ІІ кіші топқа ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Мерзімі: 14. 05. 2018 ж.
Білім беру саласы: «Шығармашылық »
Бөлімі: «Шебер қолдар» (вариативтік компонент)
Тақырыбы:«Бақшадағы гүлдер»
Мақсаты:Балаларға бақ-бақ гүлін таныстыра отырып, түрлі –түсті қағаздан жапсыруға, түстерді ажырата білуге үйрету. Қызығушылық тарын арттыру. Балалардың есте сақтау зейіндерін, ойлау қабілеттерін дамыту. Эстетикалық талғамдарын жетілдіру.
Сөздік жұмыс:Бақ-бақ гүлі
Демонстрациялық материалдар: Бақ-бақ гүлінің суреті, үлгі.
Үлестірмелі материалдар: Желім, ақ қағаз, түрлі-түсті қағаз, сүлгі
Қостілдік компонент: Бақ-бақ – одуванчик
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- Қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Балабақшам армысың? Сені қатты сүйемін! Достарым аман бармысың? Сендерді қатты сүйемін! Балаларға бақ-бақ гүлінің суретін көрсете отырып, өлең оқып береді Гүлдер, гүлдер, көп гүлдер, Сары гүлдар, көк гүлдер. Күн нұрына боянып, Көрік бердің далаға. |
Үстелді айнала отырады.
|
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу:
Балаларға, тақтаға үлгіні іліп көрсетеді. Жұмыс реттілігі: 1.Әр баланың алдында сар түсті бақ-бақ гүлінің гүлін және жасыл түсті жапырағы болады. 2.сары гүлге желімді жағып, қағазға жапсырамыз. 3.Жасыл түсті қағазға желім жағып, жапырағын жапсырамыз. 4.Көмек керек балаларға жекелеме, қастарына барып көмектесу. 5.Жұмысты аяқтаған соң қолдарын сүлгімен сүрту. Сергіту сәті: Құлпыра берші кең дала, Гүліңді мен теремін. Жапырағыңмен жасыршы, Қойныңа мен енейін. Сөздік жұмыс: Бақ-бақ |
Назарларын тәрбиешінің қолындағы гүлге аударады.
Мұқият тыңдап отырады.
Жекелеме, хормен қайталайды.
Балалар қуана келіседі.
Балалар жұмысты қызығушылықпен орындайды. Қимыл-қозғалыстарды көрсетіп, қайталайды Жекелеме, хормен қайталайды. |
|
Рефлексивті– түзетушілік
|
Қорытынды: Дидактикалық ойын: «Кемпірқосақ» - Балалар, біз қандай гүл жапсырдық?
Балалардың жапсырған суреттерінен көрме ұйымдастырылып, суреттерін мақтап, мадақтайды. |
Балалар ойын арқылы түстерді қайталайды. - Бақ-бақ гүлін жапсырдық. - Түсі сары. - Жапырағы жасыл түсті. Балалар қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Гүлдердің түстерін бір-бірінен ажырата алу
Болу керек:Бақ-бақ гүлі туралы мағлұматтар, үлгі суреттер.
Істей білу керек: Ұқыпты, таза жұмыс жасай алу.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білім саласы:Шығармашылық Бөлімі: Шебер қолдар
Білім саласы:Шығармашылық Бөлімі: Шебер қолдар
ІІ кіші топқа ұйымдастырылған оқу іс-әрекеттің
технологиялық картасы
Мерзімі: 14. 05. 2018 ж.
Білім беру саласы: «Шығармашылық »
Бөлімі: «Шебер қолдар» (вариативтік компонент)
Тақырыбы:«Бақшадағы гүлдер»
Мақсаты:Балаларға бақ-бақ гүлін таныстыра отырып, түрлі –түсті қағаздан жапсыруға, түстерді ажырата білуге үйрету. Қызығушылық тарын арттыру. Балалардың есте сақтау зейіндерін, ойлау қабілеттерін дамыту. Эстетикалық талғамдарын жетілдіру.
Сөздік жұмыс:Бақ-бақ гүлі
Демонстрациялық материалдар: Бақ-бақ гүлінің суреті, үлгі.
Үлестірмелі материалдар: Желім, ақ қағаз, түрлі-түсті қағаз, сүлгі
Қостілдік компонент: Бақ-бақ – одуванчик
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің әрекеті |
Балалардың әрекеті |
|
Мотивациялық- Қозғаушылық |
Шаттық шеңбері: Балабақшам армысың? Сені қатты сүйемін! Достарым аман бармысың? Сендерді қатты сүйемін! Балаларға бақ-бақ гүлінің суретін көрсете отырып, өлең оқып береді Гүлдер, гүлдер, көп гүлдер, Сары гүлдар, көк гүлдер. Күн нұрына боянып, Көрік бердің далаға. |
Үстелді айнала отырады.
|
|
Ұйымдастыру– іздестіру |
Әңгімелесу:
Балаларға, тақтаға үлгіні іліп көрсетеді. Жұмыс реттілігі: 1.Әр баланың алдында сар түсті бақ-бақ гүлінің гүлін және жасыл түсті жапырағы болады. 2.сары гүлге желімді жағып, қағазға жапсырамыз. 3.Жасыл түсті қағазға желім жағып, жапырағын жапсырамыз. 4.Көмек керек балаларға жекелеме, қастарына барып көмектесу. 5.Жұмысты аяқтаған соң қолдарын сүлгімен сүрту. Сергіту сәті: Құлпыра берші кең дала, Гүліңді мен теремін. Жапырағыңмен жасыршы, Қойныңа мен енейін. Сөздік жұмыс: Бақ-бақ |
Назарларын тәрбиешінің қолындағы гүлге аударады.
Мұқият тыңдап отырады.
Жекелеме, хормен қайталайды.
Балалар қуана келіседі.
Балалар жұмысты қызығушылықпен орындайды. Қимыл-қозғалыстарды көрсетіп, қайталайды Жекелеме, хормен қайталайды. |
|
Рефлексивті– түзетушілік
|
Қорытынды: Дидактикалық ойын: «Кемпірқосақ» - Балалар, біз қандай гүл жапсырдық?
Балалардың жапсырған суреттерінен көрме ұйымдастырылып, суреттерін мақтап, мадақтайды. |
Балалар ойын арқылы түстерді қайталайды. - Бақ-бақ гүлін жапсырдық. - Түсі сары. - Жапырағы жасыл түсті. Балалар қуанады. |
Күтілетін нәтиже:
Білу керек: Гүлдердің түстерін бір-бірінен ажырата алу
Болу керек:Бақ-бақ гүлі туралы мағлұматтар, үлгі суреттер.
Істей білу керек: Ұқыпты, таза жұмыс жасай алу.
шағым қалдыра аласыз













