Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / "Белсенді және белсенді емес сынып" тақырыбы бойынша коучинг
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
"Белсенді және белсенді емес сынып" тақырыбы бойынша коучинг
« Арқаға жазылған
комплименттер»тренингі психологиялық ахуал
тудырту
Әр қатысушының арқасына А-4
форматындағы қағаз ілінеді. Сынып ішін аралап жүріп , жылы сөздер
жазып, бір-бірін мақтайды. 2-3 минуттан кейін , шағын топ ішінде
бір-біріне жазылған комплиметтерді оқып
береді.
10.05-10.05
«Сандар»
бойыншатопқа бөлу. (Стикерлерді
қолдану)
Мұғалімдер шағын 2 топқа
бөлінеді.
10.05-10.10
10.10-10.20
«Миға
шабуыл»
*Сіздердің
пікірлеріңізше , сабақ кезінде сіз сөйлейтін уақыт пен оқушы
сөйлейтін уақыттың пайыздық арақатынасы
қандай?
*Оқушыларға сабақ
уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлесуге мүмкіндік қаншалықты
беріледі?
*Оқушылардың бір-біріне
сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты?
Топтық жұмыс .
«Белсенді және белсенді емес»сыныптарға тән белгілерді
жазады.
«Балық қаңқасына» белсенді
және белсенді емес сынып болып қалыптасуына қандай факторлар әсер
ететіндігін көрсету.
Барынша толық жауап
береді
Бір-бірін бағалайды
(5,4,3)
Мағынаны
ашу
10.20-10.25
«Шағын
дәріс»
«Белсенді және белсенді емес
сынып» (презентациясын
көрсету)
Мұғалімдер презентациямен
танысады
10.25-10.35
10.35-10.50
«Балық қаңқасына» белсенді
және белсенді емес сыныптармен жұмысты қалай ұйымдастыру керек
екенін постерге салады.
Бағлау.(5,4,3)
« Аяқталмаған
суреттер»
Берілген суреттер бойынша
шағын әңгіме құрастырады.
Спикерді
анықтау:Стикер жабыстыру арқылы таңдап
алынады.
«Балық қаңқасына» белсенді
және белсенді емес сынып болып қалыптасуына қандай факторлар әсер
ететіндігін көрсету.
Берілген суреттер бойынша
бойынша әңгіме құрастырады. (шығармашылық қабілеттеріне
қарай).Тақырыпқа
байланысты.
10.50-10.55
«Аквариум» стратегиясы арқылы
қорғау(қорғау барысында уақытты
ескерту).
Топтар өздерінің арасынан
спикер таңдап алып, өз жұмыстарын
қорғайды.
Өзара
бағалау(мадақтау
арқылы)
Әр топ бір-бірінің жұмысын
мадақтау арқылы қошемет
көрсетеді.
10.55-11.00
«Кемпірқосақ»(мұғалім білімінің сапасын
анықтау)
Пікірлер оқылып, қорытынды
жасалынады.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз