Түркістан облысы Сайрам ауданы
№2 С.Сейфуллин атындағы мектеп-гимназиясы
ШЕБЕР-СЫНЫП
Тақырыбы: Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер
Өткізген: №20 С.Сейфуллин атындағы мектеп-гимназиясының орыс тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Абдимитаева Айгуль Умархановна
2024-2025 оқу жылы
|
Шебер –сыныптың қысқа мерзімді жоспары |
|
|
Тақырыбы: |
Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер |
|
Мақсаты: |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер геймификацияның білім берудегі маңыздылығын толық түсініп, оның оқушылардың мотивациясын арттырудағы рөлін бағалайды. Олар оқыту процесіне ойын элементтерін тиімді енгізу жолдарын анықтайды. Мұғалімдер геймификация әдістерін (балдар жүйесі, марапаттар, ойындар, деңгейлер және т.б.) өз сабақтарында қолдану тәжірибесін алады. Әр түрлі әдістер мен құралдарды өз сабақтарына тиімді енгізу үшін дайын болады. Мұғалімдер білім беру процесін жаңартуға және оқу сапасын арттыруға арналған инновациялық тәсілдерді меңгереді.
|
|
Тірек сөздер: |
Геймификация Инновациялық тәсілдер Оқыту әдістері Мотивация Ойын элементтері Оқу процесі Балдар жүйесі Марапаттар Бағалау әдістері Шығармашылық Қызығушылық Топтық жұмыс Педагогикалық стратегиялар Тәжірибе алмасу Оқушылардың белсенділігі Білім беру технологиялары Құралдар мен ресурстар Практикалық дағдылар Кері байланыс Оқыту тиімділігі |
|
Ресурстар: |
Презентация, бейнемазмұн, слайдтар, практикалық тапсырмалар, карточкалар, онлайн платформалар. |
|
|
Шебер-сынып кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалім мен қатысушыыларың іс-әрекеттері |
Топқа бөлу.
|
10 мин |
Сәлемдесу. QR коды бойынша топтарға бөлу. 1 қосымша |
|
«Прогресс картасы» тәсілі арқылы алдын ала рефлексия: Қатысушыларды геймификация саласындағы білімдерін және тереңірек оқығысы келетін аймақтарды белгілей алатын «прогресс картасын» жасауға шақыралады. (2-3-4-5 қосымша) Геймификация дегеніміз не? Неліктен ол заманауи білім беруде маңызды болып отыр? Оны күнделікті оқу тәжірибесіне қалай енгізуге болады?
Геймификация немесе игрофикация - бейімделуді, мотивацияны және оқуды жақсарту мақсатында ойын дизайн элементтері мен механикасын ойыннан тыс контексттерге қолдану. Бұл тәсіл білім, бизнес және маркетинг сияқты әртүрлі ұғымдарда кеңінен қолданылады. Геймификацияның негізгі аспектілері Анықтама: Геймификация пайдаланушыларды белгілі бір әрекеттерді орындауға ынталандыру үшін белгішелер, ұпайлар, деңгейлер және көшбасшылар тақтасы сияқты ойын автоматтары элементтерін пайдалануды қамтиды. Оның ойын арқылы оқыту тақырыбынан айырмашылығы – оқу мақсаттарына жету үшін толыққанды ойындарды қолдануды қажет етпейді. Мақсаттар: геймификацияның негізгі мақсаты - процестер түрлі қызығушылықтарды туғызу. Бұл мақсатқа жету үшін қатысу белсенділігін және нәтижелердің артуына әкеледі. Неліктен заманауи білім беруде геймификация маңызды? (НЕГЕ?) Мотивация жоғарылату: геймификация оқушылар үшін оқуды қызықты әрі тартымды етеді. Ойын механикасы оқу процесінің рахаттандырып, арттыратын дофаминді өндіруге бағытталған. Мазасыздықты азайту: Ойын ортасы оқушыларға қорқынышсыз және пайымдаусыз қателіктер жіберуге мүмкіндік береді, бұл стресс деңгейін төмендетеді және өзіне деген сенімділікті арттырады . Дағдыларды дамыту: геймификация ынтымақтастық, сыни ойлау және шығармашылық сияқты дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Ойын платформасын пайдалану: Викториналарды жасау мен жеңімпаздарды анықтау үшін онлайн платформаны пайдалану (мысалы, Kahoot!, Quizizz). Оқушыларды жарыстар арқылы қызықтыруға мүмкіндік береді. Жүйені құру: Тапсырмаларды орындау немесе сабаққа қатысу үшін баллдық жүйені енгізу оқушыларды белсенді болуға ынталандыруы мүмкін. Әзірлеуге сторителлинг элементтері кіреді: сюжеттер мен кейіпкерлерді пайдалану оқуды қызықты және интерактивті етеді. (Storytelling (ағылшынның «айту» сөзінен шыққан) — оқиғаны баяндау өнері. Орта білім беруде бұл әдіс әңгіме құрастыру арқылы оқушыларға білім беру және материалды терең түсінуді қалыптастыру үшін қолданылады. Әңгімелеуді сабақты дамытуға, сондай-ақ әр түрлі тақырыптар мен ұғымдарды қамтитын оқиға бірте-бірте дамитын тұтас әдістерге біріктіруге болады). Топтық ойындар мен жобалар: топтық рух пен оқушылар арасындағы ынтымақтастықты дамытатын іс-әрекет элементтері бар топ тапсырмаларын немесе жобаларын ұйымдастыру. Қорытынды Геймификация – прогрессивті оқу процесінің қуатты құралы. Бұл оқушының ынтасын арттырып қана қоймайды, сонымен қатар қарқынды және интерактивті оқу ортасын құруға көмектеседі. Оқытуға ойын автоматтары элементтерін қосу оқушының үлгерімін айтарлықтай жақсартып, оқу процесін қызықты ете алады.
Контекст: Мотивацияны арттыру үшін геймификация ойыннан тыс тапсырмаларға (оқу сияқты) қолданылады. Ойын арқылы оқыту негізгі оқыту әдісі ретінде ойындарды пайдаланады. Мақсаты: Геймификация ойын механикасы арқылы мотивация мен есептеуге бағытталған. Ойын арқылы оқыту ойын процесі арқылы білім мен дағдыны тікелей меңгеруге бағытталған. Құрылымы: Геймификация бәсекелестік пен марапаттау элементтерін қамтуы мүмкін, бірақ оқушылардың ойындарға белсенді қатысуын талап етпейді. Ойын арқылы оқыту білім беру мақсаттары нақты көрсетілген ойындарға қатысуды талап етеді Екі байланыс білім беру ортасында тиімді болуы мүмкін және ең жақсы нәтижелерге жету үшін жиі бірге қолданылады. |
||
|
3. Түсіну |
5 мин |
Презентация «Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер» |
|
4. Сергіту сәті |
5 мин |
https://oku.stem-hub.kz/ оқу жылдамдығын жетілдіру |
|
5. Практикалық жұмыс (Білім беру платформаларына шолу) |
20 мин |
Examica-мен қалай жұмыс істеуге болады? 1. Тіркелу және платформаға кіру • app.examica.io сайтына өтіп, тіркеліңіз. Тіркелу электрондық пошта немесе Google есептік жазбасы арқылы болуы мүмкін. • Тіркелгеннен кейін сізге сынақтар мен емтихандарды жасауға болатын басқару тақтасына рұқсат беріледі. 2. Тест құру • Басқару тақтасындағы «Тест жасау» түймесін басыңыз. • Негізгі ақпаратты толтырыңыз: тест тақырыбы, сипаттамасы, тақырыбы (мысалы, «Орыс тілі», «Әдебиет»). • Сұрақтар түрін таңдаңыз: бірнеше таңдау, жауап енгізу, сәйкестік, ашық және т.б. • Тестке сұрақтар қосыңыз, дұрыс жауаптарды көрсетіңіз және тапсырманы орындау уақытын белгілеңіз. 3. Сынақ орнату • Сынақ орындау ережелерін орнатуға болады: o Аяқтау уақыты. o Тестті бірнеше рет тапсыру мүмкіндігі. o Аяқтағаннан кейін дұрыс жауаптарды көрсетіңіз. o Өту шегі (мысалы, 60% дұрыс жауаптар). • Сондай-ақ, ашық сұрақтардың қалай бағаланатынын көрсету маңызды (мүмкіндігінше қолмен немесе автоматты түрде). 4. Тест өткізу • Сынақты орнатқаннан кейін оқушыларға электрондық пошта немесе жылдам хабар алмасу арқылы жіберуге болатын сілтеме жасаңыз. • Оқушылар кез келген құрылғыда (компьютер, планшет немесе смартфон) тест тапсыра алады. • Тікелей емтиханды ұйымдастыруға немесе сынақты белгілі бір уақытқа жоспарлауға болады. 5. Нәтижелерді талдау • Оқушылардың сынақты аяқтағаннан кейін сіз толық нәтижелер туралы есеп аласыз. • Платформа әрбір сұрақ пен оқушы бойынша толық статистиканы ұсынады: дұрыс жауаптардың пайызы, жауап берудің орташа уақыты, қиын сұрақтар және т.б. • Бұл оқушыларға ең қиын деп есептейтін тақырыптарды анықтауға көмектеседі және оларды шешу үшін қосымша сабақтарды мақсат етеді. Examica-ны орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында қолдану: • Ағымдағы сынақтарды ұйымдастыру: емле, тыныс белгілері немесе әдеби шығармалар туралы біліміңізді тексеру үшін тесттерді жылдам жасауға болады. • Тесттер мен қорытынды тапсырмаларды өткізу: Examica ашық сұрақтарды, мәтінді талдауды және грамматикалық тесттерді қамтуы мүмкін күрделі емтихандар үшін жарамды. • Үйге тапсырма: Оқушылар үйде тест тапсыра алады, ал мұғалімдер нәтижелерді бірден алады. • Емтиханға дайындық: оқушылар емтиханға дайындау үшін жеке оқу траектоия жолдарын жасау мүмкіндігі. МАҢЫЗДЫ: Сіз жасанды интеллект арқылы тест жасай аласыз. Сізге тек мәтінді жүктеп салу жеткілікті, ал AI сынақты өзі жасайды. Examica - бұл мұғалімдердің жұмысын жеңілдететін және оқушыларға өз қарқынымен оқуға мүмкіндік беретін білімді тестілеу және викториналық құрал.
gimkit.com Тесттер жасау үшін ең жақсы сайттар! Оңай! 2 минут ішінде жасанды интеллект арқылы мәтінге, слайдтарға және т.б. негізделген тест жасаңыз. ТЕРМИНДЕР МЕН ТҮСІНІКТЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДА ӨТЕ ПАЙДАЛЫ
Тіркелу және кіру https://www.educaplay.com сайтына өтіңіз. «Тіркеу» түймесін басыңыз (немесе ұқсас). Қажетті өрістерді толтырыңыз: электрондық пошта, құпия сөз, пайдаланушы аты. Электрондық поштаңызға жіберілетін электрондық поштадағы сілтемені басу арқылы тіркелуіңізді растаңыз. Сәтті тіркелгеннен кейін тіркелгі деректерін пайдаланып жүйеге кіріңіз. Сәйкес тіркелгі түрін таңдаңыз (мұғалімдер, студенттер немесе жеке пайдалану үшін). Ойын құру және жариялау Жасағыңыз келетін ойын түрін таңдаңыз (викторина, кроссворд, карта ойыны және т.б.). Сұрақтарды, жауаптарды және басқа қажетті элементтерді қосыңыз. Educaplay көптеген өңдеу құралдарын ұсынады, соның ішінде кескіндер мен бейнелерді қосу. Ойын параметрлерін орнатыңыз: қиындық, жауап беру уақыты, әрекеттер саны. Жарияламас бұрын ойынды тексеріңіз, бәрі дұрыс жұмыс істейтініне көз жеткізіңіз. Тексергеннен кейін қажетті рұқсат параметрлерін таңдап, ойынды жариялаңыз (жалпыға қолжетімділік, тек сілтеме арқылы кіру, белгілі бір пайдаланушылар үшін ғана рұқсат). Дайын ойындарды пайдалану және ресурстармен бөлісу Кілт сөздер немесе санаттар бойынша іздеу арқылы қалаған ойындарды табыңыз. Ойынды іске қосыңыз және оның тиімділігін бағалау үшін ойнаңыз. Сілтемелерді немесе арнайы кодтарды пайдаланып, әріптестеріңізбен немесе студенттеріңізбен тапқан ойындарыңызды бөлісіңіз. Басқа пайдаланушылардың ресурстарын жақсартуға көмектесу үшін олардың ойындарын бағалаңыз. Қажет болса, ойын авторларымен байланысу үшін кері байланыс функцияларын пайдаланыңыз. Қорытынды Educaplay интуитивті интерфейс пен әртүрлі білім беру ойындарын жасауға арналған қуатты құралдарды ұсынады. Негіздерді үйренгеннен кейін сіз интерактивті оқу ресурстарын оңай жасай аласыз және пайдалана аласыз. Тәжірибе жасаудан және өзіңіздің бірегей ойындарыңызды жасаудан қорықпаңыз!
Quizizz бағдарламасымен қалай жұмыс істеуге болады? 1. Тіркелу және сайтқа кіру • quizz.com сайтына өтіп, мұғалім ретінде тіркеліңіз. • Тіркеу электрондық пошта немесе Google есептік жазбасы арқылы қолжетімді. • Тіркелгеннен кейін сізде тесттер, викториналар және басқа тапсырмаларды жасауға арналған панельге қол жеткізе аласыз. 2. Викторина құру • «Жасау» түймесін басыңыз. • Тапсырма түрін таңдаңыз: викторина, сауалнама, тест. • Негізгі параметрлерді толтырыңыз: викторина тақырыбы, сипаттама, мақсатты аудитория (сынып). • Пішімін таңдау арқылы сұрақтарды қосыңыз: бірнеше таңдау, мәтін енгізу, сәйкестік және т.б. • Дұрыс жауаптарды теңшеңіз және әрбір сұраққа түсініктеме қосыңыз (міндетті емес). 3. Дайын материалдарды пайдалану • Платформада пайдалануға болатын дайын викториналардың үлкен кітапханасы бар. Іздеу арқылы қажетті сұрақты табыңыз. • Сіз бұрыннан бар тапсырмаларды көшіре аласыз, оларды өңдей аласыз және сабақтарыңызда пайдалана аласыз. 4. Викторина өткізу • Викторина жасалғаннан кейін оны нақты уақыт режимінде (Тікелей режимде) орналастыруға немесе оқушыларға оны өз бетінше қабылдауға рұқсат беруге болады (Үйге тапсырма режимі). • Live режимінде оқушылар нақты уақытта сұрақтарға жауап береді және нәтижелер рейтинг ретінде экранда көрсетіледі. • Үйге тапсырма режимінде оқушылар викторинаны өздеріне ыңғайлы уақытта тапсыра алады және нәтижелер сізге автоматты түрде жіберіледі. 5. Нәтижелерді талдау • Викторинаны орындағаннан кейін сіз әр оқушы бойынша толық статистика аласыз: кім қанша ұпай жинады, қай жерде қате жіберді. • Оқушылардың қай тақырыптармен күресіп жатқанын түсінуге көмектесетін әрбір сұрақ бойынша деректерді көруге болады. Викторинаның артықшылықтары 1. Ойын пішімі Quizizz оқуды ойынға айналдырады. Оқушылар дұрыс жауаптар үшін ұпай жинайды және рейтинг нақты уақытта экранда көрсетіледі, салауатты бәсекелестікке ынталандырады. 2. Әртүрлі құрылғыларға бейімделу Платформа оқушыларға, әсіресе қашықтықтан оқытуда ыңғайлы кез келген құрылғыда – компьютерде, планшетте немесе смартфонда жұмысты қолдайды. 3. Асинхронды оқыту Оқушылар викториналарды өз қарқынымен қабылдай алады, бұл Quizizz-ті қашықтықтан оқыту немесе үй тапсырмасын орындау үшін тамаша құрал етеді. 4. Автоматты тексеру және кері байланыс Викториналар автоматты түрде бағаланады және студенттер жауаптарының дұрыстығы туралы жылдам кері байланыс алады. Мұғалім әрбір оқушылар үшін егжей-тегжейлі талдаулар алады. 5. Дайын шаблондар мен материалдар Мұғалімдер әртүрлі пәндер бойынша, соның ішінде орыс тілі мен әдебиеті бойынша дайын викториналардың үлкен кітапханасына қол жеткізе алады, бұл дайындық уақытын үнемдейді. 6. Интерактивтілік және белсенділік Жарқын және интерактивті интерфейс студенттердің назарын аударуға көмектеседі, олардың оқуға деген ынтасын арттырады. 7. Басқа платформалармен интеграция Quizizz Google Classroom сияқты оқуды басқару жүйелерімен үздіксіз интеграцияланады, бұл оқуды ұйымдастыруды және үлгерімді тексеруді жеңілдетеді. Quizizz – ойын элементтері мен интерактивті әрекеттер арқылы оқуды қызықты әрі тиімді ететін мұғалімдерге арналған тамаша құрал.
• Материалды көрсетудің ойнақы форматы. • Тапсырмаларды автоматты түрде тексеру. • Дайындық деңгейі әртүрлі балалармен жұмыс істеу мүмкіндігі. Тіркелгеннен кейін сіз өзіңіздің тренажерларыңызды жасауға арналған 5 тегін үлгіге қол жеткізе аласыз. Қалған үлгілер тек жазылым арқылы қол жетімді. БІРАҚ! Бұл платформаны тегін пайдалануға болады. Зат есімнің септелуі үшін wordwall іздеуіне тереміз. Бірінші сілтемеге өтейік. Біздің алдымызда тренажерлар бар бет. Біз өзімізге сәйкес келетінін таңдаймыз. Тапсырма орындалғаннан кейін нәтиже көрсетіледі және сіз қай жерде қателер жіберілгенін көре аласыз.https://wordwall.net/ru/resource/60801767/%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B8 (практика) https://www.magicschool.ai/ -Тіркеу және навигация Тіркелу: https://www.magicschool.ai/ веб-сайтына өтіп, қажетті ақпаратты (электрондық пошта, пароль) көрсете отырып, қарапайым тіркеу процедурасынан өтіңіз. Тіркелуіңізді электрондық поштаңызға жіберілген электрондық пошта арқылы растаңыз. Интерфейсті шолу: Жүйеге кіргеннен кейін негізгі бетті зерттеңіз. Курстар, оқу материалдары және форум бар бөлімдерден тұратын шарлау мәзіріне назар аударыңыз. Курсты таңдау: Фоныңыз бен мақсаттарыңызға сәйкес келетін курсты табу үшін курс каталогын шолыңыз. Курс сипаттамаларына, талаптарға және оқу ұзақтығына назар аударыңыз. Профильді орнату: профиліңізді өзіңіз, қызығушылықтарыңыз және оқу мақсаттарыңыз туралы ақпаратпен толықтырыңыз. Бұл оқу тәжірибеңізді жекелендіруге көмектеседі. Курс интерфейсін зерттеу: Тренингті бастамас бұрын таңдалған курстың интерфейсімен, оның бөлімдерімен және оқыту әдістерімен танысыңыз. Жаттығу және тәжірибе Сабақтарды аяқтау: Бейнелекциялар, мәтіндік материалдар және практикалық тапсырмалар сияқты берілген материалдарды пайдаланып сабақтарды ретімен аяқтаңыз. Тапсырмаларды орындау: Барлық практикалық тапсырмаларды мұқият орындаңыз, бұл өтілген материалды бекітуге көмектеседі. Мұғалімдеріңізден немесе қоғамдастықтан көмек сұраудан тартынбаңыз. Форумға қатысу: форум талқылауларына белсенді қатысыңыз, сұрақтар қойыңыз және басқа қатысушылармен тәжірибеңізбен бөлісіңіз. Бұл тақырыпты түсінуді кеңейтуге және қосымша қолдау алуға көмектеседі. Қосымша ресурстарды пайдаланыңыз: платформада ұсынылған мақалалар, вебинарлар және материалдар кітапханасы сияқты қосымша ресурстарды пайдаланыңыз. Прогрессті бағалау: платформаның кіріктірілген құралдарын пайдаланып үлгеріміңізді үнемі қадағалаңыз. Бұл қажет болған жағдайда жаттығу жоспарын түзетуге мүмкіндік береді. |
|
6.Топтық жұмыс |
30 мин |
Брейнсторминг: Топтар өз пәндерінде геймификацияны қалай қолдануға болатынын талқылайды. Идеяларды ұсыну: Әр топ өздерінің ойын элементтері мен идеяларын ұсынады. Ойын әзірлеу: Топтар 10 минут ішінде өз идеяларын негізге ала отырып, кішкентай ойын немесе іс-шараның сценарийін жазады. Сценарийлерді таныстыру: Әр топ өз ойындарын таныстырады, пікір алмасу жүргізіледі. |
|
7. Қорытынды |
5 мин |
Мұғалімдер геймификацияның өз тәжірибелеріне қалай әсер ететінін талқылайды. |
|
8. Рефлексия. |
5 мин |
Қатысушылар өз ойларын, ұсыныстарын білдіреді. https://forms.yandex.ru/cloud/67a1d61cd046884625b52c92/ бойынша сауалнама жүргізіледі Болашақ жоспар: Геймификацияны өз сыныптарында қалай енгізу жоспары. Кері байланс https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScD3yfyNJkHEUeyKxr9jNoE31G6tfNHTZ7Y21_Dzp0MwYmYEw/viewform?usp=dialog |
1 қосымша
.
2.
3.
4. 
2 қосымша

3 қосымша

4 қосымша

5 қосымша
Прогресс картасы үлгісі
Геймификация прогресс картасы
1. Геймификацияны білу
Негізгі принциптер:
Геймификация дегеніміз не?
Негізгі элементтер (ұпайлар, деңгейлер, марапаттар).
Қолдану мысалдары:
Білім берудегі сәтті жағдайлар.
Геймификацияны пайдаланатын платформалар мен құралдар.
2. Жетілдірілген оқу бағыттары
Тақырыптар:
Арнайы геймификация әдістері (мысалы, ұпайлар мен деңгейлерді пайдалану).
Мотивация психологиясы және ақпарат мазмұны.
Сұрақтар:
Әр түрлі жас топтары үшін геймификацияны қалай бейімдеуге болады?
Оқытудағы геймификацияның тиімділігін қалай өлшеуге болады?
3. Жеке мақсаттар
Қысқа мерзімді мақсаттар:
Жаңа ойын платформасын зерттеңіз.
Оқу үдерісінде геймификацияның бір элементін қолданыңыз.
Ұзақ мерзімді мақсаттар:
Геймификация элементтері бар толық курсты жасаңыз.
Геймификацияның оқушыларға әсері туралы зерттеу жүргізу.
Прогресс картасын толтыру бойынша нұсқаулар
Осы тақырып туралы бұрыннан білетіндердің барлығын тексеру арқылы «Гемификация туралы білім» бөлімін аяқтаңыз.
«Тереңірек зерттеуге арналған аймақтар» бөліміне өтіп, сізді қызықтыратын тақырыптарды немесе сұрақтарды жазыңыз.
Оқуды жалғастыру үшін қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жеке мақсаттарыңызды анықтаңыз.
-
https://oku.stem-hub.kz/
-
https://app.quizrise.com/play/cm67gg4ml000glk3l6o9stx4l
-
gimkit.com
-
learningapps.org
-
words.slonum.ru
-
wordwall.net
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер
Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер
Түркістан облысы Сайрам ауданы
№2 С.Сейфуллин атындағы мектеп-гимназиясы
ШЕБЕР-СЫНЫП
Тақырыбы: Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер
Өткізген: №20 С.Сейфуллин атындағы мектеп-гимназиясының орыс тілі мен әдебиет пәні мұғалімі
Абдимитаева Айгуль Умархановна
2024-2025 оқу жылы
|
Шебер –сыныптың қысқа мерзімді жоспары |
|
|
Тақырыбы: |
Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер |
|
Мақсаты: |
|
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер геймификацияның білім берудегі маңыздылығын толық түсініп, оның оқушылардың мотивациясын арттырудағы рөлін бағалайды. Олар оқыту процесіне ойын элементтерін тиімді енгізу жолдарын анықтайды. Мұғалімдер геймификация әдістерін (балдар жүйесі, марапаттар, ойындар, деңгейлер және т.б.) өз сабақтарында қолдану тәжірибесін алады. Әр түрлі әдістер мен құралдарды өз сабақтарына тиімді енгізу үшін дайын болады. Мұғалімдер білім беру процесін жаңартуға және оқу сапасын арттыруға арналған инновациялық тәсілдерді меңгереді.
|
|
Тірек сөздер: |
Геймификация Инновациялық тәсілдер Оқыту әдістері Мотивация Ойын элементтері Оқу процесі Балдар жүйесі Марапаттар Бағалау әдістері Шығармашылық Қызығушылық Топтық жұмыс Педагогикалық стратегиялар Тәжірибе алмасу Оқушылардың белсенділігі Білім беру технологиялары Құралдар мен ресурстар Практикалық дағдылар Кері байланыс Оқыту тиімділігі |
|
Ресурстар: |
Презентация, бейнемазмұн, слайдтар, практикалық тапсырмалар, карточкалар, онлайн платформалар. |
|
|
Шебер-сынып кезеңдері |
Уақыты |
Мұғалім мен қатысушыыларың іс-әрекеттері |
Топқа бөлу.
|
10 мин |
Сәлемдесу. QR коды бойынша топтарға бөлу. 1 қосымша |
|
«Прогресс картасы» тәсілі арқылы алдын ала рефлексия: Қатысушыларды геймификация саласындағы білімдерін және тереңірек оқығысы келетін аймақтарды белгілей алатын «прогресс картасын» жасауға шақыралады. (2-3-4-5 қосымша) Геймификация дегеніміз не? Неліктен ол заманауи білім беруде маңызды болып отыр? Оны күнделікті оқу тәжірибесіне қалай енгізуге болады?
Геймификация немесе игрофикация - бейімделуді, мотивацияны және оқуды жақсарту мақсатында ойын дизайн элементтері мен механикасын ойыннан тыс контексттерге қолдану. Бұл тәсіл білім, бизнес және маркетинг сияқты әртүрлі ұғымдарда кеңінен қолданылады. Геймификацияның негізгі аспектілері Анықтама: Геймификация пайдаланушыларды белгілі бір әрекеттерді орындауға ынталандыру үшін белгішелер, ұпайлар, деңгейлер және көшбасшылар тақтасы сияқты ойын автоматтары элементтерін пайдалануды қамтиды. Оның ойын арқылы оқыту тақырыбынан айырмашылығы – оқу мақсаттарына жету үшін толыққанды ойындарды қолдануды қажет етпейді. Мақсаттар: геймификацияның негізгі мақсаты - процестер түрлі қызығушылықтарды туғызу. Бұл мақсатқа жету үшін қатысу белсенділігін және нәтижелердің артуына әкеледі. Неліктен заманауи білім беруде геймификация маңызды? (НЕГЕ?) Мотивация жоғарылату: геймификация оқушылар үшін оқуды қызықты әрі тартымды етеді. Ойын механикасы оқу процесінің рахаттандырып, арттыратын дофаминді өндіруге бағытталған. Мазасыздықты азайту: Ойын ортасы оқушыларға қорқынышсыз және пайымдаусыз қателіктер жіберуге мүмкіндік береді, бұл стресс деңгейін төмендетеді және өзіне деген сенімділікті арттырады . Дағдыларды дамыту: геймификация ынтымақтастық, сыни ойлау және шығармашылық сияқты дағдыларды дамытуға ықпал етеді.
Ойын платформасын пайдалану: Викториналарды жасау мен жеңімпаздарды анықтау үшін онлайн платформаны пайдалану (мысалы, Kahoot!, Quizizz). Оқушыларды жарыстар арқылы қызықтыруға мүмкіндік береді. Жүйені құру: Тапсырмаларды орындау немесе сабаққа қатысу үшін баллдық жүйені енгізу оқушыларды белсенді болуға ынталандыруы мүмкін. Әзірлеуге сторителлинг элементтері кіреді: сюжеттер мен кейіпкерлерді пайдалану оқуды қызықты және интерактивті етеді. (Storytelling (ағылшынның «айту» сөзінен шыққан) — оқиғаны баяндау өнері. Орта білім беруде бұл әдіс әңгіме құрастыру арқылы оқушыларға білім беру және материалды терең түсінуді қалыптастыру үшін қолданылады. Әңгімелеуді сабақты дамытуға, сондай-ақ әр түрлі тақырыптар мен ұғымдарды қамтитын оқиға бірте-бірте дамитын тұтас әдістерге біріктіруге болады). Топтық ойындар мен жобалар: топтық рух пен оқушылар арасындағы ынтымақтастықты дамытатын іс-әрекет элементтері бар топ тапсырмаларын немесе жобаларын ұйымдастыру. Қорытынды Геймификация – прогрессивті оқу процесінің қуатты құралы. Бұл оқушының ынтасын арттырып қана қоймайды, сонымен қатар қарқынды және интерактивті оқу ортасын құруға көмектеседі. Оқытуға ойын автоматтары элементтерін қосу оқушының үлгерімін айтарлықтай жақсартып, оқу процесін қызықты ете алады.
Контекст: Мотивацияны арттыру үшін геймификация ойыннан тыс тапсырмаларға (оқу сияқты) қолданылады. Ойын арқылы оқыту негізгі оқыту әдісі ретінде ойындарды пайдаланады. Мақсаты: Геймификация ойын механикасы арқылы мотивация мен есептеуге бағытталған. Ойын арқылы оқыту ойын процесі арқылы білім мен дағдыны тікелей меңгеруге бағытталған. Құрылымы: Геймификация бәсекелестік пен марапаттау элементтерін қамтуы мүмкін, бірақ оқушылардың ойындарға белсенді қатысуын талап етпейді. Ойын арқылы оқыту білім беру мақсаттары нақты көрсетілген ойындарға қатысуды талап етеді Екі байланыс білім беру ортасында тиімді болуы мүмкін және ең жақсы нәтижелерге жету үшін жиі бірге қолданылады. |
||
|
3. Түсіну |
5 мин |
Презентация «Білім берудегі геймификация: оқытудағы инновациялық тәсілдер» |
|
4. Сергіту сәті |
5 мин |
https://oku.stem-hub.kz/ оқу жылдамдығын жетілдіру |
|
5. Практикалық жұмыс (Білім беру платформаларына шолу) |
20 мин |
Examica-мен қалай жұмыс істеуге болады? 1. Тіркелу және платформаға кіру • app.examica.io сайтына өтіп, тіркеліңіз. Тіркелу электрондық пошта немесе Google есептік жазбасы арқылы болуы мүмкін. • Тіркелгеннен кейін сізге сынақтар мен емтихандарды жасауға болатын басқару тақтасына рұқсат беріледі. 2. Тест құру • Басқару тақтасындағы «Тест жасау» түймесін басыңыз. • Негізгі ақпаратты толтырыңыз: тест тақырыбы, сипаттамасы, тақырыбы (мысалы, «Орыс тілі», «Әдебиет»). • Сұрақтар түрін таңдаңыз: бірнеше таңдау, жауап енгізу, сәйкестік, ашық және т.б. • Тестке сұрақтар қосыңыз, дұрыс жауаптарды көрсетіңіз және тапсырманы орындау уақытын белгілеңіз. 3. Сынақ орнату • Сынақ орындау ережелерін орнатуға болады: o Аяқтау уақыты. o Тестті бірнеше рет тапсыру мүмкіндігі. o Аяқтағаннан кейін дұрыс жауаптарды көрсетіңіз. o Өту шегі (мысалы, 60% дұрыс жауаптар). • Сондай-ақ, ашық сұрақтардың қалай бағаланатынын көрсету маңызды (мүмкіндігінше қолмен немесе автоматты түрде). 4. Тест өткізу • Сынақты орнатқаннан кейін оқушыларға электрондық пошта немесе жылдам хабар алмасу арқылы жіберуге болатын сілтеме жасаңыз. • Оқушылар кез келген құрылғыда (компьютер, планшет немесе смартфон) тест тапсыра алады. • Тікелей емтиханды ұйымдастыруға немесе сынақты белгілі бір уақытқа жоспарлауға болады. 5. Нәтижелерді талдау • Оқушылардың сынақты аяқтағаннан кейін сіз толық нәтижелер туралы есеп аласыз. • Платформа әрбір сұрақ пен оқушы бойынша толық статистиканы ұсынады: дұрыс жауаптардың пайызы, жауап берудің орташа уақыты, қиын сұрақтар және т.б. • Бұл оқушыларға ең қиын деп есептейтін тақырыптарды анықтауға көмектеседі және оларды шешу үшін қосымша сабақтарды мақсат етеді. Examica-ны орыс тілі мен әдебиеті сабақтарында қолдану: • Ағымдағы сынақтарды ұйымдастыру: емле, тыныс белгілері немесе әдеби шығармалар туралы біліміңізді тексеру үшін тесттерді жылдам жасауға болады. • Тесттер мен қорытынды тапсырмаларды өткізу: Examica ашық сұрақтарды, мәтінді талдауды және грамматикалық тесттерді қамтуы мүмкін күрделі емтихандар үшін жарамды. • Үйге тапсырма: Оқушылар үйде тест тапсыра алады, ал мұғалімдер нәтижелерді бірден алады. • Емтиханға дайындық: оқушылар емтиханға дайындау үшін жеке оқу траектоия жолдарын жасау мүмкіндігі. МАҢЫЗДЫ: Сіз жасанды интеллект арқылы тест жасай аласыз. Сізге тек мәтінді жүктеп салу жеткілікті, ал AI сынақты өзі жасайды. Examica - бұл мұғалімдердің жұмысын жеңілдететін және оқушыларға өз қарқынымен оқуға мүмкіндік беретін білімді тестілеу және викториналық құрал.
gimkit.com Тесттер жасау үшін ең жақсы сайттар! Оңай! 2 минут ішінде жасанды интеллект арқылы мәтінге, слайдтарға және т.б. негізделген тест жасаңыз. ТЕРМИНДЕР МЕН ТҮСІНІКТЕРДІ ҚҰРАСТЫРУДА ӨТЕ ПАЙДАЛЫ
Тіркелу және кіру https://www.educaplay.com сайтына өтіңіз. «Тіркеу» түймесін басыңыз (немесе ұқсас). Қажетті өрістерді толтырыңыз: электрондық пошта, құпия сөз, пайдаланушы аты. Электрондық поштаңызға жіберілетін электрондық поштадағы сілтемені басу арқылы тіркелуіңізді растаңыз. Сәтті тіркелгеннен кейін тіркелгі деректерін пайдаланып жүйеге кіріңіз. Сәйкес тіркелгі түрін таңдаңыз (мұғалімдер, студенттер немесе жеке пайдалану үшін). Ойын құру және жариялау Жасағыңыз келетін ойын түрін таңдаңыз (викторина, кроссворд, карта ойыны және т.б.). Сұрақтарды, жауаптарды және басқа қажетті элементтерді қосыңыз. Educaplay көптеген өңдеу құралдарын ұсынады, соның ішінде кескіндер мен бейнелерді қосу. Ойын параметрлерін орнатыңыз: қиындық, жауап беру уақыты, әрекеттер саны. Жарияламас бұрын ойынды тексеріңіз, бәрі дұрыс жұмыс істейтініне көз жеткізіңіз. Тексергеннен кейін қажетті рұқсат параметрлерін таңдап, ойынды жариялаңыз (жалпыға қолжетімділік, тек сілтеме арқылы кіру, белгілі бір пайдаланушылар үшін ғана рұқсат). Дайын ойындарды пайдалану және ресурстармен бөлісу Кілт сөздер немесе санаттар бойынша іздеу арқылы қалаған ойындарды табыңыз. Ойынды іске қосыңыз және оның тиімділігін бағалау үшін ойнаңыз. Сілтемелерді немесе арнайы кодтарды пайдаланып, әріптестеріңізбен немесе студенттеріңізбен тапқан ойындарыңызды бөлісіңіз. Басқа пайдаланушылардың ресурстарын жақсартуға көмектесу үшін олардың ойындарын бағалаңыз. Қажет болса, ойын авторларымен байланысу үшін кері байланыс функцияларын пайдаланыңыз. Қорытынды Educaplay интуитивті интерфейс пен әртүрлі білім беру ойындарын жасауға арналған қуатты құралдарды ұсынады. Негіздерді үйренгеннен кейін сіз интерактивті оқу ресурстарын оңай жасай аласыз және пайдалана аласыз. Тәжірибе жасаудан және өзіңіздің бірегей ойындарыңызды жасаудан қорықпаңыз!
Quizizz бағдарламасымен қалай жұмыс істеуге болады? 1. Тіркелу және сайтқа кіру • quizz.com сайтына өтіп, мұғалім ретінде тіркеліңіз. • Тіркеу электрондық пошта немесе Google есептік жазбасы арқылы қолжетімді. • Тіркелгеннен кейін сізде тесттер, викториналар және басқа тапсырмаларды жасауға арналған панельге қол жеткізе аласыз. 2. Викторина құру • «Жасау» түймесін басыңыз. • Тапсырма түрін таңдаңыз: викторина, сауалнама, тест. • Негізгі параметрлерді толтырыңыз: викторина тақырыбы, сипаттама, мақсатты аудитория (сынып). • Пішімін таңдау арқылы сұрақтарды қосыңыз: бірнеше таңдау, мәтін енгізу, сәйкестік және т.б. • Дұрыс жауаптарды теңшеңіз және әрбір сұраққа түсініктеме қосыңыз (міндетті емес). 3. Дайын материалдарды пайдалану • Платформада пайдалануға болатын дайын викториналардың үлкен кітапханасы бар. Іздеу арқылы қажетті сұрақты табыңыз. • Сіз бұрыннан бар тапсырмаларды көшіре аласыз, оларды өңдей аласыз және сабақтарыңызда пайдалана аласыз. 4. Викторина өткізу • Викторина жасалғаннан кейін оны нақты уақыт режимінде (Тікелей режимде) орналастыруға немесе оқушыларға оны өз бетінше қабылдауға рұқсат беруге болады (Үйге тапсырма режимі). • Live режимінде оқушылар нақты уақытта сұрақтарға жауап береді және нәтижелер рейтинг ретінде экранда көрсетіледі. • Үйге тапсырма режимінде оқушылар викторинаны өздеріне ыңғайлы уақытта тапсыра алады және нәтижелер сізге автоматты түрде жіберіледі. 5. Нәтижелерді талдау • Викторинаны орындағаннан кейін сіз әр оқушы бойынша толық статистика аласыз: кім қанша ұпай жинады, қай жерде қате жіберді. • Оқушылардың қай тақырыптармен күресіп жатқанын түсінуге көмектесетін әрбір сұрақ бойынша деректерді көруге болады. Викторинаның артықшылықтары 1. Ойын пішімі Quizizz оқуды ойынға айналдырады. Оқушылар дұрыс жауаптар үшін ұпай жинайды және рейтинг нақты уақытта экранда көрсетіледі, салауатты бәсекелестікке ынталандырады. 2. Әртүрлі құрылғыларға бейімделу Платформа оқушыларға, әсіресе қашықтықтан оқытуда ыңғайлы кез келген құрылғыда – компьютерде, планшетте немесе смартфонда жұмысты қолдайды. 3. Асинхронды оқыту Оқушылар викториналарды өз қарқынымен қабылдай алады, бұл Quizizz-ті қашықтықтан оқыту немесе үй тапсырмасын орындау үшін тамаша құрал етеді. 4. Автоматты тексеру және кері байланыс Викториналар автоматты түрде бағаланады және студенттер жауаптарының дұрыстығы туралы жылдам кері байланыс алады. Мұғалім әрбір оқушылар үшін егжей-тегжейлі талдаулар алады. 5. Дайын шаблондар мен материалдар Мұғалімдер әртүрлі пәндер бойынша, соның ішінде орыс тілі мен әдебиеті бойынша дайын викториналардың үлкен кітапханасына қол жеткізе алады, бұл дайындық уақытын үнемдейді. 6. Интерактивтілік және белсенділік Жарқын және интерактивті интерфейс студенттердің назарын аударуға көмектеседі, олардың оқуға деген ынтасын арттырады. 7. Басқа платформалармен интеграция Quizizz Google Classroom сияқты оқуды басқару жүйелерімен үздіксіз интеграцияланады, бұл оқуды ұйымдастыруды және үлгерімді тексеруді жеңілдетеді. Quizizz – ойын элементтері мен интерактивті әрекеттер арқылы оқуды қызықты әрі тиімді ететін мұғалімдерге арналған тамаша құрал.
• Материалды көрсетудің ойнақы форматы. • Тапсырмаларды автоматты түрде тексеру. • Дайындық деңгейі әртүрлі балалармен жұмыс істеу мүмкіндігі. Тіркелгеннен кейін сіз өзіңіздің тренажерларыңызды жасауға арналған 5 тегін үлгіге қол жеткізе аласыз. Қалған үлгілер тек жазылым арқылы қол жетімді. БІРАҚ! Бұл платформаны тегін пайдалануға болады. Зат есімнің септелуі үшін wordwall іздеуіне тереміз. Бірінші сілтемеге өтейік. Біздің алдымызда тренажерлар бар бет. Біз өзімізге сәйкес келетінін таңдаймыз. Тапсырма орындалғаннан кейін нәтиже көрсетіледі және сіз қай жерде қателер жіберілгенін көре аласыз.https://wordwall.net/ru/resource/60801767/%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BB%D0%B8-%D1%80%D0%B5%D1%87%D0%B8 (практика) https://www.magicschool.ai/ -Тіркеу және навигация Тіркелу: https://www.magicschool.ai/ веб-сайтына өтіп, қажетті ақпаратты (электрондық пошта, пароль) көрсете отырып, қарапайым тіркеу процедурасынан өтіңіз. Тіркелуіңізді электрондық поштаңызға жіберілген электрондық пошта арқылы растаңыз. Интерфейсті шолу: Жүйеге кіргеннен кейін негізгі бетті зерттеңіз. Курстар, оқу материалдары және форум бар бөлімдерден тұратын шарлау мәзіріне назар аударыңыз. Курсты таңдау: Фоныңыз бен мақсаттарыңызға сәйкес келетін курсты табу үшін курс каталогын шолыңыз. Курс сипаттамаларына, талаптарға және оқу ұзақтығына назар аударыңыз. Профильді орнату: профиліңізді өзіңіз, қызығушылықтарыңыз және оқу мақсаттарыңыз туралы ақпаратпен толықтырыңыз. Бұл оқу тәжірибеңізді жекелендіруге көмектеседі. Курс интерфейсін зерттеу: Тренингті бастамас бұрын таңдалған курстың интерфейсімен, оның бөлімдерімен және оқыту әдістерімен танысыңыз. Жаттығу және тәжірибе Сабақтарды аяқтау: Бейнелекциялар, мәтіндік материалдар және практикалық тапсырмалар сияқты берілген материалдарды пайдаланып сабақтарды ретімен аяқтаңыз. Тапсырмаларды орындау: Барлық практикалық тапсырмаларды мұқият орындаңыз, бұл өтілген материалды бекітуге көмектеседі. Мұғалімдеріңізден немесе қоғамдастықтан көмек сұраудан тартынбаңыз. Форумға қатысу: форум талқылауларына белсенді қатысыңыз, сұрақтар қойыңыз және басқа қатысушылармен тәжірибеңізбен бөлісіңіз. Бұл тақырыпты түсінуді кеңейтуге және қосымша қолдау алуға көмектеседі. Қосымша ресурстарды пайдаланыңыз: платформада ұсынылған мақалалар, вебинарлар және материалдар кітапханасы сияқты қосымша ресурстарды пайдаланыңыз. Прогрессті бағалау: платформаның кіріктірілген құралдарын пайдаланып үлгеріміңізді үнемі қадағалаңыз. Бұл қажет болған жағдайда жаттығу жоспарын түзетуге мүмкіндік береді. |
|
6.Топтық жұмыс |
30 мин |
Брейнсторминг: Топтар өз пәндерінде геймификацияны қалай қолдануға болатынын талқылайды. Идеяларды ұсыну: Әр топ өздерінің ойын элементтері мен идеяларын ұсынады. Ойын әзірлеу: Топтар 10 минут ішінде өз идеяларын негізге ала отырып, кішкентай ойын немесе іс-шараның сценарийін жазады. Сценарийлерді таныстыру: Әр топ өз ойындарын таныстырады, пікір алмасу жүргізіледі. |
|
7. Қорытынды |
5 мин |
Мұғалімдер геймификацияның өз тәжірибелеріне қалай әсер ететінін талқылайды. |
|
8. Рефлексия. |
5 мин |
Қатысушылар өз ойларын, ұсыныстарын білдіреді. https://forms.yandex.ru/cloud/67a1d61cd046884625b52c92/ бойынша сауалнама жүргізіледі Болашақ жоспар: Геймификацияны өз сыныптарында қалай енгізу жоспары. Кері байланс https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScD3yfyNJkHEUeyKxr9jNoE31G6tfNHTZ7Y21_Dzp0MwYmYEw/viewform?usp=dialog |
1 қосымша
.
2.
3.
4. 
2 қосымша

3 қосымша

4 қосымша

5 қосымша
Прогресс картасы үлгісі
Геймификация прогресс картасы
1. Геймификацияны білу
Негізгі принциптер:
Геймификация дегеніміз не?
Негізгі элементтер (ұпайлар, деңгейлер, марапаттар).
Қолдану мысалдары:
Білім берудегі сәтті жағдайлар.
Геймификацияны пайдаланатын платформалар мен құралдар.
2. Жетілдірілген оқу бағыттары
Тақырыптар:
Арнайы геймификация әдістері (мысалы, ұпайлар мен деңгейлерді пайдалану).
Мотивация психологиясы және ақпарат мазмұны.
Сұрақтар:
Әр түрлі жас топтары үшін геймификацияны қалай бейімдеуге болады?
Оқытудағы геймификацияның тиімділігін қалай өлшеуге болады?
3. Жеке мақсаттар
Қысқа мерзімді мақсаттар:
Жаңа ойын платформасын зерттеңіз.
Оқу үдерісінде геймификацияның бір элементін қолданыңыз.
Ұзақ мерзімді мақсаттар:
Геймификация элементтері бар толық курсты жасаңыз.
Геймификацияның оқушыларға әсері туралы зерттеу жүргізу.
Прогресс картасын толтыру бойынша нұсқаулар
Осы тақырып туралы бұрыннан білетіндердің барлығын тексеру арқылы «Гемификация туралы білім» бөлімін аяқтаңыз.
«Тереңірек зерттеуге арналған аймақтар» бөліміне өтіп, сізді қызықтыратын тақырыптарды немесе сұрақтарды жазыңыз.
Оқуды жалғастыру үшін қысқа мерзімді және ұзақ мерзімді жеке мақсаттарыңызды анықтаңыз.
-
https://oku.stem-hub.kz/
-
https://app.quizrise.com/play/cm67gg4ml000glk3l6o9stx4l
-
gimkit.com
-
learningapps.org
-
words.slonum.ru
-
wordwall.net
шағым қалдыра аласыз














