Білім беру саласы: «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сенсорика».
Тақырыбы: Қақпақтар.
Мақсаты: Екі түрлі түсті біркелкі заттарды топтастыру және салыстыруға үйрету; берілген түске сәйкес сары және жасыл түстер; зейінділікті, қол моторикасы мен қимыл үйлесімділігін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнелік пен құрал- жабдықтар: ойыншық жүк машинасы, сары және жасыл түсті құмыралардың қақпағы, дәл осындай түспен боялған 2 қорапша, бағдаршам бейнесі.
Сөздік жұмыс: қақпақтар.
Билингвальды компонент: сары- желтый, жасыл- зеленый.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық Қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Сәлем деймін күнге мен, Сәлем деймін мен саған. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! Сәлеметсіздер ме, апайлар! |
Балалар өлең мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыстар жасап, шаттық шеңберін жасайды. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
Осы кезде топқа машина мінген қоян кіріп келеді. Қоян жолдан өтпек болады. Бірақ, бағдаршамның қызыл түсі жанып тоқтап қалыпты. Қалған 2 түсі сары мен жасыл жанбай қалыпты. Қоян балалардан көмек сұрайды. -Балалар, олай болса мына қақпақтардың сары, жасылын пайдаланып бағдаршамның қалған екі түсін жасап, жандырып берейік. Сөздік жұмыс: Қақпақтар. Билингвальды компонент: қызыл-красный,сары-жельтый, жасыл- зеленый.
Балаларға қақпақтарды пайдаланып бағдаршам жасауды көрсетемін. Дайын болған бағдаршамды балаларға жолдың бойына орналастыртамын. Қоян жолдан өтеді. Балаларға рахметін айтып жолдан өтіп кетеді. Жарайсыңдар, балалар! |
Балалар қоянға таңғалып қарайды. Балалар көмектесетіндерін айтады. Қайталайды қақпақтар, қызыл-красный,сары-жельтый, жасыл- зеленый. Балалар , тәрбиешінің көрсетуі бойынша қақпақтардың сары түсін бағдаршамның сары түсіне, жасыл түсін бағдаршамның жасыл түсіне апарып жабады. Балалар дайын болған бағдаршамдарын жол бойына орналастырады. |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
-Балалар, біздің топқа кім келді? -Қоян сендерден қандай көмек сұрады? -Сендер қоянға көмектесе алдыңдарма? Жарайсыңдар, балалар! |
-Қоян келді. -Бағдаршамның сары және жасыл түсін жандырып беруімізді өтінді. -Иә. Біз қоянға қақпақтарды пайдаланып бағдаршам жасап бердік. |
Күтілетін нәтижелер:
Жасайды: түстері бойынша заттарды іріктеуді және топтастыруды.
Түсінеді: негізгі түстерді: сары және жасыл.
Қолданады: үлкеннің бұйрығы бойынша жұмыс жасау дағдысын.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім беру саласы: «Таным». Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сенсорика». Тақырыбы: Қақпақтар.
Білім беру саласы: «Таным». Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сенсорика». Тақырыбы: Қақпақтар.
Білім беру саласы: «Таным».
Ұйымдастырылған оқу қызметі: «Сенсорика».
Тақырыбы: Қақпақтар.
Мақсаты: Екі түрлі түсті біркелкі заттарды топтастыру және салыстыруға үйрету; берілген түске сәйкес сары және жасыл түстер; зейінділікті, қол моторикасы мен қимыл үйлесімділігін дамыту. Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Қолданылатын көрнелік пен құрал- жабдықтар: ойыншық жүк машинасы, сары және жасыл түсті құмыралардың қақпағы, дәл осындай түспен боялған 2 қорапша, бағдаршам бейнесі.
Сөздік жұмыс: қақпақтар.
Билингвальды компонент: сары- желтый, жасыл- зеленый.
|
Әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің қызметі |
Балалардың қызметі |
|
Мотивациялық Қозғаушылық |
Шаттық шеңбері Сәлем деймін күнге мен, Сәлем деймін мен саған. Қайырлы таң! Қайырлы күн! Күліп шықты күн бүгін! Сәлеметсіздер ме, апайлар! |
Балалар өлең мазмұнына сәйкес қимыл-қозғалыстар жасап, шаттық шеңберін жасайды. |
|
Ұйымдастырушылық- ізденістік |
Осы кезде топқа машина мінген қоян кіріп келеді. Қоян жолдан өтпек болады. Бірақ, бағдаршамның қызыл түсі жанып тоқтап қалыпты. Қалған 2 түсі сары мен жасыл жанбай қалыпты. Қоян балалардан көмек сұрайды. -Балалар, олай болса мына қақпақтардың сары, жасылын пайдаланып бағдаршамның қалған екі түсін жасап, жандырып берейік. Сөздік жұмыс: Қақпақтар. Билингвальды компонент: қызыл-красный,сары-жельтый, жасыл- зеленый.
Балаларға қақпақтарды пайдаланып бағдаршам жасауды көрсетемін. Дайын болған бағдаршамды балаларға жолдың бойына орналастыртамын. Қоян жолдан өтеді. Балаларға рахметін айтып жолдан өтіп кетеді. Жарайсыңдар, балалар! |
Балалар қоянға таңғалып қарайды. Балалар көмектесетіндерін айтады. Қайталайды қақпақтар, қызыл-красный,сары-жельтый, жасыл- зеленый. Балалар , тәрбиешінің көрсетуі бойынша қақпақтардың сары түсін бағдаршамның сары түсіне, жасыл түсін бағдаршамның жасыл түсіне апарып жабады. Балалар дайын болған бағдаршамдарын жол бойына орналастырады. |
|
Рефлексивті- түзетушілік |
-Балалар, біздің топқа кім келді? -Қоян сендерден қандай көмек сұрады? -Сендер қоянға көмектесе алдыңдарма? Жарайсыңдар, балалар! |
-Қоян келді. -Бағдаршамның сары және жасыл түсін жандырып беруімізді өтінді. -Иә. Біз қоянға қақпақтарды пайдаланып бағдаршам жасап бердік. |
Күтілетін нәтижелер:
Жасайды: түстері бойынша заттарды іріктеуді және топтастыруды.
Түсінеді: негізгі түстерді: сары және жасыл.
Қолданады: үлкеннің бұйрығы бойынша жұмыс жасау дағдысын.
шағым қалдыра аласыз













