Материалдар / Бейімделген бағдарлама бйынша 4 тоқсанға арналған 4 сынып қмж
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бейімделген бағдарлама бйынша 4 тоқсанға арналған 4 сынып қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Бейімделген бағдарлама бйынша 4 тоқсанға арналған 4 сынып қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2024
66
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
2500 тг 1875 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрінің

2022 жылғы 27 тамыздағы №382 бұйрығына сәйкес



Қысқа мерзімді жоспар №1,2

Пән: Түзету сабағы.

Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 4-сынып


Сабақ тақырыбы

Тіл жəне сөйлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

4.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша негізгі тұсын түртіп алу және солардың негізінде мәтіннің мазмұнын айту.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


Ұйымдастыру кезеңі

  • Сәлемдесу. Бүгінгі көңіл-күйіміз қалай?

  • «Жүрек лебізі» оқушылар бір-біріне тілек айтып, жылы лебіздерін білдіреді.


Есте тақта!

Тапсырма №1. Мәтіндегі жалған және дұрыс пікірді атап айт.

Тапсырма №2. Диалогты жалғастырып көр.

Оқушылар бір-бірімен амандасып, жылы тілек тілейді.











Оқушы жаңа ақпаратты мұқият тыңдайды.















Жалған пікір:

Елуден астам ұлт өкілдері бізбен бірге тату-тәтті өмір сүруде.

Дұырс пікір:

Елімізде жүзден астам ұлт өкілдері бізбен бірге тату-тәтті өмір сүруде.


Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды «Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!



Өте жақсы!













Өте жақсы!

5 саны –көңіл-күй өте жақсы.

4 саны -жақсы.

3 саны-орташа


























АКТ арқылы тапсырманы орындау.

С ергіту сәті


Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

Жарайсың!

Ксилофон балалар аспабы.

Сабақтың соңы

Тапсырма №3. Өзіңді тексер.

Оқушы көпшілік алдында дұрыс,әдемі сөйлеп үйренеді.

Үлестірмелі қағаз арқылы жоспар құрастыру.

Кері байланыс

Оқу құралдары (кітап,дәптер,қалам)арқылы кері байланысты орнату.

Оқушы өткен сабаққа кері байланыс береді.

Оқушының жауабы:

*Кітап-сабақты өте жақсы түсіндім.

* Дәптер- жақсы түсіндім.

* Қалам-әлі де толықтырулар қажет.

Оқу құралдары (кітап,дәптер,қалам)













Қысқа мерзімді жоспар №3,4

Пән: Түзету сабағы.

Қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 4-сынып


Сабақ тақырыбы

Ауызша және жазбаша сөйлеу

Оқу бағдарламасына сәйкес сабақтың мақсаттары

4.1.2.1 Мәтіннің тақырыбы мен берілген диаграмма, сызба, кесте бойынша мәтіннің мазмұнын болжау және өз ойын дәлелдеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңдері/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Психологиялық-педагогикалық көңіл-күй.

Сөйлеу ережелері

Менің негізгі сөйлеу органым – диафрагма. Ең бастысы иығымызды көтермейміз. Мен әрқашан сенімді, анық, дұрыс мәнерлі сөйлеймін.

Мен сабырлымын

Мен терең тыныс ала аламын.

Менің қолдарым босаңсыған.

Менің аяқтарым босаңсыған.

Менің денем тыныштықта

Бет бұлшық еттерім босаңсыған.

Ауызша сөйлеу бұрын пайда болған еді. Ол кезде жазу,сызу жоқ болатын. Адамдар тек ауызекі тілде сөйледі. Ертегілер, аңыз, өлеңдер айтты. Батырлардың ерлігін де ауызша айтып келді. Кейін суреттер сала бастады. Алғашқы суретте тасқа қашады. Адамдар суреттер арқылы жазбаша сөйлеуді ойлап тапты. Содан кейін суреттер таңбаға, ал, таңба әріпке айналды. Бұдан кейін кітаптар, газеттер жазылды.

Ауызша сөйлеу-сөйлеудің негізгі түрі болғандықтан онын қалған түрлері де соның төңірегінде құрылады. Мәселен, жазу сөзіндегі әріптер ауызша сөздің түрлі дыбыстарын белгілейді.

Жазбаша сөйлеу-адам баласы хат танырлықтай дәрежеге жеткенде , ауызша сөйлеудің біршама дамыған кез кезеңінде пайда бола бастайды. Жазбаша сөйлеу арнаулы әдістер арқылы меңгеріледі.

Тапсырма №1 Сызба арқылы тыңдайтын өлеңнің не туралы екенін болжап көр.

Өлеңнің не екенін қайдан анықтадың?

Тапсырма №2. Өлеңнің екінші шімағын жатқа жаз.Сөйлеудің қай түрін қолданасың?

Ал екінші бақытым-тілім менің,

Тас жүректі тіліммен тілімдедім.

Кей-кезде дүниеден түңілсем де,

Қасиетті тілімнен түңілмедім.

Оқушының көңіл-күйі көтеріліп, сабаққа қызығушылығы артады.













Оқушы жаңа ақпаратты өте мұқият тыңдап, түсініп алды.

















Бұл өлең-халқыма,тіліме,отаныма екенін түсіндім.



























Оқушы берілген өлең шімақты жатқа жазады дәптерге.


































Жарайсың!





















Өте жақсы!

АКТ арқылы

































АКТ арқылы.




















Дәптермен жұмыс.

С ергіту сәті


Ксилофон балалар аспабы арқылы әуен ырғағына ілесіп отыру.

Оқушы ырғаққа еріп, әуенді орындайды.

Жарайсың!

Ксилофон балалар аспабы.

Сабақтың соңы

Тапсырма №3. Мақал-мәтелді оқы және мағанасын түсіндіріп көр.

1.Жақсы сөз-жарым ырыс.

2.Сөз сүйектен өтеді, таяқ еттен өтеді.

3.Аңдамай сөйлеген ауырмай өледі.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!