Материалдар / Берілген санның пайызын табу және пайызы бойынша санды табу.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Берілген санның пайызын табу және пайызы бойынша санды табу.

Материал туралы қысқаша түсінік
бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше таба алады; берілген пайызы бойынша санды таба алады;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2022
709
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: САБАҚ

Берілген санның пайызын табу және пайызы бойынша санды табу.

Күні,айы:10.04. 22 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Туғанбаева Б

5 «Ә»-сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

5.1.2.34 берілген санның пайызын табу;

5.1.2.35 бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше табу;

5.1.2.36 берілген пайызы бойынша санды табу;

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Берілген санның пайызын таба алады;


Оқушылардың басым бөлігі: бір санның екінші санға пайыздық қатынасын және керісінше таба алады;

берілген пайызы бойынша санды таба алады;




Кейбір оқушылар: Сыни тұрғыдан ойлау арқылы жаңа білімді ұштай біледі.

Топта жұмыс жасауға қалыптасады.

Тілдік мақсат

Процент, Берілген санның процентін, проценті бойынша сан, бөлшекке көбейту, бөлшеккке бөлу.

Алдыңғы білім

Процент

Құндылықтарды дамыту

Әділдікке, патриоттыққа тәрбиелеу. Адамгершілік қасиеттерін дамыту, Үш тілділікті насихаттау.

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Сабақтың басы(2-4 минут)

Оқушылармен амандасу, түгендеу, назарын сабаққа аудару. Түстермен топқа бөлу. Көк , Сары, Жасыл,.

Үй тапсырмасы. №1153 Ж: /а=6:0,75=8;/ S=6*8=48 см2

Үй тапсырмасын дайын шешімдермен жұппен тексерту / тақтаға жазу/

«Серіппелі сұрақтар» әдісі арқылы сұрақ-жауап

  1. Санның процентін қалай табамыз? Формуласы?

  2. Проценті бойынша санды қалай табамыз? Формуласы?

  3. Берілген санның 50%, 25%, 20%, 10%, 100% -і оның қандай бөлігін құрайды?

«Үш шапалақ» әдісімен бағалау.

Слайд

Сабақтың ортасы (5-29 минут)


Оқушыларды мақсатымен таныстыру. Оқулықпен жұмыс: №1151 Есепті шығару . /Ұжыммен жұмыс/

1)а=18:0,12=150 м a=75:0,12=625 м

2)a=5.6:0,08= 70 кг a= 4: 0,08= 50 кг

3) a=12:0,15= 80 см a=2,7:0,15= 18 см

4) a=9,6:0,24= 40 т a=42:0,24= 175 т

5) a=21:0,35= 60 км a=11,2:0,35= 32 км

6) a=15:0,75= 20 ц a=90:0,75=120 ц

Оқушыларға bilimlend.kz оқушыларға арналған білім платформасының тапсырмасын орындату.

Топпен жұмыс : «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

Пайызы бойынша санды табу бөлімі №4 жаттығу. Кестені толтыру.

Пайыздық өзгеріс

Пропорционалдық коэффицент

10 % - ға кему

Жауабы: 0,9

22 %-ға кему

Жауабы: 0,78

% Жауабы: 30

0,7

% Жауабы: 90

0,1

Дескриптор: Білім алушы

- кестеде берілгендерді пайдаланып, пайыздық өзгерісті табады;

- кестеде берілгендерді пайдаланып, пропорционалдық коэффицентті табады;

  • Проценті бойынша санды табады.

Бағалау.

Топпен жұмыс : «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі

bilimlend.kz оқушыларға арналған білім платформасының тапсырмасын орындату.

Берілген санның пайызы бойынша және бір санның екінші санға қатынасы. №2 жаттығу.


  1. Б

    12



    150



    ір сағаттың 20% минутқа тең
  2. Бір килограммның 15% грамға тең

  3. Б

    7,8



    39



    ір метрдің 78 % % дециметрге тең
  4. Б

    355



    ір минуттың 65% -і секундқа тең
  5. Бір килограммның 35,5 % грамға тең.

Дескриптор: Білім алушы

- өлшем бірліктерінің қатынасын пайдаланады;

- санның процентін табады;

Бағалау. 1-2 топтық тапсырмаларды «Бутербурод» әдісімен бағалау

Сергіту сәті: «Түстер әлемі»

Түстер туралы.

3 түсті ағылшынша айтқызу. / Көк, синий-blue, жасыл-зеленный -green, желтый, сары-yellow/

Оқулық , https://bilimland.kz/kk

Оқушыларға арналған платформасы

Сабақтың соңы /30-40 мин/

Қалыптастырушы бағалауға арналған жекелеме тапсырма. (саралаудың қарқынды тәсілімен жіктелген жеке жұмыс)

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу және түсіну; қолдану

  1. Сандардың пайызын тап; І нұсқа

25-тің 10%

30-дың 200%

600-дің 45%

А. 25; 600;270

В. 2,5; 60; 270

С. 2,5; 60; 27.

D. 25,; 600; 270.

ІІ нұсқа

35-тің 10%

60-дың 200%

500-дің 45%

А. 35; 600;225

В. 3,5; 120; 225

С. 3,5; 120; 50.

D. 35,; 12; 225.

Pliсkers бағдарламасы бойынша дұрыс орындаған оқушыларды анықтау.

Қосымша тапсырма: №4 жаттығу. 2. Мектептегі көгалдандыруға көшеттің 25% бөлінді. 800 көшеттің қаншасы мектепті көгалдандыруға берілді.

Дескриптор: Білім алушы

-санның пайызын табады;

- жауаптар бойынша дұрыс жауапты нақтылайды.

«Баспалдақ» әдісі бойынша оқушылар өзін-өзі бағалайды. (Оқушылар өздерін сабаққа қатыстары бойынша бағалайды)

Кері байланыс: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі бойынша бүгінгі сабаққа кері байланыс жасалынады.

Үйге тапсырма: №1159 1170, формулаларды, анықтамаларды жаттау.


www.Pliсkers.com интерактивті бағдарламасы.

Таратпа материалдар



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!