Коучингтің жоспары
|
Күні |
|
|
Тақырыбы |
Белсенді және белсенді емес сынып. |
|
Мақсаты |
Әріптестерімнің«Белсендіжәнебелсендіемессынып»қалыптасуытуралы ойларынанықтап, зерделеу. |
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған үлестірме, ( І апта, 141 бет) |
|
Оқу нәтижелері |
Топтық жұмыс маңыздылығын түсініп, сабақтарында тиімді пайдаланады. |
|
Негізгі идея |
Бірлескен жұмысты тиімді ұйымдастыру. |
|
Сабақтақолданылатынматериалдар |
Слайд, бейнебаян, маркерлер, стикерлер,кеспе қағаздар. |
|
Оқуәдістері |
Топпен, жұппен жұмыс, АҚТ, СТО, диалог |
|
Дереккөздер |
Слайд, фото, сабақ жоспары |
|
Тапсырмалар |
Талдау және бағалау |
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімніңіс-әрекеті |
|
Ой қозғау |
10.00-10.05 |
« Арқаға жазылған комплименттер»тренингі психологиялық ахуал тудырту |
Әр қатысушының арқасына А-4 форматындағы қағаз ілінеді. Сынып ішін аралап жүріп , жылы сөздер жазып, бір-бірін мақтайды. 2-3 минуттан кейін , шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплиметтерді оқып береді. |
|
10.05-10.05 |
«Сандар» бойынша топқа бөлу. (Стикерлерді қолдану) |
Мұғалімдер шағын 2 топқа бөлінеді. |
|
|
|
10.05-10.10 10.10-10.20 |
«Миға шабуыл» *Сіздердің пікірлеріңізше , сабақ кезінде сіз сөйлейтін уақыт пен оқушы сөйлейтін уақыттың пайыздық арақатынасы қандай? *Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлесуге мүмкіндік қаншалықты беріледі? *Оқушылардың бір-біріне сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты? Топтық жұмыс . «Белсенді және белсенді емес» сыныптарға тән белгілерді жазады. |
«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сынып болып қалыптасуына қандай факторлар әсер ететіндігін көрсету. Барынша толық жауап береді Бір-бірін бағалайды (5,4,3) |
|
Мағынаны ашу |
10.20-10.25 |
«Шағын дәріс» «Белсенді және белсенді емес сынып» (презентациясын көрсету) |
Мұғалімдер презентациямен танысады |
|
10.25-10.35 10.35-10.50 |
«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сыныптармен жұмысты қалай ұйымдастыру керек екенін постерге салады. Бағлау. (5,4,3) « Аяқталмаған суреттер» Берілген суреттер бойынша шағын әңгіме құрастырады. Спикерді анықтау: Стикер жабыстыру арқылы таңдап алынады. |
«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сынып болып қалыптасуына қандай факторлар әсер ететіндігін көрсету. Берілген суреттер бойынша бойынша әңгіме құрастырады. (шығармашылық қабілеттеріне қарай). Тақырыпқа байланысты. |
|
|
10.50-10.55 |
«Аквариум» стратегиясы арқылы қорғау (қорғау барысында уақытты ескерту). |
Топтар өздерінің арасынан спикер таңдап алып, өз жұмыстарын қорғайды. |
|
|
Өзара бағалау (мадақтау арқылы)
|
Әр топ бір-бірінің жұмысын мадақтау арқылы қошемет көрсетеді. |
||
|
|
10.55-11.00 |
«Кемпірқосақ» (мұғалім білімінің сапасын анықтау) |
Пікірлер оқылып, қорытынды жасалынады. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Белсенді және белсенді емес сынып" тақырыбы бойынша коучинг
"Белсенді және белсенді емес сынып" тақырыбы бойынша коучинг
Коучингтің жоспары
|
Күні |
|
|
Тақырыбы |
Белсенді және белсенді емес сынып. |
|
Мақсаты |
Әріптестерімнің«Белсендіжәнебелсендіемессынып»қалыптасуытуралы ойларынанықтап, зерделеу. |
|
Сілтеме |
Мұғалімдерге арналған үлестірме, ( І апта, 141 бет) |
|
Оқу нәтижелері |
Топтық жұмыс маңыздылығын түсініп, сабақтарында тиімді пайдаланады. |
|
Негізгі идея |
Бірлескен жұмысты тиімді ұйымдастыру. |
|
Сабақтақолданылатынматериалдар |
Слайд, бейнебаян, маркерлер, стикерлер,кеспе қағаздар. |
|
Оқуәдістері |
Топпен, жұппен жұмыс, АҚТ, СТО, диалог |
|
Дереккөздер |
Слайд, фото, сабақ жоспары |
|
Тапсырмалар |
Талдау және бағалау |
|
Кезеңдері |
Уақыты |
Коучтің іс-әрекеті |
Мұғалімніңіс-әрекеті |
|
Ой қозғау |
10.00-10.05 |
« Арқаға жазылған комплименттер»тренингі психологиялық ахуал тудырту |
Әр қатысушының арқасына А-4 форматындағы қағаз ілінеді. Сынып ішін аралап жүріп , жылы сөздер жазып, бір-бірін мақтайды. 2-3 минуттан кейін , шағын топ ішінде бір-біріне жазылған комплиметтерді оқып береді. |
|
10.05-10.05 |
«Сандар» бойынша топқа бөлу. (Стикерлерді қолдану) |
Мұғалімдер шағын 2 топқа бөлінеді. |
|
|
|
10.05-10.10 10.10-10.20 |
«Миға шабуыл» *Сіздердің пікірлеріңізше , сабақ кезінде сіз сөйлейтін уақыт пен оқушы сөйлейтін уақыттың пайыздық арақатынасы қандай? *Оқушыларға сабақ уақытында өзінің сыныптастарымен сөйлесуге мүмкіндік қаншалықты беріледі? *Оқушылардың бір-біріне сұрақ қою мүмкіндігі қаншалықты? Топтық жұмыс . «Белсенді және белсенді емес» сыныптарға тән белгілерді жазады. |
«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сынып болып қалыптасуына қандай факторлар әсер ететіндігін көрсету. Барынша толық жауап береді Бір-бірін бағалайды (5,4,3) |
|
Мағынаны ашу |
10.20-10.25 |
«Шағын дәріс» «Белсенді және белсенді емес сынып» (презентациясын көрсету) |
Мұғалімдер презентациямен танысады |
|
10.25-10.35 10.35-10.50 |
«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сыныптармен жұмысты қалай ұйымдастыру керек екенін постерге салады. Бағлау. (5,4,3) « Аяқталмаған суреттер» Берілген суреттер бойынша шағын әңгіме құрастырады. Спикерді анықтау: Стикер жабыстыру арқылы таңдап алынады. |
«Балық қаңқасына» белсенді және белсенді емес сынып болып қалыптасуына қандай факторлар әсер ететіндігін көрсету. Берілген суреттер бойынша бойынша әңгіме құрастырады. (шығармашылық қабілеттеріне қарай). Тақырыпқа байланысты. |
|
|
10.50-10.55 |
«Аквариум» стратегиясы арқылы қорғау (қорғау барысында уақытты ескерту). |
Топтар өздерінің арасынан спикер таңдап алып, өз жұмыстарын қорғайды. |
|
|
Өзара бағалау (мадақтау арқылы)
|
Әр топ бір-бірінің жұмысын мадақтау арқылы қошемет көрсетеді. |
||
|
|
10.55-11.00 |
«Кемпірқосақ» (мұғалім білімінің сапасын анықтау) |
Пікірлер оқылып, қорытынды жасалынады. |
шағым қалдыра аласыз













