Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:6.1АVІ-ІX ғасырлардағы Қазақстан Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Пәні:Қазақстан тарихы Күні:24.05.2018 ж. Сынып:6Қатысқандар:24Қатыспағандар:0 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.3.1 – көне түркі жазуының маңызын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы:Көне түркі жазуын біледі, тарихи маңыздылығын түсінеді (білу, түсіну) Басым көпшілігі:Көне түркі жазбалары негізінде Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктерін анықтайды, талқылайды, сипаттайды. (түсіну, қолдану, талдау) Кейбірі: Көне түркі жазбаларының орналасу аймағын картадан көрсетеді, Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын деректер негізінде тұжырымдап, қорытындылайды.(жинақтау, бағалау) |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Тыңдалым:Көне түркі жазуы туралы видеоролик көру барысында тақырыпқа байланысты мәліметтер тыңдайды. Оқылым: Көне түркі жазуы туралыықшам мәтінмен жұмысы барысында іске асырылады; Жазылым: Көне түркі жазбаларының орналасуын картадан көрсетеді, топтық тапсырмалар орындау барысында жазбаша жұмыстар жасалынады; Айтылым:топта талқылау, мұғалім қойған сұрақтармен тапсырмаларға жауап беру, рөлдік ойындағы сомдау барысында жүргізіледі. |
|
Құндылықтарға баулу |
- қарым-қатынас жасау қабілеті; - түркі тілдес мемлекеттердің тілі мен мәдениетіне құрметпен қарау; - жауапкершілік; - ұлттық-сана сезім; - Елжандылық; -«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы құндылықтарына баулу. |
|
Пәнаралық байланыс |
География, қазақ тілі және әдебиеті |
|
Алдыңғы білім |
VІ-ІX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?тақырыбы бойынша алдыңғы білімді«Тұлғаны таны»әдісі (үлестірме қағаздағы берілген сипаттама бойынша) арқылы пысықтап, қорытындылаймын:
|
Сабақ барысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 мин |
|
Үлестірмелі суреттер |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 24 мин |
«Галереяға саяхат» әдісімен көне түркі жазуларының суреттерін тақтаға ілемін және видеоролик көрсетіп, жетелеуші сұрақтарға жауап алу арқылы тақырыпты анықтатамын.Жаңа сабақтың оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырамын.
«ДЕРЕКТІ ТАЛДА, ҚОЛДАН» әдісі (барлық оқушылар орындайды) бойынша әр топқа сәйкесінше Орхон жазбаларының негізінде (көне түркі жазбаларынан үзінді) ықшам мәтін таратамын: Тапсырма: 1- топ:Деректер негізінде Білге қаған мен Күлтегін тұсындағы саяси оқиғалардың хронологиялық кестесін жасаңыздар. 2 -топ:Мемлекеттің көрші елдермен қарым-қатынасының кемінде үш бағытын айқындап, флипчартқа түсіріңіздер. 3- топ:«Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы саясатынрөлдік ойын түрінде сомдаңыздар. 4- топ:Көне түркі жазуларындағы негізгі ойдың мәнін флипчартта ашып көрсетіңіздер. Дескриптор: - Білге қаған мен Күлтегін тұсындағы саяси оқиғалардың хронологиялық кестесін жасайды; - Мемлекеттің көрші елдермен қарым-қатынасының кемінде үш бағытын айқындап, флипчартқа түсіреді; - «Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы саясатын рөлдік ойын түрінде сомдайды; - Көне түркі жазуларындағы негізгі ой «Мәңгілі Ел» ұғымыныңмәнін ашып көрсетеді. Қалыптастырушы бағалауды смайлик тарату арқылы жүргіземін.
«Картамен жұмыс» әдісі. (кейбір оқушылар) Тапсырма: Көне түркі жазбаларының орналасу аймағын анықтап, кескін картада белгілеңіз. Дескриптор: білім алушы: - Ескерткіштердің орналасу аймағын картадан көрсетеді; - Кескін картада белгілейді. Қалыптастырушы бағалауды «өзара» бағалау арқылы арқылы жүргіземін.
ВЕНН диаграммасы. (басым бөлігі )Жұптық жұмыс: Тапсырма: Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып көрсетіңіздер. ВЕНН диаграммасы.
Дескриптор: білім алушы: -Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатындағы ұқсастықтарды жазады; - Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатындағы ерекшеліктерін ажыратып көрсетеді. Қалыптастырушы бағалауды ауызша жүргіземін. Тамаша!, Керемет!, Жақсы! Жарайсың! -деген ынталандыру сөздері арқылы
«Ақиқат/жалған» әдісі. (барлық оқушылар орындайды) Жеке жұмыс:
Дескриптор: -Түркі жазуына қатысты ақпараттардың дұрыс бұрыстығын анықтайды. Қалыптастырушы бағалауды смайлик тарату арқылы жүргіземін. |
Суреттер
«Түркі жазбалары» туралы https://youtu.be/z58--Q6CCeo
Ықшам мәтін
Хронологиялық кесте флипчарт
рөлдік ойын флипчарт
Карта
Кескін карта
Үлестірмелі материалдар
«ВЕНН» диаграммасы
Сәйкестендіру кестесі
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 8 минут
|
«Бес минуттық эссе» әдісі арқылы«Көне түркі жазулары аса құнды тарихи мұра» атты 4-5 сөйлемді шағын ойтолғау жазғызамын. Дескриптор:
|
«Бес минуттық эссе» әдісі
«Кері байланыс» парақшасы |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||
|
Барлығы:«Галереяға саяхат» әдісімен суреттер, видеоролик көріп жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын біліп, түсінді . «Деректі талда, қолдан»әдісімен арқылы көне түркі жазбалары негізінде Шығыс Түрік қағанатындағы басты саяси оқиғаларды анықтады, сипаттады. «Ақиқат/жалған» әдісі арқылы көне Түркі жазуына қатысты ақпараттардың ақиқат/жалғандығын анықтады. Басым көпшілігі: «Деректі талда, қолдан» әдісі арқылы саяси оқиғалардың хронологиялық тізбегін жасап,көрші елдермен қарым-қатынасының басым бағыттарын айқындады, «Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы рөлін сомдады. Көне түркі жазуларындағы негізгі ой «Мәңгілік Ел» ұғымының мәнін ашып көрсетті.ВЕНН диаграммасы арқылы Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтады, талқылады, сипаттады . Кейбіреуі:«Картамен жұмыс» әдісі арқылы ескерткіштердің орналасу аймағын картадан көрсетті.«Деректі талда, қолдан»әдісіарқылы Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын деректер негізінде дәлелдеді.«Бес минуттық эссе» әдісімен көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын тұжырымдап, тақырып бойынша алған білімдеріне логикалық ойқорытынды жасады. |
Қалыптастырушы бағалауды ауызша: Тамаша!, Керемет!, Жақсы! Жарайсың! -деген ынталандыру, мадақтау сөздері, смайлик тарату, өзара бағалау арқылы жүргіземін. «ҚҚҚ кестесі» тәсілі арқылы сабаққа жазбаша кері байланыс жасаймын.
|
Оқушылардың партада дұрыс отыруын , АКТ-ны дұрыс пайдалануын қадағалау. |
||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен уақытты тиімді пайдаландым ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Сабақта оқу мақсаттары шынайы қойылғандықтан оқушылар бүгін «көне түркі жазуларының тарихи маңызын» түсіндіріп қана қоймай, оның өмірлік мәнін тұжырымдап, қорытындылай алды. Сабақ барысында «Тұлғаны таны», «Галереяға саяхат», «Деректі талда, қолдан», «Картамен жұмыс», ВЕНН диаграммасы, «Ақиқат/жалған», «Бес минуттық эссе» сияқты белсенді әдіс-тәсілдерді оқушылардың жеке қажеттіліктері мен уақыт есебінескере тиімді пайдалану сабақ мақсаттарына жетуіме толық мүмкіндік берді. |
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1 2 Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1 2 Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1 2 |
||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?
Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?
Қысқа мерзімді жоспар
|
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:6.1АVІ-ІX ғасырлардағы Қазақстан Мектеп: Мұғалімнің аты-жөні: Пәні:Қазақстан тарихы Күні:24.05.2018 ж. Сынып:6Қатысқандар:24Қатыспағандар:0 |
|
|
Сабақтың тақырыбы |
Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі? |
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.2.3.1 – көне түркі жазуының маңызын түсіндіру |
|
Сабақтың мақсаты |
Барлығы:Көне түркі жазуын біледі, тарихи маңыздылығын түсінеді (білу, түсіну) Басым көпшілігі:Көне түркі жазбалары негізінде Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктерін анықтайды, талқылайды, сипаттайды. (түсіну, қолдану, талдау) Кейбірі: Көне түркі жазбаларының орналасу аймағын картадан көрсетеді, Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын деректер негізінде тұжырымдап, қорытындылайды.(жинақтау, бағалау) |
|
Бағалау критерийі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Тыңдалым:Көне түркі жазуы туралы видеоролик көру барысында тақырыпқа байланысты мәліметтер тыңдайды. Оқылым: Көне түркі жазуы туралыықшам мәтінмен жұмысы барысында іске асырылады; Жазылым: Көне түркі жазбаларының орналасуын картадан көрсетеді, топтық тапсырмалар орындау барысында жазбаша жұмыстар жасалынады; Айтылым:топта талқылау, мұғалім қойған сұрақтармен тапсырмаларға жауап беру, рөлдік ойындағы сомдау барысында жүргізіледі. |
|
Құндылықтарға баулу |
- қарым-қатынас жасау қабілеті; - түркі тілдес мемлекеттердің тілі мен мәдениетіне құрметпен қарау; - жауапкершілік; - ұлттық-сана сезім; - Елжандылық; -«Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясы құндылықтарына баулу. |
|
Пәнаралық байланыс |
География, қазақ тілі және әдебиеті |
|
Алдыңғы білім |
VІ-ІX ғасырларда билік құрған қай қағандардың есімдері тарихта сақталды?тақырыбы бойынша алдыңғы білімді«Тұлғаны таны»әдісі (үлестірме қағаздағы берілген сипаттама бойынша) арқылы пысықтап, қорытындылаймын:
|
Сабақ барысы
|
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы 8 мин |
|
Үлестірмелі суреттер |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 24 мин |
«Галереяға саяхат» әдісімен көне түркі жазуларының суреттерін тақтаға ілемін және видеоролик көрсетіп, жетелеуші сұрақтарға жауап алу арқылы тақырыпты анықтатамын.Жаңа сабақтың оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстырамын.
«ДЕРЕКТІ ТАЛДА, ҚОЛДАН» әдісі (барлық оқушылар орындайды) бойынша әр топқа сәйкесінше Орхон жазбаларының негізінде (көне түркі жазбаларынан үзінді) ықшам мәтін таратамын: Тапсырма: 1- топ:Деректер негізінде Білге қаған мен Күлтегін тұсындағы саяси оқиғалардың хронологиялық кестесін жасаңыздар. 2 -топ:Мемлекеттің көрші елдермен қарым-қатынасының кемінде үш бағытын айқындап, флипчартқа түсіріңіздер. 3- топ:«Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы саясатынрөлдік ойын түрінде сомдаңыздар. 4- топ:Көне түркі жазуларындағы негізгі ойдың мәнін флипчартта ашып көрсетіңіздер. Дескриптор: - Білге қаған мен Күлтегін тұсындағы саяси оқиғалардың хронологиялық кестесін жасайды; - Мемлекеттің көрші елдермен қарым-қатынасының кемінде үш бағытын айқындап, флипчартқа түсіреді; - «Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы саясатын рөлдік ойын түрінде сомдайды; - Көне түркі жазуларындағы негізгі ой «Мәңгілі Ел» ұғымыныңмәнін ашып көрсетеді. Қалыптастырушы бағалауды смайлик тарату арқылы жүргіземін.
«Картамен жұмыс» әдісі. (кейбір оқушылар) Тапсырма: Көне түркі жазбаларының орналасу аймағын анықтап, кескін картада белгілеңіз. Дескриптор: білім алушы: - Ескерткіштердің орналасу аймағын картадан көрсетеді; - Кескін картада белгілейді. Қалыптастырушы бағалауды «өзара» бағалау арқылы арқылы жүргіземін.
ВЕНН диаграммасы. (басым бөлігі )Жұптық жұмыс: Тапсырма: Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын ажыратып көрсетіңіздер. ВЕНН диаграммасы.
Дескриптор: білім алушы: -Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатындағы ұқсастықтарды жазады; - Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатындағы ерекшеліктерін ажыратып көрсетеді. Қалыптастырушы бағалауды ауызша жүргіземін. Тамаша!, Керемет!, Жақсы! Жарайсың! -деген ынталандыру сөздері арқылы
«Ақиқат/жалған» әдісі. (барлық оқушылар орындайды) Жеке жұмыс:
Дескриптор: -Түркі жазуына қатысты ақпараттардың дұрыс бұрыстығын анықтайды. Қалыптастырушы бағалауды смайлик тарату арқылы жүргіземін. |
Суреттер
«Түркі жазбалары» туралы https://youtu.be/z58--Q6CCeo
Ықшам мәтін
Хронологиялық кесте флипчарт
рөлдік ойын флипчарт
Карта
Кескін карта
Үлестірмелі материалдар
«ВЕНН» диаграммасы
Сәйкестендіру кестесі
|
||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы 8 минут
|
«Бес минуттық эссе» әдісі арқылы«Көне түркі жазулары аса құнды тарихи мұра» атты 4-5 сөйлемді шағын ойтолғау жазғызамын. Дескриптор:
|
«Бес минуттық эссе» әдісі
«Кері байланыс» парақшасы |
||||||||||||||||||||||
|
Саралау- сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау- Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
||||||||||||||||||||||
|
Барлығы:«Галереяға саяхат» әдісімен суреттер, видеоролик көріп жетелеуші сұрақтарға жауап беру арқылы көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын біліп, түсінді . «Деректі талда, қолдан»әдісімен арқылы көне түркі жазбалары негізінде Шығыс Түрік қағанатындағы басты саяси оқиғаларды анықтады, сипаттады. «Ақиқат/жалған» әдісі арқылы көне Түркі жазуына қатысты ақпараттардың ақиқат/жалғандығын анықтады. Басым көпшілігі: «Деректі талда, қолдан» әдісі арқылы саяси оқиғалардың хронологиялық тізбегін жасап,көрші елдермен қарым-қатынасының басым бағыттарын айқындады, «Құдіретті үштіктің» мемлекетті нығайтудағы рөлін сомдады. Көне түркі жазуларындағы негізгі ой «Мәңгілік Ел» ұғымының мәнін ашып көрсетті.ВЕНН диаграммасы арқылы Білге қаған мен Күлтегіннің ел басқару саясатының ерекшеліктері мен ұқсастықтарын анықтады, талқылады, сипаттады . Кейбіреуі:«Картамен жұмыс» әдісі арқылы ескерткіштердің орналасу аймағын картадан көрсетті.«Деректі талда, қолдан»әдісіарқылы Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатын деректер негізінде дәлелдеді.«Бес минуттық эссе» әдісімен көне түркі жазуының тарихи маңыздылығын тұжырымдап, тақырып бойынша алған білімдеріне логикалық ойқорытынды жасады. |
Қалыптастырушы бағалауды ауызша: Тамаша!, Керемет!, Жақсы! Жарайсың! -деген ынталандыру, мадақтау сөздері, смайлик тарату, өзара бағалау арқылы жүргіземін. «ҚҚҚ кестесі» тәсілі арқылы сабаққа жазбаша кері байланыс жасаймын.
|
Оқушылардың партада дұрыс отыруын , АКТ-ны дұрыс пайдалануын қадағалау. |
||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен уақытты тиімді пайдаландым ба? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Сабақта оқу мақсаттары шынайы қойылғандықтан оқушылар бүгін «көне түркі жазуларының тарихи маңызын» түсіндіріп қана қоймай, оның өмірлік мәнін тұжырымдап, қорытындылай алды. Сабақ барысында «Тұлғаны таны», «Галереяға саяхат», «Деректі талда, қолдан», «Картамен жұмыс», ВЕНН диаграммасы, «Ақиқат/жалған», «Бес минуттық эссе» сияқты белсенді әдіс-тәсілдерді оқушылардың жеке қажеттіліктері мен уақыт есебінескере тиімді пайдалану сабақ мақсаттарына жетуіме толық мүмкіндік берді. |
|||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты) 1 2 Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың бұдан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1 2 Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім? 1 2 |
||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз



















