Сабақ
кезеңі
уақыты
|
Педагогтің
әрекеті
|
Оқушының әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
10
мин
|
Ұйымдастыру.
-Психологиялық ахуал
орнату. STOP әдісі.
- Оқушылардың
назарын сабаққа аудару.
-Өткен тақырыптар
бойынша білімдерін еске
түсіру.
1.Тірек-қимыл
жүйесіне нелер жатады?
2. Адам ағзасында
қанша сүйек бар?
3. Адам ағзасында
қанша бұлшықет бар?
4. Дене қозғалысын
ТҚЖ қай бөлігі жүзеге
асырады?
Миға
шабул:
Суреттер
топтамасын ұсыну
-Бүгінгі сабағымыз тақырыбы,
оқу мақсаты не? Сабақ не туралы деп
ойлайсыңдар?
|
Оқу құралдарын
әзірлеу
«STOP» де,сәйкесінше
үлгі бойынша досыңмен амандас. Сәтті күн
болсын!
Сұрақтарға жауап
беру
-Суреттерге қарап өз
ойларын айту, өзгелерді
тыңдау.
-Сабақ тақырыбын дәптерге
жазу.
|
ауызша
мадақтау
|
слайд
1-5
«Амандасу»
видеосы

|
Сабақтың
ортасы
30
мин
|
Білу,
түсіну: Жаңа
тақырып
Видеролик «Гиподинамия
-
Гиподинамия - аз
қозғалу. (грек. гипо – қалыптан
төмен; динамис – күш)
-
Гипокинезия
– қозғалыстың
шектелуі.
-
(грек. Κπό -
төмен; κίνησις -
қозғалыс)
Гиподинамияның
себебі:
-
Неліктен адамдар
аз қозғалатын болды?
-
Қозғалыстың
аздығының адам ағзасына зардабы
қандай?
-
Гиподинамияның
алдын алудың қандай шаралары бар?
-қозғалу-ағзаның табиғи
қажетсінуі (дене жүктемесі,
жаттығулар).
-Ежелгі
Грекияда
-Қазақ
халқында
Сергіту сәті
«Қаңқа сүйектері»
|
Видероликті
тамашалау, қажет болса жаттығу қимылдарын қайталау, бірге
орындау.
-Өз ойларын айту,
өзгелерді тыңдау, қажетті мәліметтерді дәптерге
жазу.
-Өз ойларын айту,
өзгелерді тыңдау
-Қажетті
мәліметтерді дәптерге жазу.
Тарих, қазақ
әдебиеті пәндерінен білімдерін еске түсіруі, ой- пікірлерін
айту.
Аталған сүйектерді өз
денелерінен тез табу.
|
мадақтау
|
https://youtu.be/LTM_nfw5idw
Оқулық
150-151- бет
слайд
6-13

|
Оқулықпен
жұмыс
Жеке
жұмыс: Дене сымбатының бұзылуы мен
жалпақтабандылық
Қолдану:
№1 Топтық
жұмыс
1-3
топтар: «Дене сымбатының
бұзылуы»
4-6
топтар: «Жалпақтабандылық»
Сколиоз –
омыртқаның бір бүйірге
қарай қисаюы. Кифоз
–
омыртқаның (арқа) артқа
қарай иілуі.
Лордоз –
омыртқаның
(бел)алға қарай
иілуі.
Талдау:
№2 Жұптық
тапсырма:
1. Компьютердің
алдында дұрыс және дұрыс емес отырған адамды
анықтаңыз.
2. Жазу үстіндегі
дұрыс және дұрыс емес отырған адамды
анықтаңыз.
3.
Жалпақтабандылықты
табыңыз
|
Оқулықтан мәтінді
оқып танысу.
Постер жұмысын
топпен орындау.
Таңдалған екі топ
тақтада алдында қорғау.
Қажетті мәліметтерді
дәптерге жазу.
өзін –өзі және
жұбының жұмысын тексеру
«+», «-» әр дұрыс
жауап 1 балл
|
Дескриптор:
-Аурудың пайда болу себептерін
анықтайды
-Ағзаға зиянын сипаттайды.
-Алдын алу шараларын атайды. 3балл
Дескриптор: -Компьютердің алдында
дұрыс және дұрыс емес отырған адамды
анықтайды.
-Дұрыс және дұрыс емес отырған адамды
анықтайды.
-Жалпақтабанды табады. 3балл
|
Оқулық
150-151- бет
слайд
14-27
|
Синтез:
№3 Жағдаяттық
тапсырма:
Марат қызметінде компьютермен
жұмыс жасайды. Күнделікті жұмыстан үйге келгеннен кейін
телесериалдар көреді, тамақтанады, ұйықтап тынығады, бірақ жақында
оның денсаулығына проблемалар пайда
болды.
Тапсырма:
1.Неліктен Мараттың
денсаулығында ақау пайда
болды?
2.Мараттың өмір салтының
қандай салдарын атай аласыз?
№4
1. ..... – табан күмбезінің
тегіс болуы.
2. .....
– омыртқаның бір бүйірге
қарай қисаюы.
3. ..... – аз
қозғалу.
|
жұппен
орындау.
|
Дескриптор:
- гиподинамия ұғымын
атайды
- гиподинамияның 1-2ші
салдарын атайды.
- гиподинамияның 2-3ші
салдарын атайды.
5 балл
Дескриптор:
- жалпақтабандылық
ұғымын атайды
- сколиоз ұғымын
атайды.
- гиподинамия ұғымын
атайды.
3балл
|
слайд
27
|
Тест
«Гиподинамия»
https://docs.google.com/forms/d/1
|
Ұялы телефондарына жіберілген
сілтеме арқылы еніп тест жұмыстарын
орындау.
|
Дескриптор:
-сымбаттың бұзылу себебін
анықтайды
-сымбаттың бұзылуының алдын алу жолдарын
анықтайды
-жалпақтабандылықты
аныктайды
-жалпақтабандылық пайда
болу себебін аныктайды
|
слайд
28
|
Бағалау: Жуан
сұрақ
1.Дене сымбатыңның
қалыптасуына қазіргі айналысып жүрген спорт түрінің әсері бар деп
ойлайсыңба? Неліктен?
|
Оқушылар өз
ойларымен бөліседі.
|
|
|
Сабақтың
соңы
5
мин
|
Кері
байланыс
Мен...
Себебі...
Үйге: §31-36
қайталау, БЖБ жұмысына
дайындалу
onlinetestpad,
learningapps сілтемелерін ұялы
телефондарына жіберу
|
Өз ойларын айту,
өзгелерді тыңдау.
Үй тапсырмасын
жазу.
|
мадақтау
|
Бұлшықет
https://docs.google.com/forms/d/
Адам
қаңқасы https://onlinetestpad.com/ipst3lqkjzoxe
https://learningapps.org/display?v=purovk1i323
|