Бейне монтаждау ережелері

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бейне монтаждау ережелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге сабақта қолдану үшін
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

10.1B Бейне контент құру

Мектеп: "Алмаз орта жалпы білім беретін мектеп-балабақшасы" КММ

Күні: 06.10

Мұғалімнің есімі: Табылды А.А

Сынып:10

Қатысқандар

саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Бейнені монтаждау

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

10.2.2.1 бейне түсіру мен бейне монтаждаудың жалпы ережелерін ұстану

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар түсініктерді түсіндіре алады:

  • Бейне түсірудің;

  • Бейне монтаждаудың;

  • Уақыт аралықтарына бөлу;

  • Біріктіру;

Көбісі:

  • Бейнежазбаларды дұрыс дыбыс жолдары арқылы жасай алады

  • Кейбір оқушылар сыныптастарына көмектесе алады.

Бағалау критерийлері

Толық түсіндіреді "Бейне түсіруді"

Толық түсіндіреді "Бейне монтаждауды"

Толық түсіндіреді Уақыт аралықтарына бөлуді"

Толық түсіндіреді " Біріктіруді"

Тілдік мақсаттар


Оқушылар келесі терминдерді қолдана алады:

Бейне түсіру”, “Бейне монтаждаудың”, “Уақыт аралықтарына бөлу”,“ Біріктіру”.

Пайдалы сөйлемнің басы:

Бейнені монтаждау үшін ...

Құндылықтарға баулу

Индустрияландыру және инновацияға негізделген экономикалық өсім

Бұған дейін меңгерілген білім


Бейне монтаждау бағдарламалары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтың жоспарланған іс-әрекетті

Ресурстар

Сабақтың басы

Сабақтың басы

0-3 минут









3-10 минут

Тақтаға «монтаж» сөзі бар бұлт түрінде плакат жасау

Сұрақтар:

Бейне монтаж деген не?

Бұрын бейнені өзгертіп көрдіңізбе?

Бейне монтаж кезінде қандай құрылғылар қолданылады?




Сөздікті жазып алу

Мұғалім бейне монтаждаудың негізгі ұғымдарын түсіндіреді:

Бейне файлдарды өзгертуді бастамас бұрын кейбір зерттеулерді жүргізу керек.

  • Қандай бейнелерді өзгерткіңіз келеді?

  • Бағдарламалық қамтамасыз ету қандай мүмкіндіктерді қамтамасыз етуі керек?

  • Менің компьютерім видео деректермен жұмыс істей ме?

Монтаждау жоспарымен таныстыру



Плакат









Сабақтың ортасы

10-30 минут

1 тапсырма

Жеке тапсырма

Бірінші бейнені көріңіз және дайын үлгілерді қосып көріңіз.

сіздің компьютеріңізден (немесе қазір көріп отырған бейнеңізді) «Video Movavi Editor» бағдарламасына пайдалана аласыз.

Нәтижесін мұғалімге көрсетіңіз.

Мұғалім нұсқаулығы:

Сыныпта бейнені пайдалану қарқындылық пен шеберлікті өзгерте алады. Сіз қолданатын сегменттер тым ұзақ болмауы керек. Фильмнің бірнеше минуты тіл жұмысымен сүйемелденді, бір жарым сағат бұрын теледидарды мақсатсыз қарап отырғаннан әлдеқайда қызықты және тиімді болуы мүмкін.

Дескриптор:

Әрбір студент бейне не туралы айтқанын түсінуі керек;

Көптеген студенттер бейнедегі ең мәтіндік мазмұнды табу керек;

Кейбір студенттер бейнедегі барлық мәтіндік мазмұнды тауып, бейнеде не айтқанын түсіндіруі керек;


30-35 минут

2 тапсырма: Топтық жұмыс: Интернеттен әртүрлі бейнежазбаларды қарап, оларды бейнемонтаждау кезінде ережелердің сақталған-сақтал-мағандығы туралы ой бөлісіңдер.

Дескриптор:

Әр студент бейнелерді өңдеуді түсінуі керек;

Көптеген оқушылар видео-редакциялау мен дыбысты түсіну керек;

Кейбіреулер басқа топтарға көмектесе алады;


Сабақтың соңы

35-40 минут

Тақтадағы рефлексия:

Не қиын болды?

Қандай сұрақтар қалды?

Сіз білетін нәрсе болдыма?

Үй жұмысы:

Суретке түсіру және өңдеу кезінде қажетсіз шу мен дыбыстарды болдырмауды үйреніңіз.


Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланысҚауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланысҚұндылықтардағы байланыс

Оқушылардың қабылдау деңгейіне байланысты тапсырмалар таңдау. Тапсырманы күрделендіруде әдістерді күрделендіре отырып, деңгейлеріне сай дайындау.

Сұрақтарға жауап ала отырып, бағалау критерийлері арқылы бағдаршам арқылы бағалау

Қазақ, орыс,ағылшын тіліне байланыстыру. Қауіпсіздік ережесін сақтау. Білім беру ақпараттық ресурстарды басқа ресурстармен салыстырады.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
06.10.2020
10277
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі