Білім беру саласы: Таным, Шығармашылық
Бөлімдері: Жаратылыстану
Кіріктірілген оқу қызыметі: Сурет
Тақырыбы: Менің Отаным- Қазақстан.
Мақсаты: Отан туралы түсініктерін қалыптастыру. Табиғатты аялауға үйрету.
Өз Отанын өз туған жері табиғаты туралы білімдерін кеңейту. Отанына деген сүйіспеншілікке құрметке, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар: көрнекіліктер, слайд, Қазақстан картасы, рәміздер, суреттер,
отан туралы мақал-мәтелдер. жұмыс дәптері, қарындаш,.
Әдіс-тәсілдер: сөздік, көрнекілік, ойын.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиеші әрекеті |
Іс-әрекет кезеңдері |
|
Мотивациялық қозғаушылық
|
Қазақстан Респуликасының мемлекеттік әнұраны орындалады. -Балалар ,сендер қандай ән орындадыңдар? |
- Қазақстан Республикасының әнұранын орындадық |
|
Ұйымдастырушы-Іздену |
Өткен оқу іс -әрекетпен байланыс . Мақал-мәтел «Отан отбасынан басталады» Балалар мақал не туралы айтылған? Отан дегенді қалай түсінесіңдер балалар? Мынау Қазақстанның картасы.Кең байтақ еліміз жерге де елге де бай мемелекет. - Балалар ,Ел басымыз кім? -Бас қаламыз қай қала? Біз қай тілде сөйлеміз? Ұлтымыз кім? Отан –Родина ,Столица-Астана Көркем сұлу Астанада Ақ орда,Ханшатыр,Бәйтерек орналасқан. Астанада үлкен мерекелік көрме өткелі жатыр Ол қалай аталады? Сергіту сәті: Аспанға қарап ай көрдік Төменге қарап жер көрдік Оңға қарай бұрылып, Солға қарай бұрылып, Егеменді ел көрдік Ендеше балалар осы әсем Астанамыздағы Байтеректің суретін саусақ арқылы бейнелей Отан туралы тақпақтар біледі ? Отан-деген атамекен. Отан-деген туған жер. Отан-атаОтан үлкен Қазақстан туған ел Алтын дәні даласы бар. Ақ күмістей қаласы бар. Неткен сұлу неткен көркем Осы менің туған өлкем Жарайсыңдар балалар. Қазақстан республкасының рәміздері туралы білесіздер ме балалар ? Балалар, үлкен мерекелерде туымыз көтеріліп,әнұранымыз орындалады.Рәміздерімізді үлкен де,кіші құрметтеп жоғары ұстауы тиіс. Ал әнұранды біз білеміз.Сендер елтаңба мен туды әрқашан қастерлеуге тиіссіңдер. Мынау - біздің туымыз. Тудың түсі қандай ортасында не бейнеленген? - мынау - елтаңбамыз. Елтаңбада нелер бейнеленген? Біздері отанымыздың табиғатын аялап қорғап таза ұстаумыз керек өйткені таза ұстасақ елімізді табиғаты сұлу да аусы таза болады. Ендеше балалар табиғат турал кішкене ғана Али мен Аядан үзіндіге назар аударыңдар. Кім шапашаң? Дидактикалық ойын Шарты балалар тақтадағы картаға мақал-мәтел немесе тілек айтып гүлдендіреді. Жарайсыздар ертен сендерде үлкен азамат пен азаматшалар боласындар, сонда Отанымызға ата-анамызға қызымет етіп елімізді осылай гүлдендіресіндер. |
Сұрақтарға жауап береді. -Отан дегеніміз еліміз. -Отан дегеніміз жеріміз. Картаға назар аударады -Н.Назарбаев -Астана -қазақша -қазақпыз -Алматы, Астана, Ақтөбе, Атырау т,б ЭКСПО-2017 сергіту сәті орындалады Балалар суретегі бәйтеректін суреті акварелмен бояп әдемілейді. Тудың түсі аспанның түсіне ұқсайды. Көк аспандай көгілдір,ортасында күн,астында бүркіт ұшып келе жатыр. Елтаңбада шаңырақ,күн сәулесі, бес бұрышты жұлдыз, «Қазақстан » деген жазу бар. Балалар экранға назар аударады. Балалар өз шапшандықтарын көрсетеді балалар өз ойларын айтады. |
|
Рефлексті-түзету |
Қорытынды Бүгінгі оқу қызыметімізде не туралы әңгімелестік? Ел басымыз кім? Бас қаламыз қалай аталады? -Табиғатымызды жаксы көреміз ба? Балалар бүгінгі оқу іс әрекетімізді жақсы тілекпен аяқтайық -Күніміз жарқырап тұрсын! -Аспанымыз ашық болсын! -Еліміз аман болсын! -Бейбітшілік заман болсын! Марапттау |
Сұрақ –жауап Қазақстан тәуелсіз ел туралы |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Бізідің Отанымыз туралы қойылған сұрақтарға жауап береді
Түсінеді: Қазақстан Республикасы- тәуелсіз ел екенің түсінеді.
Қолданады: Қазақстан Республикасы туралы мәлеметтерді оқу іс-әрекеттерінде қолдана білу дағдыларын
№9 орта мектеп жанындағы
Шағын орталық.
Менің Отаным- Қазақстан.
«Балдырған» тобы
Тәрбиеші:Тажигулова Н.
2017ж
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім беру саласы: Таным, Шығармашылық Бөлімдері: Жаратылыстану Кіріктірілген оқу қызыметі: Сурет
Білім беру саласы: Таным, Шығармашылық Бөлімдері: Жаратылыстану Кіріктірілген оқу қызыметі: Сурет
Білім беру саласы: Таным, Шығармашылық
Бөлімдері: Жаратылыстану
Кіріктірілген оқу қызыметі: Сурет
Тақырыбы: Менің Отаным- Қазақстан.
Мақсаты: Отан туралы түсініктерін қалыптастыру. Табиғатты аялауға үйрету.
Өз Отанын өз туған жері табиғаты туралы білімдерін кеңейту. Отанына деген сүйіспеншілікке құрметке, шығармашылыққа тәрбиелеу.
Қажетті құрал-жабдықтар: көрнекіліктер, слайд, Қазақстан картасы, рәміздер, суреттер,
отан туралы мақал-мәтелдер. жұмыс дәптері, қарындаш,.
Әдіс-тәсілдер: сөздік, көрнекілік, ойын.
|
Іс-әрекет кезеңі |
Тәрбиеші әрекеті |
Іс-әрекет кезеңдері |
|
Мотивациялық қозғаушылық
|
Қазақстан Респуликасының мемлекеттік әнұраны орындалады. -Балалар ,сендер қандай ән орындадыңдар? |
- Қазақстан Республикасының әнұранын орындадық |
|
Ұйымдастырушы-Іздену |
Өткен оқу іс -әрекетпен байланыс . Мақал-мәтел «Отан отбасынан басталады» Балалар мақал не туралы айтылған? Отан дегенді қалай түсінесіңдер балалар? Мынау Қазақстанның картасы.Кең байтақ еліміз жерге де елге де бай мемелекет. - Балалар ,Ел басымыз кім? -Бас қаламыз қай қала? Біз қай тілде сөйлеміз? Ұлтымыз кім? Отан –Родина ,Столица-Астана Көркем сұлу Астанада Ақ орда,Ханшатыр,Бәйтерек орналасқан. Астанада үлкен мерекелік көрме өткелі жатыр Ол қалай аталады? Сергіту сәті: Аспанға қарап ай көрдік Төменге қарап жер көрдік Оңға қарай бұрылып, Солға қарай бұрылып, Егеменді ел көрдік Ендеше балалар осы әсем Астанамыздағы Байтеректің суретін саусақ арқылы бейнелей Отан туралы тақпақтар біледі ? Отан-деген атамекен. Отан-деген туған жер. Отан-атаОтан үлкен Қазақстан туған ел Алтын дәні даласы бар. Ақ күмістей қаласы бар. Неткен сұлу неткен көркем Осы менің туған өлкем Жарайсыңдар балалар. Қазақстан республкасының рәміздері туралы білесіздер ме балалар ? Балалар, үлкен мерекелерде туымыз көтеріліп,әнұранымыз орындалады.Рәміздерімізді үлкен де,кіші құрметтеп жоғары ұстауы тиіс. Ал әнұранды біз білеміз.Сендер елтаңба мен туды әрқашан қастерлеуге тиіссіңдер. Мынау - біздің туымыз. Тудың түсі қандай ортасында не бейнеленген? - мынау - елтаңбамыз. Елтаңбада нелер бейнеленген? Біздері отанымыздың табиғатын аялап қорғап таза ұстаумыз керек өйткені таза ұстасақ елімізді табиғаты сұлу да аусы таза болады. Ендеше балалар табиғат турал кішкене ғана Али мен Аядан үзіндіге назар аударыңдар. Кім шапашаң? Дидактикалық ойын Шарты балалар тақтадағы картаға мақал-мәтел немесе тілек айтып гүлдендіреді. Жарайсыздар ертен сендерде үлкен азамат пен азаматшалар боласындар, сонда Отанымызға ата-анамызға қызымет етіп елімізді осылай гүлдендіресіндер. |
Сұрақтарға жауап береді. -Отан дегеніміз еліміз. -Отан дегеніміз жеріміз. Картаға назар аударады -Н.Назарбаев -Астана -қазақша -қазақпыз -Алматы, Астана, Ақтөбе, Атырау т,б ЭКСПО-2017 сергіту сәті орындалады Балалар суретегі бәйтеректін суреті акварелмен бояп әдемілейді. Тудың түсі аспанның түсіне ұқсайды. Көк аспандай көгілдір,ортасында күн,астында бүркіт ұшып келе жатыр. Елтаңбада шаңырақ,күн сәулесі, бес бұрышты жұлдыз, «Қазақстан » деген жазу бар. Балалар экранға назар аударады. Балалар өз шапшандықтарын көрсетеді балалар өз ойларын айтады. |
|
Рефлексті-түзету |
Қорытынды Бүгінгі оқу қызыметімізде не туралы әңгімелестік? Ел басымыз кім? Бас қаламыз қалай аталады? -Табиғатымызды жаксы көреміз ба? Балалар бүгінгі оқу іс әрекетімізді жақсы тілекпен аяқтайық -Күніміз жарқырап тұрсын! -Аспанымыз ашық болсын! -Еліміз аман болсын! -Бейбітшілік заман болсын! Марапттау |
Сұрақ –жауап Қазақстан тәуелсіз ел туралы |
Күтілетін нәтиже:
Орындайды: Бізідің Отанымыз туралы қойылған сұрақтарға жауап береді
Түсінеді: Қазақстан Республикасы- тәуелсіз ел екенің түсінеді.
Қолданады: Қазақстан Республикасы туралы мәлеметтерді оқу іс-әрекеттерінде қолдана білу дағдыларын
№9 орта мектеп жанындағы
Шағын орталық.
Менің Отаным- Қазақстан.
«Балдырған» тобы
Тәрбиеші:Тажигулова Н.
2017ж
шағым қалдыра аласыз













