына 7 алмадан
қолдандым. Қолданылған алмалардың айырмасын табыңыз.
А) 12
В) 20
С) 16
Д) 18

10. Есептеңіз: 189 : 9 – 75 : 25
А) 18
В) 15
С) 17
Д) 19


Page 18

12

11. Сурет бойынша жауап беріңіз. Фигураны 4 тіктөртбұрыш
тәрізді фигураларға бөлінген. Онда:
25 см


18 см


6 см СсСс

10 см
А) В және А шаршылар
В) В-шаршы емес, А-шаршы
С) В және А шаршылар емес
Д) В-шаршы , А-шаршы емес

12. Бүгін серуендеуге кешегіге қарағанда 1600 метр көп жүрдім.
Егер кеше мен 2100 метр жүрген болсам, онда екі күнде мен
қанша жол жүрдім?
А) 5 км 800 м
В) 4 км 600 м
С) 3 км 700 м
Д) 6 км 100 м

13. Фигура екі А және екі В текшесінен құралған. Фигураның
көлемін табыңыз.
3 см 2см


А В


А) 54 см
3

В) 27 см
3

С) 16 см
3

Д) 70 см
3

14. Сағат 19:32-де мен үйге келдім. 27 минуттан кейін кешкі асқа
отырдым. Және сағат 20:40-та мен серуендеуге шықтым. Мен
кешкі астан бастап, үйде неше минут болдым?
А) 45 мин
В) 43 мин
С) 41 мин
Д) 39 мин

А В

С Д


Page 19

13


15. Қай мысалда қосу амалы соңғы болып орындалады?

1. (5+2)•6–3•5
А) 2
2. 42–8•5:2–3 В) 1
С) 3
3. 14•35:5–15+22




5 нұсқа

Берілген тіктөртбұрыштың ішінде шаршы берілген. Сурет
бойынша
1-2 сұраққа жауап беріңіз.
2дм

14см 10см


1. Боялған фигураның барлық қабырғаларының ұзындығын
табыңыз.
А) 10 дм 2 см
В) 9 дм 8 см
С) 10 дм 8 см
Д) 9 дм 6 см

2. Боялған бөліктің ауданын табыңыз.
А) 180 см
2

В) 192 см
2

С) 162 см
2

Д) 172 см
2

3. Арман қыркүйекте 140 беттік 7 кітап оқыды. Ал шілдеде 150
беттік 6 кітап оқыды. Қыркүйек пен шілденің арасындағы
оқыған беттерінің айырмашылығын табыңыз.
А) 100
В) 40
С) 60
Д) 80

4. Өрнектің мәнін табыңыз. 2•с +d+15 с = 35; d = 60;


Page 20

14

А) 145
В) 175
С) 165
Д) 185

5. Санның қандай разрядттарында бірдей цифрлар орналасқан?
3.241.825
А) Мыңдық және жүздік
В) Жүз мыңдық және ондық
С) Он мыңдық және жүздік
Д) Мыңдық және ондық

6. Арман 1400 грамм қой етін және одан 2 есе көп сиыр етін сатып
алды. Арман қанша ет сатып алыды?
А) 3 кг 800 гр
В) 4 кг 200 гр
С) 4 кг
Д) 3 кг 600 гр

7. Есептеңіз: 627–252
А) 365
В) 369
С) 375
Д) 379

8. 6:25-те ояндым. 34 минуттан соң таңғы асты ішіп, 7:17-де үйінен
шықты. Таңғы ас пен үйінен шыққанға дейін қанша уақыт
өтті?
А) 16 мин
В) 18 мин
С) 19 мин
Д) 23 мин

9. Теңдеуді шешіңіз. х+125•3 =600
А) 215
В) 195
С) 255
Д) 225

10. 14.425 саны берілген.
IV. Мыңдық үлестегі цифрды 1-ге азайт.


V. Он мыңдық үлестегі цифрды алып таста.


Page 21

15



VI. Мыңдық үлестегі цифрды 2-ге үлкейт


Нәтижесінде қандай сан шығады?
А) 5234
В) 2534
С) 3254
Д) 5425

11. Таңертең мен 34 бет оқыдым. Күндіз мен кешпен салыстырғанда 15
бетке аз оқыдым. Ал кеште мен таңмен салыстырғанда 21 бет көп
оқыдым. Бір күнде мен неше бет оқыдым?
А) 133
В) 129
С) 127
Д) 135




12. Соңы 2,4,6,8,0 –ге бітеді ме?

Иә Жоқ
Ондықтар бірлік үлесінен үлкен бе Ондықтар бірлік үлесінен
үлкен бе

Иә Жоқ Жоқ Иә
Санды А-ға жаз Санды В-ға жаз

Кестені толтыр. Егер біз де 48; 31; 13; 45; 35.
А В С
А) 1 2 2
В) 1 3 1
С) 0 4 1
Д) 2 1 2


13. Периметрі 8 дм фигураның белгісіз қабырғасын табыңыз.

Санды С-ға жаз


Page 22

16

2дм
? см 9см

17см
1дм
А) 22 см
В) 28 дм
С) 24 см
Д) 26 см



14. Қай есептеуде қосу бірінші болады?

1. (15+2•6)–11
А) 2
2. (22+16):2+14 В) 1,2
С) 2,3
3. 7•(5+2)+11

15. Фигура үш В куб пен бір С кубтан жиналған. Фигураның
көлемін табыңыз. 2 см 4 см


В С

А) 88 см
3

В) 92 см
3

С) 82 см
3

Д) 86 см
3




6 нұсқа

1. Тақтада үш түрлі жылдамдық көрсетілген. Өсу ретімен
орналастыр.
5 км/сағ 5 м/сек 5см/мин
1 2 3
А) 1,3,2
В) 3,2,1
С) 1,2,3
Д) 3,1,2

2-4 есепті төмендегі мәселе есеп арқылы есепте.
Диас басқа қалаға Ернұрға қонаққа жолға шықты. Диас 160
км/сағ жылдамдықпен жүріп, 5 сағатта қалаға жетті. Бірақ
қайтқанда 1 сағатқа кем уақытын жұмсады.


Page 23

17


2. Екі қала арасындағы қашықтықты тап.
А) 720 км
В) 840 км
С) 960 км
Д) 800 км

3. Диастың қайтқандағы жылдамдығын тап.
А) 200 км/сағ
В) 180 км/сағ
С) 240 км/сағ
Д) 220 км/сағ

4. Екі қала арасында автобус жүреді. Автобус жолдың жартысын 40
км/сағ жылдамдықпен, ал қалған жартысын 50 км/сағ
жылдамдықпен жүреді. Бірінші қаладан екінші қалаға дейін неше
сағатта жетеді?
А) 20
В) 18
С) 24
Д) 16

5-8 есептерді төменде берілген мәтін арқылы шығарыңыз.
Әділет: Есте сақтап ал, сенде барлығы 644 қаламың бар. Әр
қорапқа 7 қаламнан салуың керек.
Ермек: онда маған куб тәріщдес қорап керек, осындай өлшеммен.


81см
3


Әділет: 3сағат 40 минуттан кейін қораптарды аласың. Мен
ұмытпағанша 7 қаламның ішінде 4 қалам қызыл болуы керек.
Көріскенше!

5. Барлығы неше қорап керек?
А) 97
В) 82
С) 92
Д) 86

6. Бір қораптың биіктігін табыңыз.
А) 9 см
В) 10 см
С) 8 см


Page 24

18

Д) 7 см

7. Неше минуттан кейін Ермек қораптарды алады?
А) 220 мин
В) 210 мин
С) 230 мин
Д) 240 мин

8. 12 қораптың ішінде неше қызыл емес қалам жатады? Жауабын
табу үшін өрнекті құрастырыңыз.
А) 4•12
В) 7•(12–4)
С) 7•12
Д) (7–4)•12

Төмендегі кестеде оқушылырдың басып шығарған беттер саны
көрсетілген. 9-11 сұрақтарға жауап беріңіз.

Оқушы Беттер саны Уақыт
1 Әділет 120 3 сағат
2 Қуаныш 160 4 сағат
3 Берік 200 5 сағат
4 Серік 300 6 сағат

9. Қай оқушының өнімділігі жоғары?
А) Әділет
В) Берік
С) Қуаныш
Д) Серік

10. Өнімділігі бірдей оқушыны табыңыз.
А) Әрқайсысында әртүрлі
В) екеуінде
С) үшеуінде
Д) барлығында

11. Егер Әділет 1 сағатта 10 бет кем, ал Серік 1 сағатта 20 бет кем
басып шығаратын болса, онда Әділет пен Серік 5 сағатта бірге
неше бет басып шығарады?
А) 440
В) 400
С) 380
Д) 420


Page 25

19

12. Есептеңіз: 3572-687
А) 2569
В) 2395
С) 2885
Д) 2765

13. Қайтарып берген ақшыны табыңыз.
Мен 6 тоқаш сатып алдым. Әр тоқаштың құны 120 теңге.
Барлығына 2000 теңгебердім.
А) 1320 тг
В) 1360 тг
С) 1420 тг
Д) 1280 тг

14. Жүздік разрядтағы 7 цифрасы бар санды табыңыз.





А) 1 және 4
В) 3
С) 2 және 3
Д) 4

15. Амалдардың арасынан көбейту амалы соңғы орындалатын
нұсқаны табыңыз. Әріп санымен белгіленген.

1. (A•B–C)•(D+E)
2. A+B–C•(D–E)
3. (A•D+C•D)–E

А) 1 және 3
В) 3
С) 2
Д) 1








482205 38472
1 2
4725 477054
3 4


Page 26

20

7 нұсқа

1. Төмендегі жылдамдық нені білдіреді?
5 км/сағ

А) әр сағат сайын 5 км артық жүреді
В) 1 минутта 5 км жол жүреді
С) 5 км бірнеше бөлікке бөлеміз.
Д) 1 сағатта 5000 м өтіп шығады

2-4 есептерді төмендегі мәселе есеп арқылы есепте.
Арсен сағат 11:00 қаладан шығып, сағат 15:00 ауылға жетті.
Ол 320 км жол жүрді. Қайтарда Арсен 20 км/сағ арттырды.

2. Арсен ауылға қандай жылдамдықпен жүрді?
А) 60 км/сағ
В) 80 км/сағ
С) 90 км/сағ
Д) 70 км/сағ

3. Арсен қайтарда неше сағат жүрді?
А) 3 сағаттан аз
В) 3 сағат
С) 3 пен 4 сағат арасы
Д) 4 сағаттан көп

4. Арсенмен бір уақытта жүк машина ауылға шықты. Жолдың
төрттен бірін 40 км/сағ жылдамдықпен жүрді. Ал қалған жолын 60
км/сағ жылдамдықпен жүрді. Неше сағатта жүк машина ауылға
жетті?
А) 6 сағатта
В) 5 сағатта
С) 9 сағатта
Д) 8 сағатта

5-8 есептерді төменде берілген мәтін арқылы есептеңіз.
Әр қорапта 8 кәмпиттен бар. Барлық кәмпит саны 664 дана.
Кәмпиттерді қорапқа салуға 310 минут жұмсалды. Қорап куб.

12см
3



5. Барлық кәмпит үшін неше қорап керек?
А) 79


Page 27

21

В) 89
С) 87
Д) 83

6. Бір қырының ауданын табыңыз.
А) 144 см
2

В) 148 см
2

С) 128 см
2

Д) 136 см
2


7. Барлық кәмпиттерді қорапқа салу үшін неше уақыт жұмсалды?
А) 4 сағ 30 мин
В) 5 сағ 10 мин
С) 5 сағ 20 мин
Д) 4 сағ 40 мин

8. Қораптың неше см
2
боялады? Жауапты өрнек түрінде жазыңыз.
А) 12•(12–2)
В) 12•4
С) 12•16
Д) 12•12•(6–4)

Төмендегі әртүрлі шеберханаларда кітаптардың түптелгені
көрсетілген.
9-11 сұрақтарға жауап беріңіз.

Шеберхана Кітаптар саны Уақыт
1 Орталық 500 5 күн
2 Оңтүстік 600 5 күн
3 Қалалық 440 4 күн
4 Абай атындағы 300 3 күн

9. Қай шеберханада өнімділігі көп?
А) Оңтүстік
В) Орталық
С) Қалалық
Д) абай атындағы

10. Өнімділігі бірдей шеберханалар санын табыңыз.
А) Әрқайсысында әртүрлі
В) екеуінде
С) үшеуінде
Д) барлығында


Page 28

22

11. Егер Оңтүстік шеберханасы күніне 20 кітап артық түптесе,
Оңтүстік және Орталық шеберханалар бірге 7 күнде неше кітап
түптейді?
А) 1620
В) 1680
С) 1740
Д) 1720


12. Есептеңіз: 2876–987
А) 1899
В) 1679
С) 1779
Д) 1889

13. Алғашқыда Айсұлуда неше ақшасы болған?.
Кино билетіне 900 теңге, ал тамаққа 600 теңге
жұмсадым.Барлығы менде 1400 теңге қалды.
А) 3400 тг
В) 3200 тг
С) 2900 тг
Д) 2700 тг

14. Жүздік разрядтағы 7 цифрасы бар санды табыңыз.

16478 > 15895

А) бірлік разряд
В) ондық разряд
С) мыңдық разряд
Д) жүздік разряд

15. Қай мысалда D азайтқыш, ал A азайғыш болады?
Сандар әріптермен белгіленген.

4. A• (B+C–D)
5. (A–B)–C•D)
6. А–(•і D)+Е

А) 2
В) 1
С) 2 және 3
Д) 3


Page 29

23

8 нұсқа

1. Қосуды орындаңыз. 217 ц 36 кг + 54 ц 66 кг
А) 27202 кг
В) 271102 кг
С) 2812 кг
Д) 373 кг

2. Теңдеуді шешіңіз. 1720-5•х=1200
А) 96
В) 98
С) 108
Д) 104

3. Алаңның ұзындығы 2 км. Егер алаңның ауданы 40 га болса, енін
табыңыз.
А) 500 м
В) 100 м
С) 200 м
Д) 20 м

4. Амалдардың бұрыс орындалу ретін көрсетіңіз.
А В С D
(87 – 5) • (720 + 51 : 3)

А) A-D-C-B
В) D-C-A-B
С) D-A-C-B
Д) C-D-A-B

5. Жұмыстың уақытын
табыңыз.
А) 207 мин
В) 205 мин
С) 195 мин
Д) 187 мин

6. Жақшаларды теңдей орындалатындай орындаңыз . 50+60–30:2=65
А) 50+(60–30):2
В) (50+60)–30:2
С) 50+(60–30:2)
Д) (50+60–30):2

7. Амалдарды орындаңыз. 850:25+7•8
Келді Кетті
0 9 : 18 1 2 : 4 5


Page 30

24


А) 82
В) 88
С) 90
Д) 78

8. Берілген сандарды кему ретімен жазыңыз.

17852
16851

18742
18675

А) 18675,18742,17852,16851
В) 16851,17852,18675,18742
С) 18742,18675,17852,16851
Д) 16851,17852,18742,18675

9. Екі қаланың арақашықтығы 520 км. Бір қаладан екі көлік
шықты. Екінші қалаға бір көлік 5 сағатқа ертерек жетті.

Егер екінші көліктің
жылдамдығы 60 км/сағ болса,
бірінші көліктің
жылдамдығын табыңыз.

А) 120 км/сағ
В) 140 км/сағ
С) 135 км/сағ
Д) 125 км/сағ

10. 4 ар егін алқабының қызылша өнімділігі 25ц/а, ал 5 ар егін
алқабының қызылша өнімділігі 14ц/а. Екі алқаптан қанша тонна
қызылша жиналды?
А) 17
В) 21
С) 14
Д) 23

11. Қате тұжырымды табыңыз.
I 50:9=5 (5қалд.)
II 130:14=10 (10қалд.)
III 12:15=0 (12қалд.)
IV 14:6=2
А) II,III
В) III,IV
С) I,II
Д) II,IV


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ