Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
бейметалдардың жалпы сипаттамасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Бейметалдардың жалпы сипаттамасы |
Мектеп: Жамбыл атындағы №5 мектеп-гимназия |
|||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Өмірзақова Ұлмекен |
|||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
бейметалдардың химиялық элементтердің периодтық жүйедегі орнына түсінік беру, бейметалдар және олардың қосылыстарының генетикалық қатарын анықтау |
|||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
|||||||
|
||||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
||||||||
|
||||||||
Кейбір оқушылар: |
||||||||
|
||||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
|||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
||||||||
Бейметалдар, аллотропиялық түрөзгеріс, халькогендер, галогендер, инертті газдар |
||||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
||||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
||||||||
Сіз не себепті элементтердің бұл түрі бейметалдар деп аталатынын түсіндіре аласыз ба? |
||||||||
Бейметалдардың табиғатта кездесуі туралы айтып бере аласыз ба? |
||||||||
Бейметалдардың периодтық жүйедегі орнына сипаттама бере аласыз ба? |
||||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
||||||||
Термин сөздерді, негізгі ұғымдарды дәптерге жазып алыңыздар. Берілген тапсырмаларды дәптерлеріңізге орындаңыздар |
||||||||
Алдыңғы оқу |
Электролиттік диссоциациялану теориясы |
|||||||
Жоспар |
||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||
Басталуы 1 мин 2 мин 7 мин |
1) Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен олардың көңіл-күйлерін сұрау арқылы амандасамын. 2) Оқушыларды үшке дейін санау арқылы үш топқа бөлемін. 3) Үй тапсырмасын сұрау. «Сұрақты тосып ал!» әдісі Оқушыларға өткен тақырыптан сұрақтар қоямын.
|
Сұрақтар жазылған карточка |
||||||
Ортасы 2 мин 20 мин 2 мин 6 мин |
1) «Ассоциация» әдісі О Бейметалдар қушылардың зейінін шоғырландыру үшін бейметалдар туралы не білетіндерін жазу керектігін айтамын.
2) Жаңа сабақ. «Мәтінмен жұмыс» Топ мүшелеріне мәтінді бөліп беріп, оқуға 5 минут, талқылап, бір-біріне түсіндіруге әр топқа 5 минут уақыт беремін. 1 топ. Бейметалдардың периодтық жүйедегі орны. 2 топ. Бейметалдардың электртерістігі және тотықтырғыштық, тотықсыздандырғыштық қасиеттері 3 топ. Бейметалдар және олардың қосылыстары. 3) «Бас бармақ» әдісі Оқушылардан жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгендерін бас бармақ арқылы көрсетулерін сұраймын. Жоғарыл – бәрі түсінікті; ортаға – түсінікті, сұрағым бар; төменге – түсініксіз. Оқушылардың көрсеткендеріне қарай қайта бағыттау сұрақтары арқылы басқалардың ойларымен өз ойларын салыстыруға мүмкіндік беремін. 4) Бекіту.
Химиялық
диктант: |
Жұмыс дәптері Оқулық Интербелсенді тақта, химиялық диктант |
||||||
Аяқталуы 3 мин 2 мин |
1) Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін «Жұлдыз» қатарына, ал түсінбей қалған тұстарын, басқа да пікірлерін «Тілек» қатарына жазу керектігін айтамын. 2) Үй тапсырмасы. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындап, жазып келуге тапсырма беремін |
«Екі жұлдыз, бір тілек» парағы |
||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық
байланыс |
||||||
|
|
|
||||||
Рефлексия Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Металдардың химиялық қасиеттері, электрохимиялық кернеу қатары |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектеп |
||||||
Күні: 12.01 |
Мұғалімнің есімі: Рисбаева Гулдана |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
металдардың электрохимиялық кернеу қатарына түсінік беру, металдардың химиялық қасиеттеріне сипаттама беру |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
|||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||
|
|||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
|||||||
Алдыңғы оқу |
§28. Периодтық жүйедегі металдардың орны, атомдарының құрылысна салыстырмалы сипаттама |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 3 мин 1 мин 4 мин 2 мин |
1) «Ой қозғау» әдісі Оқушыларға бес сұрақтан тұратын тест орындатамын 1. Сульфат иондарын анықтау
үшін реактив ретінде ... қолданылады. 2) «Анаграмма» әдісі Жаңа сабақтың тақырыбын ашу үшін сөздегі әріптердің орнын ауыстырамын. «Мтлдрдңеааы хмлқиияы қсттраиееі, лктрхмлқэеоиияы крнееу қтрааы» - «Металдардың химиялық қасиеттері, электрохимиялық кернеу қатары» 3) «Ассоциация» әдісі О қушылардың зейінін шоғырландыру үшін металдар туралы не білетіндерін жазу керектігін айтамын.
Металдар
Оқушылар жазғандарын қасындағы екінші оқушымен алмасып, бірін-бірі толықтырады. 4) «Сұрақ ортада» әдісі Оқушылардың не жазғандарын анықтау үшін оларға «Металдар дегеніміз не?» және «Бейметалдар дегеніміз не?» деген сұрақтар қоямын |
Сұрақтар жазылған карточка |
|||||
Ортасы 20 мин 12 мин |
1) Жаңа сабақ. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Оқушыларға мәтінді бөліп беріп, оқуға (5 минут) беремін. Жұпта бір-біріне түсіндіруіне 5 минут уақыт беремін. Әр оқушы түсінбеген сұрақтарын ортаға талқылауға салуларына болатындығын ескертемін. Сұрақтарды талқылау үшін 5 минут уақыт берілетінін айтамын. Оқушыларға қойылатын бағыттау сұрақтары арқылы басқалардың ойларымен өз ойларын салыстыруға мүмкіндік беремін. Оқушылар талқылауды аяқтаған соң, тұздар гидролизінің реакция теңдеулерін құрастыру ережесімен таныстырамын (5 минут). 2) Бекіту. Ең, ең, ең... ойыны. Оқушыларға металдар туралы сұрақтар қойылады Венн диаграммасы Металдар Бейметалдар |
Жұмыс дәптері Оқулық Интербелсенді тақта, химиялық диктант |
|||||
Аяқталуы 2 мин 1 мин |
Оқушылардың зертханалық тәжірибенің орындалу нәтижесіне қарай бағаланатындықтарын айтамын. 1) Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін «Жұлдыз» қатарына, ал түсінбей қалған тұстарын, басқа да пікірлерін «Тілек» қатарына жазу керектігін айтамын. 2) Үй тапсырмасы. §29, 30 оқу. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындап, жазып келуге тапсырма беремін. Шығармашылық тапсырма – әр оқушы өтілген тақырып бойынша бес сұрақтан тұратын тапсырма (сөзжұмбақ, тест, деңгейлік есептер, карточка, ребус) құрастырып келу керек екендігін айтамын |
«Екі жұлдыз, бір тілек» парағы |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық
байланыс |
|||||
|
|
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Кальций |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектеп |
||||||
Күні: 16.01 |
Мұғалімнің есімі: Рисбаева Гулдана |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
кальцийдің атом құрылысына, табиғатта кездесуіне, физикалық және химиялық қасиеттеріне, алынуына, қолданылуына сипаттама беру |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
|||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||
|
|||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
|||||||
Алдыңғы оқу |
§29,30. Металдардың химиялық қасиеттері, электрохимиялық кернеу қатары |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 10 мин 3 мин 2 мин |
1) «Сұрақты тосып ал» әдісі Оқушыларға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қоямын
2) «Ассоциация» әдісі О қушылардың зейінін шоғырландыру үшін металдар туралы не білетіндерін жазу керектігін айтамын.
Кальций
Оқушылар жазғандарын қасындағы екінші оқушымен алмасып, бірін-бірі толықтырады. 4) «Сұрақ ортада» әдісі Оқушылардың не жазғандарын анықтау үшін оларға «Кальций туралы қандай мәлімет білесіңдер?» және «Кальций қайда қолданылады?» деген сұрақтар қоямын |
Жұмыс дәптері |
|||||
Ортасы 20 мин 7 мин |
1) Жаңа сабақ. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Оқушыларға мәтінді бөліп беріп, оқуға (5 минут) беремін. Жұпта бір-біріне түсіндіруіне 5 минут уақыт беремін. Әр оқушы түсінбеген сұрақтарын ортаға талқылауға салуларына болатындығын ескертемін. Сұрақтарды талқылау үшін 5 минут уақыт берілетінін айтамын. Оқушыларға қойылатын бағыттау сұрақтары арқылы басқалардың ойларымен өз ойларын салыстыруға мүмкіндік беремін. Оқушылар талқылауды аяқтаған соң, кальцийдің химиялық реакция теңдеулерін құрастыру ережесімен таныстырамын (5 минут). 2) Бекіту. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау:
|
Оқулық Жұмыс дәптері |
|||||
Аяқталуы 2 мин 1 мин |
Оқушылардың зертханалық тәжірибенің орындалу нәтижесіне қарай бағаланатындықтарын айтамын. 1) Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін «Жұлдыз» қатарына, ал түсінбей қалған тұстарын, басқа да пікірлерін «Тілек» қатарына жазу керектігін айтамын. 2) Үй тапсырмасы. §32 оқу. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындап, жазып келуге тапсырма беремін. Шығармашылық тапсырма – әр оқушы өтілген тақырып бойынша бес сұрақтан тұратын тапсырма (сөзжұмбақ, тест, деңгейлік есептер, карточка, ребус) құрастырып келу керек екендігін айтамын |
«Екі жұлдыз, бір тілек» парағы |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық
байланыс |
|||||
|
|
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Кальцийдің қосылыстары |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектеп |
||||||
Күні: 19.01 |
Мұғалімнің есімі: Рисбаева Гулдана |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
кальцийдің маңызды қосылыстарына, олардың табиғаттағы айналымына сипаттама беру |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
|||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||
|
|||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
|||||||
Алдыңғы оқу |
§32. Кальций |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 10 мин 3 мин 2 мин |
1) «Сұрақты тосып ал» әдісі Оқушыларға өтілген тақырып бойынша сұрақтар қоямын 1.Кальцидің және оның қосылыстарының негіздік қасиет көрсеттеінін дәлелдеңдер: Ca → CaO → Ca(OH)2 → CaCl2 Тізбекті жүзеге асыруға болатын реакция теңдеулерін жазыңдар. 2.Магний мен кальций қосылыстарының табиғатта таралуы. 3. Mg мен Ca қосылыстарының қолданылуы. 4.Сілтілікжер металдарының табиғатта кездесуі. 5.Неліктен барлық сілтілік металдар күшті тотықсыздандырғыш болады? 6.Натрий атомының құрылысын сызып, оның тотығу дәрежесін көрсетіңдер. 7.Берілген сызбанұсқаға сәйкес реакия теңдеулерін жазыңдар: Na→NaOH→Na2SO4→Na2O→Na3PO4 8.Массасы 2,3 г натрийді 100г суда еріткенде алынған натрий сілтісінің массалық үлесін (%) есептеңдер. 9.Тірі организм үшін натрий мен калий иондарының маңызы қандай? 10.Күйдіргіш натр қайда қолданылады? 2) «Ассоциация» әдісі О қушылардың зейінін шоғырландыру үшін металдар туралы не білетіндерін жазу керектігін айтамын.
Кальций қосылыстары
Оқушылар жазғандарын қасындағы екінші оқушымен алмасып, бірін-бірі толықтырады. 4) «Сұрақ ортада» әдісі Оқушылардың не жазғандарын анықтау үшін оларға «Кальций туралы қандай мәлімет білесіңдер?» және «Кальций қайда қолданылады?» деген сұрақтар қоямын |
Жұмыс дәптері |
|||||
Ортасы 20 мин 7 мин |
1) Жаңа сабақ. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі Оқушыларға мәтінді бөліп беріп, оқуға (5 минут) беремін. Жұпта бір-біріне түсіндіруіне 5 минут уақыт беремін. Әр оқушы түсінбеген сұрақтарын ортаға талқылауға салуларына болатындығын ескертемін. Сұрақтарды талқылау үшін 5 минут уақыт берілетінін айтамын. Оқушыларға қойылатын бағыттау сұрақтары арқылы басқалардың ойларымен өз ойларын салыстыруға мүмкіндік беремін. Оқушылар талқылауды аяқтаған соң, кальцийдің химиялық реакция теңдеулерін құрастыру ережесімен таныстырамын (5 минут). Кальцидің қолданылуын айта келіп, қосылыстарының ішінде кальций оксиді СаО мен кальций гидроксидіне Са(ОН)2 ерекше тоқталу керек. Техникада СаО сөндірілмеген әк, Са(ОН)2 әк сүті деп аталады. Әк сүтін әктеуге жәнеқұммен қосып кірпіш қалағанда және сылағанда байланыстырушы зат ретінде жұмсайды. Бұл қоспа біртіндеп «ұстасып» қатая бастайды. Реакция теңдеуі: Са(ОН)2 + СО2 = CaCO3 + H2O Кальций тұздарының құрылыстағы мәні зор. Олардың сумен химиялық байланысып, кристалгидраттар түзетін қабілеті бар. Мысалы, табиғи гипс CaSO4 * 2H2O, алебастр (CaSO4)2 * H2O. Алебастр ұнтағын суға араластырса, тез қатаятын қоймалжың масса түзіледі. Қатаюы суды қосып алғанда жүреді: (CaSO4)2*H2O + 3H2O = 2(CaSO4*2H2O) 2) Бекіту. кальций оксиді кальций гидроксиді + Н2О→ + HCl→ C aO + H2SО4→ Ca(OH)2 + CО2→ + SO2→ + H2CО3→ |
Оқулық Жұмыс дәптері |
|||||
Аяқталуы 2 мин 1 мин |
Оқушылардың зертханалық тәжірибенің орындалу нәтижесіне қарай бағаланатындықтарын айтамын. 1) Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін «Жұлдыз» қатарына, ал түсінбей қалған тұстарын, басқа да пікірлерін «Тілек» қатарына жазу керектігін айтамын. 2) Үй тапсырмасы. §33 оқу. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындап, жазып келуге тапсырма беремін. Шығармашылық тапсырма – әр оқушы өтілген тақырып бойынша бес сұрақтан тұратын тапсырма (сөзжұмбақ, тест, деңгейлік есептер, карточка, ребус) құрастырып келу керек екендігін айтамын |
«Екі жұлдыз, бір тілек» парағы |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық
байланыс |
|||||
|
|
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ
САБАҚ: Алюминий №5 зертханалық тәжірибе |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектеп |
||||||
Күні: 26.01 |
Мұғалімнің есімі: Рисбаева Гулдана |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
алюминийдің атом құрылысына, табиғатта кездесуіне, физикалық қасиеттеріне, химиялық қасиеттеріне, алынуына және қолданылуына сипаттама беру |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
|||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||
|
|||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
|||||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:
|
||||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: |
|||||||
Алюмосиликаттар, корунд, боксит, алюминотермия |
|||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
|
|||||||
Талқылауға арналған тармақтар: |
|||||||
Қасиеттеріне байланысты алюминий қайда қолданылады? |
|||||||
Периодтық жүйедегі орнына сай алюминийге сипаттама беріңдер |
|||||||
Алюминийдің құймалары туралы не білесіңдер? |
|||||||
Жазылым бойынша ұсыныстар: |
|||||||
Термин сөздерді, негізгі ұғымдарды дәптерге жазып алыңыздар. Берілген тапсырмаларды дәптерлеріңізге орындаңыздар |
|||||||
Алдыңғы оқу |
Судың кермектігі |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 1 мин 2 мин 5 мин |
1) Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен олардың көңіл-күйлерін сұрау арқылы амандасамын. 2) Оқушыларды үшке дейін санау арқылы үш топқа бөлемін. 3) Үй тапсырмасын сұрау. «Ой қозғау» әдісі Оқушыларға өткен тақырыптан сұрақтар қоямын. |
Сұрақтар жазылған карточка |
|||||
Ортасы 2 мин 15 мин 15 мин |
Хат оқу. Кімге: 9 «___» сыныбына «2030-дың біз барысымыз, Жетістікке бастайды әр ісіміз. Өркениетті елімізді көркейтетін Химияны оқу парызымыз.» Кімнен: Менделеев үйі,3 подъезд, 3 қабат, 13 пәтерінің тұрғыны. Бұл қай элемент екен? Периодтық жүйеден қарап көрейік. 1) «Ассоциация» әдісі О Алюминий қушылардың зейінін шоғырландыру үшін бейметалдар туралы не білетіндерін жазу керектігін айтамын.
2) Жаңа сабақ. «Мәтінмен жұмыс» Топ мүшелеріне мәтінді бөліп беріп, оқуға 5 минут, талқылап, бір-біріне түсіндіруге әр топқа 5 минут уақыт беремін. 1 топ: Алюминийдің табиғатта кездесуі, физикалық қасиеттері 2 топ: Алюминийдің химиялық қасиеттері 3 топ: Алюминийдің алынуы мен қолданылуы 3) Бекіту. №5 Зертханалық тәжірибені орындау |
Жұмыс дәптері Оқулық Зертханалық құрал-жабдықтар |
|||||
Аяқталуы 3 мин 2 мин |
1) Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін «Жұлдыз» қатарына, ал түсінбей қалған тұстарын, басқа да пікірлерін «Тілек» қатарына жазу керектігін айтамын. 2) Үй тапсырмасы. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындап, жазып келуге тапсырма беремін |
«Екі жұлдыз, бір тілек» парағы |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық
байланыс |
|||||
|
|
|
САБАҚ: Судың кермектігі және оны жою жолдары |
Мектеп: Т.Рысқұлов атындағы №48 орта мектеп |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Рисбаева Гулдана |
||||||
СЫНЫП: 9 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Судың кермектігіне және оны жою жолдарына сипаттама беру |
||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: |
||||||
|
|||||||
Оқушылардың басым бөлігі: |
|||||||
|
|||||||
Кейбір оқушылар: |
|||||||
|
|||||||
Алдыңғы оқу |
Кальцийдің қосылыстары |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 10 мин |
1) «Ой қозғау» әдісі Оқушыларға өтілген тақырып бойынша тест орындатамын
A) 1s22s22p63s23p64s1 B) 1s22s22p63s2 C) 1s22s22p63s23p64s2
A) R2O B) RO C) RO2
A) Ca(OH)2 B) CaC2 C) CaO
A) CaO + H2O B) Ca(OH)2 + H2O C) Ca(OH)2 + H2
2) «Сәйкестендіру» тесті |
Интербелсенді тақта |
|||||
Ортасы 18 мин 10 мин |
1) Жаңа сабақ. «Ойлан, талқыла» әдісі Оқушылар оқулықтан төмендегі тапсырмаларға жауап іздейді . І топ: Кермек су қалай пайда болады, оның зияндылығы ІІ топ: Судың кермектігінің түрлері, оны жою жолдары ІІІ топ: Уақытша, тұрақты кермектіктің құрамында қандай тұздар болады, оларды жұмсарту Топтарға бір-біріне түсіндіруіне 5 минут уақыт беремін. Оқушылар талқылауды аяқтаған соң, кермектікті жою жолдарының химиялық реакция теңдеулерін құрастыру ережесімен таныстырамын (5 минут). 2) Бекіту. Деңгейлік есептер шығару
|
Оқулық Жұмыс дәптері |
|||||
Аяқталуы 2 мин |
Оқушылардың зертханалық тәжірибенің орындалу нәтижесіне қарай бағаланатындықтарын айтамын. 1) Кері байланыс: «Екі жұлдыз, бір тілек» Оқушылардың бүгінгі сабақтан не түсінгендерін «Жұлдыз» қатарына, ал түсінбей қалған тұстарын, басқа да пікірлерін «Тілек» қатарына жазу керектігін айтамын. 2) Үй тапсырмасы. §34 оқу. Оқулықта берілген тапсырмаларды орындап, жазып келуге тапсырма беремін. Шығармашылық тапсырма – әр оқушы өтілген тақырып бойынша бес сұрақтан тұратын тапсырма (сөзжұмбақ, тест, деңгейлік есептер, карточка, ребус) құрастырып келу керек екендігін айтамын |
«Екі жұлдыз, бір тілек» парағы |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау |
Бағалау |
Құндылықтардағы байланыс |
|||||
|
|
|