Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бөлім тақырыбы: Тарих тағылымы


    Мектеп: Пән: қазақ әдебиеті

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 10

    Қатысқан оқушылар саны:

    Қатыспаған оқушылар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    «Бесеудің хаты» және менің көзқарасым.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

    Сабақтың мақсаттары

    Оқушылардың барлығы:

    шығарманың идеясын анықтап, өзіндік көзқарас тұрғысынан эссе жазу;

    Оқушылардың көпшілігі:

    шығарма идеясын ғаламдық тұрғыда талдап, эссе жазу;

    Оқушылардың кейбірі: шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

    Бағалау критерийлері


    • шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды;

    • әдеби эссе жазады.

    Ойлау дағдыларының деңгейі

    Жинақтау, бағалау

    Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология

    Авторлық идея, өмір шындығы, көркем шындық пен тарихи шындық

    Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

    Менің ойымша...;

    Салыстыра қарғанда...;

    Өмірмен байланыстыратын болсам...;

    Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

    Пәнаралық байланыс

    Өзін-өзі тану, қазақстан тарихы

    Құндылықтарға баулу

    Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық)

    Осыған дейін меңгерілген білім

    «Бесеудің хаты» драмасы

    Жоспар

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы




























    Сабақтың ортасы








    Ұйымдастыру кезеңі.

    • оқушылармен амандасу;

    • сабаққа дайындықтарын тексеру;

    • оқу мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру

    Қызығушылықты ояту.

    Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер және олардың іс-әрекеттері қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Т. Рысқұлов» деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Сталинге халық жайын айтушы» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.


    Мағынаны тану. Тапсырма. «Ашық микрофон» ойыны.

    Шарты: Берілген сұраққа жауап бергісі келген оқушы ортаға шығып, өз пікірін қорғайды. Қойылатын талап: Ойы ықшам, жинақы, дәлелді болуы керек және сөйлеуші аудиторияны өзіне қарата алуы қажет.

    Сұрақ: /сұрақты аудио арқылы тыңдатуға да болады/

    Драмада Сталин мен Голощекиннің екеуара сөйлескен сөзі берілген. /205 -бет/

    Сталин:

    -Айтшы, Голощекин, қазақтар қандай халық?

    Голощекин:

    -Ойбай, сұрамаңыз. Жабайы! Жа-бай-ы-ы! Тамақты қолмен жейді! Қасық шанышқы дегенді білмейді! Сұмдық!

    Сталин: Ал, одақ көлеміне шығатындай ақын-жазушылары бар ма?

    Голощекин: Жазушысымақтар бар. Шетінен ұлтшыл. Шетінен –Алашорда! Әлгі Байтұрсынов, Дулатов, Жұмабаев, Аймауытов, Әуезов ... Шетінен қамауға алдық.

    Осы үзіндідегі Голощекиннің қазақ халқы мен оның зиялылары туралы айтқан пікірін қалай жоққа (теріске) шығарар едіңіңіз?

    Дескриптор:

    • берілген мәліметті шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды.

    ҚБ

    Тапсырма. Жеке жұмыс.

    Оқушылар өздері ізденген «Бесеудің хатын» жазуға қатысқан кейіпкерлердің тағдырлары туралы әдеби эссе жазады. Тақырыбы: «Тарих сахнасынан халық қамын ойлаған тұлғалардың ұмыт болуы мүмкін емес».

    Жазылым барысында стилдік, тілдік ерекшеліктерді сақтаңыз, өз ойыңыз креативті жеткізіңіз. Сөз саны: 120-150. 

    Дескриптор:

    • тақырыпты ашады;

    • пікірін білдіреді;

    • шығармадан дәлел келтіреді;

    • ойын қорытындылайды.

    ҚБ

    «Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

    Мұғалім сөзі:

    «Қазақ драматургиясы дағдарысқа ұшыраған бір заманда Шерхан жазған «Сталинге хат», «Бесеудің хаты» пьесасы дүйім халықтың еңсесін көтерді, оның спектакліне келген Колбин өзін таныды, бір қызарып, бір қуарды», – деді белгілі көсемсөз зергері Сауытбек Абдрахманов. Ендеше бұл шығарманың қазақ халқы барда, еңсесі қашан да биік болмақ.


    Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер және олардың іс-әрекеттері қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Т. Рысқұлов» деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Сталинге халық жайын айтушы» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.


    Берілген сұраққа жауап бергісі келген оқушы ортаға шығып, өз пікірін қорғайды. Қойылатын талап: Ойы ықшам, жинақы, дәлелді болуы керек және сөйлеуші аудиторияны өзіне қарата алуы қажет.

















    Оқушылар өздері ізденген «Бесеудің хатын» жазуға қатысқан кейіпкерлердің тағдырлары туралы әдеби эссе жазады. Тақырыбы: «Тарих сахнасынан халық қамын ойлаған тұлғалардың ұмыт болуы мүмкін емес».

    Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.








    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай

























    ҚБ «Нысана»

    Оқушы

    лар стикер жапсыру арқылы бағалай












    ҚБ «Нысана»



    10-сынып

    Қазақ әдебиеті





    қима қағаздар

































    Қазақ энциклопедиясынан





    Сабақтың соңы

    3 минут

    Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.

    Қандай ой пайда болды?

    Не сезіндім?





    Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

    Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

    Пәнаралық байланыс

    Қауіпсіздік ережелері

    АКТ-мен байланыс
    Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)


    Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

    Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

    Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

    «ПОПС» формуласы

    «Туған жер», «Бауыр», «Оралу» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.

    Біздің ойымызша ....

    Оны былай дәлелдейміз ....

    Мынандай мысал келтіреміз ....

    Мынандай қорытындыға келдік ....

    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды.

    • өз ойларын айтады;

    • Жүктеу
      ЖИ арқылы жасау
      ЖИ арқылы жасау
      bolisu
      Бөлісу
      1 - айлық
      Материал тарифі
      -96% жеңілдік
      00
      05
      00
      ҚМЖ
      Ашық сабақ
      Тәрбие сағаты
      Презентация
      БЖБ, ТЖБ тесттер
      Көрнекіліктер
      Балабақшаға арнарлған құжаттар
      Мақала, Эссе
      Дидактикалық ойындар
      және тағы басқа 400 000 материал
      Барлық 400 000 материалдарды шексіз
      жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
      1 990 ₸ 49 000₸
      1 айға қосылу
      Материалға шағымдану

      Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

      Жариялаған:
      .
      01 Сәуір 2024
      1015
      Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

      Бесеудің хаты және менің көзқарасым

      Тақырып бойынша 11 материал табылды

      Бесеудің хаты және менің көзқарасым

      Материал туралы қысқаша түсінік
      ҚМЖ
      Материалдың қысқаша нұсқасы

      Бөлім тақырыбы: Тарих тағылымы


      Мектеп: Пән: қазақ әдебиеті

      Күні:

      Мұғалімнің аты-жөні:

      Сынып: 10

      Қатысқан оқушылар саны:

      Қатыспаған оқушылар саны:

      Сабақтың тақырыбы:

      «Бесеудің хаты» және менің көзқарасым.

      Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

      10.3.3.1 шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

      Сабақтың мақсаттары

      Оқушылардың барлығы:

      шығарманың идеясын анықтап, өзіндік көзқарас тұрғысынан эссе жазу;

      Оқушылардың көпшілігі:

      шығарма идеясын ғаламдық тұрғыда талдап, эссе жазу;

      Оқушылардың кейбірі: шығарманың идеясын адамгершілік құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

      Бағалау критерийлері


      • шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды;

      • әдеби эссе жазады.

      Ойлау дағдыларының деңгейі

      Жинақтау, бағалау

      Тілдік мақсаттар

      Пән лексикасы және терминология

      Авторлық идея, өмір шындығы, көркем шындық пен тарихи шындық

      Мәтін талдау барысында қолданылатын тіркестер:

      Менің ойымша...;

      Салыстыра қарғанда...;

      Өмірмен байланыстыратын болсам...;

      Бұл оймен келісемін/ келіспеймін, себебі...

      Пәнаралық байланыс

      Өзін-өзі тану, қазақстан тарихы

      Құндылықтарға баулу

      Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. (6-құндылық)

      Осыған дейін меңгерілген білім

      «Бесеудің хаты» драмасы

      Жоспар

      Сабақтың кезеңі/ уақыт

      Педагогтің әрекеті

      Оқушының әрекеті

      Бағалау

      Ресурстар

      Сабақтың басы




























      Сабақтың ортасы








      Ұйымдастыру кезеңі.

      • оқушылармен амандасу;

      • сабаққа дайындықтарын тексеру;

      • оқу мақсаты мен бағалау критерийін таныстыру

      Қызығушылықты ояту.

      Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер және олардың іс-әрекеттері қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Т. Рысқұлов» деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Сталинге халық жайын айтушы» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.


      Мағынаны тану. Тапсырма. «Ашық микрофон» ойыны.

      Шарты: Берілген сұраққа жауап бергісі келген оқушы ортаға шығып, өз пікірін қорғайды. Қойылатын талап: Ойы ықшам, жинақы, дәлелді болуы керек және сөйлеуші аудиторияны өзіне қарата алуы қажет.

      Сұрақ: /сұрақты аудио арқылы тыңдатуға да болады/

      Драмада Сталин мен Голощекиннің екеуара сөйлескен сөзі берілген. /205 -бет/

      Сталин:

      -Айтшы, Голощекин, қазақтар қандай халық?

      Голощекин:

      -Ойбай, сұрамаңыз. Жабайы! Жа-бай-ы-ы! Тамақты қолмен жейді! Қасық шанышқы дегенді білмейді! Сұмдық!

      Сталин: Ал, одақ көлеміне шығатындай ақын-жазушылары бар ма?

      Голощекин: Жазушысымақтар бар. Шетінен ұлтшыл. Шетінен –Алашорда! Әлгі Байтұрсынов, Дулатов, Жұмабаев, Аймауытов, Әуезов ... Шетінен қамауға алдық.

      Осы үзіндідегі Голощекиннің қазақ халқы мен оның зиялылары туралы айтқан пікірін қалай жоққа (теріске) шығарар едіңіңіз?

      Дескриптор:

      • берілген мәліметті шығарма идеясымен байланыстыра отырып талдайды.

      ҚБ

      Тапсырма. Жеке жұмыс.

      Оқушылар өздері ізденген «Бесеудің хатын» жазуға қатысқан кейіпкерлердің тағдырлары туралы әдеби эссе жазады. Тақырыбы: «Тарих сахнасынан халық қамын ойлаған тұлғалардың ұмыт болуы мүмкін емес».

      Жазылым барысында стилдік, тілдік ерекшеліктерді сақтаңыз, өз ойыңыз креативті жеткізіңіз. Сөз саны: 120-150. 

      Дескриптор:

      • тақырыпты ашады;

      • пікірін білдіреді;

      • шығармадан дәлел келтіреді;

      • ойын қорытындылайды.

      ҚБ

      «Автор орындығы». Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.

      Мұғалім сөзі:

      «Қазақ драматургиясы дағдарысқа ұшыраған бір заманда Шерхан жазған «Сталинге хат», «Бесеудің хаты» пьесасы дүйім халықтың еңсесін көтерді, оның спектакліне келген Колбин өзін таныды, бір қызарып, бір қуарды», – деді белгілі көсемсөз зергері Сауытбек Абдрахманов. Ендеше бұл шығарманың қазақ халқы барда, еңсесі қашан да биік болмақ.


      Оқушылар үлкен шеңберге тұрып, «Өрмекшінің торы» ойынын ойнайды. Шығармадағы кейіпкерлер және олардың іс-әрекеттері қандай деген сұрақ қойылғаннан кейін, шеңбердегі оқушының бірі тоқыма жіпті келесі оқушыға «Т. Рысқұлов» деп айтып лақтырады. Жіпті қағып алған оқушы «Сталинге халық жайын айтушы» деп бір-бірінің айтқанын қайталамайды. Осы ойын арқылы жаңа сабақты, жаңа мақсатты меңгертуге жол салынады.


      Берілген сұраққа жауап бергісі келген оқушы ортаға шығып, өз пікірін қорғайды. Қойылатын талап: Ойы ықшам, жинақы, дәлелді болуы керек және сөйлеуші аудиторияны өзіне қарата алуы қажет.

















      Оқушылар өздері ізденген «Бесеудің хатын» жазуға қатысқан кейіпкерлердің тағдырлары туралы әдеби эссе жазады. Тақырыбы: «Тарих сахнасынан халық қамын ойлаған тұлғалардың ұмыт болуы мүмкін емес».

      Үздік эсселер «Автор орындығында» оқылады.








      ҚБ «Нысана»

      Оқушы

      лар стикер жапсыру арқылы бағалай

























      ҚБ «Нысана»

      Оқушы

      лар стикер жапсыру арқылы бағалай












      ҚБ «Нысана»



      10-сынып

      Қазақ әдебиеті





      қима қағаздар

































      Қазақ энциклопедиясынан





      Сабақтың соңы

      3 минут

      Кері байланыс: «Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесін толтырады.

      Қандай ой пайда болды?

      Не сезіндім?





      Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

      Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

      Пәнаралық байланыс

      Қауіпсіздік ережелері

      АКТ-мен байланыс
      Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)


      Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

      Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

      Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

      «ПОПС» формуласы

      «Туған жер», «Бауыр», «Оралу» тірек сөздерін шығарма идеяларымен байланыстырып, «ПОПС» формуласы негізінде ойларын айтады.

      Біздің ойымызша ....

      Оны былай дәлелдейміз ....

      Мынандай мысал келтіреміз ....

      Мынандай қорытындыға келдік ....

      Бағалау критерийі

      Дескриптор

      Шығармадағы көтерілген мәселелерге талдау жасайды.

      • өз ойларын айтады;

      • Жүктеу
        bolisu
        Бөлісу
        ЖИ арқылы жасау
        Файл форматы:
        docx
        Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 10 сынып
        01.04.2024
        1015
        Жүктеу
        ЖИ арқылы жасау
        Жариялаған:
        .
        Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
        шағым қалдыра аласыз
        Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
        Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
        Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
        Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
        Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
        Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
        Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
        Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
        Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
        Министірлікпен келісілген курстар тізімі

        Химия пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Тарих пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Биология пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Ағылшын тілі пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        География пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Информатика пәні

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Мектепке дейінгі білім беру

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

        бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Дене шынықтыру

        пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Білім алушылардың білім сапасын арттыру

        мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
        80/108 сағат
        Толығырақ

        Инклюзивті білім беру

        жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
        80/108 сағат
        Толығырақ
        Ғылыми-әдістемелік орталығы
        Редакциямен байланыс
        +7 (771) 234-55-99
        Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
        жұма, 9:00 – 18:00
        Мекенжай:
        Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
        4 этаж, 406-кабинет
        Электронды пошта
        ustaztilegi@gmail.com
        Сведения об организации
        Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
        Политика конфиденциальности
        Сведения об организации