Тексерілді: оқу тәрбие ісінің
орынбасары
Күні:05.12.2017
Тақырыбы: «Білімділер
сайысы»
Мақсаты: Сынып оқушыларының пәндер
бойынша алған білімдерін саралау, ой ұшқырлықтарын байқау, топпен
бірлесе отырып жұмыс істей білуге және өз білімін көрсете білуге
үйрету. Оқушылардың сөздік қорын молайту, дүниетанымдарын кеңейту,
тіл байлығын, шығармашылық қиялын, логикалық ойлау қабілетін
дамыту, өз ойын еркін жеткізе білуге және шығармашылықпен еңбек ете
білуге дағдыландыру.
Қажетті
материалдар Топ аттары жазылған қағаздар,
қима қағаздар, интерактивті тақта.
Сайыс кезеңдері
1. Бірінші
айналым.
«Тездет, бірақ қателеспе!»
2. Екінші
айналым.
«Ұшқыр ой»
3. Үшінші
айналым.
«Ойлы болсаң, озып көр»
4. Төртінші
айналым.
«Тапқыр болсаң, талас жоқ»
5. Қорытындылау.
Ұйымдастыру
кезеңі.
Кіріспе
сөз:
бүгін біз сіздермен «Білекті бірді жығар,білімді мыңды жығар» атты
сыныптан тыс шара ойынын өткіземіз. Оқушылар әр түрлі түстерді
таңдау арқылы екі топқа бөлініп отырады.
І топ – «Білімділер»
ІІ топ – «Ойшылдар»
Әр топ мүшелері өз ұрандарын атап, өздерін таныстырып
шығады.
«Білімділер»
тобы.
Бір сыныпта оқимыз, бәріміз де
Достық сөзі әрқашан дәрі бізге
Жарысуға сендермен келіп тұрмыз
Мына жұрттың таңырқасын бәрі бізге.
Біздің тобымыздың ұраны: «Білімдіге – дүние жарық, білімсіздің күні
– кәріп»
«Ойшылдар»
тобы.
Біз дайынбыз жарысуға достарым,
Көрсетеміз бізде қандай күш барын.
Біздің тобымыздың ұраны: «Оқу – білім бұлағы, білім – өмір
шырағы»
Ойын ережесімен таныстыру. Әділқазылар алқасын сайлау.
Ойын 5 - айналымнан тұрады.
1 –
айналым.
«Тездет, бірақ қателеспе!»
Әр топқа 10 сұрақтан қойылады. Бір сөзбен «иә» немесе «жоқ» деп
жауап береді. Әр дұрыс жауапқа 10 ұпай беріледі.
«Білімділер» тобы.
1) Дауыссыз дыбыстар 3 - ке бөлінеді. (Иә. Қатаң. Ұяң. Үнді)
2) Өмір сүру үшін адамға ең қажетті нәрселер: үй, киім, көлік,
теледидар. (жоқ. Тамақ, ауа, су, жарық, жылу)
3) Барлық сатып алынған заттар бағасының қосындысы заттың құны деп
аталады. (иә)
4) Дауысты дыбыстың қандай дыбыспен
айтылады?
5) 1сағатта неше минут бар?(60
мин)
6) 1тәулік неше
сағат?.
7) Мәтін дегеніміз
не?
8) Қандай? Қай? Сұрақтарына жауап беретін сөздер заттың сынын,
сапасын білдіреді. (иә)
9) 9 бен 4 – тіңқосындысы 13-ке тең.
10) 1ғасыр
100жыл,1000жыл (иә)
«Ойшылдар» тобы. 2 слайд
1. Сөйлем мүшелері төртке
бөлінеді.(жоқ. кім? не?)
2. Ұзындық өлшем бірліктері мм, см, дм, м, км.(иә)
3. Хабарлы сөйлем соңына нүкте
қойылады.( иә,жоқ)
4. Жер бетінің қағазға кішірейтілген бейнесі карта.(иә.)
5. 45 - тің 5 қосындыс (жоқ. 9 - ға.)
6. Үш биді ата. Олар Қазыбек би, Әйтеке би, Төле би.(иә)
7. Екі адамның сөйлемкен сөзін не
дейміз?
8.Сөйлем мүшелері нешеге бөлінеді
(4-ке,3-ке)
9.Бала құқығын білесің
бе?ата
10. Мемлекеттік
тіл?
2 –
айналым.
«Ұшқыр ой».
Берілген бір сөзден бірнеше сөз ойлап табуларың керек.
«Ойшылдар» тобы. Атамекен.
«Білімділер» тобы. Болашақ.
Дұрыс орындаған топқа10 ұпай беріледі.
- Өте жақсы, балалар, біздің әр сайысымызды әділқазылар бағалап
отыр, нәтижесін соңында айтады. Келесі айналымға өтелік.
3 –
айналым.
Суретпен жұмыс
Суретте жылдың қай мезгілі бейнелерген?Оны неден
аңғардың?
Суретте шегірке мен
құмырсқа әңгімелеп бер ?
Суретке қарап Диалог құрастыр
4 –
айналым.
«Тапқыр болсаң, талас жоқ»
Шрифтограмма шешу. .
«Білімділер»
тобы.
ра-бы-дом
тың – зақ – қа
тық –ұл,бы-па-ас
«Ойшылдар» тобы
ан-ст-қазақ
ым-н-ота,нің-ме
Осымен ойынымыз шарықтау шегіне жетті.
Жарыс заңы ежелден,
Жеңімпазды анықтау.
Жеңімпаз болу шарты сол,
Еңбектену, жалықпау. –
деп сөз кезегі әділқазыларға беріледі. Жеңімпаздарға марапаттау
айтылады. Ең көп ұпай жинаған білімді топ
анықталады.