БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ПАЙДАЛАНУ, БІЛІМ БЕРУ ПЛАТФОРМАЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Мырзаева Жансая Лесбаевна, Қойшыбай Бекнұр Ерболатұлы
Астана Халықаралық Университеті (3- курс,Информатика пән мұғалімі)
Студент,Астана қаласы,
beknur.koishybai1976@mail.ru
Аңдатпа
Бұл зерттеу жұмысы білім берудегі жасанды интеллекттің интеграциясын және білім беру платформаларын тиімді пайдалануды зерттейді. Зерттеуімізде педагогтарға қажетті білім беруде қолданылатын жасанды интеллект түрлері мен оқыту платформалары ұсынылады. Кейс зерттеулері мен жаһандық перспективалар білім берудің болашағын қалыптастырудағы жасанды интеллект рөлін жан-жақты зерттеуге ықпал етеді. Сонымен қатар мақала оқытуды жекелендіру, деректерді талдау және процестерді автоматтандыру аспектілерін қамтиды.
Аннотация
В этой исследовательской работе рассматривается интеграция искусственного интеллекта в образование и эффективное использование образовательных платформ. В нашем исследовании предлагаются виды искусственного интеллекта и обучающие платформы, используемые в образовании, необходимые учителям. Тематические исследования и глобальные перспективы способствуют всестороннему изучению роли искусственного интеллекта в формировании будущего образования. В статье также рассматриваются аспекты персонализации обучения, анализа данных и автоматизации процессов.
Annotation
This research paper examines the integration of artificial intelligence in education and the effective use of educational platforms. Our research suggests types of artificial intelligence and learning platforms used in education that teachers need. Case studies and global perspectives contribute to a comprehensive examination of the role of artificial intelligence in shaping the future of education. The article also discusses aspects of personalization of training, data analysis and process automation.
Тірек сөздер: Дербес білім беру, цифрлық трансформация, білім беру платформалары, EdTech бойынша жаһандық перспективалар, білім берудегі трансформация.
Кіріспе
Қарқынды дамып келе жатқан білім беру саласында жасанды интеллект (ЖИ) инфузиясы дәстүрлі парадигмаларды қайта қалыптастыратын және педагогикалық мүмкіндіктердің жаңа дәуірін ашатын трансформациялық күш ретінде пайда болды. Бұл зерттеу білім беру платформаларын тиімді пайдалануға назар аудара отырып, ЖИ пен білім беру арасындағы динамикалық өзара әрекеттесуді зерттейді.
Білім беру контекстіндегі жасанды интеллект оқыту тәжірибесінің әртүрлі қырларын жақсарту үшін жетілдірілген есептеу алгоритмдері мен машиналық оқыту әдістерін қолдануды білдіреді. Білім берудегі ЖИ интеллектуалды мінез-құлықты қайталауға немесе имитациялауға ұмтылады, бұл жүйелерге деректерді талдауға, оқушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімделуге және жекелендірілген және тиімді оқу тәжірибесін жеткізуге мүмкіндік береді. Ол әкімшілік тапсырмаларды автоматтандыруға, жекелендірілген кері байланысты қамтамасыз етуге және оқу мазмұнын оңтайландыруға, сайып келгенде, жалпы білім беру нәтижелерін жақсартуға бағытталған интеллектуалды білім беру платформаларын, құралдарын және жүйелерін әзірлеуді және енгізуді қамтиды. Білім берудегі ЖИ интеграциясы неғұрлым бейімді, тартымды және тиімді оқу орталарына ұмтылумен негізделеді.
Білім берудегі жасанды интеллект интеграциясы дәстүрлі оқыту мен оқу әдістерін түбегейлі өзгерте отырып, көптеген артықшылықтар береді. Олардың негізгі артықшылықтар 1-кестеде көрсетілген:
Кесте 1. Білім берудегі ЖИ-дің артықшылықтары
|
Жекелендірілген оқыту: |
Жасанды интеллект оқушылардың жеке жетістіктеріне, оқу стильдері мен қалауларына негізделген білім беру мазмұнын бейімдейтін, бейімделген оқыту платформаларын құруға мүмкіндік береді, бұл жекелендірілген және тиімді оқытуды жеңілдетеді. |
|
Тиімді әкімшілік тапсырмалар: |
Баға қою және жоспарлау сияқты әкімшілік тапсырмаларды автоматтандыру тәрбиешілерге интерактивті оқытуға, оқу бағдарламаларын әзірлеуге және оқушылардың белсенділігін арттыруға көбірек көңіл бөлуге, жалпы тиімділікті арттыруға мүмкіндік береді. |
|
24/7қол жетімділік: |
ЖИ – пен жұмыс істейтін білім беру платформалары дәстүрлі уақыт пен географиялық кедергілерді бұзып, әртүрлі оқу стильдеріне бейімделе отырып, кез келген уақытта, кез келген жерде оқу ресурстарына қол жеткізуді қамтамасыз етеді. |
|
Жаһандық білім беру мүмкіндіктері: |
Жасанды интеллект бүкіл әлемдегі студенттер мен оқытушыларды байланыстырып, инклюзивті және әртүрлі білім беру тәжірибесін жеңілдету арқылы жаһандық ынтымақтастық пен оқуды ілгерілетеді. |
|
Үздіксіз жетілдіру: |
ЖИ жүйелері пайдаланушылардың өзара әрекеттесуі мен кері байланыс негізінде үнемі кемшіліктерді үйренеді және бейімделеді, бұл білім беру мазмұны мен әдістерінің студенттер мен мұғалімдердің өзгеретін қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін дамуын қамтамасыз етеді. |
Білім берудегі жасанды интеллект интеграциясы цифрлық дәуірде білім берудің эволюциясына ықпал ететін серпінді, тиімді және студентке бағытталған оқу ортасын құруға көптеген мүмкіндіктер береді.
Білім берудегі жасанды интеллект интеграциясы көптеген артықшылықтарды ұсынса да, ол мұқият қарауды қажет ететін бірқатар қиындықтар мен алаңдаушылықтарды тудырады:
Этикалық ойлар:
Біржақтылық пен әділдік. Жасанды интеллект алгоритмдері оқу деректерінде орын алған ауытқуларды байқаусызда жалғастыруы мүмкін, бұл студенттердің белгілі бір топтары үшін әділетсіз артықшылықтар немесе кемшіліктерге әкеледі.
Түсінудің және оқытудың болмауы:
Мұғалімдерді оқыту. Көптеген педагогтарда жасанды интеллект құралдарын оқыту әдістеріне тиімді біріктіру үшін қажетті дайындық жетіспеуі мүмкін, бұл технологиялардың әлеуетті артықшылықтарын шектейді.
Шектеулі хабардарлық. Кейбір білім беру саласының мүдделі тараптары ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін толық түсінбеуі мүмкін, бұл оның кеңінен таралуына кедергі жасайды.
Оқытуды тұлғасыздандыру:
Технологияға шамадан тыс тәуелділік. Жасанды интеллектке шамадан тыс тәуелділік мұғалімдер мен студенттер арасындағы жеке байланыстың төмендеуіне әкелуі мүмкін, бұл оқу сапасына әсер етуі мүмкін.
Бұл қиындықтарды тану және шешу ЖИ-тің білімге жауапкершілікпен және тиімді түрде кіріктірілуін қамтамасыз ету, ықтимал тәуекелдерді азайту кезінде оның оң әсерін ілгерілету үшін өте маңызды.
Білім беру платформалары және жасанды интеллект рөлі:
Жасанды интеллект арқылы жетілдірілген білім беру платформалары оқыту мен оқудың ландшафтын өзгертуде үлкен рөл атқарды. Бұл платформалар білім беру процесінде өзгерістер жасайтын бірқатар артықшылықтарды қамтамасыз ету үшін жасанды интеллект технологияларын пайдаланады (1-сурет):

1 – сурет. Оқыту платформалары және ЖИ түрлері
Бұл платформалар мен жасанды интеллект түрлер педагогтардың жұмысын жеңілдетеді. Сонымен қатар осы бағдарламаларды пайдалана отырып, сабақтарды оқушылардың қажеттіліктеріне сай бейімдей алады, оқу ортасын оңтайландыра алады, сабақты жоспарлаудың тиімділігі мен сапасын арттырады. Бұл платформалар оқушыларды қызықтыру үшін әртүрлі оқыту әдістерін, ресурстарды, бағалауды және саралауды қамтитын тиімді қолданбалар.
Жасанды интеллект пен білім беру платформаларының динамикалық өзара әрекеттесуін түсіну педагогтар, әкімшілер және саясаткерлер үшін дамып келе жатқан edtech ландшафтында зерттеу үшін өте маңызды. Бұл платформалар білім берудегі бұрыннан келе жатқан мәселелердің инновациялық шешімдерін ұсына отырып, оқытуда үлкен өзгеріс жасау мүмкіндігіне ие.
Жоғарыда көрсетілген платформалар мен жасанды интеллект түрлерінен бөлек тағы да біршама қолданбаларды ұсынамыз:
-
Curipod – интерактивті материалдар жасаушы.
-
Media.io – медиафайлдарды жақсартуға арналған құрал.
-
Hilink – сабақ жоспарын жасау генераторы.
-
Decktopus– прензентация жасайтын нейрожелі.
-
Whimsical – ақыл-ой карталары.
-
Nearpod – 3д бейнелері жиынтық платформа.
-
MagicSchool.ai –контен генератор.
-
Phet – физика сабағында қолданылатын платформа.
-
AlLessonPlan.com – сабақ жоспарын жасаушы.
-
Canva – көптеген дизайнға ие презентация жасаушы.
-
Learn.Genetics – дайын материал видеосабақтар.
-
Educaplay – интерактивті тапсырмалар орындауға арналған қолданба.
Бұл платформалар мен жасанды интеллект түрлері қазіргі уақытта кең қолданысқа ие. Осы қолданбаларды білу заманауи мұғалім келбетін қалыптастырады. Себебі қазіргі уақыт технология заманы, технология дамыған заманда оқушыларға сабақты жай ғана түсіндіріп қоя салу жеткіліксіз. Қазіргі мұғалімдерде цифрлық трансформация болу керек. Білім берудегі цифрлық трансформация мұғалімдердің оқыту әдістемесі мен студенттердің оқу тәжірибесін жақсарту үшін технологияны қалай пайдалануындағы парадигманың өзгеруін білдіреді. Мұғалімдер цифрлық құралдар мен технологияларды оқыту тәжірибесіне, соның ішінде интерактивті тақталарды, білім беру бағдарламалық қамтамасыз етуді және онлайн ынтымақтастық платформаларын біріктіру процесінен өтуде.Цифрлық трансформация дәстүрлі оқыту әдістерінен анағұрлым серпінді және интерактивті педагогикалық тәсілдерге көшуді жеңілдетеді. Мұғалімдер жаңа технологиялар мен инновациялық оқыту әдістерінен қалыс қалмау үшін үнемі өзін-өзі жетілдіріп отырады. Цифрлық трансформация мұғалімдер мен студенттер арасындағы ынтымақтастықты жеңілдетеді. Педагогтар цифрлық трансформациядан өтіп жатқандықтан, мақсат цифрлық дәуірде оқушылар үшін тартымды және тиімді оқу тәжірибесін жасау үшін цифрлық құралдардың күшін пайдалана алатын технологиялық тұрғыдан сауатты және бейімделгіш педагогикалық жұмыс күшін құру қажет.
Қорытынды
Үнемі дамып келе жатқан білім беру саласында жасанды интеллект пен цифрлық трансформацияның тоғысуы мұғалімдер мен студенттердің рөлдерін өзгерте отырып, жаңа мүмкіндіктер дәуірін бастайды. Жекелендірілген оқытудан тиімді әкімшілік процестерге дейін жасанды интеллект артықшылықтары оның трансформациялық әлеуетін көрсетеді. Жасанды интеллектпен байытылған білім беру платформалары интерактивті, бейімді және жаһандық оқытудың динамикалық орталықтарына айналды.
Дегенмен, бұл жол қиындықсыз емес. Этикалық ойлар, мұғалімдерді жан-жақты оқыту қажеттілігін қарауды талап етеді. Оқытудағы цифрлық трансформация келешегі зор болғанымен, мұғалімдерден үздіксіз білім алуды, бейімделуді және инклюзивті және әділ білім беру ортасын құруға ұмтылуды талап етеді.
Қорытындылай келе, жасанды интеллект пен мұғалімдер арасындағы синергия географиялық шекаралардан асып, жекелендірілген, бейімделген оқыту тәжірибесін беру арқылы білім беруде өзгеріс жасау мүмкіндігіне ие. Білім беру ландшафтын цифрлық түрлендіру жолы ынтымақтастықты, мәселелерді мұқият қарастыруды және қарқынды дамып келе жатқан жаһандық қоғамда табысқа жетуге дайындалған студенттер ұрпағын тәрбиелеуге берік міндеттемені талап етеді. Адам тәжірибесі мен технологиялық инновацияның үйлесімі XXI ғасырда білімнің толық әлеуетін ашудың кілті болып табылады.
Әдебиеттер тізімі
-
Сарсенбаева Н.Ф., Мырзахметова Б.Ш., Адылбекова Э.Т. Цифровизация образования в Республике Казахстан // Мир педагогики и психологии: международный научно-практический журнал. – 2021. – №01 (54).
-
Мошқалов А.Қ. Білім беру жүйесіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізудің теориялықпрактикалық негіздері // Ғылыми-педагогикалық басылым «Ұлт тағылымы». – 2012. – №2. – C. 262-267.
-
Adenowo, A. (2018). Cognitive process visibility: An embedded process monitoring approach in an intelligentlearning module. Engineering and Technology Research Journal, 3(2), 21-33.[https://doi.org/10.47545/etrj.2018.3.2.041]
-
Zheng, S. (2018). Research on the application of big data in the field of online education. Proceedings of the 3rd International Conference on Information Technology and Industrial Automation (ICITIA 2018), 462-472. [https://doi.org/10.12783/dtcse/iciti2018/29137 ]
-
Copeland, B. J. (2020). Artificial Intelligence. EncyclopædiaBritannica.
-
[https://edunews.kz/importantnews/1503-cifrlandyru-bgng-blm-berudeg-zhaa-negzg-bayt.html]
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ПАЙДАЛАНУ, БІЛІМ БЕРУ ПЛАТФОРМАЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ПАЙДАЛАНУ, БІЛІМ БЕРУ ПЛАТФОРМАЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
БІЛІМ БЕРУДЕ ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІ ПАЙДАЛАНУ, БІЛІМ БЕРУ ПЛАТФОРМАЛАРЫН ТИІМДІ ҚОЛДАНУ
Мырзаева Жансая Лесбаевна, Қойшыбай Бекнұр Ерболатұлы
Астана Халықаралық Университеті (3- курс,Информатика пән мұғалімі)
Студент,Астана қаласы,
beknur.koishybai1976@mail.ru
Аңдатпа
Бұл зерттеу жұмысы білім берудегі жасанды интеллекттің интеграциясын және білім беру платформаларын тиімді пайдалануды зерттейді. Зерттеуімізде педагогтарға қажетті білім беруде қолданылатын жасанды интеллект түрлері мен оқыту платформалары ұсынылады. Кейс зерттеулері мен жаһандық перспективалар білім берудің болашағын қалыптастырудағы жасанды интеллект рөлін жан-жақты зерттеуге ықпал етеді. Сонымен қатар мақала оқытуды жекелендіру, деректерді талдау және процестерді автоматтандыру аспектілерін қамтиды.
Аннотация
В этой исследовательской работе рассматривается интеграция искусственного интеллекта в образование и эффективное использование образовательных платформ. В нашем исследовании предлагаются виды искусственного интеллекта и обучающие платформы, используемые в образовании, необходимые учителям. Тематические исследования и глобальные перспективы способствуют всестороннему изучению роли искусственного интеллекта в формировании будущего образования. В статье также рассматриваются аспекты персонализации обучения, анализа данных и автоматизации процессов.
Annotation
This research paper examines the integration of artificial intelligence in education and the effective use of educational platforms. Our research suggests types of artificial intelligence and learning platforms used in education that teachers need. Case studies and global perspectives contribute to a comprehensive examination of the role of artificial intelligence in shaping the future of education. The article also discusses aspects of personalization of training, data analysis and process automation.
Тірек сөздер: Дербес білім беру, цифрлық трансформация, білім беру платформалары, EdTech бойынша жаһандық перспективалар, білім берудегі трансформация.
Кіріспе
Қарқынды дамып келе жатқан білім беру саласында жасанды интеллект (ЖИ) инфузиясы дәстүрлі парадигмаларды қайта қалыптастыратын және педагогикалық мүмкіндіктердің жаңа дәуірін ашатын трансформациялық күш ретінде пайда болды. Бұл зерттеу білім беру платформаларын тиімді пайдалануға назар аудара отырып, ЖИ пен білім беру арасындағы динамикалық өзара әрекеттесуді зерттейді.
Білім беру контекстіндегі жасанды интеллект оқыту тәжірибесінің әртүрлі қырларын жақсарту үшін жетілдірілген есептеу алгоритмдері мен машиналық оқыту әдістерін қолдануды білдіреді. Білім берудегі ЖИ интеллектуалды мінез-құлықты қайталауға немесе имитациялауға ұмтылады, бұл жүйелерге деректерді талдауға, оқушылардың жеке қажеттіліктеріне бейімделуге және жекелендірілген және тиімді оқу тәжірибесін жеткізуге мүмкіндік береді. Ол әкімшілік тапсырмаларды автоматтандыруға, жекелендірілген кері байланысты қамтамасыз етуге және оқу мазмұнын оңтайландыруға, сайып келгенде, жалпы білім беру нәтижелерін жақсартуға бағытталған интеллектуалды білім беру платформаларын, құралдарын және жүйелерін әзірлеуді және енгізуді қамтиды. Білім берудегі ЖИ интеграциясы неғұрлым бейімді, тартымды және тиімді оқу орталарына ұмтылумен негізделеді.
Білім берудегі жасанды интеллект интеграциясы дәстүрлі оқыту мен оқу әдістерін түбегейлі өзгерте отырып, көптеген артықшылықтар береді. Олардың негізгі артықшылықтар 1-кестеде көрсетілген:
Кесте 1. Білім берудегі ЖИ-дің артықшылықтары
|
Жекелендірілген оқыту: |
Жасанды интеллект оқушылардың жеке жетістіктеріне, оқу стильдері мен қалауларына негізделген білім беру мазмұнын бейімдейтін, бейімделген оқыту платформаларын құруға мүмкіндік береді, бұл жекелендірілген және тиімді оқытуды жеңілдетеді. |
|
Тиімді әкімшілік тапсырмалар: |
Баға қою және жоспарлау сияқты әкімшілік тапсырмаларды автоматтандыру тәрбиешілерге интерактивті оқытуға, оқу бағдарламаларын әзірлеуге және оқушылардың белсенділігін арттыруға көбірек көңіл бөлуге, жалпы тиімділікті арттыруға мүмкіндік береді. |
|
24/7қол жетімділік: |
ЖИ – пен жұмыс істейтін білім беру платформалары дәстүрлі уақыт пен географиялық кедергілерді бұзып, әртүрлі оқу стильдеріне бейімделе отырып, кез келген уақытта, кез келген жерде оқу ресурстарына қол жеткізуді қамтамасыз етеді. |
|
Жаһандық білім беру мүмкіндіктері: |
Жасанды интеллект бүкіл әлемдегі студенттер мен оқытушыларды байланыстырып, инклюзивті және әртүрлі білім беру тәжірибесін жеңілдету арқылы жаһандық ынтымақтастық пен оқуды ілгерілетеді. |
|
Үздіксіз жетілдіру: |
ЖИ жүйелері пайдаланушылардың өзара әрекеттесуі мен кері байланыс негізінде үнемі кемшіліктерді үйренеді және бейімделеді, бұл білім беру мазмұны мен әдістерінің студенттер мен мұғалімдердің өзгеретін қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін дамуын қамтамасыз етеді. |
Білім берудегі жасанды интеллект интеграциясы цифрлық дәуірде білім берудің эволюциясына ықпал ететін серпінді, тиімді және студентке бағытталған оқу ортасын құруға көптеген мүмкіндіктер береді.
Білім берудегі жасанды интеллект интеграциясы көптеген артықшылықтарды ұсынса да, ол мұқият қарауды қажет ететін бірқатар қиындықтар мен алаңдаушылықтарды тудырады:
Этикалық ойлар:
Біржақтылық пен әділдік. Жасанды интеллект алгоритмдері оқу деректерінде орын алған ауытқуларды байқаусызда жалғастыруы мүмкін, бұл студенттердің белгілі бір топтары үшін әділетсіз артықшылықтар немесе кемшіліктерге әкеледі.
Түсінудің және оқытудың болмауы:
Мұғалімдерді оқыту. Көптеген педагогтарда жасанды интеллект құралдарын оқыту әдістеріне тиімді біріктіру үшін қажетті дайындық жетіспеуі мүмкін, бұл технологиялардың әлеуетті артықшылықтарын шектейді.
Шектеулі хабардарлық. Кейбір білім беру саласының мүдделі тараптары ЖИ мүмкіндіктері мен шектеулерін толық түсінбеуі мүмкін, бұл оның кеңінен таралуына кедергі жасайды.
Оқытуды тұлғасыздандыру:
Технологияға шамадан тыс тәуелділік. Жасанды интеллектке шамадан тыс тәуелділік мұғалімдер мен студенттер арасындағы жеке байланыстың төмендеуіне әкелуі мүмкін, бұл оқу сапасына әсер етуі мүмкін.
Бұл қиындықтарды тану және шешу ЖИ-тің білімге жауапкершілікпен және тиімді түрде кіріктірілуін қамтамасыз ету, ықтимал тәуекелдерді азайту кезінде оның оң әсерін ілгерілету үшін өте маңызды.
Білім беру платформалары және жасанды интеллект рөлі:
Жасанды интеллект арқылы жетілдірілген білім беру платформалары оқыту мен оқудың ландшафтын өзгертуде үлкен рөл атқарды. Бұл платформалар білім беру процесінде өзгерістер жасайтын бірқатар артықшылықтарды қамтамасыз ету үшін жасанды интеллект технологияларын пайдаланады (1-сурет):

1 – сурет. Оқыту платформалары және ЖИ түрлері
Бұл платформалар мен жасанды интеллект түрлер педагогтардың жұмысын жеңілдетеді. Сонымен қатар осы бағдарламаларды пайдалана отырып, сабақтарды оқушылардың қажеттіліктеріне сай бейімдей алады, оқу ортасын оңтайландыра алады, сабақты жоспарлаудың тиімділігі мен сапасын арттырады. Бұл платформалар оқушыларды қызықтыру үшін әртүрлі оқыту әдістерін, ресурстарды, бағалауды және саралауды қамтитын тиімді қолданбалар.
Жасанды интеллект пен білім беру платформаларының динамикалық өзара әрекеттесуін түсіну педагогтар, әкімшілер және саясаткерлер үшін дамып келе жатқан edtech ландшафтында зерттеу үшін өте маңызды. Бұл платформалар білім берудегі бұрыннан келе жатқан мәселелердің инновациялық шешімдерін ұсына отырып, оқытуда үлкен өзгеріс жасау мүмкіндігіне ие.
Жоғарыда көрсетілген платформалар мен жасанды интеллект түрлерінен бөлек тағы да біршама қолданбаларды ұсынамыз:
-
Curipod – интерактивті материалдар жасаушы.
-
Media.io – медиафайлдарды жақсартуға арналған құрал.
-
Hilink – сабақ жоспарын жасау генераторы.
-
Decktopus– прензентация жасайтын нейрожелі.
-
Whimsical – ақыл-ой карталары.
-
Nearpod – 3д бейнелері жиынтық платформа.
-
MagicSchool.ai –контен генератор.
-
Phet – физика сабағында қолданылатын платформа.
-
AlLessonPlan.com – сабақ жоспарын жасаушы.
-
Canva – көптеген дизайнға ие презентация жасаушы.
-
Learn.Genetics – дайын материал видеосабақтар.
-
Educaplay – интерактивті тапсырмалар орындауға арналған қолданба.
Бұл платформалар мен жасанды интеллект түрлері қазіргі уақытта кең қолданысқа ие. Осы қолданбаларды білу заманауи мұғалім келбетін қалыптастырады. Себебі қазіргі уақыт технология заманы, технология дамыған заманда оқушыларға сабақты жай ғана түсіндіріп қоя салу жеткіліксіз. Қазіргі мұғалімдерде цифрлық трансформация болу керек. Білім берудегі цифрлық трансформация мұғалімдердің оқыту әдістемесі мен студенттердің оқу тәжірибесін жақсарту үшін технологияны қалай пайдалануындағы парадигманың өзгеруін білдіреді. Мұғалімдер цифрлық құралдар мен технологияларды оқыту тәжірибесіне, соның ішінде интерактивті тақталарды, білім беру бағдарламалық қамтамасыз етуді және онлайн ынтымақтастық платформаларын біріктіру процесінен өтуде.Цифрлық трансформация дәстүрлі оқыту әдістерінен анағұрлым серпінді және интерактивті педагогикалық тәсілдерге көшуді жеңілдетеді. Мұғалімдер жаңа технологиялар мен инновациялық оқыту әдістерінен қалыс қалмау үшін үнемі өзін-өзі жетілдіріп отырады. Цифрлық трансформация мұғалімдер мен студенттер арасындағы ынтымақтастықты жеңілдетеді. Педагогтар цифрлық трансформациядан өтіп жатқандықтан, мақсат цифрлық дәуірде оқушылар үшін тартымды және тиімді оқу тәжірибесін жасау үшін цифрлық құралдардың күшін пайдалана алатын технологиялық тұрғыдан сауатты және бейімделгіш педагогикалық жұмыс күшін құру қажет.
Қорытынды
Үнемі дамып келе жатқан білім беру саласында жасанды интеллект пен цифрлық трансформацияның тоғысуы мұғалімдер мен студенттердің рөлдерін өзгерте отырып, жаңа мүмкіндіктер дәуірін бастайды. Жекелендірілген оқытудан тиімді әкімшілік процестерге дейін жасанды интеллект артықшылықтары оның трансформациялық әлеуетін көрсетеді. Жасанды интеллектпен байытылған білім беру платформалары интерактивті, бейімді және жаһандық оқытудың динамикалық орталықтарына айналды.
Дегенмен, бұл жол қиындықсыз емес. Этикалық ойлар, мұғалімдерді жан-жақты оқыту қажеттілігін қарауды талап етеді. Оқытудағы цифрлық трансформация келешегі зор болғанымен, мұғалімдерден үздіксіз білім алуды, бейімделуді және инклюзивті және әділ білім беру ортасын құруға ұмтылуды талап етеді.
Қорытындылай келе, жасанды интеллект пен мұғалімдер арасындағы синергия географиялық шекаралардан асып, жекелендірілген, бейімделген оқыту тәжірибесін беру арқылы білім беруде өзгеріс жасау мүмкіндігіне ие. Білім беру ландшафтын цифрлық түрлендіру жолы ынтымақтастықты, мәселелерді мұқият қарастыруды және қарқынды дамып келе жатқан жаһандық қоғамда табысқа жетуге дайындалған студенттер ұрпағын тәрбиелеуге берік міндеттемені талап етеді. Адам тәжірибесі мен технологиялық инновацияның үйлесімі XXI ғасырда білімнің толық әлеуетін ашудың кілті болып табылады.
Әдебиеттер тізімі
-
Сарсенбаева Н.Ф., Мырзахметова Б.Ш., Адылбекова Э.Т. Цифровизация образования в Республике Казахстан // Мир педагогики и психологии: международный научно-практический журнал. – 2021. – №01 (54).
-
Мошқалов А.Қ. Білім беру жүйесіне ақпараттық-коммуникациялық технологияларды енгізудің теориялықпрактикалық негіздері // Ғылыми-педагогикалық басылым «Ұлт тағылымы». – 2012. – №2. – C. 262-267.
-
Adenowo, A. (2018). Cognitive process visibility: An embedded process monitoring approach in an intelligentlearning module. Engineering and Technology Research Journal, 3(2), 21-33.[https://doi.org/10.47545/etrj.2018.3.2.041]
-
Zheng, S. (2018). Research on the application of big data in the field of online education. Proceedings of the 3rd International Conference on Information Technology and Industrial Automation (ICITIA 2018), 462-472. [https://doi.org/10.12783/dtcse/iciti2018/29137 ]
-
Copeland, B. J. (2020). Artificial Intelligence. EncyclopædiaBritannica.
-
[https://edunews.kz/importantnews/1503-cifrlandyru-bgng-blm-berudeg-zhaa-negzg-bayt.html]
шағым қалдыра аласыз













