Материалдар / Білім көтеру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білім көтеру

Материал туралы қысқаша түсінік
пстхологтарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2018
515
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Осакаров ауданының білім бөлімінің «Балдырған бөбек-жайы» КМҚК

Picture 4















«Тәжірибелік-эксперименттік іс-әрекеттер – қоршаған

ортаны танып білу жолы»






















«Балауса» тобының тәрбиешісі

Шолатаева С.Ш.









Түсініктеме жазба

Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы. Табиғат әлемі таңғажайып және керемет.Дегенмен,барлығы бұл сұлулықты, аспан, су, жапырақ түстерінің алуандығын көре білмейді. Табиғат балаға күнделікті әсер етеді.Бірақ балалар көп нәрсені байқай бермейді, үстірт қабылдайды. Табиғат сұлулығы рухани қайырымдылыққа тәрбиелеуде үлкен рөл атқарады, яғни, балаларды мейірімділікке, адамгершілікке, жақын адамдарға қамқор бола білуге көмектеседі. Балалар үшін табиғат-бұл әр түрлі табиғи құбылыстарды танудың және сөздік қорын байыту көзі. Бұл-балалардың сөйлеу және ойлау қабілетінің дамуына ең қолайлы және пайдалы фактор. Табиғат баланың тұлғалық қалыптасуына зор ықпал етеді. Баланың қандай болып өсуі  бізге, ересектерге байланысты. Балабақша балаларының экологиялық тәрбиесі алуан түрлі ықпал ету құралдарының көмегі арқылы іске асырылады:  саяхат; мұражайларға бару; мақсаттық  серуен; телебағдарламалар, бейнефильмдер; табиғат  туралы көркем әдебиеттер; суреттерді, фотосуреттерді, иллюстрацияларды тамашалау; музыка тыңдау; дидактикалық  ойындар, мақал-мәтелдер. Мектепке дейінгі жастағы балаларға адам мен табиғат арасындағы қарым - қатынасты анықтайтын экологиялық тәрбие беруге байланысты мектепке дейінгі тәрбие мекемелердің алдында негізінен мына төмендегі міндеттер тұр.

Атап айтқанда:

-педагогтардың экологиялық тәрбие беру жөнінде білім деңгейін көтеру;

-балаларды айналамен таныстырудың бағдарламасын, олардың ата- аналарына насихаттау;

-әртүрлі жастағы балалар топтарындағы оқу-тәрбиелік жұмыстар;

Қоршаған ортаны аялауға деген адамның саналы көзқарасын қалыптастыру оның бала кезінен ерте басталуы тиіс.
















Өзіндік білім көтеру тақырыбы бойынша жұмыс алгоритмы

Мақсаты:

1.Балалардың танымдық белсенділігін, байқампаздығын, ойлау қабілетін, бастапқы ғылыми-жаратылыстану ұғымдарын қалыптастыру және табиғат қорғау сананы тәрбиелеу.

2. Балаларды табиғат құбылыстарымен таныстыру.

3.Бастапқы ғылыми-жаратылыстану ұғымдарын қалыптастыру.

4.Балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін және оның түрлі құбылыстарына қызығушылығын дамыту.

5.Балалардың тірі және өлі табиғат туралы білімін кеңейту. Судың, ауаның, құмның, сазбалшығының қасиеттерімен таныстыруды жалғастыру.




























Өзіндік білім көтеру тақырыбы бойынша жұмыс алгоритмы

Міндеттері:

Балаларды табиғат құбылыстарымен таныстыру.

Бастапқы ғылыми-жаратылыстану ұғымдарын қалыптастыру.











































Болжау

Біздің ойымызша, егер балаларды тәжірибе жасау арқылы табиғат құбылыстарымен таныстырып, бастапқы ғылыми-жаратылыстану ұғымдарын қалыптастыратын болсақ, бұл олардың тірі және өлі табиғат туралы ұғымдарын кенейтіп, Жер-Анамыздың байлығын қорғауға ұйретеді, экологиялық сана сезімдерін, зерттеушілік дағдыларын қалыптастырады, бұл өз кезегінде болашақ өмірлерінде міндетті түрде қажет болады.


































Өзіндік білім көтеру тақырыбы бойынша

жұмыс алгоритмы

1.Тақырып таңдау

2.Мақсаты мен міндеттерін анықтау

3.Тақырып бойынша жұмысты бастау мерзімі

4.Әдістемелік тақырыппен жұмыс жүргізу аясындағы іс-әрекетердің түрін іріктеу

5. Өзіндік білім көтерудің нәтижесі және олардың, мекеме,аулан, аймақтық деңгейде іске асырылуы.





























2018-2019 оқу жылындағы өзіндік білім көтеру жоспары

тақырыбы

зерденілетін

әдебиет

мерзім

Ескерту

(жұмыстың

нәтижесі)


Балабақшадағы экологиялық тәрбие /Отбасы және балабақша-1996. №11-12/


Қыркүйек

ата-аналарға

жаднама


Жұмабекова Ф.И Көркемдік тәрбиені ұйымдастыру ерекшеліктері. \\ Бақшадағы көркемдік тәрбие.

Қараша

кітап, журнал статьяларының картотекасын құрастыру.


Құлшанова С Табиғатты қорғау. \\ Отбасы және балабақша. – 1993. № 6.


Қаңтар

Табиғат,жабайы аңдар иллюстрацияларын топтастыру.


Ата-аналармен бірлесіп «Жас зерттеушілер» бұрышын ұйымдастыру ж/е жабдықтандыру.


Наурыз

Балаларды тәжірбиелік

бұрышымен таныстыру



Мамыр

Есеп беру




2. Шығармашылық қобдишасы

Психология-педагогикалық табыстың тізімдемесі

Автор (көзі)

Тәжірбиеге енгізу,қолдану

1





2





3





4





5





6







3. Озат педагогикалық тәжірибе.

Тақырыбы

Авторы

ОПТ жұмыс кезеңдері

1





2





3





4





5





6

















4. Педагогтың шығармашылық шеберханасы.

Тақырып. Жұмыс нысаны

Авторы

Мәселе бойынша жұмыс кезеңдері

1





2





3





4





5





6
















11


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!