Технологиялық карта
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математика
Тақырыбы: 1-ден 3-ке дейін санау
Мақсаты: а) 1-2-3 санымен таныстырып тура санап, кері санап үйрету. Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді жалғастыру; ә) мамематикалық жұмбақтар шешу; б) балалардың зейінін дамыту;
Қолданылатын көрнекі құралдар: Сандар, көрнекі суреттер,
Қажетті құрал жапдықтар: қолшатыр, доп, қорапша.
Сөздік жұмыс: санау 1,2,3
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
мотивациялық - қозғаушылық |
Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберін жасау үшін ортаға шақырады. Шаттық шеңберінде тұрып, барлығы бірге өлең жолдарын айтады: Амансың ба алтын күн! Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, бүгін
біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар келіпті. |
Балалардың көңіл күйлері көтеріңкі. Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады. Қайталап айтады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістікк |
Қызықты сәт. Дидактикалық ойын: «Тесік
қолшатыр» Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен,
мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен. 3 - тапсырма: «Доптарды жинастыр» Сергіту сәті: «Аңқайма, қайтала» Ойын: М.Монтессори технологиясы бойынша қол моторикасы. Қыстырғыштармен жұмыс:«Күн шуағы» қыстырғышпен. Балалар қараңдаршы менің қолымда не? Мақсаты: Балаларды 3 топқа бөліп, берілген күннің шуағына қыстырғыштарды санай отырып 3-тен күннің шуағын қыстыру. 2 топ күннің шуағын құрайды. 3 топ ермексазбен күнді шеңбер жасайды.
4 – тапсырма: «Көрші
сандар» |
Балалар Дарамен амандасады. Алихан,Маржан,Мейірлан шығып көмектеседі. Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек,
төртбұрыш. Жұмбақтың шешуін табады. 3 құйрық 2 құлақ 1 бас Аталған санды атап дөңгелетіп сызады. Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды. Күн . 1,2,3 санын санап отырып қыстырүнғыштарды қыстырады. Күннің шуағын құрайды. Күнді жалпақтап дөңгелек жасайды. Сандарды атап айтады. |
|
Рефлексиялық түзтушілік |
Математика әлемінің есігі ашылып, алдарынан
математика ханшайымы шығады. |
Балалар ханшайыммен амандасады. Жақсы қатысқан балалар марапатталады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1-ден 3-ке дейінгі
цифрларда;
Игереді: Санауды, пішіндерді
ажыратып атауды.
Меңгереді: цифрлар туралы түсініктерді;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім беру саласы: Таным.ҰОҚ: қарапайым математика. Тақырыбы:1-3-ке дейін санау.
Білім беру саласы: Таным.ҰОҚ: қарапайым математика. Тақырыбы:1-3-ке дейін санау.
Технологиялық карта
Білім беру саласы: «Таным»
Бөлімі: Қарапайым математика
Тақырыбы: 1-ден 3-ке дейін санау
Мақсаты: а) 1-2-3 санымен таныстырып тура санап, кері санап үйрету. Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді жалғастыру; ә) мамематикалық жұмбақтар шешу; б) балалардың зейінін дамыту;
Қолданылатын көрнекі құралдар: Сандар, көрнекі суреттер,
Қажетті құрал жапдықтар: қолшатыр, доп, қорапша.
Сөздік жұмыс: санау 1,2,3
|
Іс - әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
мотивациялық - қозғаушылық |
Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберін жасау үшін ортаға шақырады. Шаттық шеңберінде тұрып, барлығы бірге өлең жолдарын айтады: Амансың ба алтын күн! Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, бүгін
біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар келіпті. |
Балалардың көңіл күйлері көтеріңкі. Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады. Қайталап айтады. |
|
Ұйымдастырушылық-ізденістікк |
Қызықты сәт. Дидактикалық ойын: «Тесік
қолшатыр» Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен,
мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен. 3 - тапсырма: «Доптарды жинастыр» Сергіту сәті: «Аңқайма, қайтала» Ойын: М.Монтессори технологиясы бойынша қол моторикасы. Қыстырғыштармен жұмыс:«Күн шуағы» қыстырғышпен. Балалар қараңдаршы менің қолымда не? Мақсаты: Балаларды 3 топқа бөліп, берілген күннің шуағына қыстырғыштарды санай отырып 3-тен күннің шуағын қыстыру. 2 топ күннің шуағын құрайды. 3 топ ермексазбен күнді шеңбер жасайды.
4 – тапсырма: «Көрші
сандар» |
Балалар Дарамен амандасады. Алихан,Маржан,Мейірлан шығып көмектеседі. Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек,
төртбұрыш. Жұмбақтың шешуін табады. 3 құйрық 2 құлақ 1 бас Аталған санды атап дөңгелетіп сызады. Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды. Күн . 1,2,3 санын санап отырып қыстырүнғыштарды қыстырады. Күннің шуағын құрайды. Күнді жалпақтап дөңгелек жасайды. Сандарды атап айтады. |
|
Рефлексиялық түзтушілік |
Математика әлемінің есігі ашылып, алдарынан
математика ханшайымы шығады. |
Балалар ханшайыммен амандасады. Жақсы қатысқан балалар марапатталады. |
Күтілетін нәтиже:
Біледі: 1-ден 3-ке дейінгі
цифрларда;
Игереді: Санауды, пішіндерді
ажыратып атауды.
Меңгереді: цифрлар туралы түсініктерді;
шағым қалдыра аласыз













