Білімді тиянақтау

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Білімді тиянақтау

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың білім деңгейлерін тексеруге арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар Тексерді: ДОІЖО:Г.Исахова


Пәні: Математика Сынып:4 «Б»


Күні: 24.05.2018ж Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау

Мектеп: №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі



Мұғалімнің аты-жөні:Г.Онбаева


Қатысқандар саны: 28

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

Білімділік мақсаты:Сандарды разрядтарға жіктеу арқылы салыстыру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға машықтандыру. Дамытушылық мақсаты: Есеп шығару, есептеу қабілеттерін арттыру; Тәрбиелік мақсаты: Отан үшін жан аямай шайқасқан батырлардың ерлігін үлгі етіп, мақтаныш сезімдерін оятып, елін-жерін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу


Бағалау критерилері:

1.Көбейту мен бөлуге арналған тапсырмаларды орындайды. 2.Тапсырмаларға сәйкес қашықтыққа арналған есептерді құрайды. 3. Тапсырмаларда жылдамдық пен ауқытты дұрыс қолдана алады.

Тілдік мақсат:

Оқушылар: Ережені жатқа айта алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, қорытынды жасайды.

Құндылықтарын дарыту:



Жұптық жұмыста – өзара сыйластық, ынтымастық, бір-бірін құрметтеу, адамгершілік, бағалауда – шыншылдық, жарқындылық. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады.

Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы:

Тазалыққа ,ұқыптылыққа үйрету.Қатесыз тапсырмаларды орындауға үйрету

Пәнаралық байланыс:


АКТ қолдану дағдысы

Қазақ тілі,дүниетану

АКТ қолдану дағдысы

Калькулятор

Алдыңғы меңгерілген білім

Есептерді шығару

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

10 минут







Оқушылардың оқу құралдарын толық алуын қадағалап, назарын сабаққа аударамын.
Абай сөзі — адамның жанына азық,
Ақылдың таразысы, алтын қазық.
Абайдың өсиетін түсінгендер,
Кетпейді деп сенемін дүниеге азып. -Қазір математика сабағы. Күндегіден ерекше сабақ. Сабаққа барлығымыз дайынбыз ба?

-Көңіл күйлерің қалай?

-Онда жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық.

Бүгінгі біздің тақырыбымыз. «Арифметикалық амалдардың қасиеттері»

-Сабағымызда, әртүрлі тәсілдермен есептер шығарамыз.

ІІ. «Ой ашу» стратегиясы
- Балалар, таңертең тұрғанда күнді дене жаттығуларынан бастайтын сияқты сабағымызды «Ой жаттығуларынан» бастайық. Оқулықта берілген үрлі сұрақтарға жауаптар алынып,талдау жұмысы ұйымдастырылады.

Плакат,дидактикалық материалдар,амалдарды орындау кестесі




Сөздер кеспесі


Сабақ ортасы

25 минут

ә) Топтық жұмыс:
1 топ: №2 --------------------------- 2 топ: №3
А) ( 15+5): 2꞊10 -------------------- а) ( а - 3)*2
Ә) (32*2)- 24꞊40 ------------------- ә) (32: 2)+в
Б) (27 - 2): 5꞊5 ---------------------- б) (с+2)*5
В) (69: 3)+20꞊ 43 ------------------- /в) (69*3)- 20/

3 топ:
а*3019; мұндағы а꞊2, 3, 4, 5
2*3019꞊6038
3*3019꞊9057
4*3019꞊12076
5*3019꞊15095

б) Тақтамен жұмыс:
1 топ: №6
32г - 4 шеге ---- Ш: 32: 4꞊8ш
400г -? Шеге -------- 400: 8꞊50ш
Жауабы: 400г темірден - 50 шеге жасайды.

Логикалық тапсырма:
1. Биіктігі 6 метр бағанмен ұлу өрмелеп шығып келеді. Күндіз ол 4 метр биіктікке көтеріледі, ал түнде ол 3 метр төмен түседі. Ол қанша күнде басына шығады?
1 күн және түн 4 - 3=1 (м)
2 күн 1*2=2
3 күн 2+4=6 (м) ( 3 күнде)
2. Шыны жуушылар бригадиріне мына есепші шығаруға көмектесіңіздер. Егер екі жұмысшы 60 шыныны 7 сағат 20 минутта жуса, екі жұмысшы 30 айнаны жуып шығу үшін қанша уақыт керек. Барлық шынылар мен айналардың мөлшерлері бірдей.
Жауабы: 1сағ. 50 минут, өйткені шынының екі жағын жуу керек, ал айнаның бір жағын.
3. Аңшы орманға келіп, бұтақта қонып тұрған сауысқанды атқан екен, бірақ қарға құлапты. Бұл қалай болғаны?
4. Динараға әжесі 5 кітап сыйлады. 3-уінен басқасын ол оқып шықты.
Оған әлі неше кітап оқу керек? (3)

Оқулық


дәптер



маркер


қаламдар

Сабақтың соңы

5 минут

Досыңа достық қарыз іс
Ойға түстім, толғандым,
Өз мінімді қолға алдым,
Мінезіме көз салдым, Тексеруге ойландым, -Не білдік? 
–Не істедік? 
–Не үйрендік? сұрақтарына жауап жазады. 
10 Рефлексия Кері байланыс Маған қызықты .... болды. Маған қызықты ... болды.-деген сөйлем арқылы сабақты аяқтаймын. 
11 Бағалау. Сабаққа белсене қатысқан оқушылардың білімін бағалаймын. 12 Үйге тапсырма. №6

Сандықшалар

Смайликтер

Стикер

маркер

Оқушыларды өз ойын толық,еркін айтуға машықтандыру.Деңгейлік тапсырмалар беру.



Бағалау:Смайликтер арқылы бағалаймын

Бағалау парақшасы

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақты жоспарлауда кері байланыс арқылы сабақ мақсатын нақтылауға ұсыныс берілді алдағы уақытта жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес әдіс тәсілдерін қолданамын

«Ойлан ,тап!», «Кім тапқыр?» , «Сұрақ-жауп» және т.б. әдіс-тәсілдер пайдаланды




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.10.2018
734
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі