Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар |
Сабақтың басы 8 мин | Оқушылармен сәлемдесу; Сыныпты түгендеу; Психологиялық жағымды ахуал қалыптастыру; «От, Су, Күн, Ай» әдісі (суреттері) арқылы оқушыларды топтарға бөлемін.Алдыңғы білімді пысықтап, қорытындылаймын. | Үлестірмелі суреттер
|
Сабақтың ортасы24 мин
| «Галереяға саяхат» әдісімен көне түркі жазуларының суреттерін тақтаға ілемін және видеоролик көрсетіп, жетелеуші сұрақтарға жауап алу арқылы тақырыпты анықтатамын.Жаңа сабақтың оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырамын.
«ДЕРЕКТІ ТАЛДА, ҚОЛДАН» әдісі (барлық оқушылар орындайды) бойынша әр топқа сәйкесінше Орхон жазбаларының негізінде (көне түркі жазбаларынан үзінді) ықшам мәтін таратамын:Тапсырма:1- топ:Деректер негізінде Білге қаған мен Күлтегін тұсындағы саяси оқиғалардың хронологиялық кестесін жасаңыздар.2 -топ:Мемлекеттің көрші елдермен қарым-қатынасының кемінде үш бағытын айқындап, флипчартқа түсіріңіздер.3- топ:«Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы саясатынрөлдік ойын түрінде сомдаңыздар.4- топ:Көне түркі жазуларындағы негізгі ойдың мәнін флипчартта ашып көрсетіңіздер.Дескриптор:- Білге қаған мен Күлтегін тұсындағы саяси оқиғалардың хронологиялық кестесін жасайды;- Мемлекеттің көрші елдермен қарым-қатынасының кемінде үш бағытын айқындап, флипчартқа түсіреді;- «Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы саясатын рөлдік ойын түрінде сомдайды;- Көне түркі жазуларындағы негізгі ой «Мәңгілі Ел» ұғымыныңмәнін ашып көрсетеді.Қалыптастырушы бағалауды смайлик тарату арқылы жүргіземін.
«Картамен жұмыс» әдісі. (кейбір оқушылар)Тапсырма: Көне түркі жазбаларының орналасу аймағын анықтап, кескін картада белгілеңіз.Дескриптор: білім алушы:- Ескерткіштердің орналасу аймағын картадан көрсетеді;- Кескін картада белгілейді.Қалыптастырушы бағалауды «өзара» бағалау арқылы арқылы жүргіземін.
ВЕНН диаграммасы. (басым бөлігі )Жұптық жұмыс:Тапсырма: Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып көрсетіңіздер.ВЕНН диаграммасы.
Дескриптор: білім алушы:-Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатындағы ұқсастықтарды жазады;- Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатындағыерекшеліктерін ажыратып көрсетеді.Қалыптастырушы бағалауды ауызша жүргіземін. Тамаша!, Керемет!, Жақсы! Жарайсың! -деген ынталандыру сөздері арқылы
«Ақиқат/жалған» әдісі. (барлық оқушылар орындайды) Жеке жұмыс:Дескриптор:-Түркі жазуына қатысты ақпараттардың дұрыс бұрыстығын анықтайды.Қалыптастырушы бағалауды смайлик тарату арқылы жүргіземін. | Суреттер
«Түркі жазбалары» туралы https://youtu.be/z58--Q6CCeo
Ықшам мәтін
Хронологиялық кестефлипчарт
рөлдік ойынфлипчарт
КартаКескін карта
Үлестірмелі материалдар
«ВЕНН» диаграммасы
Сәйкестендіру кестесі
|
Сабақтың соңы8 минут
| «Бес минуттық эссе» әдісі арқылы«Көне түркі жазулары аса құнды тарихи мұра» атты 4-5 сөйлемді шағын ойтолғау жазғызамын. Дескриптор:Көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын тұжырымдайды.Тақырып бойынша алған білімдеріне логикалық ойқорытынды жасайды. Қалыптастырушы бағалау: ҚҚҚ кестесі арқылы кері байланыс жасаймын:
| «Бес минуттық эссе» әдісі
«Кері байланыс» парақшасы |
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
| Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Барлығы:«Галереяға саяхат» әдісімен суреттер, видеоролик көріп жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын біліп, түсінді .«Деректі талда, қолдан»әдісімен арқылы көне түркі жазбалары негізінде Шығыс Түрік қағанатындағы басты саяси оқиғаларды анықтады, сипаттады. «Ақиқат/жалған» әдісі арқылы көне Түркі жазуына қатысты ақпараттардың ақиқат/жалғандығын анықтады.Басым көпшілігі: «Деректі талда, қолдан» әдісі арқылы саяси оқиғалардың хронологиялық тізбегін жасап,көрші елдермен қарым-қатынасының басым бағыттарын айқындады, «Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы рөлін сомдады. Көне түркі жазуларындағы негізгі ой «Мәңгілік Ел» ұғымының мәнін ашып көрсетті.ВЕНН диаграммасы арқылы Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтады, талқылады, сипаттады . Кейбіреуі:«Картамен жұмыс» әдісі арқылы ескерткіштердің орналасу аймағын картадан көрсетті.«Деректі талда, қолдан»әдісіарқылы Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын деректер негізінде дәлелдеді.«Бес минуттық эссе» әдісімен көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын тұжырымдап, тақырып бойынша алған білімдеріне логикалық ойқорытынды жасады. | Қалыптастырушы бағалауды ауызша: Тамаша!, Керемет!, Жақсы! Жарайсың! -деген ынталандыру, мадақтау сөздері, смайлик тарату, өзара бағалау арқылы жүргіземін. «ҚҚҚ кестесі» тәсілі арқылы сабаққа жазбаша кері байланыс жасаймын.
| Оқушылардың партада дұрыс отыруын , АКТ-ны дұрыс пайдалануын қадағалау. |
РефлексияСабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен уақытты тиімді пайдаландым ба?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | Сабақта оқу мақсаттары шынайы қойылғандықтан оқушылар бүгін «көне түркі жазуларының тарихи маңызын» түсіндіріп қана қоймай, оның өмірлік мәнін тұжырымдап, қорытындылай алды. Сабақ барысында «Тұлғаны таны», «Галереяға саяхат», «Деректі талда, қолдан», «Картамен жұмыс», ВЕНН диаграммасы, «Ақиқат/жалған», «Бес минуттық эссе» сияқты белсенді әдіс-тәсілдерді оқушылардың жеке қажеттіліктері мен уақыт есебінескере тиімді пайдалану сабақ мақсаттарына жетуіме толық мүмкіндік берді. |
Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)12Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?12Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?12 |