2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Білім көтеру

Білім көтеру

Материал туралы қысқаша түсінік
пстхологтарға
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Осакаров ауданының білім бөлімінің «Балдырған бөбек-жайы» КМҚК

Picture 4















«Тәжірибелік-эксперименттік іс-әрекеттер – қоршаған

ортаны танып білу жолы»






















«Балауса» тобының тәрбиешісі

Шолатаева С.Ш.









Түсініктеме жазба

Мектеп жасына дейінгі балаға экологиялық тәрбие беру маңыздылығы. Табиғат әлемі таңғажайып және керемет.Дегенмен,барлығы бұл сұлулықты, аспан, су, жапырақ түстерінің алуандығын көре білмейді. Табиғат балаға күнделікті әсер етеді.Бірақ балалар көп нәрсені байқай бермейді, үстірт қабылдайды. Табиғат сұлулығы рухани қайырымдылыққа тәрбиелеуде үлкен рөл атқарады, яғни, балаларды мейірімділікке, адамгершілікке, жақын адамдарға қамқор бола білуге көмектеседі. Балалар үшін табиғат-бұл әр түрлі табиғи құбылыстарды танудың және сөздік қорын байыту көзі. Бұл-балалардың сөйлеу және ойлау қабілетінің дамуына ең қолайлы және пайдалы фактор. Табиғат баланың тұлғалық қалыптасуына зор ықпал етеді. Баланың қандай болып өсуі  бізге, ересектерге байланысты. Балабақша балаларының экологиялық тәрбиесі алуан түрлі ықпал ету құралдарының көмегі арқылы іске асырылады:  саяхат; мұражайларға бару; мақсаттық  серуен; телебағдарламалар, бейнефильмдер; табиғат  туралы көркем әдебиеттер; суреттерді, фотосуреттерді, иллюстрацияларды тамашалау; музыка тыңдау; дидактикалық  ойындар, мақал-мәтелдер. Мектепке дейінгі жастағы балаларға адам мен табиғат арасындағы қарым - қатынасты анықтайтын экологиялық тәрбие беруге байланысты мектепке дейінгі тәрбие мекемелердің алдында негізінен мына төмендегі міндеттер тұр.

Атап айтқанда:

-педагогтардың экологиялық тәрбие беру жөнінде білім деңгейін көтеру;

-балаларды айналамен таныстырудың бағдарламасын, олардың ата- аналарына насихаттау;

-әртүрлі жастағы балалар топтарындағы оқу-тәрбиелік жұмыстар;

Қоршаған ортаны аялауға деген адамның саналы көзқарасын қалыптастыру оның бала кезінен ерте басталуы тиіс.
















Өзіндік білім көтеру тақырыбы бойынша жұмыс алгоритмы

Мақсаты:

1.Балалардың танымдық белсенділігін, байқампаздығын, ойлау қабілетін, бастапқы ғылыми-жаратылыстану ұғымдарын қалыптастыру және табиғат қорғау сананы тәрбиелеу.

2. Балаларды табиғат құбылыстарымен таныстыру.

3.Бастапқы ғылыми-жаратылыстану ұғымдарын қалыптастыру.

4.Балалардың табиғатқа деген сүйіспеншілігін және оның түрлі құбылыстарына қызығушылығын дамыту.

5.Балалардың тірі және өлі табиғат туралы білімін кеңейту. Судың, ауаның, құмның, сазбалшығының қасиеттерімен таныстыруды жалғастыру.




























Өзіндік білім көтеру тақырыбы бойынша жұмыс алгоритмы

Міндеттері:

Балаларды табиғат құбылыстарымен таныстыру.

Бастапқы ғылыми-жаратылыстану ұғымдарын қалыптастыру.











































Болжау

Біздің ойымызша, егер балаларды тәжірибе жасау арқылы табиғат құбылыстарымен таныстырып, бастапқы ғылыми-жаратылыстану ұғымдарын қалыптастыратын болсақ, бұл олардың тірі және өлі табиғат туралы ұғымдарын кенейтіп, Жер-Анамыздың байлығын қорғауға ұйретеді, экологиялық сана сезімдерін, зерттеушілік дағдыларын қалыптастырады, бұл өз кезегінде болашақ өмірлерінде міндетті түрде қажет болады.


































Өзіндік білім көтеру тақырыбы бойынша

жұмыс алгоритмы

1.Тақырып таңдау

2.Мақсаты мен міндеттерін анықтау

3.Тақырып бойынша жұмысты бастау мерзімі

4.Әдістемелік тақырыппен жұмыс жүргізу аясындағы іс-әрекетердің түрін іріктеу

5. Өзіндік білім көтерудің нәтижесі және олардың, мекеме,аулан, аймақтық деңгейде іске асырылуы.





























2018-2019 оқу жылындағы өзіндік білім көтеру жоспары

тақырыбы

зерденілетін

әдебиет

мерзім

Ескерту

(жұмыстың

нәтижесі)


Балабақшадағы экологиялық тәрбие /Отбасы және балабақша-1996. №11-12/


Қыркүйек

ата-аналарға

жаднама


Жұмабекова Ф.И Көркемдік тәрбиені ұйымдастыру ерекшеліктері. \\ Бақшадағы көркемдік тәрбие.

Қараша

кітап, журнал статьяларының картотекасын құрастыру.


Құлшанова С Табиғатты қорғау. \\ Отбасы және балабақша. – 1993. № 6.


Қаңтар

Табиғат,жабайы аңдар иллюстрацияларын топтастыру.


Ата-аналармен бірлесіп «Жас зерттеушілер» бұрышын ұйымдастыру ж/е жабдықтандыру.


Наурыз

Балаларды тәжірбиелік

бұрышымен таныстыру



Мамыр

Есеп беру




2. Шығармашылық қобдишасы

Психология-педагогикалық табыстың тізімдемесі

Автор (көзі)

Тәжірбиеге енгізу,қолдану

1





2





3





4





5





6







3. Озат педагогикалық тәжірибе.

Тақырыбы

Авторы

ОПТ жұмыс кезеңдері

1





2





3





4





5





6

















4. Педагогтың шығармашылық шеберханасы.

Тақырып. Жұмыс нысаны

Авторы

Мәселе бойынша жұмыс кезеңдері

1





2





3





4





5





6
















11


18 Қараша 2018
562
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі