Оқу ісінің меңгерушісі:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақтың тақырыбы: Мен спортшы боламын. Қыдырбек Рысбекұлы. Бекзат.
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 2 Күні: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.5.1 - мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.2.1 Мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер/ жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру |
|||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||
|
Тірек сөздер |
салауатты өмір салты, денсаулықты сақтау, шымыр болу. |
|||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу:Жемістер арқылы топқа бөлу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Үй тапсырмасын
пысықтау |
|||||||
|
Жаңа білім |
Оқушылар кезекпен тақтаға шығады жəне дұрыс жауабы бар карточканы таңдайды. (Жауаптар жазылған карточкалар алдын ала тақтаға ретсіз жапсырылған жəне қосымша жауаптар да берілген.)Мен де спортшы боламын –72(Е), 15(Ы), 8(Н),68(П) 36(Б), 31(Л) 25(А) 49(Ш), 21(М), (88)е 70(С), 47(Ы), 53(Т) 95(М) 82(Н) 79(Д) 33(О) 65(О) 57(Р). Мен де спортшы боламын Бүгінгі сабағымызда не жайында әңгімелесеміз ? Тақырыпты болжату Сабақтың мақсатымен таныстыру. Мен спортшы боламын. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады Біздің қазақ спортшыларымыз да еліміз үшін намысты қолдан бермей Қазақстанымыздың туын көкке көтеріп желбіретіп жүр.
Біз бүгін Қыдырбек Рысбекұлының «Бекзат» деген мәтінімен танысамыз. Тыңдалым.
|
|||||||
|
Ортасы |
Мен спортшы боламын. Қыдырбек Рысбекұлы. Бекзат. Мәтінді тізбектеп оқыту Жетістік критерийі:Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқи алады. Сұраққа мәтін арқылы жауап бере алады. Сөздік жұмыс: баһадүр – батыр |
|||||||
|
Топтық жұмыс |
І-топ. Мәтіннің мазмұны ІІ-топ. Класстер әдісі ІІІ-топ.Суреттер сөйлейді .Коллаж Жетістік критерийі: өз ойын жеткізе алады, ойларын өмірмен байланыстыра алады,топтық жұмысқа белсенді қатысады. Бағалау. Топтар бір – бірін бағдаршам арқылы бағалайды |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті "Мен қазақпын" |
|||||||
|
Жеке жұмыс |
Жазылым ЖазКөп нүктенің орнына қажетті сөздерді қой. Сөйлемдерді оқы. Спорт денсаулықты .................................................. Спорт адамды ............, .............. ................ үйретеді. .................... ............... ............... сақтаған адам ұзақ өмір сүреді. Қажетті сөздер: саламатты өмір салтын, жылдамдыққа, күшті болуға, жақсартады. Жетістік критерийі: тірек сөздерді орынды қолданды; сөйлемнің құрылымын сақтайды; әріптердің биіктігі мен мөлшерін сақтайды; әріптердің байланысын
сақтап
жазады; Бағалау. Мақтап – мадақтау арқылы бағалау |
|||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау «Түймедақ гүлі» әдісі Үйге тапсырма: «Мен де спортшы боламын» тақырыбына эссе жазып келу. Кері байланыс.Ауызша оқушыларға кері байланыс беру. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
|||||
|
Сұрақтарды оңайдан күрделіге қарай сатылап қою |
Бағдаршам әдісін қолдандым |
АКТ, қазақ тілі, денешынықтыру |
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|
|||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бекзат Әдебиеттік оқу 2-сынып
Бекзат Әдебиеттік оқу 2-сынып
Оқу ісінің меңгерушісі:
Қысқа мерзімді жоспар
|
Сабақтың тақырыбы: Мен спортшы боламын. Қыдырбек Рысбекұлы. Бекзат.
|
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||
|
Сынып: 2 Күні: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.5.1 - мұғалімнің көмегімен көркем шығармадағы оқиғаның басталуын, дамуы мен аяқталуын анықтау 2.3.2.1 Мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер/ жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру |
|||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
|||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||
|
Тірек сөздер |
салауатты өмір салты, денсаулықты сақтау, шымыр болу. |
|||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Музыка, қазақ тілі. |
|||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
|||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу:Жемістер арқылы топқа бөлу
Психологиялық ахуал
қалыптастыру:
Үй тапсырмасын
пысықтау |
|||||||
|
Жаңа білім |
Оқушылар кезекпен тақтаға шығады жəне дұрыс жауабы бар карточканы таңдайды. (Жауаптар жазылған карточкалар алдын ала тақтаға ретсіз жапсырылған жəне қосымша жауаптар да берілген.)Мен де спортшы боламын –72(Е), 15(Ы), 8(Н),68(П) 36(Б), 31(Л) 25(А) 49(Ш), 21(М), (88)е 70(С), 47(Ы), 53(Т) 95(М) 82(Н) 79(Д) 33(О) 65(О) 57(Р). Мен де спортшы боламын Бүгінгі сабағымызда не жайында әңгімелесеміз ? Тақырыпты болжату Сабақтың мақсатымен таныстыру. Мен спортшы боламын. Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады Біздің қазақ спортшыларымыз да еліміз үшін намысты қолдан бермей Қазақстанымыздың туын көкке көтеріп желбіретіп жүр.
Біз бүгін Қыдырбек Рысбекұлының «Бекзат» деген мәтінімен танысамыз. Тыңдалым.
|
|||||||
|
Ортасы |
Мен спортшы боламын. Қыдырбек Рысбекұлы. Бекзат. Мәтінді тізбектеп оқыту Жетістік критерийі:Мәтінді түсініп, мәнерлеп оқи алады. Сұраққа мәтін арқылы жауап бере алады. Сөздік жұмыс: баһадүр – батыр |
|||||||
|
Топтық жұмыс |
І-топ. Мәтіннің мазмұны ІІ-топ. Класстер әдісі ІІІ-топ.Суреттер сөйлейді .Коллаж Жетістік критерийі: өз ойын жеткізе алады, ойларын өмірмен байланыстыра алады,топтық жұмысқа белсенді қатысады. Бағалау. Топтар бір – бірін бағдаршам арқылы бағалайды |
|||||||
|
Сергіту сәті |
Сергіту сәті "Мен қазақпын" |
|||||||
|
Жеке жұмыс |
Жазылым ЖазКөп нүктенің орнына қажетті сөздерді қой. Сөйлемдерді оқы. Спорт денсаулықты .................................................. Спорт адамды ............, .............. ................ үйретеді. .................... ............... ............... сақтаған адам ұзақ өмір сүреді. Қажетті сөздер: саламатты өмір салтын, жылдамдыққа, күшті болуға, жақсартады. Жетістік критерийі: тірек сөздерді орынды қолданды; сөйлемнің құрылымын сақтайды; әріптердің биіктігі мен мөлшерін сақтайды; әріптердің байланысын
сақтап
жазады; Бағалау. Мақтап – мадақтау арқылы бағалау |
|||||||
|
Сабақтың соңы |
Сабақты қорытындылау «Түймедақ гүлі» әдісі Үйге тапсырма: «Мен де спортшы боламын» тақырыбына эссе жазып келу. Кері байланыс.Ауызша оқушыларға кері байланыс беру. |
|||||||
|
Үйге тапсырма: оқу, дәптермен жұмыс. |
||||||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|
|||||
|
Сұрақтарды оңайдан күрделіге қарай сатылап қою |
Бағдаршам әдісін қолдандым |
АКТ, қазақ тілі, денешынықтыру |
|
|||||
|
Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|
|
||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|
|||||||
шағым қалдыра аласыз













