Білім беру саласы :Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметі :Сурет
Тақырыбы : « Сәнді көйлек»
Мақсаты :Мамандық түрімен таныстыру ( тігінші ). Көйлек үлгісін әшекейлеуге үйрету .Мақталы таяқшалармен немесе мөр таңбаларымен сурет салу дағдыларын қалыптастырып , балалардың эстетикалық талғамын дамыту .
Көрнекілік : Көйлектің сұлбасы ,тігінші , мата , көйлек суреттері слайды , бояу,мақталы таяқша , картоп .
Қостілдік :Көйлек –платье
Әдіс- тәсілі: Көрсету , түсіндіру ,сұрақ –жауап .
Жылулық шеңбері
Қайырлы таң ұстазым!
Қайырлы таң достарым.
Шеңберге тұрайық
Жылулық сыйлайық
Доброе утра ,учитель!
Доброе утра, друзья!
Посмотрите друг на друга
Пожилайте всем добра.
Тәрбиеші :Топқа таныс қуыршақ Әзиманы әкеледі .Қуыршақ Әзима ренжіп тұрады .
Қуыршақ балалармен амандасады .
Қуыршақ :Әзима сәлеметсізбе Жазира апай сәлеметсіздерме балалар Әзима қуыршақ сен неге ренжіп тұрсын ?Менің ренжіп тұрған себебім .
Мені бүгін құрбым қуыршақ Айша туған күніне шақырды.
Ал менде мына үстімдегі көйлектен басқа көйлек жоқ .
Тәрбиеші :Әзима жылама біз балалармен бірге саған көмектесеміз . Көмектесемізғой балалар я .
Балалар : Я көмектесеміз .
Тәрбиеші :Көйлекті кім тігеді ?
Балалар :Тігінші .
Тәрбиеші :Көйлекті неден тігеді ?
Балалар :Матадан .
Тәрбиеші :Қандай көйлектер болады ?
Балалар : Әртүрлі көйлектер болады .
Тәрбиеші :Қанекей балалар Әзиманың көйлегін сәндеп әшекейлеп берейік .
Балаларға көйлекті сәндеу үлгісін көрсетем .
Балалар бүгін біз екі түсті пайдаланамыз қызыл -красный,сары- жёлтый,көйлек –платье ,нүкте –точка ,үшбұрыш –треугольник .
Алдымызда тұрған мақталы таяқшаны пайдаланып көйлекті сәндеп нүктелер түсіреміз , картоппен көйлек етегіне мөр басу арқылы таңба түсіреміз көйлегіміз сәнді әдемі көйлек болады .
Алдымен балалар қолымызды жаттықтырып алайық .
Күн шықты саусақтар оянайық ,
Ұйқыдан тұр бас бармақ
Ұйқыдан тұр балан үйрек
Ұйқыдан тұр ортан терек
Ұйқыдан тұр шылдыр шүмек
Ұйқыдан тұр кішкентай бөбек
Сәлем алақан .
Балалар біздің қолымыз дайын болы .Қане жұмыс жасайық .
Музыка қосылып тұрады .
Жұмыстарын аяқтаған балалар өз жұмыстарын қуыршаққа сыйлайды .
Қуыршақ Әзима барлық балаларға рахметін айтады .
Сергіту сәті
Он қолымда білезік .
Сол қолымда білезік,
Сәнді көйлек киейік .
Бәріміз бірге билейік .
Сергіту сәтін қимылмен жасайды .
Қорытынды
Балалар сұрақтарға жауап береді .
Балаларды мадақтау .
Күтілетін нәтиже : Көйлектер әртүрлі болатындығын игереді .
Мақталы таяқшамен және картоппен жұмыс жасауды меңгереді .
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім беру саласы:Шығармашылық Ұйымдастырылған оқу қызметі:Сурет Тақырыбы :« Сәнді көйлек»
Білім беру саласы:Шығармашылық Ұйымдастырылған оқу қызметі:Сурет Тақырыбы :« Сәнді көйлек»
Білім беру саласы :Шығармашылық
Ұйымдастырылған оқу қызметі :Сурет
Тақырыбы : « Сәнді көйлек»
Мақсаты :Мамандық түрімен таныстыру ( тігінші ). Көйлек үлгісін әшекейлеуге үйрету .Мақталы таяқшалармен немесе мөр таңбаларымен сурет салу дағдыларын қалыптастырып , балалардың эстетикалық талғамын дамыту .
Көрнекілік : Көйлектің сұлбасы ,тігінші , мата , көйлек суреттері слайды , бояу,мақталы таяқша , картоп .
Қостілдік :Көйлек –платье
Әдіс- тәсілі: Көрсету , түсіндіру ,сұрақ –жауап .
Жылулық шеңбері
Қайырлы таң ұстазым!
Қайырлы таң достарым.
Шеңберге тұрайық
Жылулық сыйлайық
Доброе утра ,учитель!
Доброе утра, друзья!
Посмотрите друг на друга
Пожилайте всем добра.
Тәрбиеші :Топқа таныс қуыршақ Әзиманы әкеледі .Қуыршақ Әзима ренжіп тұрады .
Қуыршақ балалармен амандасады .
Қуыршақ :Әзима сәлеметсізбе Жазира апай сәлеметсіздерме балалар Әзима қуыршақ сен неге ренжіп тұрсын ?Менің ренжіп тұрған себебім .
Мені бүгін құрбым қуыршақ Айша туған күніне шақырды.
Ал менде мына үстімдегі көйлектен басқа көйлек жоқ .
Тәрбиеші :Әзима жылама біз балалармен бірге саған көмектесеміз . Көмектесемізғой балалар я .
Балалар : Я көмектесеміз .
Тәрбиеші :Көйлекті кім тігеді ?
Балалар :Тігінші .
Тәрбиеші :Көйлекті неден тігеді ?
Балалар :Матадан .
Тәрбиеші :Қандай көйлектер болады ?
Балалар : Әртүрлі көйлектер болады .
Тәрбиеші :Қанекей балалар Әзиманың көйлегін сәндеп әшекейлеп берейік .
Балаларға көйлекті сәндеу үлгісін көрсетем .
Балалар бүгін біз екі түсті пайдаланамыз қызыл -красный,сары- жёлтый,көйлек –платье ,нүкте –точка ,үшбұрыш –треугольник .
Алдымызда тұрған мақталы таяқшаны пайдаланып көйлекті сәндеп нүктелер түсіреміз , картоппен көйлек етегіне мөр басу арқылы таңба түсіреміз көйлегіміз сәнді әдемі көйлек болады .
Алдымен балалар қолымызды жаттықтырып алайық .
Күн шықты саусақтар оянайық ,
Ұйқыдан тұр бас бармақ
Ұйқыдан тұр балан үйрек
Ұйқыдан тұр ортан терек
Ұйқыдан тұр шылдыр шүмек
Ұйқыдан тұр кішкентай бөбек
Сәлем алақан .
Балалар біздің қолымыз дайын болы .Қане жұмыс жасайық .
Музыка қосылып тұрады .
Жұмыстарын аяқтаған балалар өз жұмыстарын қуыршаққа сыйлайды .
Қуыршақ Әзима барлық балаларға рахметін айтады .
Сергіту сәті
Он қолымда білезік .
Сол қолымда білезік,
Сәнді көйлек киейік .
Бәріміз бірге билейік .
Сергіту сәтін қимылмен жасайды .
Қорытынды
Балалар сұрақтарға жауап береді .
Балаларды мадақтау .
Күтілетін нәтиже : Көйлектер әртүрлі болатындығын игереді .
Мақталы таяқшамен және картоппен жұмыс жасауды меңгереді .
шағым қалдыра аласыз













