Бейімбет Майлин "Шұғаның белгісі" повесі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Бейімбет Майлин "Шұғаның белгісі" повесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Б. Майлин. "Шұғаның белгісі" повесі. 9.1.1.1 сюжеттік - композициялық талдау
Материалдың қысқаша нұсқасы

Орынбекова Ж.О

Қазақ тілі

31.01.2025

Бөлім:

Адам жанының құпиясы

Сабақтың тақырыбы:

Бейімбет Майлин «Шұғаның белгісі» хикаяты

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.1.1.1 әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасау

Сабақтың мақсаты

Шығарманы сюжеттік – композициялық талдайды

Сабақ барысы:

Сабақтың кезеңі

Педагог іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурс

Ұйымдастыру

2 мин

Оқушылармен сәлемдесу, сыныпта оқушы зейінін шоғырландыру арқылы жайлы атмосфера қалыптастыру

Оқушы назарын сабаққа аударады






5 мин

Алдыңғы білім.

Алдыңғы сабақта үйренген білім мен қалыптасқан дағдылар туралы еске түсіреді



3 мин

Сабақ мақсатын оқушылармен талдайды

Сабақ мақсатына қатысты ойларын түсіндіреді




Жаңа сабақ

20 мин

1-тапсырма. Топтық жұмыс. Сюжеттік талдау.

1Пролог – Екі жолаушының әңгімесі

2Басталуы – Шұғаның бейнесі, ауыл тіршілігі

3Байланысуы – Әбдірахман мен Шұғаның алғашқы кездесуі

4Дамуы – Алтыбақандағы таныстық, хат жазысу. Елде тараған өсек.

5Шиеленісуі – Қызғаныштан туған Айнабайдың жаласы.

6Шарықтау шегі – Құса болған Шұға

7Шешімі – Шұғаның қазасы. Иесіне жетпеген хат.

Оқушылар бірлесіп топпен ынтымақтастықта жұмыс жасайды.

Берілген кестеге шығарманың сюжеттік талдауын жасайды

Әр бөлімді жоспарын ауызша талдайды.


Дескриптор /4/

Шығарманың мазмұнын, оқиға желісінің ретін біледі – 2

Әр бөлімнің жоспарын құрады – 2 балл

Ауызша кері байланыс береді.

Кесте

Оқулық



2-тапсырма. Жұптық жұмыс. Тарсия.

Көлдің аты қандай /Қамысақты/

Шұғаның белгісі деп аталған жердің бұрынғы атауы /Тарғыл өгіз сойған/

Есімбек қай жерді қоныстанды /Өгіз сойған/

Шұғаның жасы нешеде /16/

Әбдірахманның әкесінің есімі кім?

Шұға мен Әбдірахман арасында хат тасушы кім? /Базарбай/

Шығарманың идеясы не? /Әйел теңсіздігі/

Шығарманың шешімі не? /Шұғаның өлімі/

Оқиғаның шиеленісуі не? /Айнабайдың өсегі/

Шығарманың жанры /повесть/

Зәйкүл кім? /Шұғаның жеңгесі/

Оқушылар жұппен берілген уақыт ішінде жылдам тарсияны дұрыс сәйкестендіріп, құрып бітіруі қажет.

Жұппен жұмыс істеу барысында теориялық материалдарды білетін оқушы көршісіне үйретіп, түсіндіреді.

Дескриптор /3/

Тарсияны дұрыс құрастырып шығады – 3 балл

Жұптар өзін – өзі бағалайды. Тарсияны құру барысында не оңай? Не қиын болды?

Тарсия

Оқулық

Білім бекіту

7 мин

3-тапсырма. ҚБ тапсырмасы. 1 минуттық ой қорытынды. Не білдің? Қандай тұжырымға келдің?

«1 минутта 1 шығарма» әдісі. 1 минутта тез шығарманы қысқаша айтып шығу керек.

Дескриптор /3/

Компизициялық құрылымын біледі – 3 балл



Үй тапсырмасын беру. 5 мин

Оқу.




3 мин

Кері байланыс ,,Менің термометрім,, Оқушылар жазба жұмысын жазу барысында нені үйрене алғандарын, не нәрсе қиын болғанын, не нәрсе ерекше қызығушылық тудырғанын айтады

Оқушылар кері байланыс береді



Shape1

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.01.2025
297
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі