Тексерілді;
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Биоалуантүрлілікті сақтауға байланысты құрылған ұйымдар. 8 сынып қмж
Биоалуантүрлілікті сақтауға байланысты құрылған ұйымдар. 8 сынып қмж
|
Бөлім: Биоалуантүрлілік. Қызыл кітапқа енген жануарлар мен өсімдіктер |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні:19.01 |
Мұғалімнің аты - жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 8 Г |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Биоалуантүрлілікті сақтауға байланысты құрылған ұйымдар. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Белгілі бір оқыту мақсаты; |
8.2.4.1 - тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау; 8.4.4.2 - тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолдану. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
тақырыбы ұқсас ғылыми және публицистикалық стильдегі мәтіндердің тақырыбын, түрлерін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау), құрылымын салыстыра талдау, тұрлаулы және тұрлаусыз сөйлем мүшелерінің сөйлем жасаудағы өзіндік орнын, қызметін түсініп қолданады |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал. «Біз табиғаттың өзін қайта түлететін ұрпақпыз. Жер, су, ауа – адам баласының ұрпағынан ұрпағына мұра болып келе жатқан мол қазына... Әрбір ағашты, әрбір бұтақты, жалғыз дәнді де ыждағаттылықпен сақтау, қамқор болу – басты міндетіміз» Ыбырай Жақаев Берілген пікірге байланысты оқушылар ой тұжырымдайды.
Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап беріңдер?
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.
Екі мәтінді салыстырыңыз. Кестені толтырыңыз.
Дескриптор:
ҚБ 3-тапсырма. Суреттерде бейнеленген деректердің маңызды тұстарын анықтап, жинақы мәтін жазыңдар.
Суреттерде бейнеленген деректердің маңызды тұстарын анықтап, мақала құрастырып жазу.
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. Тақырыпты негізге алып, бастауыш болатын әр сөз табына мысал келтіріңдер.
Дескриптор:
ҚБ |
Оқушылармен сәлемдесіп, зейінін сабаққа аудару. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру. Мәтінді оқып, сұрақтарға жауап береді. Мәтінді оқып, тақырыбы мен стилін, түрін (әңгімелеу, сипаттау, талқылау) анықтайды. Сөйлеу ағымындағы әуен, әуез, тембр, қарқын, кідірістерді қолданады; Мәтіндерді салыстырады; Ұқсастығы мен айырмашылығын ажыратады; Түрі мен стилін анықтайды; Тақырыбы мен құрылымын ажыратады. «Артық болмас білгенің» айдарының мәліметтерімен танысады. Суреттерде бейнеленген деректердің маңызды тұстарын анықтап, мақала құрастырып жазады. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырма орындайды. |
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
8-сынып «Қазақ тілі» оқулығы (old.el.kz) 8-сынып «Қазақ тілі» оқулығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кері байланыс Плюс, минус, қызықты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тексерілді;
шағым қалдыра аласыз
















