Сабақтың
басы(2-4
минут)
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, назарын сабаққа аудару. Түстермен топқа
бөлу. Көк , Сары,
Жасыл,.
Үй
тапсырмасы. №1153 Ж:
/а=6:0,75=8;/ S=6*8=48 см2
Үй тапсырмасын дайын
шешімдермен жұппен тексерту / тақтаға
жазу/
«Серіппелі сұрақтар» әдісі
арқылы сұрақ-жауап
-
Санның процентін қалай
табамыз? Формуласы?
-
Проценті бойынша санды қалай
табамыз? Формуласы?
-
Берілген санның 50%, 25%, 20%,
10%, 100% -і оның қандай бөлігін құрайды?
«Үш шапалақ» әдісімен
бағалау.
|
Слайд
|
Сабақтың ортасы (5-29
минут)
|
Оқушыларды мақсатымен
таныстыру. Оқулықпен
жұмыс: №1151 Есепті шығару .
/Ұжыммен жұмыс/
1)а=18:0,12=150 м a=75:0,12=625 м
2)a=5.6:0,08=
70
кг a=
4:
0,08=
50 кг
3)
a=12:0,15=
80
см a=2,7:0,15=
18 см
4)
a=9,6:0,24=
40
т a=42:0,24=
175 т
5)
a=21:0,35=
60
км a=11,2:0,35=
32 км
6)
a=15:0,75=
20
ц a=90:0,75=120 ц
Оқушыларға bilimlend.kz оқушыларға арналған білім
платформасының тапсырмасын орындату.
Топпен жұмыс : «Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі
Пайызы бойынша санды табу
бөлімі №4 жаттығу. Кестені толтыру.
Пайыздық
өзгеріс
|
Пропорционалдық
коэффицент
|
10 % - ға
кему
|
Жауабы:
0,9
|
22 %-ға
кему
|
Жауабы:
0,78
|
%
Жауабы:
30
|
0,7
|
%
Жауабы:
90
|
0,1
|
Дескриптор: Білім
алушы
- кестеде берілгендерді
пайдаланып, пайыздық өзгерісті табады;
- кестеде берілгендерді
пайдаланып, пропорционалдық коэффицентті
табады;
Бағалау.
Топпен жұмыс : «Ойлан,
жұптас, бөліс» әдісі
bilimlend.kz оқушыларға
арналған білім платформасының тапсырмасын
орындату.
Берілген санның пайызы
бойынша және бір санның екінші санға қатынасы. №2
жаттығу.
-
Б
12
150
ір сағаттың
20% минутқа тең
-
Бір килограммның
15%
грамға
тең
-
Б
7,8
39
ір метрдің 78
% % дециметрге тең
-
Б
355
ір минуттың 65% -і секундқа
тең
-
Бір килограммның
35,5 %
грамға
тең.
Дескриптор: Білім
алушы
- өлшем бірліктерінің
қатынасын пайдаланады;
- санның процентін
табады;
Бағалау. 1-2 топтық
тапсырмаларды «Бутербурод» әдісімен
бағалау
Сергіту сәті: «Түстер
әлемі»
Түстер
туралы.
3 түсті ағылшынша айтқызу. /
Көк, синий-blue, жасыл-зеленный -green, желтый,
сары-yellow/
|
Оқулық ,
https://bilimland.kz/kk
Оқушыларға арналған
платформасы
|
Сабақтың соңы /30-40
мин/
|
Қалыптастырушы бағалауға
арналған жекелеме тапсырма. (саралаудың қарқынды тәсілімен
жіктелген жеке жұмыс)
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Білу және түсіну;
қолдану
-
Сандардың пайызын
тап; І
нұсқа
25-тің
10%
30-дың
200%
600-дің
45%
А. 25;
600;270
В. 2,5; 60;
270
С. 2,5; 60;
27.
D. 25,; 600;
270.
ІІ
нұсқа
35-тің
10%
60-дың
200%
500-дің
45%
А. 35;
600;225
В. 3,5; 120;
225
С. 3,5; 120;
50.
D. 35,; 12;
225.
Pliсkers бағдарламасы бойынша
дұрыс орындаған оқушыларды анықтау.
Қосымша тапсырма: №4 жаттығу.
2. Мектептегі көгалдандыруға көшеттің 25% бөлінді. 800 көшеттің
қаншасы мектепті көгалдандыруға берілді.
Дескриптор: Білім
алушы
-санның пайызын
табады;
- жауаптар бойынша дұрыс
жауапты нақтылайды.
«Баспалдақ» әдісі бойынша оқушылар
өзін-өзі бағалайды. (Оқушылар өздерін сабаққа қатыстары бойынша
бағалайды)
Кері байланыс: «Аяқталмаған
сөйлем» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа
кері байланыс жасалынады.
Үйге тапсырма: №1159 1170,
формулаларды, анықтамаларды жаттау.
|
www.Pliсkers.com интерактивті
бағдарламасы.
Таратпа
материалдар
|