

Сабақтың соңы
Ой-толғаныс. Рефлексия
8 мин.
|
Үстіңгі сызыққа ерін
саламыз. Содан соң мойнын, көйлегін, шашын саламыз.
Сергіту сәті ретінде және бүгінгі сабақпен байланыстыра отырып кітап
туралы көңілді ән ырғағына қосылып отырып би қимылдарын көрсетеді
(https://www.youtube.com).
Оқушылардан бүгінгі сабақта
не үйренгендерін сұрау.
«Бір ауыз сөз» әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Сурет портреттің қай
түріне жатады? Тірек сөздерді пайдала- нып, портреттегі
балаларға мінездеме беріңдер.
Мақсаты: Оқушы алған білімін
саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып
бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің
құнды болуын қадағалайды.
Саралау: Бұл кезеңде саралаудың
«Қорытынды» тәсілі көрінеді.
Көрме ұйымдастыру.
Оқушылар салған суреттерін көрме тақтасына іледі.
Өз қолындағы жұлдызды ұнаған суретіне жапсырады.
|
(Ұ) Сергіту сәті:
Кітап туралы көңілді ән ырғағына қосылып отырып, би қимылдарын
қайталайды.
Оқушылар сұрақтарға жауап
беру арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
Оқушылар көрме
ұйымдастырады.
Өз жұмыс орнын жинауын
қадағалау.
|
перспективасы н ескере
отырып, бейнелей алады,
қағазға портретті біледі.
Көмек қажет еткен оқушыларға
көмек беру.
Оқушылар сыныптастарын ың
суреттерін тамашалап, өздерінің
«жұлдызшалар ын» ұнатқан суретінің үстіне
жапсыруды ұсыну.
Көрме ұйымдастыру арқылы
әдемі салынған жұмысты таңдау.
|

|