Материалдар / «Биоақпараттану және Синергетика» білім беру технологиясы бойынша ашық сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Биоақпараттану және Синергетика» білім беру технологиясы бойынша ашық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Квадраттық функцияның графигін салу және оның анықталу облысын анықтай білу, параболаның төбесінің координаталарын анықтап, графикті Х және У осьтерінің бойымен түрлендіруді орындату.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қараша 2021
417
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Биоақпараттану және Синергетика» білім беру технологиясы бойынша ашық сабақ жоспары

Сынып: 8

Сабақ: Алгебра

Тақырыбы: « Квадраттық функцияның графигі.»

Мақсаты: 

а)Квадраттық функцияның графигін салу және оның анықталу облысын анықтай білу, параболаның төбесінің координаталарын анықтап, графикті Х және У осьтерінің бойымен түрлендіруді орындату.

ә ) Квадраттық функцияның графигі тақырыбы бойныша оқушылардың білімдерін бекіту оқушылардың 63% білім сапасын өздерінің түсіндірулері арқылы көрсету. Оқушыларды ынтымақтастыққа , ұжымдық жұмыс жасауға әсер ету. Пәнге деген қызығушылықтарын арттыру.

Сабақтың міндетітехнологиялық картаның регламентін орындау.

Күтілетін нәтиже: қойылған мақсатқа жету.

Өткізілутүрі: «Биоинтернет» картасы. БиСтехнологиясы .Оқушыларға арналған жаттықтырғыш. Мұғалімгеарналғанметодикалыққұрал 8 сынып.


Сабақ барысы:

Алгоритм картасы

0

1 цикл Ұйымдастыру кезеңі Мотивация

- Сәлеметсіңдер ме балалар! Біз бүгін «Алгоритм» картасы бойынша жұмыс істейміз. Сабақтың тақырыбы «Квадраттық функцияның графигі» Сыныпта 10оқушы бар,норма орындау керек 7 .Сөзді сынып көсбашысына береміз.

«Бәріміз біріміз үшін ,біріміз бәріміз үшін!»


1

«Байқау»

Түсіндіру уақыты:- жазу керек.

-Балалар , Тақтадағы мысалдарға назар аударайық Мысалдарды шығару үшін алдымыздағы ОӘЖА сызбасына

назар аударайық .Бұл сызба сендерге көмек ретінде берілген.Жақсы,балалар мұқият тыңдаймыз.

-Дәптерлерімізді ашамыз Бүгінгі күнді жазамыз .Оң жағына Байқау деген сөзді жазыңыздар .Ал қазір сіздерге төменгі күрделі шегі ,аралық күрделі шегі және жоғарғы күрделі шегі тапсырмалар беріледі

Shape1

Алдарымыздағы жаттықтырғыштың тапсырмасына назар аударайық ТКШ-да берілген параболаның төбесінің координаталарын табу керек.Оған мына формуланы қолданамыз:


ТКШ №2,3,4,5,6, тапсырмалар орындалады.




Тапсырмаларын бірінші орындаған алғашқы 5 бала қолын көтереді содан кейін +30секунд беріледі уақыт аяқталғанда «Қолдағы қаламсап –бұл қателік»

1 Шапалақ ұру *****

30 секунд кетті тексереміз.

-Дәптерлерімен алмасу.Қарындаш көмегімен баға қоясыздар. Тақтадағы дұрыс жауабымен тексеру.Алгоритм картасы бойынша біз бүгінгі тақырыпты меңгергенімізді көрсеттік тапсырмалар орындау барысында бізге не жетпеді ?не түсініксіз болды ? соны анықтаймыз.

-Жылдамдық:-

-Зейін:-

-Шешу:-

-Есеп:-

Ең көп бізде:****

Оқушылардың тапсырма орындауларына байланысты топтарына кірген оқушылардың санын анықтау.

Келесі АКШ тапсырмаларын түсіндіру

Берілген функция графиктерінің теңдеулерін жазу.Ол үшін «Геогебра» бағдаоламасымен түсіндіремін.


Тақтаның оң жақ шетінде 63% білім сапасын көрсету нормасы жазылады.. осы карта бойынша жұмыс жасау тәртібі түсіндіріледі. Сынып көшбасшысына сөз беріледі.



У1-























Мұғалім схема бойынша барлық эксперттерге оқушылармен қалай жұмыс жүргізу керек екенін көрсетеді. Тақтада тек «Бета» тобының оқушылары ғана жұмыс жасайды.. олардың әрқайсысы егер дұрыс қатесін түзете алса, тренер болу құқығын алады. бірақ олар «Альфа» тобына кіре алмайды.



Жұмыс аяқталған соң эксперттер және тренерлер матрицаға дұрыс орындаған оқушыларды белгілеп отырады. Сынақ тапсырған оқушылар саны 63%-дық білім сапасын көрсету керек.







Уақыт 5+30 тек қана «Бета» және «Гамма» топтары үшін





У2-

2.























3.

«Бекіту»























«Есте сақтау»

Тапсырмаларын бірінші орындаған алғашқы 5 бала қолын көтереді содан кейін +30секунд беріледі уақыт аяқталғанда «Қолдағы қаламсап –бұл қателік»

1 Шапалақ ұру *****

30 секунд кетті тексереміз.


-Қазір мен сіздерге жоғарғы күрделі шегінің ережесін түсіндіремін У3


















«Геогебра» бағдарламасы арқылы оұушылар берілген функциялардың графиктерін салады да, өзара тексереді.

4.









5.











6.

«Ой толғау»









«Бағалау»











«Үйге тапсырма»

-Сабақ сіздерге ұнады ма?

-Бүгінгі сабақ қорытындысы кімде барлық 3 кезең тапсырмалары дұрыс оларға 5,ал барлық тапсырмаларда 2 қате кездессе оларға 4,ал 2 қатеден көп ол 3 деп бағаланады.

-Жақсы, олай болса үй тапсырмасын жазып алайық.

Баға мынадай деңгей бойынша қойылады: Альфа – «5» , Бета – «4», Гамма–«3». \Егер оқушы Альфадан бетаға немесе керісінше, бетадан Альфаға көшетін болса, «4» қойылады. .егер Бетадан Гаммаға немесе Гаммадан Бетаға көшсе «3». қойылады. Екілік қойылмайды. Өйткені бос отырған оқушы болмайды.

1.«Альфа» тобы № 3.6.

2.«Бета» тобы № 3.8.

3. «Гамма» тобы № 3.18.




Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын ортаға салады, әркім өзінің жетістігі туралы айтады.





Шығыс Қазақстан облысы

Тарбағатай ауданы

Үштөбе ауылы

«Өкпеті» орта мектебінің жоғары

санатты математика пәні мұғалімі

Кенжекова Мейрамкүл Қайсақызы


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!