Қысқа мерзімді жоспар Тексерді: ДОІЖО:Г.Исахова
|
Пәні: Математика Сынып:4 «Б» Күні: 24.05.2018ж Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау |
Мектеп: №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні:Г.Онбаева |
||
|
Қатысқандар саны: 28 Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Білімділік мақсаты:Сандарды разрядтарға жіктеу арқылы салыстыру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға машықтандыру. Дамытушылық мақсаты: Есеп шығару, есептеу қабілеттерін арттыру; Тәрбиелік мақсаты: Отан үшін жан аямай шайқасқан батырлардың ерлігін үлгі етіп, мақтаныш сезімдерін оятып, елін-жерін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу |
||
|
Бағалау критерилері: |
1.Көбейту мен бөлуге арналған тапсырмаларды орындайды. 2.Тапсырмаларға сәйкес қашықтыққа арналған есептерді құрайды. 3. Тапсырмаларда жылдамдық пен ауқытты дұрыс қолдана алады. |
||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар: Ережені жатқа айта алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, қорытынды жасайды. |
||
|
Құндылықтарын дарыту: |
Жұптық жұмыста – өзара сыйластық, ынтымастық, бір-бірін құрметтеу, адамгершілік, бағалауда – шыншылдық, жарқындылық. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
||
|
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы: |
Тазалыққа ,ұқыптылыққа үйрету.Қатесыз тапсырмаларды орындауға үйрету |
||
|
Пәнаралық байланыс: АКТ қолдану дағдысы |
Қазақ тілі,дүниетану |
||
|
АКТ қолдану дағдысы |
Калькулятор |
||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Есептерді шығару |
||
|
Жоспар |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушылардың оқу құралдарын толық алуын
қадағалап, назарын сабаққа
аударамын. -Көңіл күйлерің қалай? -Онда жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық. Бүгінгі біздің тақырыбымыз. «Арифметикалық амалдардың қасиеттері» -Сабағымызда, әртүрлі тәсілдермен есептер шығарамыз. ІІ. «Ой ашу»
стратегиясы |
Плакат,дидактикалық материалдар,амалдарды орындау кестесі Сөздер кеспесі |
|
|
Сабақ ортасы 25 минут |
ә) Топтық
жұмыс: |
Оқулық дәптер маркер қаламдар |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Досыңа достық қарыз
іс |
Сандықшалар Смайликтер Стикер |
|
|
Оқушыларды өз ойын толық,еркін айтуға машықтандыру.Деңгейлік тапсырмалар беру. |
Бағалау:Смайликтер арқылы бағалаймын |
Бағалау парақшасы |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақты жоспарлауда кері байланыс арқылы сабақ мақсатын нақтылауға ұсыныс берілді алдағы уақытта жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес әдіс тәсілдерін қолданамын |
«Ойлан ,тап!», «Кім тапқыр?» , «Сұрақ-жауп» және т.б. әдіс-тәсілдер пайдаланды |
||
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Білімді тиянақтау
Білімді тиянақтау
Қысқа мерзімді жоспар Тексерді: ДОІЖО:Г.Исахова
|
Пәні: Математика Сынып:4 «Б» Күні: 24.05.2018ж Сабақтың тақырыбы: Білімді тиянақтау |
Мектеп: №87 «Жуантөбе» жалпы орта мектебі Мұғалімнің аты-жөні:Г.Онбаева |
||
|
Қатысқандар саны: 28 Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) |
Білімділік мақсаты:Сандарды разрядтарға жіктеу арқылы салыстыру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға машықтандыру. Дамытушылық мақсаты: Есеп шығару, есептеу қабілеттерін арттыру; Тәрбиелік мақсаты: Отан үшін жан аямай шайқасқан батырлардың ерлігін үлгі етіп, мақтаныш сезімдерін оятып, елін-жерін сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу |
||
|
Бағалау критерилері: |
1.Көбейту мен бөлуге арналған тапсырмаларды орындайды. 2.Тапсырмаларға сәйкес қашықтыққа арналған есептерді құрайды. 3. Тапсырмаларда жылдамдық пен ауқытты дұрыс қолдана алады. |
||
|
Тілдік мақсат: |
Оқушылар: Ережені жатқа айта алады, есептерді талқылайды, өз ойын басқаларға жеткізе алады, қорытынды жасайды. |
||
|
Құндылықтарын дарыту: |
Жұптық жұмыста – өзара сыйластық, ынтымастық, бір-бірін құрметтеу, адамгершілік, бағалауда – шыншылдық, жарқындылық. Бір бірімен қатынасқа түсе отырып, басқалардың пікірлерін тыңдауға, өз пікірін ашық айтуға дағдыланады. |
||
|
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы: |
Тазалыққа ,ұқыптылыққа үйрету.Қатесыз тапсырмаларды орындауға үйрету |
||
|
Пәнаралық байланыс: АКТ қолдану дағдысы |
Қазақ тілі,дүниетану |
||
|
АКТ қолдану дағдысы |
Калькулятор |
||
|
Алдыңғы меңгерілген білім |
Есептерді шығару |
||
|
Жоспар |
|||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақта жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы 10 минут |
Оқушылардың оқу құралдарын толық алуын
қадағалап, назарын сабаққа
аударамын. -Көңіл күйлерің қалай? -Онда жақсы көңіл күймен сабағымызды бастайық. Бүгінгі біздің тақырыбымыз. «Арифметикалық амалдардың қасиеттері» -Сабағымызда, әртүрлі тәсілдермен есептер шығарамыз. ІІ. «Ой ашу»
стратегиясы |
Плакат,дидактикалық материалдар,амалдарды орындау кестесі Сөздер кеспесі |
|
|
Сабақ ортасы 25 минут |
ә) Топтық
жұмыс: |
Оқулық дәптер маркер қаламдар |
|
|
Сабақтың соңы 5 минут |
Досыңа достық қарыз
іс |
Сандықшалар Смайликтер Стикер |
|
|
Оқушыларды өз ойын толық,еркін айтуға машықтандыру.Деңгейлік тапсырмалар беру. |
Бағалау:Смайликтер арқылы бағалаймын |
Бағалау парақшасы |
|
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақты жоспарлауда кері байланыс арқылы сабақ мақсатын нақтылауға ұсыныс берілді алдағы уақытта жаңартылған білім беру бағдарламасына сәйкес әдіс тәсілдерін қолданамын |
«Ойлан ,тап!», «Кім тапқыр?» , «Сұрақ-жауп» және т.б. әдіс-тәсілдер пайдаланды |
||
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз













