Материалдар / Білім беру саласы: Таным.ҰОҚ: қарапайым математика. Тақырыбы:1-3-ке дейін санау.

Білім беру саласы: Таным.ҰОҚ: қарапайым математика. Тақырыбы:1-3-ке дейін санау.

Материал туралы қысқаша түсінік
1-2-3 санымен таныстырып,тура санап,кері санап үйрету.Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді жалғастыру.Математикалық жұмбақтар шешу,балалардың зейінін дамыту.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1882
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Технологиялық карта

Білім беру саласы: «Таным»Бөлімі: Қарапайым математикаТақырыбы: 1-ден 3-ке дейін санауМақсаты: а) 1-2-3 санымен таныстырып тура санап, кері санап үйрету. Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді жалғастыру; ә) мамематикалық жұмбақтар шешу; б) балалардың зейінін дамыту;Қолданылатын көрнекі құралдар: Сандар, көрнекі суреттер, Қажетті құрал жапдықтар: қолшатыр, доп, қорапша.Сөздік жұмыс: санау 1,2,3

Іс - әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардың іс-әрекеті
мотивациялық - қозғаушылықТәрбиеші балаларды шаттық шеңберін жасау үшін ортаға шақырады. Шаттық шеңберінде тұрып, барлығы бірге өлең жолдарын айтады: Амансың ба алтын күн!Амансың ба көк аспан!Амансың ба достарым!Амансыздарма қонақтар!Сабағымызды бастайықЖамандықты тастайық.Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, бүгін біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар келіпті.- Балалар қазыр жылдың қай мезгілі?- Қыс.- Қыс мезгілінде неше ай бар?- 3 ай- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.









Балалардың көңіл күйлері көтеріңкі. Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады.















Қайталап айтады.













Ұйымдастырушылық-ізденістіккҚызықты сәт.Ренжіп Дара кіреді. Тәрбиеші: Дара, сәлеметсің бе, қайдан жүрсің?Дара: Кеше мен Ботимен ренжісіп үйден шығып кетіп едім, енді жаңбырға әбден жаурап қалдым, оның үстіне қолшатырымда тесіліп қалды.Дидактикалық ойын: «Тесік қолшатыр»Тәрбиеші: Балалар, Дараның қолшатырын жөндеп, әдемілеп берейік. Ол үшін стол жанына жақындайық.Балалар стол жанына жақындап түрлі - түсті қағаздардан жасалған «қолшатырға» үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш пішінді қағаз қиындыларын жапсырады.Тәрбиеші: Балалар қандай пішіндер жапсырдыңдар?Дара: Ой, рахмет! Қолшатырым бүтінделіп, әдеміленіп қалыпты.Дара: Ой балалар мен жолда келе жатып мына бір қорапша тауып алдым ішінде не бар екенін білмеймін.Тәрбиеші: Қорапшада не бар, көрейік. Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен, мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен.1 - тапсырма: «Математикалық жұмбақтар»- Үш мысықтың құйрығы нешеу?- Балада неше құлақ бар?- Сиырдың басы нешеу?2 - тапсырма: Дидактикалық ойын «Цифрды тап»Мақсаты: Балалар атаған цифрларды табады да, оны айналдырып сызады.3 - тапсырма: «Доптарды жинастыр»Мақсаты: Доптардың көлемін айыра білу және дұрыс атау машығын бекіту, тура және кері санауға жаттықтыру.Сергіту сәті: «Аңқайма, қайтала»Қане, достым, аңқайма,Менен кейін қайтала.Барша қимыл үш – үштен:Көзіңді қыс үш рет: 1,2,3Басыңды еңкейт үш рет: 1,2,3Иықты көтер үш рет: 1,2,3Солға – оңға иіл үш рет: 1,2,3Орныңда секір үш рет: 1,2,3Ентігімізді басамыз және орнымызға отырамыз.Ойын: М.Монтессори технологиясы бойынша қол моторикасы. Қыстырғыштармен жұмыс:«Күн шуағы» қыстырғышпен.Балалар қараңдаршы менің қолымда не? Мақсаты: Балаларды 3 топқа бөліп, берілген күннің шуағына қыстырғыштарды санай отырып 3-тен күннің шуағын қыстыру. 2 топ күннің шуағын құрайды. 3 топ ермексазбен күнді шеңбер жасайды.4 – тапсырма: «Көрші сандар»Мақсаты: цифрларды қайталау, балаларға бір цифрды көрсету, ал балалар оның «Көршілерін» атайды.Балалар Дарамен амандасады.











Алихан,Маржан,Мейірлан шығып көмектеседі.





Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш.









Жұмбақтың шешуін табады. 3 құйрық2 құлақ1 бас

Аталған санды атап дөңгелетіп сызады.



Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.























Күн . 1,2,3 санын санап отырып қыстырүнғыштарды қыстырады.Күннің шуағын құрайды.Күнді жалпақтап дөңгелек жасайды.

Сандарды атап айтады.
Рефлексиялық түзтушілікМатематика әлемінің есігі ашылып, алдарынан математика ханшайымы шығады.Математика ханшайымы: Қош келдіңдер! Сендер менің жіберген тапсырмамды орындадыңдар. Көп нәрсе білетіндеріңді мен мына «сиқырлы таяқшам» арқылы біліп отырмын.- Жарайсыңдар балалар, бәрің де тапсырманы орындап, тамаша жауап бердіңдер.Балаларды мадақтау.Балалар ханшайыммен амандасады. Жақсы қатысқан балалар марапатталады.





Күтілетін нәтиже: Біледі: 1-ден 3-ке дейінгі цифрларда;Игереді: Санауды, пішіндерді ажыратып атауды. Меңгереді: цифрлар туралы түсініктерді;





















































































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ