Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
үшін «Көңіл
күй» әдісін
пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін
сұрау арқылы
психологиялық ахуал туғызады.
|
Оқушылар ұстазымен
амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы
психологиялық ахуал жасайды;
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне
тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ
барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің
көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
|

|
Жаңа сабаққа
кіріспе
Мағынаны
білу
|
«Суретті
сөйлет» әдісі арқылы жаңа
сабақты байланыстыру мақсатында ой
талқылау.

|
Мағынаны білу үшін
суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін
айтады;
|
Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
презентация

|
Сабақтың ортасы
мағынаны
түсіну

|
Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар
беріледі.
Фотопериодизм дегеніміз
не?
Ұзақ күн өсімдіктеріне
........................
Қысқа күн
өсімдіктеріне.......................
Қыста жасанды
өсірілетін
өсімдіктерге.................
Табиғи өсірілетін
өсімдіктерге........................
Жабайы
өсімдіктерге.............................
|
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы
орындайды;)
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды
дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға
сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен
мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
|
п
резентация
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
қолдану

|
Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану
тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне
жазады.
Төменде берілген суреттегі үдерісті
атаңыз.

(b) Өсімдіктер жарық ұзақтығының
тәуелділігі бойынша ұзақ күндік өсімдік және
қысқа
күндік өсімдік деп бөлінеді. Ұзақ күндік
өсімдік және қысқа күндік өсімдіктердің бейімделу ерекшелігін
түсіндіріңіз.
|
Бағалау
критерийі:
-
Өсімдіктердегі
фотопериодизм ұғымын
анықтайды;
-Өсімдіктердің жарық
күннің ұзақтығына бейімделу ерекшелігін
түсіндіреді;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор:
-
өсімдіктердегі
фотопериодизм ұғымын анықтайды– 2 балл;
- ұзақ күндік
өсімдікдің бейімделу ерекшелігін
түсіндіреді– 2
балл;
- қысқа күндік
өсімдіктердің бейімделу ерекшелігін
түсіндіреді– 1
балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы мағынаны
талдау

|
Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау
тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен
бөліседі.
«Венн диаграммасы»
әдісі

|
Бағалау
критерийі:
-қысқа және ұзақ күндік
өсімдіктерді салыстырады;
(Әр оқушы өз ойымен
бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген
тапсырманы бағалау критерийі бойынша
орындайды;)
|
Дескриптор:
-қысқа және ұзақ күндік
өсімдіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын
сипаттайды– 2
балл;
|
Презентация, оқушы
алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс
дәптері
|
Сабақтың ортасы мағынаны
жинақтау

|
« Ой қозғау» әдісіне
сөзжұмбақ беру.
1.Күн энергиясының
қатысуымен болатын процесс?
2.Өсімдік қалай
тыныс алады?
3.Өсімдіктің жер
асты мүшесі?
4.Өсімдікке қажетті
минералды тыңайтқыш?
5.Фотопериодизмнің
биологиялық және тағы басқа қандай маңызы
бар?
6.Егер өсімдіктің
тостағаншасы да күлтесі де болса,онда ол қалай
аталады?
7.Өсімдіктің тыныс
алу үшін не қажет?
8.Ұзақ мерзімде
өсетін астық дақылды
өсімдік?
9.Өсімдіктердің
тарихи дамуы?
10.Аталықтың
аналығының ауына түсуі?
11.Ұзақ күн
өсімдіктері қай жерлерде,қай облыстарда
таралған?
12.Түнгі уақытта
гүлдейтін гүлдің түрі?
13.Фотопериодизм
сыртқы ортаның,маусымдық өзгерістеріне қандай реакция
қатысады?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ф
|
о
|
т
|
о
|
с
|
и
|
н
|
т
|
е
|
з
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
О
|
т
|
т
|
е
|
г
|
і
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Т
|
а
|
м
|
ы
|
р
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
а
|
з
|
О
|
т
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
П
|
р
|
а
|
к
|
т
|
и
|
к
|
а
|
|
|
|
|
|
|
|
г
|
ү
|
л
|
с
|
Е
|
р
|
і
|
к
|
|
|
|
|
|
|
|
| |