Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
    ШҚО білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «Ахмет Байтұрсынов атындағы №20 мектебі» КММ
    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі.


    Бөлім:

    «Қозғалыс»

    Педагогтің аты-жөні:

    Қизатуллаева Лейла Дулатқызы

    Күні:

    24.01.2024

    Сыныбы: 7 «а»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.6.3 - өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты:

    -өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттайды;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.


    Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.





    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    «Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.



    Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;




    Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    презентация



    Сабақтың ортасы мағынаны түсіну





    Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.



    Фотопериодизм дегеніміз не?

    Ұзақ күн өсімдіктеріне ........................

    Қысқа күн өсімдіктеріне.......................

    Қыста жасанды өсірілетін өсімдіктерге.................

    Табиғи өсірілетін өсімдіктерге........................

    Жабайы өсімдіктерге.............................


    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    п резентация

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану




    Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.


    Төменде берілген суреттегі үдерісті атаңыз.

    (b) Өсімдіктер жарық ұзақтығының тәуелділігі бойынша ұзақ күндік өсімдік және қысқа

    күндік өсімдік деп бөлінеді. Ұзақ күндік өсімдік және қысқа күндік өсімдіктердің бейімделу ерекшелігін түсіндіріңіз.

    Бағалау критерийі:


    - Өсімдіктердегі фотопериодизм ұғымын анықтайды;

    -Өсімдіктердің жарық күннің ұзақтығына бейімделу ерекшелігін түсіндіреді;



    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


    Дескриптор:


    - өсімдіктердегі фотопериодизм ұғымын анықтайды– 2 балл;

    - ұзақ күндік өсімдікдің бейімделу ерекшелігін түсіндіреді– 2 балл;

    - қысқа күндік өсімдіктердің бейімделу ерекшелігін түсіндіреді– 1 балл;

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны талдау



    Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

    «Венн диаграммасы» әдісі

    Shape1

    Бағалау критерийі:

    -қысқа және ұзақ күндік өсімдіктерді салыстырады;

    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)

    Дескриптор:


    -қысқа және ұзақ күндік өсімдіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын сипаттайды– 2 балл;

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






    « Ой қозғау» әдісіне сөзжұмбақ беру.

    1.Күн энергиясының қатысуымен болатын процесс?

    2.Өсімдік қалай тыныс алады?

    3.Өсімдіктің жер асты мүшесі?

    4.Өсімдікке қажетті минералды тыңайтқыш?

    5.Фотопериодизмнің биологиялық және тағы басқа қандай маңызы бар?

    6.Егер өсімдіктің тостағаншасы да күлтесі де болса,онда ол қалай аталады?

    7.Өсімдіктің тыныс алу үшін не қажет?

    8.Ұзақ мерзімде өсетін астық дақылды өсімдік?

    9.Өсімдіктердің тарихи дамуы?

    10.Аталықтың аналығының ауына түсуі?

    11.Ұзақ күн өсімдіктері қай жерлерде,қай облыстарда таралған?

    12.Түнгі уақытта гүлдейтін гүлдің түрі?

    13.Фотопериодизм сыртқы ортаның,маусымдық өзгерістеріне қандай реакция қатысады?













    Ф

    о

    т

    о

    с

    и

    н

    т

    е

    з













    О

    т

    т

    е

    г

    і

















    Т

    а

    м

    ы

    р
















    а

    з

    О

    т





















    П

    р

    а

    к

    т

    и

    к

    а








    г

    ү

    л

    с

    Е

    р

    і

    к








    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Қизатұллаева Лейла Дулатқызы
    25 Қаңтар 2024
    2024
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Биология Қмж 7-сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Биология Қмж 7-сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    7-сынып 3-тоқсан ҚМЖ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі
    ШҚО білім басқармасы Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «Ахмет Байтұрсынов атындағы №20 мектебі» КММ
    Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
    Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі.


    Бөлім:

    «Қозғалыс»

    Педагогтің аты-жөні:

    Қизатуллаева Лейла Дулатқызы

    Күні:

    24.01.2024

    Сыныбы: 7 «а»

    Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Фотопериодизм күннің жарық түсу ұзақтығына ағзалардың бейімделуі.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    7.1.6.3 - өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттау.

    Сабақтың мақсаты:

    -өсімдіктердегі фотопериодизм ролін сипаттайды;

    Сабақтың барысы:

    Сабақ кезеңі/Уақыты

    Педагогтің іс-әрекеті

    Оқушының іс-әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту


    І.Ұйымдастыру кезеңі:

    а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Көңіл күй» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- бірінен көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал туғызады.


    Оқушылар ұстазымен амандасады, көңіл-күйлерін сұрау арқылы психологиялық ахуал жасайды;

    Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

    Тиімділігі: Оқушылар бір-бірінің көңілдерін сұрау арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.





    Жаңа сабаққа кіріспе

    Мағынаны білу


    «Суретті сөйлет» әдісі арқылы жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой талқылау.



    Мағынаны білу үшін суретті сөйлетеді, ой бөліседі, өз білгенін айтады;




    Мақсаты: Функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.


    презентация



    Сабақтың ортасы мағынаны түсіну





    Оқушыларға жалпылама төмендегі сұрақтар беріледі.



    Фотопериодизм дегеніміз не?

    Ұзақ күн өсімдіктеріне ........................

    Қысқа күн өсімдіктеріне.......................

    Қыста жасанды өсірілетін өсімдіктерге.................

    Табиғи өсірілетін өсімдіктерге........................

    Жабайы өсімдіктерге.............................


    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы сұраққа жауап беру арқылы орындайды;)


    Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

    Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

    п резентация

    Сабақтың ортасы

    Мағынаны қолдану




    Оқушыларға жалпылама төмендегі қолдану тапсырмалары беріледі. «Мағынаны қолдану» айдарындағы тапсырманы дәптеріне жазады.


    Төменде берілген суреттегі үдерісті атаңыз.

    (b) Өсімдіктер жарық ұзақтығының тәуелділігі бойынша ұзақ күндік өсімдік және қысқа

    күндік өсімдік деп бөлінеді. Ұзақ күндік өсімдік және қысқа күндік өсімдіктердің бейімделу ерекшелігін түсіндіріңіз.

    Бағалау критерийі:


    - Өсімдіктердегі фотопериодизм ұғымын анықтайды;

    -Өсімдіктердің жарық күннің ұзақтығына бейімделу ерекшелігін түсіндіреді;



    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)


    Дескриптор:


    - өсімдіктердегі фотопериодизм ұғымын анықтайды– 2 балл;

    - ұзақ күндік өсімдікдің бейімделу ерекшелігін түсіндіреді– 2 балл;

    - қысқа күндік өсімдіктердің бейімделу ерекшелігін түсіндіреді– 1 балл;

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны талдау



    Оқушыларға жалпылама төмендегі талдау тапсырмасы беріледі. Әр оқушы өз ойымен бөліседі.

    «Венн диаграммасы» әдісі

    Shape1

    Бағалау критерийі:

    -қысқа және ұзақ күндік өсімдіктерді салыстырады;

    (Әр оқушы өз ойымен бөліседі. Бір-бірінің пікірін толықтырып, пікір алмасады, берілген тапсырманы бағалау критерийі бойынша орындайды;)

    Дескриптор:


    -қысқа және ұзақ күндік өсімдіктердің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын сипаттайды– 2 балл;

    Презентация, оқушы алдындағы оқулықтар, оқушының жұмыс дәптері

    Сабақтың ортасы мағынаны жинақтау






    « Ой қозғау» әдісіне сөзжұмбақ беру.

    1.Күн энергиясының қатысуымен болатын процесс?

    2.Өсімдік қалай тыныс алады?

    3.Өсімдіктің жер асты мүшесі?

    4.Өсімдікке қажетті минералды тыңайтқыш?

    5.Фотопериодизмнің биологиялық және тағы басқа қандай маңызы бар?

    6.Егер өсімдіктің тостағаншасы да күлтесі де болса,онда ол қалай аталады?

    7.Өсімдіктің тыныс алу үшін не қажет?

    8.Ұзақ мерзімде өсетін астық дақылды өсімдік?

    9.Өсімдіктердің тарихи дамуы?

    10.Аталықтың аналығының ауына түсуі?

    11.Ұзақ күн өсімдіктері қай жерлерде,қай облыстарда таралған?

    12.Түнгі уақытта гүлдейтін гүлдің түрі?

    13.Фотопериодизм сыртқы ортаның,маусымдық өзгерістеріне қандай реакция қатысады?













    Ф

    о

    т

    о

    с

    и

    н

    т

    е

    з













    О

    т

    т

    е

    г

    і

















    Т

    а

    м

    ы

    р
















    а

    з

    О

    т





















    П

    р

    а

    к

    т

    и

    к

    а








    г

    ү

    л

    с

    Е

    р

    і

    к








    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Сабақ жоспары 7 сынып
    25.01.2024
    2024
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Қизатұллаева Лейла Дулатқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации