мотивациялық - қозғаушылық | Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберін жасау үшін ортаға шақырады. Шаттық шеңберінде тұрып, барлығы бірге өлең жолдарын айтады: Амансың ба алтын күн!Амансың ба көк аспан!Амансың ба достарым!Амансыздарма қонақтар!Сабағымызды бастайықЖамандықты тастайық.Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, бүгін біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар келіпті.- Балалар қазыр жылдың қай мезгілі?- Қыс.- Қыс мезгілінде неше ай бар?- 3 ай- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
| Балалардың көңіл күйлері көтеріңкі. Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады.
Қайталап айтады.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістікк | Қызықты сәт.Ренжіп Дара кіреді. Тәрбиеші: Дара, сәлеметсің бе, қайдан жүрсің?Дара: Кеше мен Ботимен ренжісіп үйден шығып кетіп едім, енді жаңбырға әбден жаурап қалдым, оның үстіне қолшатырымда тесіліп қалды.Дидактикалық ойын: «Тесік қолшатыр»Тәрбиеші: Балалар, Дараның қолшатырын жөндеп, әдемілеп берейік. Ол үшін стол жанына жақындайық.Балалар стол жанына жақындап түрлі - түсті қағаздардан жасалған «қолшатырға» үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш пішінді қағаз қиындыларын жапсырады.Тәрбиеші: Балалар қандай пішіндер жапсырдыңдар?Дара: Ой, рахмет! Қолшатырым бүтінделіп, әдеміленіп қалыпты.Дара: Ой балалар мен жолда келе жатып мына бір қорапша тауып алдым ішінде не бар екенін білмеймін.Тәрбиеші: Қорапшада не бар, көрейік. Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен, мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен.1 - тапсырма: «Математикалық жұмбақтар»- Үш мысықтың құйрығы нешеу?- Балада неше құлақ бар?- Сиырдың басы нешеу?2 - тапсырма: Дидактикалық ойын «Цифрды тап»Мақсаты: Балалар атаған цифрларды табады да, оны айналдырып сызады.3 - тапсырма: «Доптарды жинастыр»Мақсаты: Доптардың көлемін айыра білу және дұрыс атау машығын бекіту, тура және кері санауға жаттықтыру.Сергіту сәті: «Аңқайма, қайтала»Қане, достым, аңқайма,Менен кейін қайтала.Барша қимыл үш – үштен:Көзіңді қыс үш рет: 1,2,3Басыңды еңкейт үш рет: 1,2,3Иықты көтер үш рет: 1,2,3Солға – оңға иіл үш рет: 1,2,3Орныңда секір үш рет: 1,2,3Ентігімізді басамыз және орнымызға отырамыз.Ойын: М.Монтессори технологиясы бойынша қол моторикасы. Қыстырғыштармен жұмыс:«Күн шуағы» қыстырғышпен.Балалар қараңдаршы менің қолымда не? Мақсаты: Балаларды 3 топқа бөліп, берілген күннің шуағына қыстырғыштарды санай отырып 3-тен күннің шуағын қыстыру. 2 топ күннің шуағын құрайды. 3 топ ермексазбен күнді шеңбер жасайды.4 – тапсырма: «Көрші сандар»Мақсаты: цифрларды қайталау, балаларға бір цифрды көрсету, ал балалар оның «Көршілерін» атайды. | Балалар Дарамен амандасады.
Алихан,Маржан,Мейірлан шығып көмектеседі.
Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш.
Жұмбақтың шешуін табады. 3 құйрық2 құлақ1 бас
Аталған санды атап дөңгелетіп сызады.
Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.
Күн . 1,2,3 санын санап отырып қыстырүнғыштарды қыстырады.Күннің шуағын құрайды.Күнді жалпақтап дөңгелек жасайды.
Сандарды атап айтады. |
Рефлексиялық түзтушілік | Математика әлемінің есігі ашылып, алдарынан математика ханшайымы шығады.Математика ханшайымы: Қош келдіңдер! Сендер менің жіберген тапсырмамды орындадыңдар. Көп нәрсе білетіндеріңді мен мына «сиқырлы таяқшам» арқылы біліп отырмын.- Жарайсыңдар балалар, бәрің де тапсырманы орындап, тамаша жауап бердіңдер.Балаларды мадақтау. | Балалар ханшайыммен амандасады. Жақсы қатысқан балалар марапатталады.
|