Материалдар / Білімді ұрпақ –Ел болашағы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Білімді ұрпақ –Ел болашағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Интелектуалдық викторинаның сценариі. Командалық топқа бөлінген, заман талабына сай сұрақ-жауаптар келтірілген. Жаратылыстану бағытта.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2022
359
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Алматы технологиялық-қаржы және инновациялық-техникалық колледжі


Сценарий мероприятия «Білімді ұрпақ –Ел болашағы»

Ведущий 1:

Открытое внеклассное мероприятие «Білімді ұрпақ -Ел болашағы» проводится в рамках предметной Недели «Вычислительная техника и программное обеспечение».


Ведущий 2:

Армысыздар бүгінгі сайысқа жиналған қауым. «Білімді ұрпақ –Ел болашағы» интеллектуалдық сайысына қош келдіңіздер!

«Есептеу техникасы және ақпараттық желілер бағдарламалық қамтамасыз ету циклінің пән мұғалімі Бекен Дәуреннің Кеңесбекұлының орындауындағы әсем әнін қабыл алыңыздар!!!


Ведущий 1

В цепи человек стал последним звеном

И лучшее всё воплощается в нём

Как тополь вознесся он гордой главой

Умом одаренной, и речью благой.

Вместилище духа и разума он-

Весь мир бессловесный ему подчинён.

Пусть эти слова пусть станут эпиграфом нашего мероприятия.


Ведущий 2:

Мінекей залда тыныштық.

Естілмейді дыбыс түк.

Мұны біз де қоштаймыз,

Кешіккенді тоспаймыз.

Есептеу техникасы және ақпараттық желілер бағдарламалық қамтамасыз ету апталығында

Сайысымызды бастаймыз.


Ведущий 1:

Эта встреча важна для всех

Участников мы приглашаем в круг

Каждый участник вытягивает стикер определенного цвета (синий, белый). Просим команды занять свои места


Ведущий 2:

Бүгінгі біздің сайысымызға қатысып отырған құрметті қонақтарымызбен таныс болайық:

Ведущий 1:

Наша игра состоит из 4 туров.

 Итак, 1 тур «Приветствие». Каждая команда в течении 3 мин. Должна познакомиться между собой, придумать название и девиз для своей команды.

Итак приступаем.


Ведущий 2:

Көрермен жиналған бұл тамашаға,

Құр қарап жым отыру жараса ма.

Туыс, досқа, сыныптас, танысқа емес

Соқ қолыңды білімді жас талапқа.

Қолыңды бос бекерге соға берме,

Ойсыз- соқыр сезімнің соңына ерме.

Зерделеп сұрақ, жауап санаңа түй

Сонда ортақ боласың бар жеңіске.


Ведущий 1.

Предоставим слово первой команде…..

Давайте послушаем вторую команду…


Ведущий 1

Вот мы и познакомились с командами.


Перечисляет названия команд


II Тур«Игра Разума».

Ведущий 1:

Приступаем к 2 туру, который называется «Игра Разума». Каждой команде в порядке очереди предлагаются разного уровня вопросы по категориям. Команда должна выбрать категорию и вопрос, заранее зная, какое количество баллов за него присуждается. В случае неверного ответа, ответ может дать другая команда в порядке очереди. Регламент 30 сек.


Ведущий 2:

Халқымның бар асылы өнер деген,

Тозбаған, тотықпаған, көнермеген.

Өмірін өрнектеген елім менің,

Әсем ән тәтті күймен өлеңменен,

Келесі кезекті әнге кезек берсек


Ведущий 1:

Мудрец один на свете жил, 

Он много знаний получил.

Суть постигая бытия,

Он восклицал: "все знаю я!"

Проснулся как-то ночью он.

Взглянул на звездный небосклон

И понял вдруг, как слаб и мал.

"Не знаю я", - он прошептал.

3 кезең «Информатика алаңы»

Ведущий 2:

Келесі кезекте 3 кезеңге «Информатика алаңы» ойынына кезек берсек.

Бұл ойын Студенттердің  білімге деген құштарлығын, ізденісін, қызығушылығын, табысқа жетудегі бәсекелік қабілетін арттыру. Логикалық ойлау қабілеттерін дамытады.

Ведущий 1: Бұл кезеңде командалардағы студенттер барабанды айналдыру арқылы белгілі бір ұпаймен сұрақтарды таңдайды және жауап береді, егер жауап болмаса, таңдау құқығы басқа студентке өтеді, тур аяқталғаннан кейін ұпайлар есептелінеді.

Ескертілетін жайт: Барабан тілі 0 –ге келетін болса, жауап беру құқығы келесі студентке ауысады. Барабан тілі Б әрпіне келетін болса ұпайларыңыз 2 есе артады.



1 команда ойыншыларына қойылатын сұрақ

  1. Шахмат бойынша көптеген әлем чемпиондары бірнеше рет компьютермен шахмат матчтарында бақ сынасты және компьютерлік чемпионаттар дәстүрге айналды. Бірақ шахмат бағдарламаларын белгілі шахматшылардың өздері құрастырды. Осындай бағдарламаны әзірлеуге қатысқан әлем чемпионы болған шахматшыны білесіз бе?

  1. Многие чемпионы мира по шахматам неоднократно соревновались в компьютерных шахматных матчах, и компьютерные чемпионаты стали традицией. Но шахматные программы были составлены самими известными шахматистами. Знаете ли вы шахматиста, который стал чемпионом мира, который участвовал в разработке такой программы?

М.М.Ботвинник

Алғашқы кеңестік гроссмейстер болды. Мәскеу шахмат баспасөзінде белсенді жұмыс атқарды.Дебют және эндшпил теорияларының авторы. Шахматшылар бірнеше ұрпақ қолданған жарыстарға дайындау әдісін әзірледі. 1944 жылдан Мәскеуде, 1948 жылы Одақтар үйінің Колонна залында Гаага мен Мәскеуде өткен турнир матчтағы жеңісі үшін әлем чемпионының лавр гүл шоқтары қойылды. Әлем біріншілігінің 7 матчның қатысушы

2 команда кезек сіздерде, қойылатын сұрақты мұқият тыңдап алыңыздар

  1. Қандай да бір нәрсені ( мысалы, кез - келген веб-сайт, компания, өнім немесе қызмет) жарнамалау үшін веб-беттерде орналастырылған шағын статикалық немесе динамикалық сурет қалай аталады?

  2. Как называется небольшое статическое или динамическое изображение, размещенное на веб - страницах для рекламы чего-либо ( например, любого веб-сайта, компании, продукта или услуги)?



БАННЕР- это небольшая рекламная площадка, которая выходит на экран через определенные промежутки времени, на разных ресурсах для привлечения посетителей на сайт. Также баннер называется "шапка", то есть верхняя часть сайта, которая не подчиняется функционалу.

Баннер-бұл сайтқа келушілерді тарту үшін белгілі бір аралықта, әртүрлі ресурстарда экранға шығып тұратын шағын жарнама алаңы. Сондай-ақ, баннер "шапка" деп те аталады, яғни сайттың функционалдылығына бағынбайтын жоғарғы бөлігі.

Ендігі кезек 1 командада сұрақты мұқият тыңдаймыз

3) Зашифрованное слово означает набор из нескольких запоминающих устройств. Это самое главное устройство компьютера?

Шифрланған сөз бірнеше сақтау құрылғыларының жиынтығын білдіреді. Бұл компьютердің ең маңызды құрылғысы?

Жады

Ендігі кезек 1 командада сұрақты мұқият тыңдаймыз

4)Өркениеттің дамуымен есептеудің әртүрлі әдістері пайда болды. Олар салық жинаушыларға, саудагерлерге, қолөнершілерге және ақша жасаушыларға қажет болды. Адамдар қол астындағы барлық нәрселерді (тастар, таяқшалар, арқандар) санау үшін пайдаланды. Осылайша абак санау құралы пайда болды. "Абақ" сөзі грек тілінен шыққан және сөзбе - сөз аударғанда"шаң" дегенді білдіреді, дегенмен оның семантикалық мағынасы "санау тақтасы". Бұл не?

Сұрақ:

Бұл сөзден қандай заманауи есептеу құралының атауы шыққан?


Ведущий 1:


Приступаем к 4 туру, который называется «Стартап идея». Каждой команда разрабатывает и презентует свою проект!!!


Ведущий 1:

Давайте предоставим слово жюри для подведения итогов по 4 турам.

Подведение итогов. Выступление члена жюри. Награждение

В этой интересной игре


Ведущий 2:

Демеңіз біз өнерді аяп қалды.

Уақыт та біраз жерге таяп қалды.

Қош болып тұрыңыздар жолыққанша

Осымен біздің сайыс аяқталды.

Ведущий 1:

Выражается благодарность всем участникам, болельщикам и зрителям конкурса – интеллектуалной игры «Білімді ұрпақ –Ел болашағы».


Жумабаева Казна Исмаилова

Сайлауова Дидар Абдихаппаровна








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!