
|
Өнер туындыларын қабылдау дегеніміз –
туынды туралы жалпы мәлімет алу, мағынасын түсіну, қорытынды жасау.
Сен өнер туындыларын түсіну арқылы көркем бейнені ұғынасың. Ол үшін
өнер туындыларына қатысты атаулар мен терминдерді біліп
ал.
|
көрсетіп, жұмыс істеу тәсілдерімен
таныстырады.
|
-
Қолданылатын бояу түрлерін
айта алады, біледі.
Сұраққа жауап
береді.
|

|
Сабақтың ортасы. Мағынаны
ашу.
15 минут
|
(ЖЖ) Ширату
тапсырмасы. «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі. Бұл
әдіс оқушылардың өз ойларын дауыстап айтып беруі үшін қолданылады.
Оқушыларға берілген картина бойынша сұрақтар қойылады, оқушылар өз
ойларын көршілерімен бөліседі.
Өнер туындыларының
ерекшеліктерін анықтау.
М. Кенбаевтің «Шопан әні» мен Клод Моненің «Су
лалагүлі» суреттерін, қазақтың ұлттық сырғасы мен грузиннің ұлттық
сырғасын салыстырады. Салыстыра отырып, қазақ елінің ұлттық және
әлемдік мәдениеттегі ерекшеліктері мен орнын, туған өлке табиғатын,
туған халықтың көркемдік мұрасының өзіндік көркемдік мәнерін
көрсетеді. Мұғалім өлең оқиды.
– Өлеңнің мазмұнын қалай өзгертер едің? Әңгімеле.
Өнер туындыларының
ерекшеліктерін анықта.
Сурет
салсам
Сурет салсам – гүл
саламын,
«Гүлге толып тұрса алаңым», – деймін мен. Сурет
салсам – Күн саламын,
«Күндей күліп тұрса маңым»,
– деймін мен.
Е. Ашықбаев Бейнелеу өнері
мынадай тәсілдер арқылы қабылданады. Мәселен:
|
Оқушылар өз ойларын ортаға салады.
Оқушылар суреттерден алған
әсерлерімен бөліседі.
Тыңдайды, сұрақтарға жауап береді.
|
«Шапалақ» әдісі арқылы
бағалайды.

Дескриптор-
лар:
-
Оқушылар сұраққа жауап бере алады.
-
Өз ойларын дұрыс жеткізе
біледі.
-
Суретшіның аты-жөні мен сурет атауын, музейдің
аттарын біледі.
|
Тұсаукесер.
«Бейнелеу өнері» сабағына
қажетті құрал- жабдықтар
«Шопан әні» картинасы
«Су лалагүлі» картинасы
Зергерлік бұйымдар
|