Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Білім сапасын арттырудағы жаңашылдық пен әдістемелік қызметінің ролі
Материал туралы қысқаша түсінік
«Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқушылардың физика-математикалық сауаттылығын дамыту» тақырыбында облыстық семинар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
26 Қараша 2018
1640
2 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Білім беру мазмұнын жаңарту жағдайында оқушылардың физика-математикалық сауаттылығын дамыту» тақырыбында облыстық семинар
Баяндама
Тақырыбы:Білім сапасын арттырудағы жаңашылдық пен әдістемелік қызметінің ролі
Дайындаған: Қараөткел ауылының №6 орта мектебінің физика пәнінің ұстазы Мукашева Сағдат Бопиқызы
Қазақстан Республикасының «Білім туралы» заңында «Білім беру жүйесінің басты міндеті – ұлттық және адамзаттық құндылықтар, ғылым мен практика жетістіктері негізінде адамдарды қалыптастыруға және кәсіби шеберлігін шыңдауға бағытталған білім алу үшін қажетті жағдай жасау: жаңа технологияларын енгізу, білім беруді ақпараттандыру, халықаралық, ғаламдық, коммуникациялық желілерге шығу» деп білім беру жүйесін одан әрі дамыту міндеттері көзделді.Қазіргі инновациялық технологиялар – білім сапасын арттырудың кепілі. Оны өз дәрежесінде пайдалану – оқушыны шығармашылыққа төселдіруге ықпалы өте зор. Жаңа технологиялардың ерекшелігі – оның оқушыға жан – жақты ықпал етуі. Яғни тек білімді немесе оқу бағдарламасын меңгертіп қоймай, жеке тұлғаның танымдық қабілеттерін, танымдық процестерін (есту, көру), өзін – өзі өзектендіру, бекіту, шығармашылық қабілеттерін қалыпттастыру, белсенді сөздік қорын дамытуға, өз бетімен білім алуға, ізденуге деген ықыласы мен іскерлігін, оқу – танымдық ынтасын жетілдіру, әрі жеке тұлғаны жан – жақты дамытуға жетелейді.Заман талабына сай әрбір ұстаз сабақтарында оқушылардың біліктілігін арттыру үшін оқытудың жаң әдіс-тәсілдерін кеңінен пайдалану керек деп ойлаймын. Өз біліктілігін көтеру мақсатында әрбір мұғалім кәсіби шеберлігін шыңдап, білімін жетілдіріп отыруы керек.Сонда ғана өзін-өзі жетілдіре алатын қоғамның белсенді, білімді жеке тұлғасын қалыптастыра алады.Бәсекеге қабілетті ұрпақ дайындау білім бағдарламасының негізгі мәселесі болып отыр. Ең басты нәрсе – жеке тұлғаның қабілетін ашу. Жеке тұлғаны жан – жақты дамыту арқылы олардың бойынан:
- адамгершілікті, ізгілікті, дүние танымды
- белсенділікті, қабілетті тұлғаны
- жоғары мәдениеттілікті көре аламыз
- Топпен жұмыс;
- Жұппен жұмыс;
- Ұжыммен жұмыс;
- Сұрақ – жауап арқылы бағалау;
- Өз ойын еркін жеткізе білу;
- Ой қозғау арқылы оқушылардың өзін-өзі бағалауды үйрету;
- Демонстрация әдісі (бұл әдіс арқылы заттар мен құбылыстар тәжірибе ретінде қарастыру)
- 1) Сабаққа деген ынтасы, қызығушылығы артады
- 2) Оқушылар өз бетімен іздену жолдарын үйренеді
- 3) Өз ойын схема, кесте, суреттер, физикалық тәжірибелерді пайдалану арқылы еркін жеткізеді
- 4) Физикалық тілде сөйлеу мәдениетін дамытады
- 5) Іздену іс-әрекеті қалыптасады
- 6) Оқушылардың өз бетімен жұмыс жасау ынтасы оянады
- 7) Зертханалық және эксперимент жұмыстарды өз бетінше жасауға дағдыланады
- І. Диагностикалық саты
- Байқау тестінің қорытындысы бойынша жұмыс;
- Апталық жұмыс, соның ішінде
- ІІ. Практикалық саты
- а) есептер жинағы, тест жинақтары бойынша жұмыс
- б) факультатив сабағы
- ІІІ. Бақылау сатысы
- а) жеке тақырыптар бойынша тест;
- б) осы тест бойынша жіберілген қатемен жұмыс;
- в) оқушылармен білім деңгейлеріне байланысты жұмыс жүргізу
- ІV. Техникалық дайындық сатысы
- Уақыттарын толық жазбаларға кетіре бермеу яғни уақытын үнемдеу
- V. Методикалық саты
- а) есеп шығаруға кіріскенде ең алдымен есептің мағынасын ұғынып, физикалық шама мен оның өлшем бірліктеріне көңіл бөлу.
- б) есептеуге кіріспей тұрып, барлық берілген бастапқы шамаларды бір бірліктер жүйесіне көшіру қажет екенін түсіндіру.
- VI. Психологиялық саты
- а)ҰБТ-ға дайындық кезінде оқушыға психологиялық тұрғыдан үнемі қолдау көрсетіп отыру
- б)оқушыны сенімділікке және жақсы нәтижеге жететіндігіне үміттендіру.
2014-2015 оқу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)