Әдебиеттік оқу: 3
сынып
Сабақтың
тақырыбы: Бесік
жыры.
Сабақтың
мақсаты: Н.Айтов «Қабанбай
батыр»аңызынан үзіндінің мазмұнын меңгерту. Қабанбай батыр тыңдаған
бесік жыры-қазақ халқының көнеден келе жатқан салтының бірі
екендігін тусіндіру. Әр бала бесік жырын естіп өсетіндігін
ұғындыру.
Оқуда қолданылатын әдіс
тәсілдер: «Асоссация» әдісі, «Жұптық
және топтық әңгіме» әдісі, «Ыстық орындық» әдісі, «Екі жұлдыз бір
тілек» әдісі.
Модульдердің
кіріктірілуі: Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер, Сын тұрғысынан ойлауға үйрету, Оқу үшін бағалау және
оқуды бағалау, АКТ, Талантты және дарынды балаларды оқыту, Жас
ерекшеліктеріне қарай оқыту, Оқытуды басқару және
көшбасшылық.
Оқып үйренудің
нәтижесі: Н.Айтов «Қабанбай
батыр»аңызынан үзіндінің мазмұнын меңгереді. Қабанбай батыр
тыңдаған бесік жыры-қазақ халқының көнеден келе жатқан салтының
бірі екендігін тусінеді. Әр бала бесік жырын естіп өсетіндігін
ұғынады.
Үйрену мақсатында бағаны
қоса бағалау: Формативті бағалау, жиынтық
бағалау.
Барлығын қосқанда
бағалау: Түсіну деңгейіне баға бере
отырып бағалау.
№
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Уақыты
|
Ресурстар
|
1.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Сәлемдесіп оқушылардың сабаққа
дайындықтарын тексеру.
Сергіту сәтін
ұйымдастыру:
«Қошақаным» әнін бірге хормен
орындайды.
Топтастыру: Қоржынға салынған
асықтар арқылы 2 топқа бөлемін.
|
Мұғаліммен
сәлемдеседі.
Оқу құралдарын реттеп,
«Қошақаным» әнін караокемен
орындап,
бойларын
сергітеді.
Оқушылар қоржыннан алған
асықтарының түстеріне қарай топқа
бөлінеді.
|
3
минут
|
Интербелсенді
тақта.
Бейнеролик.
Қоржын және
асықтар.
|
2.
|
Білу: (есте сақтау,
қайталау). «Асоссация» әдісін қолданып өткен тақырыпты
пысықтау.
Тақтаға көбелек нұсқасы
салынған флипчарт ілінеді оқушыларға сол гүл жапырақшаларына үй
тапсырмасы бойынша оқып түсініп келгендерін түсіруіне нұсқау
беру.
|
Оқушылар флипчарттағы көбелек
қанаттарына үй тапсырмасы бойы бойынша түсініктерін талдап жазып
шығады.
|
5
минут
|
Флипчарт,
маркер.
|
3.
|
Түсіну: (интерпретация,жорама «Бесік
жыры»әнін тыңдау арқылы жаңа тақырыпты
табу.
Топты бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Оқушылар ән тыңдап тақырыбын
ашады.
Топты және бірін-бірі бағдаршам
арқылы бағалайды.
|
10
минут
|
Бағдаршам
түстері.
|
|
Жаңа сабақ: «Бесік жыры»
«Қобыланды батыр» интербелсенді тақтадан
бейнеролик көрсету арқылы түсіндіремін.
|
Оқушылар бүгінгі жаңа тақырып
бойынша берілген бейнероликпен танысады тақырыптың мән мағынасын
ашып береді.
|
2
минут
|
Интербелсенді
тақта.
Бейнеролик.
|
4.
|
Қолдану: «Жұптық және топтық
әңгіме» әдісі арқылы оқушыларға жаңа
тақырыпты бейнероликтен көргендерін алдымен жұпта одан соң топта
талқылауға нұсқау беремін.
Топты және бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Оқушылар әрбір топ тақырып
бойынша мәселелерді бөліп алып алдымен жұпта кейін топта талқылап
содан соң жариялайды.
Топты және бірін-бірі
геометриялық фигуралар арқылы бағалайды.
|
10
минут
|
Геометриялық
фигуралар.
|
5.
|
Синтез: (шығармашылық
әрекеттерді
қолдану).
Бесік жырына және Қобыланды
батыр туралы аңызға байланысты мақал- мәтел немесе тақпақ оқуға
нұсқау беремін.
Топты бірін-бірі бағалауға
нұсқау беремін.
|
Бесік жырына және Қобыланды
батыр туралы аңызға байланысты өлең оқиды.Батыр және бесік
балатуралы мақал-мәтел айтады.
Топты және бірін-бірі бағдаршам
арқылы бағалайды.
|
5
минут
|
Бағдаршам
түстері.
|
|
Жинақтау:
«Ыстық
орындық» әдісі бойынша тақырып
төңірегінде бүгінгі білгендері бойынша тақтаға шығып орындыққа
отырып сұрақтарға жауап беруіне нұсқау
беремін.
Бірін-бірі бағалауға нұсқау
беремін.
|
Оқушылар ыстық орындыққа
отырған оқушыға жаңа тақырып төңірегінде сұрақтар қояды және
бағалайды.
Қол саусақтары арқылы
бағалау.
|
5
минут
|
Қол
саусақтары.
|
6
|
Қорытынды:
«Екі жұлдыз бір
тілек» әдісімен бүгінгі сабақта алған
білгендерін стикерге жазып үміт ағашы жапсыруларын
сұраймын.
|
Бүгінгі сабақта алған ұнаған
екі нәрсесін және үміттене күтетін бір нәрсесін жазып үміт ағашына
жапсырады.
|
2
минут
|
Стикер
|
7
|
Бағалау:
|
Әр топ сабақ бойы бірін-бірі,
топты әртүрлі бағалау түрлерімен
бағалайды.
|
2
минут
|
|
8
|
Үйге
тапсырма:
|
Бесік
жыры.
|
1
минут
|
|