Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім тақырыбы: Тарих тағылымы |
Мектеп: Пән: қазақ әдебиеті |
|||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||
Сынып: 10 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
«Бесеудің хаты» және менің көзқарасым. |
|||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; |
|||||||||||||
Сабақтың мақсаттары |
Оқушылардың барлығы: шығарманың идеясын анықтап, өзіндік көзқарас тұрғысынан эссе жазу; Оқушылардың көпшілігі: шығарма идеясын ғаламдық тұрғыда талдап, эссе жазу; Оқушылардың кейбірі: шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
|||||||||||||
Бағалау критерийлері
|
|
|||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі |
Жинақтау, бағалау |
|||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Пән лексикасы және терминология Авторлық идея, өмір шындығы, көркем шындық пен тарихи шындық Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер: Менің ойымша...; Салыстыра қарғанда...; Өмірмен байланыстыратын болсам...; Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі... |
|||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Өзін-өзі тану, қазақстан тарихы |
|||||||||||||
Құндылықтарға баулу |
Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық) |
|||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
«Бесеудің хаты» драмасы |
|||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі.
Қызығушылықты ояту. Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер және олардың іс-әрекеттері қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Т. Рысқұлов» деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Сталинге халық жайын айтушы» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады. Мағынаны тану. Тапсырма. «Ашық микрофон» ойыны. Шарты: Берілген сұраққа жауап бергісі келген оқушы ортаға шығып, өз пікірін қорғайды. Қойылатын талап: Ойы ықшам, жинақы, дәлелді болуы керек және сөйлеуші аудиторияны өзіне қарата алуы қажет. Сұрақ: /сұрақты аудио арқылы тыңдатуға да болады/ Драмада Сталин мен Голощекиннің екеуара сөйлескен сөзі берілген. /205 -бет/ Сталин: -Айтшы, Голощекин, қазақтар қандай халық? Голощекин: -Ойбай, сұрамаңыз. Жабайы! Жа-бай-ы-ы! Тамақты қолмен жейді! Қасық шанышқы дегенді білмейді! Сұмдық! Сталин: Ал, одақ көлеміне шығатындай ақын-жазушылары бар ма? Голощекин: Жазушысымақтар бар. Шетінен ұлтшыл. Шетінен –Алашорда! Әлгі Байтұрсынов, Дулатов, Жұмабаев, Аймауытов, Әуезов ... Шетінен қамауға алдық. Осы үзіндідегі Голощекиннің қазақ халқы мен оның зиялылары туралы айтқан пікірін қалай жоққа (теріске) шығарар едіңіңіз? Дескриптор:
ҚБ Тапсырма. Жеке жұмыс. Оқушылар өздері ізденген «Бесеудің хатын» жазуға қатысқан кейіпкерлердің тағдырлары туралы әдеби эссе жазады. Тақырыбы: «Тарих сахнасынан халық қамын ойлаған тұлғалардың ұмыт болуы мүмкін емес». Жазылым барысында стилдік, тілдік ерекшеліктерді сақтаңыз, өз ойыңыз креативті жеткізіңіз. Сөз саны: 120-150. Дескриптор:
ҚБ «Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады. Мұғалім сөзі: «Қазақ драматургиясы дағдарысқа ұшыраған бір заманда Шерхан жазған «Сталинге хат», «Бесеудің хаты» пьесасы дүйім халықтың еңсесін көтерді, оның спектакліне келген Колбин өзін таныды, бір қызарып, бір қуарды», – деді белгілі көсемсөз зергері Сауытбек Абдрахманов. Ендеше бұл шығарманың қазақ халқы барда, еңсесі қашан да биік болмақ. |
Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер және олардың іс-әрекеттері қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Т. Рысқұлов» деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Сталинге халық жайын айтушы» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.
Берілген сұраққа жауап бергісі келген оқушы ортаға шығып, өз пікірін қорғайды. Қойылатын талап: Ойы ықшам, жинақы, дәлелді болуы керек және сөйлеуші аудиторияны өзіне қарата алуы қажет.
Оқушылар өздері ізденген «Бесеудің хатын» жазуға қатысқан кейіпкерлердің тағдырлары туралы әдеби эссе жазады. Тақырыбы: «Тарих сахнасынан халық қамын ойлаған тұлғалардың ұмыт болуы мүмкін емес». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады. |
ҚБ «Нысана» Оқушы лар стикер жапсыру арқылы бағалай
ҚБ «Нысана» Оқушы лар стикер жапсыру арқылы бағалай
ҚБ «Нысана»
|
10-сынып Қазақ әдебиеті қима қағаздар Қазақ энциклопедиясынан |
||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут |
Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.
|
|||||||||||||
|
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері
АКТ-мен
байланыс |
|||||||||||
|
Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады. Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады. |
Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз. «ПОПС» формуласы «Туған жер», «Бауыр», «Оралу» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады. Біздің ойымызша .... Оны былай дәлелдейміз .... Мынандай мысал келтіреміз .... Мынандай қорытындыға келдік ....
|