Кіріспе
1
минут
5
минут
|
Білу және түсіну
Психологиялык ахуал
ІІ. топқа
бөліну.
Сынып ұстанымын еске
түсіреді.
ІІІ. Үй
тапсырмасын сұрау .Ыстық орындық әдісі
арқылы
- Үйге қандай тапсырма берілді?
-«Көжек ертегісі бойынша оқушыларға сұрақ қойғызу, туған жер туралы
мақал-мәтел айтқызып бағалап,
қорытындылау.
ІҮ.1.Ой
қозғау. Оқушыларға сұрақтар
қою.Шаруа көжекке неліктен
жағдай жасады.
Жан ашыган адам не
көрсетеді
|
Бір-біріне сәттілік
тілейді,амандасады.
Мазмұндап,
сұрақтарға жауап береді.
Өткен сабақ пен жаңа
сабақты байланыстырады.
|
Жарайсың
Тамаша!
Бағдаршам көздерімен
бағалау
Керемет
!
|
жоғары-3
ұпай
жақсы-2ұпай
орта-1
|
Әдебиеттік оқу
оқулығы
түрлі-түсті
қағаздар,
презентация
лар
суреттер,
маркер,
қағаз,
|
Негізгі
бөлім
2
минут
7
минут
2минут
|
Қолдану
Ендеше бүгінгі
өтетін тақырыбымыз
Б Соқпақбаевтің
Қамқорлық мәтінімен
танысамыз
Б.Соқпақбаев туралы
еске түсіру
Ү.Оқулықпен жұмыс.
Мәтінді өз бетімен
іштей түсініп оқу.
Ой бөлісу мамұнын
ашу, тапсырмалармен жұмыс.
Оқиғаның
басталуы,
шарықтау шегі, соңы
қалай аяқталуын анықтайды.
ҮІ. Дәптермен
жұмыс
1.Жаңа сөздерді
белгілеу.
Әккі-дәніккен
Бейқам-алаңсыз
Дуал-қоршау
Безбүйрек-
тасжүрек
Топшысынан-аяғынан
Зақпы-
рогатка
Жан далбаса- есі
кетіп
|
Б Соқпакбаев туралы
білетіндерін еске түсіреді..
Оқушылардың тыңдалым
дағдысы қалыптасады
Жантас пен Қожа іс-
әрекеті туралы мағлұмат
алады.
Барлығы:Мәтіннің мазмұнын толық
түсінеді. сұрақтарға жауап
береді
Жаңа сөздермен танысып,
мағынасын түсінеді.
Күнді, тақырыпты,
жаңа сөздерді белгілейді,жазады. Сөздердің мағыналық байланысты
анықтайды.
Көбісі: Өз көзқарасын білдіріп,
дәлелдеме келтіреді.
Сөздердің мағналық байланысын
анықтайды.
|
Топпен
бағдаршам
арқылы
бағалау
|
|
Суреттер, видео
көрсетілім,
стикер,
смайликтер,
бағалау
парақшалары
|
Қорытынды
10
минут
1
минут
3
минут
2
минут
|
Талдау.
Постермен
жұмыс.
1-топ .
« Венн диаграммасы
» әдісі.
1.Ж.Аймауытов
әңгімесі қалай аталады ?
Б.Соқпақбаев
әңгімесі қалай аталады?
2.Жүсіпбектің
торғайы неден қорқып еді ? Бердібектің торғайы
ше?
3.Жүсіпбектің
торғайына ара түскен кім
еді?
Бердібектің
торғайына ше?
2-топ « Кейіпкерге мінездеме
» әдісі.
3-топ
Мәтінге
жоспар
құру.
4-топ
«Сарайшық»
Келісу
себептері:
|
Келіспеу
себептері
|
Өз
ойларын
|
Сергіту
сәті
«Бір қадам
алға...» Мұғалім жағдаяттарға байланысты сұрақтар
қояды. .Біз жанашыр
жандармыз
Тәртіпті
бұзамыз
Қамқор бола
аламыз
Торғайларды атамыз \Бір
–бірімізге қол ұшын
береміз
Ағаштарды сындырамыз
,кесеміз.
Еңбек
етеміз
Біз жаман
балалармыз.
ҮІІ. Сабақты
бекіту
Жинақтау
1 «Еркін жазу
» әдісі .Жеке
жұмыс.
ҮІІІ.
Бағалау.
Сыныптағы үнемі камқорлық корсететін кім деп
ойлайсыңдар
ХІ.
Рефлексия
-Бүгінгі сабақтан
нені үйрендік?
-Бүгінгі сабақта кім
туралы оқыдық?
-Сабақтан сендерге
не ұнады, немесе не ұнаған
жоқ?
Үйге
тапсырма.
«Қамқорлық» мәтінді
мазмұндау.
Қамқорлық сөзін
қалай түсінесің » эссе жазу.
|
Берілген тапсыр-
маны топ болып талдау жасайды, жауап
береді.
Жауап дұрыс болса, бір
қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді.
.
Жеке топпен
орындалады.
Жұмыстарын ортаға
салып постер қорғайды.
Оқушылар өз ойларын
айтады.
Кейбірі:әңгіме -нің түйінді ойын
анықтайды.
Бағалау парақшаларын
-дағы ұпай санын анықтайды.
Өмірмен байланыс
-тырады.
Сабақтан алған
әсерлерін Жетістік критерииі арқылы білдіреді.Бүгінгі сабаққа
рефлексия жасайды.
|
Топпен
бағалау
Әр топ бірін-бірі
бағалайды
Жұппен
бағалайды
Керемет!
Топ басшылары
бағалайды
|
жоғары- 3
ұпай
жақсы-2
орта-1
Ұпай сандары
анықталады.
жоғары- 3
ұпай
жақсы-2
орта-1
|
Презентация
-лар
маркер,қағаз,
кесте,таратпа қағаздар,
Суреттер
Смайликтер бағалау
парақшасы
|