Материалдар / Білім салалары:Шығармашылық. Қызметі : Аппликация. Тақырыбы: Вагон сүйреген паровоз.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білім салалары:Шығармашылық. Қызметі : Аппликация. Тақырыбы: Вагон сүйреген паровоз.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақсаты:Балаларды көлік түрлерімен және пойызбен таныстыру, тілдерін дамыту, түстерді дұрыс ажыратуға үйрету, саусақтың ұсақ бұлшақ еттерінің қозғалысын жетілдіру, ұқыптылыққа, төзімділікке тәрбиелеу. Пойыз бейнесін түрлі-түсті геометриялық пішіндерден құрастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2020
1715
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ашық ұйымдастырылған оқу қызметі.


Тәрбиеші:Кумабаева П.Б.

Күні: 15.11.2017ж.

Білім салалары:Шығармашылық.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекеті түрі: Жапсыру.

Тақырыбы: Вагон сүйреген паровоз.

Мақсаты:Балаларды көлік түрлерімен және пойызбен таныстыру, тілдерін дамыту, түстерді дұрыс ажыратуға үйрету, саусақтың ұсақ бұлшақ еттерінің қозғалысын жетілдіру, ұқыптылыққа, төзімділікке тәрбиелеу. Пойыз бейнесін түрлі-түсті геометриялық пішіндерден құрастыру.

Алдын ала жүргізілген жұмыс:Балаларға пойыз, вагон, паровоздың суреттерін көрсету, түсіндіру, тақпақтар жаттау.

Методикалық әдістер:Шаттық шеңбері, сұрақ-жауаптар, түсіндіру, көрсету, сергіту сәті, дидактикалық ойындар, суреттермен жұмыс мадақтау.

Қажетті көрнекі құралдары: Үлестірмелі материалдар, пойыздың және рельстің суреттері, магнитті тақта, ойыншықтар, атрибуттар, проектр.


Әрекет кезеңдері.

Тәрбиешінің іс- әрекеті

Балалардың іс- әрекеті




Мотивациялық- қозғаушы.





-Балалар, бүгінгі күн біз үшін ерекше қуанышты күн. Бізге көптеген қонақтар келіпті. Кәне, бәріміз бірге бүгінгі күнге арналған өлең жолдарын қайталайықшы.


Алақанды ашайық,

Күннің нұрын салайық

Жүрек жылуын сыйлайық

Осы жақсы лебіздерді

Қонақтарға сыйлайық.



Шеңбер құрып, тұрады

Балалар күлімдеп қуанады.

Тыңдайды.

Балалар өлеңді тәрбиешімен қосылып қайталайды. Қимыл-қозғалыстар жасайды.


Іздену -ұйымдастырушы.

Жұмбақ жасыру.

Бір керуен қатарында өңшең түйе.

Ауызынан жалын шығар қара күйе

Жүрмейді ұрса-дағы басқалары.

Бәріне жалғыз бура болған ие.


-Балалар, біз алыс жаққа бару үшін қандай көліктермен барамыз.


-Дұрыс, балалар ендеше, мен қазір паровоз болайын, ал сендер вагондар болып пойыз құрастырайық, сонымен бәріміз бірге серуендеп қайтайық.


«Пойыз» әні

1. Кане, кімнің бойы ұзын,

Паровозы ол пойыздың.

Қатар-қатар тұрайық,

Пойызды біз құрайық.


2. Ал, паровоз, баста алға,

Бәрімізді басқар да.

Пш-пш, пш-пш, біз кеттік,

Жүрісті тым үдеттік.


3. Гу-гу, гу-гу, гуілде,

Қалып қойма бәріңде.

Пш-пш, пш-пш, біз кеттік,

Жүрісті тым тездеттік


Кіші стансаға келгенде күз мезгілі бейнеленген. Ағаштан сары жапырақтар жерге тусіп жатады.

-Балалар қазір жылдың қай мезгілі?

-Мына жапырақтың түсі қандай?



-Балалар, біз кішігірім стансалардан өтіп, үлкен стансаға келіп жеттік кәне бәріміз орнымызға келіп жайғастық.


Стансада Білмесхан отырады. Балаларға сәлемдеседі. Білмесхан балаларға өзінің үйін таппай адасып қалғанын, үйіне қай көлік пен баратынын білмей отырғанын айтады. «Егер көліктің түр-түсін көрсем танимын»,-дейді.


-Ал, балалар сендер айтыңдаршы. Көліктің қандай түрін білесіңдер?



«Көлікті тап» дидактикалық ойыны.


Ойын шартын түсіндіру.

Көлік суреттерін үстелдің үстіне қою.

Баланы тақтаға шығарып:


-Автобусты тапшы, деп айту (ұшақ, пойыз т.б).

-Автобустың түсі қандай?

-Паровоздың түсі қандай?

-Вагондарының түсі қандай?

Ойыншық көліктерді көрсету.




-Мынау қандай көліктің түрі?

-Ия балалар, біз бүгін пойыз көлігі туралы әңгімелеп, танысатын боламыз.


-Пойыз жүргенде қандай дыбыс шығарады?

-Пойыз рельстің үстімен жүреді,-деп тәрбиеші рельсті көрсетіп, түсіндіреді.

-Вогондардың доңғалақтары қандай?

-Ия, балалар вагондар доңғалақсыз жүре алмайды, вагондарды паровозға жалғаймыз. Сосын вагондарға адамдар мініп, алыс жақтарға барады. Пойыздар жол бойындағы стансаларға тоқтап жолаушыларды тасиды. Сонымен қатар жүктерді, заттарды тасиды. Паровоз, вагондар, доңғалақтар мықты темірден жасалады.




































































-Ал, Білмесхан сенің есіңе түсті ма, стансаға қандай көлікпен келгенің?

Білмесхан: -Ия, балалар менің бұл стансаға пойызбен келгенім есіме түсті, рахмет, балалар менің есіме көп нәрселер түсті, пойыздың ерекшеліктері туралы көп нәрсе біліп қалдым.


Сергіту сәті.

Пойыз:ду-ду! ду-ду!

Мен жүремін,

Мен жүремін!-деп шулайды,

Ал вагондар зулайды.

Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ!

Тақ-тақ-тақ! Тақ-тақ-тақ!

Пойыз:ду-ду!ду-ду!

Мен жүремін,

Мен жүремін!-деп шулайды,

Ал вагондар зулайды.

Тақ-тақ-тақ!Тақ-тақ-тақ!

Тақ-тақ-тақ!Тақ-тақ-тақ!


Тәрбиеші түрлі -түсті қағаздардан қиылған паровоз, вагондардың, доңғалақтардың қандай геометриялық пішіндерге ұқсайтынын сұрайды, түстерін айтқызады.



Жапсыру әдістерін көрсетіп түсіндіру.

Қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту (желімді ауызға салмау, киімге жақпау, қолмен ұстап ауызға салмау т.б).

Білмесхан: -Балалар, мен де сендермен бірге жасап үйренейінші,-деп балаларға көмектесіп жүреді.







-Міне, балалар, біз бәріміз бірге ненің бейнесін жапсырдық?

-Дұрыс айтасындар, балалар міне, бұл пойыздың бейнесі. Білмесхан, енді білдің бе, стансаға қандай көлік келетінін?

-Ия, мен пойызбен келгенімді есіме түсірдім.

Және пойыздың ерекшеліктерін білдім. Жарайды, балалар, мен пойызбен үйіме жетіп алайын. Рахмет сендерге! Сау болыңдар!



Балаларға паровозы бөлек, вагондары бөлек пойыз ойыншықты көрсетіп, жеке-жеке шығартып құрастырту.




Вагондардың түстерін сұрау.


-Мынау паровоз, ойын вагондарын тіркейміз.







«Пойыз» тақпағын айту.
















-Міне, балалар, біз бүгін мына үлкен аялдамаға қандай көлікпен келген екенбіз?

-Паровозға нелер тіркеледі?

-Ия, балалар біз бүгін көліктің бірнеше түрлерімен, оның ішінде пойыз бен тереңірек таныстық.

Пойыз алыс жақтарға жылдам жеткізетін жүйрік, жайлы көліктердің бірі екен.


Қорытындылау.

Балаларды мадақтау.


-Бәрін орнынан тұрғызып саяхаттан қайтқандарын айту.

Тәрбиеші паровоз болып, балалар қайта вагондар болып тіркеледі. «Пойыз» әнін айтып айналып шығып кетіп бара жатып, қонақтарға «Сау болыңыздар» деп қол бұлғау.


Пойыз





-Пойызбен

-Ұшақпен


Балалар вагондар болып паровозға тіркеледі, бірінің соңынан бірі тізбектеліп тұрады.



Балалар тәрбиешімен әнді қосыла айтып серуендеп, бір айналып шығады.













-Күз мезгілі.

-Сары.

-Қызғылт сары.



Балалар орындарын отырады.


Балалар Білмесханға сәлемдеседі.





Машина, автобус, трамвай, троллейбус, пойыз, ұшақ.




Тыңдайды


Бала үстел үстіндегі көлік суреттерінің ішінен аталған көлікті тауып, магнитті тақтаға жапсырады.

Түстерді атайды.

Балалар әр ойыншықтың атын атайды.


-пойыз, машина




-дук, дук, дук.



-дөңгелек.

Балалар тыңдайды түсінеді.






Слайд көрсету пойыз туралы.





-Паровоз.







-Рельс,












-Ұшақ.










-Автобус.










-Машина.











-Троллейбус.



















Қолдарын шапалақтайды.



Аяқтарын тапылдатады









Балалар геометриялық пішіндерді олардың түстерін атайды.




Көреді, түсінеді



Балалар геометриялық пішіндерден паровозға жалғанған вагондар бейнесін ақ парақ бетіне жапсырады.



-Пойыздың

-Паровоздың






Балалар:

-Сау болыңыз



Балалар жеке-жеке шығып паровозға вагонды тіркейді.




Вагондардың түстерін атайды.

-Қызыл вагон

-Көк вагон.






Омар

Пойыз,пойыз

Судай жаңа,

Жылтырайды әдемі

Не бар екен пойызда?


Әли

Адамдар мен балаларды,

Алыс жаққа апарар.

Рельспенен жүреді,

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!