Сабақтың басы
1
кезең
Сабақтың ортасы
Сабақтың соңы
Үй
тапсырмасы
|
1-(МК)Оқушыларға Атақты өнер туындыларын
қарауды сұрау
."Джоконда" деген Леонарда да
Винчи
"Давид" Микеланджело
"Турксиб" Кастеев А.
-Неге осыларды өнер туындылары деп
атайды.?
-Өнердің туындылары қайда
сақталады?
-Қазақстанда қандай ірі мұражай
бар?
2.(Ұ)(МК)
Мұғалім көрсетеді: оқу мақсаттарына қарап, сабақ
мақсаттарын анықтау.
Мақсат: дүниежүзілік және қазақ классикасының
өнер туындыларымен танысу
3.(Ұ)Өнердің туындылары.
Виртуальді мұражайлар: өнердің туындыларымен
танысады.
Визуальді көріп танысу, салыстыру көрінісі және
бейнелі өнердің жанрларын білу.
Өнердің қандай туындылары сендердің көңіліңді
қаратты?
неге?
Жұмыстардың бір –бірінен қандай айырмашылықтары
бар.
4.(Ұ) (Т)(Ж)Анықта-.
Алдымен мұғалім алдын –ала әлем және қазақстан
классикалық өнер туындыларының жиынтығын жасап алу қажет. Сыныпта
3-6 оқушыға топтастыру қажет,әр топқа бір-бір пакет суреттер
жиынтығын беру оның ішінде әр түрлі суретшілердің түрлі жанрдағы
шығармалары болу қажет.
Бұл
суреттерге қарап жанрлар түрлеріне қарай жіктеу қажет. Бір оқушыны
топта жауаты ету қажет.
-
суреттер
-
натюрморт
-
пейзажи
-
тарихи
-
тұрмыстық. т.б
Оқушылардан сұрау қандай ерекшеліктеріне
қарап,топтастырдыңдар?
Неге?
5.(Ұ)(Т)(Ж)Өнердің жанрларын
бөлу.
Мұғалім оқушыларға жанрлар түрлеріне қарай
кішігірім топтасуын сұранады.
Мысалы.:
1-топ портрет
2-натюрморт
3-пейзажи
4-тарихи
5-тұрмыстық.т.б
Оқушылар топтасқаннан кейін,сұрақтарға жауап
беруін сұраңыз.
-
неге жанрды олай атаймыз? /натюрморт, пейзаж,
тарихи, тұрмыстық.т.б/
-
Қандай бейнелеуші өзгешеліктер айтылмыш жанрды
сипаттайды?
-
Қандай суретшінің жұмыстарымен сендер
таныстыңдар?
4.( ОТ)(Қ)Көрсетілім
Әр топ өз жұмыстарында қазақстан суретшілерінің
жұмыстарын іріктеп алсын
-
Қандай ерекшеліктерге қарап қазақстан суретшілері
екенін байқауға болады.
-
Қандай суретшілерді
білесіздер?
-
Суретшілер жайлы қандай мәлімет бере
аласыздар?
Зерттеулер жүргізу.
Оқушыларға АКТ-ның көмегімен өнердің жанрларымен
танысу.Оқушылар өздеріне қысқаша жазбалар орындай алу және
таблицаны толтыру.
Жанрлар түрлері
|
Визуалды ерекшеліктеріне нобай
|
мемлекет
|
Жанр
ерекшелігі
|
Өнер
бағыты
|
Портрет
|
|
|
|
|
натюрморт
|
|
|
|
|
пейзаж
|
|
|
|
|
Тарихи
|
|
|
|
|
тұрмыстық
|
|
|
|
|
Зеттеген мәліметтері бойынша оқушы жауап
беру.берілген критериилерге байланысты оқушылар жауатарын
береді.
-топтардың ерекше қорғауы
-Өнердің жанрларға байланысты нақты мәліметтердің
болуы.
-визуалды айқындылығын анықтай
білу.
7-(Ж)(Т) бейнелеу өнерінің
түрлері.
Оқушылар анықтай алады
Жанр не екенін біледі, сондықтан өнердің
түрлеріне қарай классификациялай алады.
Әр-жанрдағы Топтар натюрмортқа, поттретке
классификация жүргізу,мысалы
түсті сурет, бояулармен
салынған
ақ-қара бейне
жұмыстар орындалған балшық, пластилина,
металлдармен
фото суреттер.
басқалар
қандай мәліметтерге байланысты бейнелеуді
жіктеді?
Неге?
Мұғалім слайтарды көрсетеді,оқушы өнердің түрлері
мен жанрын анықтайды.
Егер уақыт қалып жатса,сурет материалдарын
қолданып, ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын салуға
болады
|
Ресурстар Сабақ материалдары:
Жұмсақ қарындаштар, түрлі түсті қарындаштар,
сурет салу борлары, пастель, фломастерлер, көмірмен
салу.
Мүсін
https:// ru.wikipedia.org/wiki/
кескіндеме
https://ru.wikipedia.org/wiki/
графикаhttps://
ru.wikipedia.org/wiki/
Өнер туындыларының жанрлар бойынша түрлері.
Өнердегі кілтті сөздер бағыты.
http://www.artalmaty.kz/gallery.php#102
http://www.wga.hu/frames-
Анри Матисс.
http://www.wikiart.org/ru/henri-matisse
Стива Лохманның сыммен
мүсіндеуі
http://www.kulturologia.ru/blogs/180909/11507/
Статья о Казахстанском
художнике
http://www.altyn-orda.kz/vse-vozrozhdaetsya-iz-pepla-strany-remesla-iskusstva%E2%80%A6/
Еркен Мергенов(мүсін).
http://erkinmergenov.com/
Наурызбаев Х.(мүсін)
Гаев Н.(линогравюра)
|
|
|
Сабақтың соңы
|
7-(Ж)(Т) бейнелеу өнерінің
түрлері.
Оқушылар анықтай алады
Жанр не екенін біледі, сондықтан өнердің
түрлеріне қарай классификациялай алады.
Әр-жанрдағы Топтар
натюрмортқа, поттретке классификация
жүргізу,мысалы
-
түсті сурет, бояулармен
салынған
-
ақ-қара бейне
-
жұмыстар орындалған балшық, пластилина,
металлдармен
-
фото суреттер.
-
басқалар
-
қандай мәліметтерге байланысты бейнелеуді
жіктеді?
-
Неге?
8-анықта
Мұғалім слайтарды көрсетеді,оқушы өнердің түрлері
мен жанрын анықтайды.
Егер уақыт қалып жатса,сурет материалдарын
қолданып, ұнаған суретшінің суретіндегі бейнелердің нобайын салуға
болады.
|
|
|
|