Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер

Материал туралы қысқаша түсінік
ГЕЙМИФИКАЦИЯ БОЙЫНША ШЕБЕР-СЫНЫП МҰҒАЛІМДЕРГЕ
Материалдың қысқаша нұсқасы




Түркістан облысы Сайрам ауданы

2 С.Сейфуллин атындағы мектеп-гимназиясы








Shape2

ШЕБЕР-СЫНЫП








Тақырыбы: Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер

Өткізген: №20 С.Сейфуллин атындағы мектеп-гимназиясының орыс тілі мен әдебиет пәні мұғалімі

Абдимитаева Айгуль Умархановна










2024-2025 оқу жылы








Шебер –сыныптың қысқа мерзімді жоспары

Тақырыбы:

Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер


Мақсаты:

  • Геймификацияның білім беру саласындағы маңыздылығын түсіндіру.

  • Геймификацияның әртүрлі әдістерін таныстыру (балдар, марапаттар, ойындар).

  • Геймификация әдістерін қолдану тәжірибесін жинақтау.

Күтілетін нәтиже:

 Мұғалімдер геймификацияның білім берудегі маңыздылығын толық түсініп, оның оқушылардың мотивациясын арттырудағы рөлін бағалайды.

 Олар оқыту процесіне ойын элементтерін тиімді енгізу жолдарын анықтайды.

Мұғалімдер геймификация әдістерін (балдар жүйесі, марапаттар, ойындар, деңгейлер және т.б.) өз сабақтарында қолдану тәжірибесін алады.

Әр түрлі әдістер мен құралдарды өз сабақтарына тиімді енгізу үшін дайын болады.

Мұғалімдер білім беру процесін жаңартуға және оқу сапасын арттыруға арналған инновациялық тәсілдерді меңгереді.

  • Қатысушылар геймификацияны сабақ жоспарларын құру кезінде қолдану тәжірибесін жинақтап, өздерінің жеке сабақтарында қолдануға мүмкіндік алады.

  • Мұғалімдер геймификацияның бағалау әдістерін тиімді пайдалану арқылы оқушылардың білім деңгейін шығармашылық түрде бағалауға дағдыланады.

Тірек сөздер:

Геймификация

Инновациялық тәсілдер

Оқыту әдістері

Мотивация

Ойын элементтері

Оқу процесі

Балдар жүйесі

Марапаттар

Бағалау әдістері

Шығармашылық

Қызығушылық

Топтық жұмыс

Педагогикалық стратегиялар

Тәжірибе алмасу

Оқушылардың белсенділігі

Білім беру технологиялары

Құралдар мен ресурстар

Практикалық дағдылар

Кері байланыс

Оқыту тиімділігі


Ресурстар:

Презентация, бейнемазмұн, слайдтар, практикалық тапсырмалар, карточкалар, онлайн платформалар.

Шебер-сынып кезеңдері

Уақыты

Мұғалім мен қатысушыыларың іс-әрекеттері

  1. Сәлемдесу.

Топқа бөлу.

  1. 2. Білімді жаңарту.

  2. (Топтық жұмыс)




10 мин

Сәлемдесу. QR коды бойынша топтарға бөлу.

1. 2. 3. 4.

1 қосымша

«Прогресс картасы» тәсілі арқылы алдын ала рефлексия: Қатысушыларды геймификация саласындағы білімдерін және тереңірек оқығысы келетін аймақтарды белгілей алатын «прогресс картасын» жасауға шақыралады. (2-3-4-5 қосымша)

Геймификация дегеніміз не? Неліктен ол заманауи білім беруде маңызды болып отыр? Оны күнделікті оқу тәжірибесіне қалай енгізуге болады?

  1. Анықтамасы және мағынасы (НЕ?)

Геймификация немесе игрофикация - бейімделуді, мотивацияны және оқуды жақсарту мақсатында ойын дизайн элементтері мен механикасын ойыннан тыс контексттерге қолдану. Бұл тәсіл білім, бизнес және маркетинг сияқты әртүрлі ұғымдарда кеңінен қолданылады.

Геймификацияның негізгі аспектілері

Анықтама: Геймификация пайдаланушыларды белгілі бір әрекеттерді орындауға ынталандыру үшін белгішелер, ұпайлар, деңгейлер және көшбасшылар тақтасы сияқты ойын автоматтары элементтерін пайдалануды қамтиды. Оның ойын арқылы оқыту тақырыбынан айырмашылығы – оқу мақсаттарына жету үшін толыққанды ойындарды қолдануды қажет етпейді.

Мақсаттар: геймификацияның негізгі мақсаты - процестер түрлі қызығушылықтарды туғызу. Бұл мақсатқа жету үшін қатысу белсенділігін және нәтижелердің артуына әкеледі.

Неліктен заманауи білім беруде геймификация маңызды? (НЕГЕ?)

Мотивация жоғарылату: геймификация оқушылар үшін оқуды қызықты әрі тартымды етеді. Ойын механикасы оқу процесінің рахаттандырып, арттыратын дофаминді өндіруге бағытталған.

Мазасыздықты азайту: Ойын ортасы оқушыларға қорқынышсыз және пайымдаусыз қателіктер жіберуге мүмкіндік береді, бұл стресс деңгейін төмендетеді және өзіне деген сенімділікті арттырады .

Дағдыларды дамыту: геймификация ынтымақтастық, сыни ойлау және шығармашылық сияқты дағдыларды дамытуға ықпал етеді.

  1. Геймификацияны тұрақты оқытуға қалай енгізуге болады? (ҚАЛАЙ?)

Ойын платформасын пайдалану: Викториналарды жасау мен жеңімпаздарды анықтау үшін онлайн платформаны пайдалану (мысалы, Kahoot!, Quizizz). Оқушыларды жарыстар арқылы қызықтыруға мүмкіндік береді.

Жүйені құру: Тапсырмаларды орындау немесе сабаққа қатысу үшін баллдық жүйені енгізу оқушыларды белсенді болуға ынталандыруы мүмкін.

Әзірлеуге сторителлинг элементтері кіреді: сюжеттер мен кейіпкерлерді пайдалану оқуды қызықты және интерактивті етеді. (Storytelling (ағылшынның «айту» сөзінен шыққан) — оқиғаны баяндау өнері. Орта білім беруде бұл әдіс әңгіме құрастыру арқылы оқушыларға білім беру және материалды терең түсінуді қалыптастыру үшін қолданылады. Әңгімелеуді сабақты дамытуға, сондай-ақ әр түрлі тақырыптар мен ұғымдарды қамтитын оқиға бірте-бірте дамитын тұтас әдістерге біріктіруге болады).

Топтық ойындар мен жобалар: топтық рух пен оқушылар арасындағы ынтымақтастықты дамытатын іс-әрекет элементтері бар топ тапсырмаларын немесе жобаларын ұйымдастыру.

Қорытынды

Геймификация – прогрессивті оқу процесінің қуатты құралы. Бұл оқушының ынтасын арттырып қана қоймайды, сонымен қатар қарқынды және интерактивті оқу ортасын құруға көмектеседі. Оқытуға ойын автоматтары элементтерін қосу оқушының үлгерімін айтарлықтай жақсартып, оқу процесін қызықты ете алады.

  1. Геймификация мен ойын технологияларының негізгі айырмашылықтары

Контекст:

Мотивацияны арттыру үшін геймификация ойыннан тыс тапсырмаларға (оқу сияқты) қолданылады.

Ойын арқылы оқыту негізгі оқыту әдісі ретінде ойындарды пайдаланады.

Мақсаты:

Геймификация ойын механикасы арқылы мотивация мен есептеуге бағытталған.

Ойын арқылы оқыту ойын процесі арқылы білім мен дағдыны тікелей меңгеруге бағытталған.

Құрылымы:

Геймификация бәсекелестік пен марапаттау элементтерін қамтуы мүмкін, бірақ оқушылардың ойындарға белсенді қатысуын талап етпейді.

Ойын арқылы оқыту білім беру мақсаттары нақты көрсетілген ойындарға қатысуды талап етеді

Екі байланыс білім беру ортасында тиімді болуы мүмкін және ең жақсы нәтижелерге жету үшін жиі бірге қолданылады.

3. Түсіну


5 мин

Презентация «Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер»

4. Сергіту сәті

5 мин

https://oku.stem-hub.kz/ оқу жылдамдығын жетілдіру

5. Практикалық жұмыс (Білім беру платформаларына шолу)


20 мин

  1. liveworksheets.com - Дайын жұмыс парақтары бар сайт. Пайдалануға өте ыңғайлы. Оқушыңызға ссылка ретінде жиберип, электронная почта арқылы тексерсеңіз болады. PDF құжаты ретінде жүктеп алыңыз және онымен жұмыс істеңіз.

  2. https://app.examica.io/app/tests - Бұл тесттерді, емтихандарды және бағалау жұмыстарының басқа түрлерін құруға және өткізуге арналған онлайн білім беру платформасы. Платформа оқушылардың білімін бағалаудың икемді құралдарын ұсына отырып, мұғалімдерге, білім беру ұйымдарына және тренерлерге қолайлы.

Examica-мен қалай жұмыс істеуге болады?

1. Тіркелу және платформаға кіру

app.examica.io сайтына өтіп, тіркеліңіз. Тіркелу электрондық пошта немесе Google есептік жазбасы арқылы болуы мүмкін.

Тіркелгеннен кейін сізге сынақтар мен емтихандарды жасауға болатын басқару тақтасына рұқсат беріледі.

2. Тест құру

Басқару тақтасындағы «Тест жасау» түймесін басыңыз.

Негізгі ақпаратты толтырыңыз: тест тақырыбы, сипаттамасы, тақырыбы (мысалы, «Орыс тілі», «Әдебиет»).

Сұрақтар түрін таңдаңыз: бірнеше таңдау, жауап енгізу, сәйкестік, ашық және т.б.

Тестке сұрақтар қосыңыз, дұрыс жауаптарды көрсетіңіз және тапсырманы орындау уақытын белгілеңіз.

3. Сынақ орнату

Сынақ орындау ережелерін орнатуға болады:

o Аяқтау уақыты.

o Тестті бірнеше рет тапсыру мүмкіндігі.

o Аяқтағаннан кейін дұрыс жауаптарды көрсетіңіз.

o Өту шегі (мысалы, 60% дұрыс жауаптар).

Сондай-ақ, ашық сұрақтардың қалай бағаланатынын көрсету маңызды (мүмкіндігінше қолмен немесе автоматты түрде).

4. Тест өткізу

Сынақты орнатқаннан кейін оқушыларға электрондық пошта немесе жылдам хабар алмасу арқылы жіберуге болатын сілтеме жасаңыз.

Оқушылар кез келген құрылғыда (компьютер, планшет немесе смартфон) тест тапсыра алады.

Тікелей емтиханды ұйымдастыруға немесе сынақты белгілі бір уақытқа жоспарлауға болады.

5. Нәтижелерді талдау

Оқушылардың сынақты аяқтағаннан кейін сіз толық нәтижелер туралы есеп аласыз.

Платформа әрбір сұрақ пен оқушы бойынша толық статистиканы ұсынады: дұрыс жауаптардың пайызы, жауап берудің орташа уақыты, қиын сұрақтар және т.б.

Бұл оқушыларға ең қиын деп есептейтін тақырыптарды анықтауға көмектеседі және оларды шешу үшін қосымша сабақтарды мақсат етеді.

Examica-ны орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында қолдану:

Ағымдағы сынақтарды ұйымдастыру: емле, тыныс белгілері немесе әдеби шығармалар туралы біліміңізді тексеру үшін тесттерді жылдам жасауға болады.

Тесттер мен қорытынды тапсырмаларды өткізу: Examica ашық сұрақтарды, мәтінді талдауды және грамматикалық тесттерді қамтуы мүмкін күрделі емтихандар үшін жарамды.

Үйге тапсырма: Оқушылар үйде тест тапсыра алады, ал мұғалімдер нәтижелерді бірден алады.

Емтиханға дайындық: оқушылар емтиханға дайындау үшін жеке оқу траектоия жолдарын жасау мүмкіндігі.

МАҢЫЗДЫ: Сіз жасанды интеллект арқылы тест жасай аласыз. Сізге тек мәтінді жүктеп салу жеткілікті, ал AI сынақты өзі жасайды.

Examica - бұл мұғалімдердің жұмысын жеңілдететін және оқушыларға өз қарқынымен оқуға мүмкіндік беретін білімді тестілеу және викториналық құрал.

  1. https://app.quizrise.com/play/cm67gg4ml000glk3l6o9stx4l

gimkit.com Тесттер жасау үшін ең жақсы сайттар! Оңай! 2 минут ішінде жасанды интеллект арқылы мәтінге, слайдтарға және т.б. негізделген тест жасаңыз. ТЕРМИНДЕР МЕН ТҮСІНІКТЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДА ӨТЕ ПАЙДАЛЫ

  1. https://www.educaplay.com Educaplay - интерактивті білім беру ойындарын жасауға арналған онлайн платформа. Ол викториналардан бастап кроссвордтар мен карта ойындарына дейін әртүрлі ойындар түрлерін әзірлеуге арналған құралдардың кең ауқымын ұсынады. Бұл нұсқаулық сайттың негізгі функцияларын тез меңгеруге және алғашқы білім беру ойындарын жасауға көмектеседі. Біз тіркелу, ойын жасау және оны шығару процесінен өтеміз.

Тіркелу және кіру

https://www.educaplay.com сайтына өтіңіз.

«Тіркеу» түймесін басыңыз (немесе ұқсас).

Қажетті өрістерді толтырыңыз: электрондық пошта, құпия сөз, пайдаланушы аты.

Электрондық поштаңызға жіберілетін электрондық поштадағы сілтемені басу арқылы тіркелуіңізді растаңыз.

Сәтті тіркелгеннен кейін тіркелгі деректерін пайдаланып жүйеге кіріңіз. Сәйкес тіркелгі түрін таңдаңыз (мұғалімдер, студенттер немесе жеке пайдалану үшін).

Ойын құру және жариялау

Жасағыңыз келетін ойын түрін таңдаңыз (викторина, кроссворд, карта ойыны және т.б.).

Сұрақтарды, жауаптарды және басқа қажетті элементтерді қосыңыз. Educaplay көптеген өңдеу құралдарын ұсынады, соның ішінде кескіндер мен бейнелерді қосу.

Ойын параметрлерін орнатыңыз: қиындық, жауап беру уақыты, әрекеттер саны.

Жарияламас бұрын ойынды тексеріңіз, бәрі дұрыс жұмыс істейтініне көз жеткізіңіз.

Тексергеннен кейін қажетті рұқсат параметрлерін таңдап, ойынды жариялаңыз (жалпыға қолжетімділік, тек сілтеме арқылы кіру, белгілі бір пайдаланушылар үшін ғана рұқсат).

Дайын ойындарды пайдалану және ресурстармен бөлісу

Кілт сөздер немесе санаттар бойынша іздеу арқылы қалаған ойындарды табыңыз.

Ойынды іске қосыңыз және оның тиімділігін бағалау үшін ойнаңыз.

Сілтемелерді немесе арнайы кодтарды пайдаланып, әріптестеріңізбен немесе студенттеріңізбен тапқан ойындарыңызды бөлісіңіз.

Басқа пайдаланушылардың ресурстарын жақсартуға көмектесу үшін олардың ойындарын бағалаңыз.

Қажет болса, ойын авторларымен байланысу үшін кері байланыс функцияларын пайдаланыңыз.

Қорытынды

Educaplay интуитивті интерфейс пен әртүрлі білім беру ойындарын жасауға арналған қуатты құралдарды ұсынады. Негіздерді үйренгеннен кейін сіз интерактивті оқу ресурстарын оңай жасай аласыз және пайдалана аласыз. Тәжірибе жасаудан және өзіңіздің бірегей ойындарыңызды жасаудан қорықпаңыз!

  1. https://quizizz.com/admin- Бұл интерактивті викториналар, сауалнамалар және тесттер жасауға арналған онлайн платформа. Ол оқу орындарында ойын элементтері арқылы оқушылардың белсенділігін арттыру үшін белсенді түрде қолданылады. Quizizz тек викториналарды ғана емес, сонымен қатар қашықтан оқыту үшін өте пайдалы өздігінен орындалатын тапсырмаларды да жасауға мүмкіндік береді.

Quizizz бағдарламасымен қалай жұмыс істеуге болады?

1. Тіркелу және сайтқа кіру

quizz.com сайтына өтіп, мұғалім ретінде тіркеліңіз.

Тіркеу электрондық пошта немесе Google есептік жазбасы арқылы қолжетімді.

Тіркелгеннен кейін сізде тесттер, викториналар және басқа тапсырмаларды жасауға арналған панельге қол жеткізе аласыз.

2. Викторина құру

«Жасау» түймесін басыңыз.

Тапсырма түрін таңдаңыз: викторина, сауалнама, тест.

Негізгі параметрлерді толтырыңыз: викторина тақырыбы, сипаттама, мақсатты аудитория (сынып).

Пішімін таңдау арқылы сұрақтарды қосыңыз: бірнеше таңдау, мәтін енгізу, сәйкестік және т.б.

Дұрыс жауаптарды теңшеңіз және әрбір сұраққа түсініктеме қосыңыз (міндетті емес).

3. Дайын материалдарды пайдалану

Платформада пайдалануға болатын дайын викториналардың үлкен кітапханасы бар. Іздеу арқылы қажетті сұрақты табыңыз.

Сіз бұрыннан бар тапсырмаларды көшіре аласыз, оларды өңдей аласыз және сабақтарыңызда пайдалана аласыз.

4. Викторина өткізу

Викторина жасалғаннан кейін оны нақты уақыт режимінде (Тікелей режимде) орналастыруға немесе оқушыларға оны өз бетінше қабылдауға рұқсат беруге болады (Үйге тапсырма режимі).

Live режимінде оқушылар нақты уақытта сұрақтарға жауап береді және нәтижелер рейтинг ретінде экранда көрсетіледі.

Үйге тапсырма режимінде оқушылар викторинаны өздеріне ыңғайлы уақытта тапсыра алады және нәтижелер сізге автоматты түрде жіберіледі.

5. Нәтижелерді талдау

Викторинаны орындағаннан кейін сіз әр оқушы бойынша толық статистика аласыз: кім қанша ұпай жинады, қай жерде қате жіберді.

Оқушылардың қай тақырыптармен күресіп жатқанын түсінуге көмектесетін әрбір сұрақ бойынша деректерді көруге болады.

Викторинаның артықшылықтары

1. Ойын пішімі

Quizizz оқуды ойынға айналдырады. Оқушылар дұрыс жауаптар үшін ұпай жинайды және рейтинг нақты уақытта экранда көрсетіледі, салауатты бәсекелестікке ынталандырады.

2. Әртүрлі құрылғыларға бейімделу

Платформа оқушыларға, әсіресе қашықтықтан оқытуда ыңғайлы кез келген құрылғыда – компьютерде, планшетте немесе смартфонда жұмысты қолдайды.

3. Асинхронды оқыту

Оқушылар викториналарды өз қарқынымен қабылдай алады, бұл Quizizz-ті қашықтықтан оқыту немесе үй тапсырмасын орындау үшін тамаша құрал етеді.

4. Автоматты тексеру және кері байланыс

Викториналар автоматты түрде бағаланады және студенттер жауаптарының дұрыстығы туралы жылдам кері байланыс алады. Мұғалім әрбір оқушылар үшін егжей-тегжейлі талдаулар алады.

5. Дайын шаблондар мен материалдар

Мұғалімдер әртүрлі пәндер бойынша, соның ішінде орыс тілі мен әдебиеті бойынша дайын викториналардың үлкен кітапханасына қол жеткізе алады, бұл дайындық уақытын үнемдейді.

6. Интерактивтілік және белсенділік

Жарқын және интерактивті интерфейс студенттердің назарын аударуға көмектеседі, олардың оқуға деген ынтасын арттырады.

7. Басқа платформалармен интеграция

Quizizz Google Classroom сияқты оқуды басқару жүйелерімен үздіксіз интеграцияланады, бұл оқуды ұйымдастыруды және үлгерімді тексеруді жеңілдетеді.

Quizizz – ойын элементтері мен интерактивті әрекеттер арқылы оқуды қызықты әрі тиімді ететін мұғалімдерге арналған тамаша құрал.

  1. https://brainscape.com -математикадан карточкалар

  2. https://ru.duolingo.com- тіл үйренуге арналған

  3. learningapps.org – кез келген пәннен ойын құрастыра аласыз. Бұл тегін онлайн конструктор. Оның көмегімен сіз кез келген пән бойынша интерактивті ойын тапсырмаларын жасай аласыз. Мұны істеу үшін сізге үлгіні таңдап, тапсырмаларды енгізу жеткілікті. Learningapps — көптілді қызмет және оны 22 тілде конфигурациялауға болады. Платформа интерфейсі анық жасалған. Жеке блоктарды біріктіру арқылы сіз мектеп оқушыларына викторина, басқатырғыш, жарыс ойыны, хронология, интерактивті кескін түрінде интерактивті тапсырмаларды - барлығы 19 тапсырма түрін құра аласыз. Сондай-ақ жұмыс істеуге ыңғайлы 5 құрал бар: топтық чат, дауыс беру, күнтізбе, жазбалар және хабарландыру тақтасы. Олардың әрқайсысында мұғалім ыңғайлы параметрлерді жасай алады. Learningapps ішінде сіз өзіңіздің тапсырмаларыңызды жасай аласыз және профиліңіздегі материалдарын толықтыра отырып, әріптестеріңіздің жұмысын пайдалана аласыз. Платформада 30-дан астам академиялық пәндер бойынша дайын интерактивті тапсырмалардың үлкен кітапханасы бар. Picture 1

  4. kahoot.com-

  5. words.slonum.ru - 1-11 сыныптар үшін орыс тіліндегі сөздік сөздерді жаттықтырушы

  6. wordwall.net – Сипаттама: Оқушыларға арналған бейімделу тапсырмалары бар онлайн білім беру платформасы. Тапсырмалар функционалдық сауаттылықты дамытады және күрделі тақырыптарды түсінуге көмектеседі. Артықшылықтары:

Материалды көрсетудің ойнақы форматы.

Тапсырмаларды автоматты түрде тексеру.

Дайындық деңгейі әртүрлі балалармен жұмыс істеу мүмкіндігі.

Тіркелгеннен кейін сіз өзіңіздің тренажерларыңызды жасауға арналған 5 тегін үлгіге қол жеткізе аласыз. Қалған үлгілер тек жазылым арқылы қол жетімді. БІРАҚ! Бұл платформаны тегін пайдалануға болады.

Зат есімнің септелуі үшін wordwall іздеуіне тереміз. Бірінші сілтемеге өтейік. Біздің алдымызда тренажерлар бар бет. Біз өзімізге сәйкес келетінін таңдаймыз. Тапсырма орындалғаннан кейін нәтиже көрсетіледі және сіз қай жерде қателер жіберілгенін көре аласыз.https://wordwall.net/ru/resource/60801767/%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B8 (практика)

https://www.magicschool.ai/ -Тіркеу және навигация

Тіркелу: https://www.magicschool.ai/ веб-сайтына өтіп, қажетті ақпаратты (электрондық пошта, пароль) көрсете отырып, қарапайым тіркеу процедурасынан өтіңіз. Тіркелуіңізді электрондық поштаңызға жіберілген электрондық пошта арқылы растаңыз.

Интерфейсті шолу: Жүйеге кіргеннен кейін негізгі бетті зерттеңіз. Курстар, оқу материалдары және форум бар бөлімдерден тұратын шарлау мәзіріне назар аударыңыз.

Курсты таңдау: Фоныңыз бен мақсаттарыңызға сәйкес келетін курсты табу үшін курс каталогын шолыңыз. Курс сипаттамаларына, талаптарға және оқу ұзақтығына назар аударыңыз.

Профильді орнату: профиліңізді өзіңіз, қызығушылықтарыңыз және оқу мақсаттарыңыз туралы ақпаратпен толықтырыңыз. Бұл оқу тәжірибеңізді жекелендіруге көмектеседі.

Курс интерфейсін зерттеу: Тренингті бастамас бұрын таңдалған курстың интерфейсімен, оның бөлімдерімен және оқыту әдістерімен танысыңыз.

Жаттығу және тәжірибе

Сабақтарды аяқтау: Бейнелекциялар, мәтіндік материалдар және практикалық тапсырмалар сияқты берілген материалдарды пайдаланып сабақтарды ретімен аяқтаңыз.

Тапсырмаларды орындау: Барлық практикалық тапсырмаларды мұқият орындаңыз, бұл өтілген материалды бекітуге көмектеседі. Мұғалімдеріңізден немесе қоғамдастықтан көмек сұраудан тартынбаңыз.

Форумға қатысу: форум талқылауларына белсенді қатысыңыз, сұрақтар қойыңыз және басқа қатысушылармен тәжірибеңізбен бөлісіңіз. Бұл тақырыпты түсінуді кеңейтуге және қосымша қолдау алуға көмектеседі.

Қосымша ресурстарды пайдаланыңыз: платформада ұсынылған мақалалар, вебинарлар және материалдар кітапханасы сияқты қосымша ресурстарды пайдаланыңыз.

Прогрессті бағалау: платформаның кіріктірілген құралдарын пайдаланып үлгеріміңізді үнемі қадағалаңыз. Бұл қажет болған жағдайда жаттығу жоспарын түзетуге мүмкіндік береді.

6.Топтық жұмыс

30 мин

Брейнсторминг: Топтар өз пәндерінде геймификацияны қалай қолдануға болатынын талқылайды.

Идеяларды ұсыну: Әр топ өздерінің ойын элементтері мен идеяларын ұсынады.

Ойын әзірлеу: Топтар 10 минут ішінде өз идеяларын негізге ала отырып, кішкентай ойын немесе іс-шараның сценарийін жазады.

Сценарийлерді таныстыру: Әр топ өз ойындарын таныстырады, пікір алмасу жүргізіледі.

7. Қорытынды

5 мин

Мұғалімдер геймификацияның өз тәжірибелеріне қалай әсер ететінін талқылайды.

8. Рефлексия.

5 мин

Қатысушылар өз ойларын, ұсыныстарын білдіреді. https://forms.yandex.ru/cloud/67a1d61cd046884625b52c92/ бойынша сауалнама жүргізіледі

Болашақ жоспар: Геймификацияны өз сыныптарында қалай енгізу жоспары.

Кері байланс https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScD3yfyNJkHEUeyKxr9jNoE31G6tfNHTZ7Y21_Dzp0MwYmYEw/viewform?usp=dialog





1 қосымша




. 2. 3. 4.



























2 қосымша













3 қосымша













4 қосымша










5 қосымша


Прогресс картасы үлгісі

Геймификация прогресс картасы

1. Геймификацияны білу

Негізгі принциптер:

Геймификация дегеніміз не?

Негізгі элементтер (ұпайлар, деңгейлер, марапаттар).

Қолдану мысалдары:

Білім берудегі сәтті жағдайлар.

Геймификацияны пайдаланатын платформалар мен құралдар.

2. Жетілдірілген оқу бағыттары

Тақырыптар:

Арнайы геймификация әдістері (мысалы, ұпайлар мен деңгейлерді пайдалану).

Мотивация психологиясы және ақпарат мазмұны.

Сұрақтар:

Әр түрлі жас топтары үшін геймификацияны қалай бейімдеуге болады?

Оқытудағы геймификацияның тиімділігін қалай өлшеуге болады?

3. Жеке мақсаттар

Қысқа мерзімді мақсаттар:

Жаңа ойын платформасын зерттеңіз.

Оқу үдерісінде геймификацияның бір элементін қолданыңыз.

Ұзақ мерзімді мақсаттар:

Геймификация элементтері бар толық курсты жасаңыз.

Геймификацияның оқушыларға әсері туралы зерттеу жүргізу.

Прогресс картасын толтыру бойынша нұсқаулар

Осы тақырып туралы бұрыннан білетіндердің барлығын тексеру арқылы «Гемификация туралы білім» бөлімін аяқтаңыз.

«Тереңірек зерттеуге арналған аймақтар» бөліміне өтіп, сізді қызықтыратын тақырыптарды немесе сұрақтарды жазыңыз.

Оқуды жалғастыру үшін қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жеке мақсаттарыңызды анықтаңыз.












  1. https://oku.stem-hub.kz/

  2. liveworksheets.com

  3. https://app.examica.io/app/tests

  4. https://app.quizrise.com/play/cm67gg4ml000glk3l6o9stx4l

  5. gimkit.com

  6. https://www.educaplay.com

  7. https://quizizz.com/admin-

  8. https://brainscape.com

  9. https://ru.duolingo.com-

  10. learningapps.org

  11. kahoot.com-

  12. words.slonum.ru

  13. wordwall.net

  14. https://www.magicschool.ai/








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.02.2025
156
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі