Білім алушылардың қабілеттерін дамыту және тиімді оқыту әдістерін қалай таңдауға болады?
Әрбір білім алушы – жеке тұлға, оның өзіндік қабілеттері, ойлау
дағдысы және оқу стилі бар. Ұстаздың басты міндеті – өскелең
ұрпақттың қабілеттерін ашу, дамыту және оларды өз бетінше білім
алуға бағыттау,ХХІ ғасырдың дағдыларын оқушы бойына дарыту.
Білім алушылардың қабілеттерін дамыту үшін оқытудың қандай
әдістерін таңдаймыз? Оқушының жеке ерекшеліктерді ескеру
-мақсатқа жетудің ең бір тиімді
көзі. Әр оқушының зияткерлік
және шығармашылық деңгейі әртүрлі. Біреулері ақпаратты визуалды
қабылдаса, енді бірі тыңдау арқылы жақсы түсінеді,сондықтан мұғалім
оқытуда дифференциация қағидатын қолдануы қажет.
Қазіргі заманауи білім беруде оқушылардың өз бетінше ізденуіне,
талдау жасауына және тәжірибелік дағдыларын дамытуына басымдық
беріледі. Осыған орай, белсенді оқыту әдістерін қолдану-сабақтың
мақсатына жетіп,оқушының алған білімді өмірде қолдана білу дағдысын
қалыптастатыратыны сөзсіз.Өз сабақтарымда ХХІ ғасырдың дағдыларының
бірі креативті ойлауды дамыту үшін,тапсырмаларды осы бағытта
құрастырамын. Креативті ойлау арқылы оқушының шешім шығара
беру,жаңа идеяны ұсына білу,мәселені жаңа қырына қарау қабілеттерін
дамытады.Қарапайым сабақ тақырыбын болжау мақсатын жүзеге асыру
үшін кілт сөздерді жазып,айта салғаннан гөрі миға шабуыл
жасап,ассоцациялық ойлауды жүзеге асырған дұрыс.Балалардың кретивті
ойлауын М.Жұмабаевтің сөзімен алаатын болсақ «Ойлау -өте бір
қиын,терең ісі.Жас балаға ойлау тым қиын,сондықтан басқыштап істеу
керек». Оқу материалдарын ойлау қабілеті жететіндей,жас
ерекшеліктеріне назар аудара отырып,қабілеттерін дамытқан
дұрыс.Ерте жастан мұндай қабілетін дарытқан шәкірт ертеңгі
өнертабыс иесі,озық идеяны жүзеге асыратыны
сөзсіз.
Әдіс -мақсатқа жету
көрсеткіші.Сабақтағы дұрыс таңдалған әдіс,оқушы қабілетін
шыңдап,білім,білік дағдысын қалыптастырады.Сын тұрғысынан ойлауды
дамыту-әр ұстаздың басты мақсаты болуы шарт.Білім алушыларға
ақпаратты тек қабылдап қана қоймай, оны талдауға, салыстыруға,
өзіндік қорытынды жасауға үйрету маңызды. Мұны "Ой қозғау", "Бес
жолды өлең", "SWOT-талдау" секілді әдістер арқылы жүзеге асыруға
болады
Тиімді оқыту әдістерін таңдау – мұғалімнің кәсіби
шеберлігі. Білім алушылардың қабілеттерін дамыту үшін
әртүрлі тәсілдерді үйлестіріп, олардың қажеттіліктері мен
қызығушылықтарын ескеру қажет. Мұғалім – оқушының бағыттаушысы,
демек, білім беру үдерісі жан-жақты, қызықты әрі нәтижелі болуы
тиіс.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім алушылардың қабілеттерін дамыту: оқыту әдістерін қалй таңдауға болады?
Білім алушылардың қабілеттерін дамыту: оқыту әдістерін қалй таңдауға болады?
Білім алушылардың қабілеттерін дамыту және тиімді оқыту әдістерін қалай таңдауға болады?
Әрбір білім алушы – жеке тұлға, оның өзіндік қабілеттері, ойлау
дағдысы және оқу стилі бар. Ұстаздың басты міндеті – өскелең
ұрпақттың қабілеттерін ашу, дамыту және оларды өз бетінше білім
алуға бағыттау,ХХІ ғасырдың дағдыларын оқушы бойына дарыту.
Білім алушылардың қабілеттерін дамыту үшін оқытудың қандай
әдістерін таңдаймыз? Оқушының жеке ерекшеліктерді ескеру
-мақсатқа жетудің ең бір тиімді
көзі. Әр оқушының зияткерлік
және шығармашылық деңгейі әртүрлі. Біреулері ақпаратты визуалды
қабылдаса, енді бірі тыңдау арқылы жақсы түсінеді,сондықтан мұғалім
оқытуда дифференциация қағидатын қолдануы қажет.
Қазіргі заманауи білім беруде оқушылардың өз бетінше ізденуіне,
талдау жасауына және тәжірибелік дағдыларын дамытуына басымдық
беріледі. Осыған орай, белсенді оқыту әдістерін қолдану-сабақтың
мақсатына жетіп,оқушының алған білімді өмірде қолдана білу дағдысын
қалыптастатыратыны сөзсіз.Өз сабақтарымда ХХІ ғасырдың дағдыларының
бірі креативті ойлауды дамыту үшін,тапсырмаларды осы бағытта
құрастырамын. Креативті ойлау арқылы оқушының шешім шығара
беру,жаңа идеяны ұсына білу,мәселені жаңа қырына қарау қабілеттерін
дамытады.Қарапайым сабақ тақырыбын болжау мақсатын жүзеге асыру
үшін кілт сөздерді жазып,айта салғаннан гөрі миға шабуыл
жасап,ассоцациялық ойлауды жүзеге асырған дұрыс.Балалардың кретивті
ойлауын М.Жұмабаевтің сөзімен алаатын болсақ «Ойлау -өте бір
қиын,терең ісі.Жас балаға ойлау тым қиын,сондықтан басқыштап істеу
керек». Оқу материалдарын ойлау қабілеті жететіндей,жас
ерекшеліктеріне назар аудара отырып,қабілеттерін дамытқан
дұрыс.Ерте жастан мұндай қабілетін дарытқан шәкірт ертеңгі
өнертабыс иесі,озық идеяны жүзеге асыратыны
сөзсіз.
Әдіс -мақсатқа жету
көрсеткіші.Сабақтағы дұрыс таңдалған әдіс,оқушы қабілетін
шыңдап,білім,білік дағдысын қалыптастырады.Сын тұрғысынан ойлауды
дамыту-әр ұстаздың басты мақсаты болуы шарт.Білім алушыларға
ақпаратты тек қабылдап қана қоймай, оны талдауға, салыстыруға,
өзіндік қорытынды жасауға үйрету маңызды. Мұны "Ой қозғау", "Бес
жолды өлең", "SWOT-талдау" секілді әдістер арқылы жүзеге асыруға
болады
Тиімді оқыту әдістерін таңдау – мұғалімнің кәсіби
шеберлігі. Білім алушылардың қабілеттерін дамыту үшін
әртүрлі тәсілдерді үйлестіріп, олардың қажеттіліктері мен
қызығушылықтарын ескеру қажет. Мұғалім – оқушының бағыттаушысы,
демек, білім беру үдерісі жан-жақты, қызықты әрі нәтижелі болуы
тиіс.
шағым қалдыра аласыз













