мотивациялық - қозғаушылық
|
Тәрбиеші балаларды шаттық
шеңберін жасау үшін ортаға шақырады.
Шаттық
шеңберінде тұрып, барлығы бірге өлең
жолдарын айтады:
Амансың ба алтын күн!
Амансың ба көк аспан! Амансың ба достарым!
Амансыздарма қонақтар!
Сабағымызды бастайық
Жамандықты тастайық.
Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, бүгін
біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар келіпті.
- Балалар қазыр жылдың қай мезгілі?
- Қыс.
- Қыс мезгілінде неше ай бар?
- 3 ай
- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.
|
Балалардың көңіл күйлері
көтеріңкі. Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын
айтады.
Қайталап
айтады.
|
Ұйымдастырушылық-ізденістікк
|
Қызықты сәт. Ренжіп Дара кіреді. Тәрбиеші: Дара,
сәлеметсің бе, қайдан жүрсің? Дара: Кеше мен
Ботимен ренжісіп үйден шығып кетіп едім, енді жаңбырға әбден жаурап
қалдым, оның үстіне қолшатырымда тесіліп қалды.
Дидактикалық ойын: «Тесік
қолшатыр»
Тәрбиеші: Балалар, Дараның қолшатырын жөндеп, әдемілеп берейік. Ол
үшін стол жанына жақындайық.
Балалар стол жанына жақындап түрлі - түсті қағаздардан жасалған
«қолшатырға» үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш пішінді қағаз қиындыларын
жапсырады.
Тәрбиеші: Балалар қандай пішіндер жапсырдыңдар?
Дара: Ой, рахмет! Қолшатырым бүтінделіп, әдеміленіп
қалыпты. Дара: Ой балалар
мен жолда келе жатып мына бір қорапша тауып алдым ішінде не бар
екенін білмеймін. Тәрбиеші: Қорапшада не бар, көрейік.
Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен,
мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен.
1 - тапсырма: «Математикалық
жұмбақтар» - Үш мысықтың
құйрығы нешеу?
- Балада неше құлақ бар?
- Сиырдың басы нешеу? 2 -
тапсырма: Дидактикалық
ойын «Цифрды тап»
Мақсаты: Балалар атаған цифрларды табады да, оны айналдырып
сызады.
3 - тапсырма: «Доптарды жинастыр»
Мақсаты: Доптардың көлемін айыра білу және
дұрыс атау машығын бекіту, тура және кері санауға
жаттықтыру.
Сергіту сәті: «Аңқайма, қайтала» Қане, достым, аңқайма,
Менен кейін қайтала.
Барша қимыл үш – үштен:
Көзіңді қыс үш рет: 1,2,3
Басыңды еңкейт үш рет: 1,2,3
Иықты көтер үш рет: 1,2,3
Солға – оңға иіл үш рет: 1,2,3
Орныңда секір үш рет: 1,2,3
Ентігімізді басамыз және орнымызға отырамыз.
Ойын: М.Монтессори технологиясы бойынша қол
моторикасы. Қыстырғыштармен
жұмыс:«Күн шуағы» қыстырғышпен.
Балалар қараңдаршы менің қолымда не?
Мақсаты: Балаларды 3 топқа бөліп, берілген күннің
шуағына қыстырғыштарды санай отырып 3-тен күннің шуағын қыстыру. 2
топ күннің шуағын құрайды. 3 топ ермексазбен күнді шеңбер
жасайды.
4 – тапсырма: «Көрші
сандар» Мақсаты: цифрларды
қайталау, балаларға бір цифрды көрсету, ал балалар оның
«Көршілерін» атайды.
|
Балалар Дарамен амандасады.
Алихан,Маржан,Мейірлан шығып көмектеседі.
Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек,
төртбұрыш.
Жұмбақтың шешуін табады.
3
құйрық
2
құлақ
1
бас
Аталған санды атап дөңгелетіп сызады.
Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.
Күн .
1,2,3 санын санап отырып қыстырүнғыштарды
қыстырады.
Күннің шуағын құрайды.
Күнді жалпақтап дөңгелек жасайды.
Сандарды атап айтады.
|