Коучинг жоспары
|
25.11.2015 |
Апта: сәрсенбі |
|
Өткізген: |
Бейсенбаева С.С. |
|
Тақырып: |
«Білім берудегі Кембридж технологиясының тиімділігі» |
|
Сілтеме: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
|
Мақсаты: |
Топтық жұмыс арқылы Кембридж технологиясы туралы түсінік қалыптастыру. |
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер 7 модуль туралы деректермен танысады. Өз ойын сыни түрде ойланып, еркін ойын жеткізе алады. Сын тұрғысынан ойлау қалай пайдалану керектігі туралы тұжырым жасайды. Мұғалімдердің әрқайсысы бір-бірімен жеке қарым-қатынас орнатады; Өзінің қабілеттері мен мүмкіндіктерін ашады; Еркіндік және сенім атмосферасы қалыптасады; |
|
Түйінді идея: |
Бірлескен әрекеттерді үйрету |
|
Сабақта қолданылатын материалдар. |
Үлестірмелі материалдар, стикерлер, А3, А4 форматты қағаздар. |
|
Қолданылатын стратегиялар: |
Топтың ережесін айқындау, «Миға шабуыл», «Рөлдік ойын», «Рефлексия» |
|
Коучинг сабақты өткізу этаптары |
Коучты жүргізушінің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||
|
1-әрекет Сәлемдесу. Қатысушыларға психологиялық ахуал жасау. (5мин)
|
Коучингтың тақырыбымен және тақырыптың мақсатымен таныстырады. 1.Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату. Әр мұғалім өз есіміне қоса бойындағы жағымды бір қасиетін атайды. 2.Топқа бөліну. «От, күн, ай, су» суреттерін таңдауға ұсыныс береді. От: Қай кезде де, қандай жағдайда да, от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін топ. Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза жаңалықтарға жаны құмар жандар Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап, жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай: Ойшыл да, арманшыл қиындықтарға мойымайтын, ержүрек, батыл жандар. Пайда болған топтар , өздерінің ережесін біріге отырып, осы ережелер негізінде «Алтын ереже» құрады: Белсенді болу; Ойыңмен бөлісу; Жұмысқа басынан аяғына дейін атсалысу; Бір-біріміздің сөзімізді бөлмеу; Әр адамның пікірімен санасу, Көбірек қарым-қатынас жасау;Уақытты тиімді пайдалану. |
Өздерінің бойындағы қасиеттері туралы ойланып . Өзіндік таныстырылым жасайды.Топта ынтымақтастық ахуал қалыптастырады. Берілген суреттер бойынша топқа бөлінеді, ереже құрастырады. |
||
|
2-әрекет. Миға шабуыл
|
Мұғалімдерге сурет көрсетіледі. Суретте екі түрлі мұғалімнің іс әрекеті баяндалады. Бірінші мұғалім баланың әрбір әрекетін тек жазамен бағалап отырады. Ал екіншісі балаға зерттеу жұмысын жүргізіп, мәселенің себебін анықтайды. Мұғалім алдындағы әрбір баланың тағдырына тікелей жауапты екенін ұмытпауы керек. Ал сіздер қандай әрекет етер едіңіздер?
|
Мұғалімдер өз ойларымен бөліседі. |
||
|
2-әрекет Постер қорғау |
Әр топқа тапсырма беріледі.Әр топ сұраққа жауаптарын схема,таблица түрінде жазуларына болады. Әр топ мүшелері өз жұмысын постер арқылы қорғайды. Жұмыс үшін және қорғаушы үшін бағалау критерийлері тақтаға ілінеді.
Тапсырма тақырыптары : 1 ТОПҚА –Білім беру жүйесіндегі қуантатын мәселелер 2 ТОПҚА-Білім беру жүйесіндегі күйзелтетін мәселелер 3 ТОПҚА- Білім беру жүйесіндегі өзгерістер 4 ТОПҚА- Білім беру жүйесіндегі жаңа тұрпатты мұғалімнің моделін құру («мінсіз мұғалім» моделі» 1.Бағалау түсінікті болды ма? 2. Мұндай бағалауды қалай атауға болады? 3. Бағалау керек. Бірақ қандай бағалау керек? 4. Тағы қандай бағалау түрлерін білесіздер? Рефлексия жасау. ( Сіздер жаңа қандай іс -әрекет жасадыңыздар) |
|
||
|
3 – әрекет. Мағынаны тану |
7 модульдің әрқайсысына түсінік беру:
•
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. |
|
||
|
4 - әрекет |
Орта және қысқа мерзімді жоспарлау туралы айту. |
|
||
|
5 - әрекет.
|
Сіздерге оқушылардан хабарлама келді. XXI ҒАСЫРДА МҰҒАЛІМДЕР СІЗДЕР БІЗДІ ҚАЛАЙ ОҚЫТАСЫЗДАР? Топта талқылау жүргізесіздер, өз ойларыңызды бөлісе отырып, ортақ шешімдеріңізді жариялайсыздар. |
Топ болып сұрақтарға жауап береді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу. Жауапкершілікті сезіну. |
||
|
6 – әрекет Рефлексия |
Үлестірмелі суреттер салынған парақтар әр топқа таратылады және ұстаздар сол суреттерге қарап, суретті сөйлету керек. 1-тапсырма. Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 2-тапсырма. Оның болашағы да соншалықты жарқын шуағын төккен күн астына әр ұлттың балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. 3- тапсырма. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген.
3-тапсырма бойынша: «Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді...» |
|
||
|
7 – әрекет Кері байланыс. «Бағдаршам» |
Бағдаршамға түстерді жапсыру арқылы сабақты бағалайды. «Жасыл түс -сабақ маған қатты ұнады,бүгін мен көп нәрсені білдім,үйрендім; ал сары түс- түсінбегенім бар, маған көмек керек, тағы да сабақтарға қатыссам деп ойлаймын; ал қызыл түс- мен үшін түсініксіз болды, еш нәрсе түсінбедім».
|
Мұғалімдер бүгінгі коучнг сабақ бойынша стикерлерге есімдерін жазып, бағдаршамға жапсыру арқылы кері байланыс жасайды
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім берудегі Кембридж технологиясының тиімділігі
Білім берудегі Кембридж технологиясының тиімділігі
Коучинг жоспары
|
25.11.2015 |
Апта: сәрсенбі |
|
Өткізген: |
Бейсенбаева С.С. |
|
Тақырып: |
«Білім берудегі Кембридж технологиясының тиімділігі» |
|
Сілтеме: |
Мұғалімге арналған нұсқаулық. |
|
Мақсаты: |
Топтық жұмыс арқылы Кембридж технологиясы туралы түсінік қалыптастыру. |
|
Күтілетін нәтиже: |
Мұғалімдер 7 модуль туралы деректермен танысады. Өз ойын сыни түрде ойланып, еркін ойын жеткізе алады. Сын тұрғысынан ойлау қалай пайдалану керектігі туралы тұжырым жасайды. Мұғалімдердің әрқайсысы бір-бірімен жеке қарым-қатынас орнатады; Өзінің қабілеттері мен мүмкіндіктерін ашады; Еркіндік және сенім атмосферасы қалыптасады; |
|
Түйінді идея: |
Бірлескен әрекеттерді үйрету |
|
Сабақта қолданылатын материалдар. |
Үлестірмелі материалдар, стикерлер, А3, А4 форматты қағаздар. |
|
Қолданылатын стратегиялар: |
Топтың ережесін айқындау, «Миға шабуыл», «Рөлдік ойын», «Рефлексия» |
|
Коучинг сабақты өткізу этаптары |
Коучты жүргізушінің іс-әрекеті |
Мұғалімдердің іс-әрекеті |
||
|
1-әрекет Сәлемдесу. Қатысушыларға психологиялық ахуал жасау. (5мин)
|
Коучингтың тақырыбымен және тақырыптың мақсатымен таныстырады. 1.Ынтымақтастық жағымды ортаны орнату. Әр мұғалім өз есіміне қоса бойындағы жағымды бір қасиетін атайды. 2.Топқа бөліну. «От, күн, ай, су» суреттерін таңдауға ұсыныс береді. От: Қай кезде де, қандай жағдайда да, от болып жанып, өз білімдерін насихаттай білетін топ. Су: Жандары жақсылықты сүйетін, көңілдері судай таза жаңалықтарға жаны құмар жандар Күн: Жанындағыларға жылу сыйлап, жарқырап жүретін сәуле шашып белсенділікпен жұмыс жасайтын топ. Ай: Ойшыл да, арманшыл қиындықтарға мойымайтын, ержүрек, батыл жандар. Пайда болған топтар , өздерінің ережесін біріге отырып, осы ережелер негізінде «Алтын ереже» құрады: Белсенді болу; Ойыңмен бөлісу; Жұмысқа басынан аяғына дейін атсалысу; Бір-біріміздің сөзімізді бөлмеу; Әр адамның пікірімен санасу, Көбірек қарым-қатынас жасау;Уақытты тиімді пайдалану. |
Өздерінің бойындағы қасиеттері туралы ойланып . Өзіндік таныстырылым жасайды.Топта ынтымақтастық ахуал қалыптастырады. Берілген суреттер бойынша топқа бөлінеді, ереже құрастырады. |
||
|
2-әрекет. Миға шабуыл
|
Мұғалімдерге сурет көрсетіледі. Суретте екі түрлі мұғалімнің іс әрекеті баяндалады. Бірінші мұғалім баланың әрбір әрекетін тек жазамен бағалап отырады. Ал екіншісі балаға зерттеу жұмысын жүргізіп, мәселенің себебін анықтайды. Мұғалім алдындағы әрбір баланың тағдырына тікелей жауапты екенін ұмытпауы керек. Ал сіздер қандай әрекет етер едіңіздер?
|
Мұғалімдер өз ойларымен бөліседі. |
||
|
2-әрекет Постер қорғау |
Әр топқа тапсырма беріледі.Әр топ сұраққа жауаптарын схема,таблица түрінде жазуларына болады. Әр топ мүшелері өз жұмысын постер арқылы қорғайды. Жұмыс үшін және қорғаушы үшін бағалау критерийлері тақтаға ілінеді.
Тапсырма тақырыптары : 1 ТОПҚА –Білім беру жүйесіндегі қуантатын мәселелер 2 ТОПҚА-Білім беру жүйесіндегі күйзелтетін мәселелер 3 ТОПҚА- Білім беру жүйесіндегі өзгерістер 4 ТОПҚА- Білім беру жүйесіндегі жаңа тұрпатты мұғалімнің моделін құру («мінсіз мұғалім» моделі» 1.Бағалау түсінікті болды ма? 2. Мұндай бағалауды қалай атауға болады? 3. Бағалау керек. Бірақ қандай бағалау керек? 4. Тағы қандай бағалау түрлерін білесіздер? Рефлексия жасау. ( Сіздер жаңа қандай іс -әрекет жасадыңыздар) |
|
||
|
3 – әрекет. Мағынаны тану |
7 модульдің әрқайсысына түсінік беру:
•
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. |
|
||
|
4 - әрекет |
Орта және қысқа мерзімді жоспарлау туралы айту. |
|
||
|
5 - әрекет.
|
Сіздерге оқушылардан хабарлама келді. XXI ҒАСЫРДА МҰҒАЛІМДЕР СІЗДЕР БІЗДІ ҚАЛАЙ ОҚЫТАСЫЗДАР? Топта талқылау жүргізесіздер, өз ойларыңызды бөлісе отырып, ортақ шешімдеріңізді жариялайсыздар. |
Топ болып сұрақтарға жауап береді. Ынтымақтастықта жұмыс істеу. Жауапкершілікті сезіну. |
||
|
6 – әрекет Рефлексия |
Үлестірмелі суреттер салынған парақтар әр топқа таратылады және ұстаздар сол суреттерге қарап, суретті сөйлету керек. 1-тапсырма. Ақ қағазға сызылған төртбұрыш ішінде қара нүкте орналасқан. 2-тапсырма. Оның болашағы да соншалықты жарқын шуағын төккен күн астына әр ұлттың балалары қол ұстасып тұрғаны бейнеленген. 3- тапсырма. Түнгі аспан, жымыңдаған жұлдыздар, жарығы сөнбеген бір үй бейнеленген.
3-тапсырма бойынша: «Түн. Айнала жым-жырт. Аспанда жымыңдаған жұлдыздар. Түгел ел ұйқыда, бірақ ояу бір кісі бар. Бұл мұғалім. Ол қанша жыл ұстаз болғанымен, мектепте де, үйде де ертеңгі сабағына үлкен жауапкершілікпен дайындалып келеді...» |
|
||
|
7 – әрекет Кері байланыс. «Бағдаршам» |
Бағдаршамға түстерді жапсыру арқылы сабақты бағалайды. «Жасыл түс -сабақ маған қатты ұнады,бүгін мен көп нәрсені білдім,үйрендім; ал сары түс- түсінбегенім бар, маған көмек керек, тағы да сабақтарға қатыссам деп ойлаймын; ал қызыл түс- мен үшін түсініксіз болды, еш нәрсе түсінбедім».
|
Мұғалімдер бүгінгі коучнг сабақ бойынша стикерлерге есімдерін жазып, бағдаршамға жапсыру арқылы кері байланыс жасайды
|
шағым қалдыра аласыз
















