Білім беру саласы: Таным.ҰОҚ: қарапайым математика. Тақырыбы:1-3-ке дейін санау.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Білім беру саласы: Таным.ҰОҚ: қарапайым математика. Тақырыбы:1-3-ке дейін санау.

Материал туралы қысқаша түсінік
1-2-3 санымен таныстырып,тура санап,кері санап үйрету.Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді жалғастыру.Математикалық жұмбақтар шешу,балалардың зейінін дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Технологиялық карта


Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Қарапайым математика

Тақырыбы: 1-ден 3-ке дейін санау

Мақсаты: а) 1-2-3 санымен таныстырып тура санап, кері санап үйрету. Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді жалғастыру; ә) мамематикалық жұмбақтар шешу; б) балалардың зейінін дамыту;

Қолданылатын көрнекі құралдар: Сандар, көрнекі суреттер,

Қажетті құрал жапдықтар: қолшатыр, доп, қорапша.

Сөздік жұмыс: санау 1,2,3


Іс - әрекет кезеңдері


Тәрбиешінің іс-әрекеті


Балалардың іс-әрекеті

мотивациялық - қозғаушылық

Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберін жасау үшін ортаға шақырады.

Шаттық шеңберінде тұрып, барлығы бірге өлең жолдарын айтады:

Амансың ба алтын күн!
Амансың ба көк аспан!
Амансың ба достарым!
Амансыздарма қонақтар!
Сабағымызды бастайық
Жамандықты тастайық.

Тәрбиеші: Жарайсыңдар! Балалар, бүгін біз үшін ерекше сабақ. Бізге бүгін көп қонақтар келіпті.
- Балалар қазыр жылдың қай мезгілі?
- Қыс.
- Қыс мезгілінде неше ай бар?
- 3 ай
- Желтоқсан, қаңтар, ақпан.






Балалардың көңіл күйлері көтеріңкі. Тәрбиешімен бірге өлең жолдарын айтады.









Қайталап айтады.








Ұйымдастырушылық-ізденістікк

Қызықты сәт.
Ренжіп Дара кіреді.
Тәрбиеші: Дара, сәлеметсің бе, қайдан жүрсің?
Дара: Кеше мен Ботимен ренжісіп үйден шығып кетіп едім, енді жаңбырға әбден жаурап қалдым, оның үстіне қолшатырымда тесіліп қалды.

Дидактикалық ойын: «Тесік қолшатыр»
Тәрбиеші: Балалар, Дараның қолшатырын жөндеп, әдемілеп берейік. Ол үшін стол жанына жақындайық.
Балалар стол жанына жақындап түрлі - түсті қағаздардан жасалған «қолшатырға» үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш пішінді қағаз қиындыларын жапсырады.
Тәрбиеші: Балалар қандай пішіндер жапсырдыңдар?
Дара: Ой, рахмет! Қолшатырым бүтінделіп, әдеміленіп қалыпты.
Дара: Ой балалар мен жолда келе жатып мына бір қорапша тауып алдым ішінде не бар екенін білмеймін.
Тәрбиеші: Қорапшада не бар, көрейік.

Балалар, бұл математика ханшайымының қорапшасы екен, мұның ішінде бізге тапсырма берілген екен.
1 - тапсырма: «Математикалық жұмбақтар»
- Үш мысықтың құйрығы нешеу?
- Балада неше құлақ бар?
- Сиырдың басы нешеу?
2 - тапсырма:
Дидактикалық ойын «Цифрды тап»
Мақсаты: Балалар атаған цифрларды табады да, оны айналдырып сызады.

3 - тапсырма: «Доптарды жинастыр»
Мақсаты: Доптардың көлемін айыра білу және дұрыс атау машығын бекіту, тура және кері санауға жаттықтыру.

Сергіту сәті: «Аңқайма, қайтала»
Қане, достым, аңқайма,
Менен кейін қайтала.
Барша қимыл үш – үштен:
Көзіңді қыс үш рет: 1,2,3
Басыңды еңкейт үш рет: 1,2,3
Иықты көтер үш рет: 1,2,3
Солға – оңға иіл үш рет: 1,2,3
Орныңда секір үш рет: 1,2,3
Ентігімізді басамыз және орнымызға отырамыз.

Ойын: М.Монтессори технологиясы бойынша қол моторикасы. Қыстырғыштармен жұмыс:«Күн шуағы» қыстырғышпен.

Балалар қараңдаршы менің қолымда не?

Мақсаты: Балаларды 3 топқа бөліп, берілген күннің шуағына қыстырғыштарды санай отырып 3-тен күннің шуағын қыстыру. 2 топ күннің шуағын құрайды. 3 топ ермексазбен күнді шеңбер жасайды.

4 – тапсырма: «Көрші сандар»
Мақсаты: цифрларды қайталау, балаларға бір цифрды көрсету, ал балалар оның «Көршілерін» атайды.

Балалар Дарамен амандасады.







Алихан,Маржан,Мейірлан шығып көмектеседі.




Балалар: Үшбұрыш, дөңгелек, төртбұрыш.






Жұмбақтың шешуін табады.

3 құйрық

2 құлақ

1 бас


Аталған санды атап дөңгелетіп сызады.



Өлең жолдарына сәйкес қимылдар жасайды.













Күн .

1,2,3 санын санап отырып қыстырүнғыштарды қыстырады.

Күннің шуағын құрайды.

Күнді жалпақтап дөңгелек жасайды.


Сандарды атап айтады.

Рефлексиялық түзтушілік

Математика әлемінің есігі ашылып, алдарынан математика ханшайымы шығады.

Математика ханшайымы: Қош келдіңдер! Сендер менің жіберген тапсырмамды орындадыңдар. Көп нәрсе білетіндеріңді мен мына «сиқырлы таяқшам» арқылы біліп отырмын.
- Жарайсыңдар балалар, бәрің де тапсырманы орындап, тамаша жауап бердіңдер.
Балаларды мадақтау.

Балалар ханшайыммен амандасады.

Жақсы қатысқан балалар марапатталады.




Күтілетін нәтиже:

Біледі: 1-ден 3-ке дейінгі цифрларда;
Игереді: Санауды, пішіндерді ажыратып атауды.

Меңгереді: цифрлар туралы түсініктерді;












































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
2056
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі