Материалдар / "Белсенді және белсенді емес сынып" тақырыбы бойынша коучинг
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Белсенді және белсенді емес сынып" тақырыбы бойынша коучинг

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
1915
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Коучингтің жоспары


Күні


Тақырыбы

Белсенді және белсенді емес сынып.

Мақсаты

Әріптестерімнің«Белсендіжәнебелсендіемессынып»қалыптасуытуралы ойларынанықтап, зерделеу.                                                      

Сілтеме

Мұғалімдерге арналған үлестірме, ( І апта, 141 бет)

Оқу нәтижелері

Топтық жұмыс маңыздылығын түсініп, сабақтарында тиімді пайдаланады.

Негізгі идея

Бірлескен жұмысты тиімді ұйымдастыру.

Сабақтақолданылатынматериалдар

Слайд, бейнебаян, маркерлер, стикерлер,кеспе қағаздар.

Оқуәдістері

Топпен, жұппен жұмыс, АҚТ, СТО, диалог

Дереккөздер

Слайд, фото, сабақ жоспары

Тапсырмалар

Талдау және бағалау



Кезеңдері

Уақыты

Коучтің іс-әрекеті

Мұғалімніңіс-әрекеті

Ой қозғау


10.00-10.05

« Арқаға жазылған комплименттер»тренингі психологиялық ахуал тудырту

Әр қатысушының арқасына А-4 форматындағы қағаз ілінеді. Сынып ішін аралап жүріп , жылы сөздер жазып, бір-бірін мақтайды. 2-3 минуттан кейін , шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплиметтерді оқып береді.

10.05-10.05

«Сандар» бойынша топқа бөлу. (Стикерлерді қолдану)



Мұғалімдер шағын 2 топқа бөлінеді.


10.05-10.10
















10.10-10.20

«Миға шабуыл»

*Сіздердің пікірлеріңізше , сабақ кезінде сіз сөйлейтін уақыт пен оқушы сөйлейтін уақыттың пайыздық арақатынасы қандай?

*Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлесуге мүмкіндік қаншалықты беріледі?

*Оқушылардың бір-біріне сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты?


Топтық жұмыс . «Белсенді және белсенді емес» сыныптарға тән белгілерді жазады.




«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сынып болып қалыптасуына қандай факторлар әсер ететіндігін көрсету.

Барынша толық жауап береді









Бір-бірін бағалайды (5,4,3)

Мағынаны ашу


10.20-10.25

«Шағын дәріс»

«Белсенді және белсенді емес сынып» (презентациясын көрсету)

Мұғалімдер презентациямен танысады

10.25-10.35









10.35-10.50


«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сыныптармен жұмысты қалай ұйымдастыру керек екенін постерге салады.


Бағлау. (5,4,3)


« Аяқталмаған суреттер»

Берілген суреттер бойынша шағын әңгіме құрастырады.


Спикерді анықтау: Стикер жабыстыру арқылы таңдап алынады.


«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сынып болып қалыптасуына қандай факторлар әсер ететіндігін көрсету.




Берілген суреттер бойынша бойынша әңгіме құрастырады. (шығармашылық қабілеттеріне қарай). Тақырыпқа байланысты.

10.50-10.55

«Аквариум» стратегиясы арқылы қорғау (қорғау барысында уақытты ескерту).

Топтар өздерінің арасынан спикер таңдап алып, өз жұмыстарын қорғайды.



Өзара бағалау (мадақтау арқылы)




Әр топ бір-бірінің жұмысын мадақтау арқылы қошемет көрсетеді.


10.55-11.00

«Кемпірқосақ» (мұғалім білімінің сапасын анықтау)


Пікірлер оқылып, қорытынды жасалынады.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!