Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
БИОЛОГИЯДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
10 Қаңтар 2019
438
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
БИОЛОГИЯДАН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚАБІЛЕТІН ДАМЫТУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫСагиева Бактыгул ЕсеновнаШығыс Қазақстан облысы, Күршім ауданы, Мөңекей орта мектебінің биология пәнінің мұғалімі.
В данной статье рассматривается важность развития творческих способностей учеников по предмету биология, приемы стимулировать их интерес к творческим работам для самостоятельной работы.In this article importance of developing creative flairs of students is examined on an object biology, receptions to stimulate their interest in creative works for independent work.
Бұрынғы әдіснама бойынша сыныпта мұғалім басқарушы және оқушыға дайын білім беруші болса, бүгінде мұғалім бағдар, бағыт беруші, оқушы білімге өздігінен жетуші. Қазіргі заман талабы әр мұғалімнің алдына шығармашылықпен жұмыс жасап, білім сапасын арттыруды қойып отыр. Бұл мақсатқа мұғалім шеберлігін үнемі арттырып, қоғамдық өмірге еніп отырған әр түрлі жаңалықтарды тиімді пайдаланып, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру арқылы ғана жете алады.Шығармашыл тұлға - өзін қоршаған ортаны түсіне алатын санасы жоғары, белгілі бір құбылысқа деген өзіне тән ғылыми көзқарасы бар тұлға. Қазір әр мемлекеттің алдында ғылым, білім саласында өзінің ұлттық, өзіне тән білімді адамның шығармашылық, тұлғалық модельін сомдап шығару мәселесі тұр.Сабақты бір сарынды өткізу оқушылардың пәнге деген қызығуын, білімге ұмтылысын төмендетеді. Сондықтан оқыту барысында сабақтың түрлерін, әдіс-тәсілдерін өзгертіп отырған тиімді. Осыған орай биология пәнінен оқушылардың білімге деген ынтасын арттыру, өз бетінше ізденіске, шығармашылық жұмыстарға қызықтыра білу мақсатымыз. Бұл мақсатқа жету үшін әрбір сабағымды түрлендіріп өткізуге көңіл бөлеміз. Сабақта оқушыларға өз бетінше ізденіп, әрекет жасауға дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру барысында проблемалық сұрақтар қойылады, әрбір мәселеге байланысты өзіндік көзқарасын қалыптастырып, ой түюге жетелейді.Инновациялық тәсіл оқу процесіне – тіршілік және әрекет етудің даму динамикасы ерекшелігіне, дистанциялық оқудың өзгешелігіне және жеке тұлғалардың, қоғамның және мемлекеттің талаптары мен әлеуметтік пайдалы білім алуына, сеніміне, мінез-құлықтың сапасы мен өзгешелігіне, тәлім тәжірибесі мен қатынасына негізделген жаңалық енгізуге бағыттайды.Бүгінгі таңда жеке тұлғаны емес, оның даму процесін басқару қажеттігі айқындалып отыр. Ал бұл, педагог жұмысындағы артықшылық жанама педагогикалық ықпал жасауға берілетіндігін білдіреді: тікелей жасалатын әдістерден, лозунгтардан және үндеулерден бас тартылады, артық дидактизмнен, ғибаратты сарыннан тежелуді; оның есесіне бірінші орынға қарым-қатынас жасаудың сұхбаттық әдістерін, шындықты бірлесіп іздеуді, сан алуан шығармашылық әрекетті тәрбиелеуші шарттарды жасау арқылы дамытуды білдіреді.Оқушыларға мәтінді өз беттерімен оқып білуге жағдай жасау, өмірмен байланыстыру, ойларын жүйелеп жеткізе білуге үйрету. Еңбекқорлыққа, бір-біріне көмектесуге тәрбиелеуде сын тұрғысынан ойлау мен жазу әдіс-тәсілін пайдалана отырып, «Қанайналым: үлкен және кіші қанайналым шеңберлері» атты сабақты 8-сынып оқушыларымен өткіздік.Адам тіршілігі үшін, организмнің тірегі – қан және қан жасушаларының белсенділігі, өміршеңдігін оқушыларға медициналық тұрғыдан түсіндіре отырып, сабақта оқытудың жаңа технологиясы элементтерін қолданып, оқушы белсенділігін арттыру. Оқушылардың іс-әрекетін басқару арқылы ой таласын туғызу, оқу материалдарының мазмұнын өмірмен байланыстыру арқылы оқушының білім-біліктілігін дамыту. Сонымен бірге оқушылардың бойына ұлттық рухты сіңіріп, өз ұлтының әдет-ғұрпын, салт-санасын құрметтеуге үйрету, барысында сабақ өтілді.Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды қан топтарына байланысты топқа бөлуҮй тапсырмасын сұрау- Қайталау сұрақтары:
Тірек схемасымен жұмыс1 – қанның қызметі
2 – қан құрамы
«Сандар сыры» ойыны
V. Бағалау парағы
Сабақ соңында рефлекция жасап, суммативтік бағалау жүргізілді. Бүгінгі таңдағы әлемдік бәсекелестік заманда әрбір оқушының білім сапасын, қабілеттілік деңгейін анықтайтын жеке тұлғаны дамыту мәселелері күн тәртібінде өз өзектілігін жойған жоқ, яғни адамның білімі мен біліктілігі қазіргі заманда әрбір мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігінің ең маңызды факторына айналды.
Әдебиеттер тізімі:
В данной статье рассматривается важность развития творческих способностей учеников по предмету биология, приемы стимулировать их интерес к творческим работам для самостоятельной работы.In this article importance of developing creative flairs of students is examined on an object biology, receptions to stimulate their interest in creative works for independent work.
Бұрынғы әдіснама бойынша сыныпта мұғалім басқарушы және оқушыға дайын білім беруші болса, бүгінде мұғалім бағдар, бағыт беруші, оқушы білімге өздігінен жетуші. Қазіргі заман талабы әр мұғалімнің алдына шығармашылықпен жұмыс жасап, білім сапасын арттыруды қойып отыр. Бұл мақсатқа мұғалім шеберлігін үнемі арттырып, қоғамдық өмірге еніп отырған әр түрлі жаңалықтарды тиімді пайдаланып, оқушылардың пәнге қызығушылығын арттыру арқылы ғана жете алады.Шығармашыл тұлға - өзін қоршаған ортаны түсіне алатын санасы жоғары, белгілі бір құбылысқа деген өзіне тән ғылыми көзқарасы бар тұлға. Қазір әр мемлекеттің алдында ғылым, білім саласында өзінің ұлттық, өзіне тән білімді адамның шығармашылық, тұлғалық модельін сомдап шығару мәселесі тұр.Сабақты бір сарынды өткізу оқушылардың пәнге деген қызығуын, білімге ұмтылысын төмендетеді. Сондықтан оқыту барысында сабақтың түрлерін, әдіс-тәсілдерін өзгертіп отырған тиімді. Осыған орай биология пәнінен оқушылардың білімге деген ынтасын арттыру, өз бетінше ізденіске, шығармашылық жұмыстарға қызықтыра білу мақсатымыз. Бұл мақсатқа жету үшін әрбір сабағымды түрлендіріп өткізуге көңіл бөлеміз. Сабақта оқушыларға өз бетінше ізденіп, әрекет жасауға дағдыландыру, ойлау қабілетін арттыру барысында проблемалық сұрақтар қойылады, әрбір мәселеге байланысты өзіндік көзқарасын қалыптастырып, ой түюге жетелейді.Инновациялық тәсіл оқу процесіне – тіршілік және әрекет етудің даму динамикасы ерекшелігіне, дистанциялық оқудың өзгешелігіне және жеке тұлғалардың, қоғамның және мемлекеттің талаптары мен әлеуметтік пайдалы білім алуына, сеніміне, мінез-құлықтың сапасы мен өзгешелігіне, тәлім тәжірибесі мен қатынасына негізделген жаңалық енгізуге бағыттайды.Бүгінгі таңда жеке тұлғаны емес, оның даму процесін басқару қажеттігі айқындалып отыр. Ал бұл, педагог жұмысындағы артықшылық жанама педагогикалық ықпал жасауға берілетіндігін білдіреді: тікелей жасалатын әдістерден, лозунгтардан және үндеулерден бас тартылады, артық дидактизмнен, ғибаратты сарыннан тежелуді; оның есесіне бірінші орынға қарым-қатынас жасаудың сұхбаттық әдістерін, шындықты бірлесіп іздеуді, сан алуан шығармашылық әрекетті тәрбиелеуші шарттарды жасау арқылы дамытуды білдіреді.Оқушыларға мәтінді өз беттерімен оқып білуге жағдай жасау, өмірмен байланыстыру, ойларын жүйелеп жеткізе білуге үйрету. Еңбекқорлыққа, бір-біріне көмектесуге тәрбиелеуде сын тұрғысынан ойлау мен жазу әдіс-тәсілін пайдалана отырып, «Қанайналым: үлкен және кіші қанайналым шеңберлері» атты сабақты 8-сынып оқушыларымен өткіздік.Адам тіршілігі үшін, организмнің тірегі – қан және қан жасушаларының белсенділігі, өміршеңдігін оқушыларға медициналық тұрғыдан түсіндіре отырып, сабақта оқытудың жаңа технологиясы элементтерін қолданып, оқушы белсенділігін арттыру. Оқушылардың іс-әрекетін басқару арқылы ой таласын туғызу, оқу материалдарының мазмұнын өмірмен байланыстыру арқылы оқушының білім-біліктілігін дамыту. Сонымен бірге оқушылардың бойына ұлттық рухты сіңіріп, өз ұлтының әдет-ғұрпын, салт-санасын құрметтеуге үйрету, барысында сабақ өтілді.Ұйымдастыру кезеңі: оқушыларды қан топтарына байланысты топқа бөлуҮй тапсырмасын сұрау- Қайталау сұрақтары:
- Организмнің ішкі ортасы деген не?
- Қан жасушаларын ата?
- Агглютинация деген не?
- Адамның неше қан тобы бар?
- Қантамыр түрлерін ата?
- Қанайналым деген не?
- Жүректің бөліктерін ата?
- Жүрек неше қабаттан тұрады?
Тірек схемасымен жұмыс1 – қанның қызметі
2 – қан құрамы
«Сандар сыры» ойыны
- 120/80 мм
- 75/76 рет
- 4,5 – 5 млн
- 4-
- 4 топ
- 100 мың км
- 50 есе
- Тарам – тарам бір ғалам,
- Жанды мотор сынбайды,
- «Қан – өмір сыйлаушы» дегенді қалай түсінесің?
- Қан арқылы берілетін тұқым қуалайтын ауруларды білесіз бе?
- Адам жүрексіз өмір сүре ала ма?
- Қанайналымының ашылу тарихы
- Үлкен қанайналым шеңбері
- Кіші қанайналым шеңбері
- Қан қысымы
- Қан қысымының аурулары – гипертония, гипотония
V. Бағалау парағы
Ааты-жөні | Қайталау сұрақтары | терминдер | Тірек сызба | Сандар сыры | Сәйкестік тесті | Жұмбақ шешу | эссе | Топ басшысының бағалауы | қорытынды |
Сабақ соңында рефлекция жасап, суммативтік бағалау жүргізілді. Бүгінгі таңдағы әлемдік бәсекелестік заманда әрбір оқушының білім сапасын, қабілеттілік деңгейін анықтайтын жеке тұлғаны дамыту мәселелері күн тәртібінде өз өзектілігін жойған жоқ, яғни адамның білімі мен біліктілігі қазіргі заманда әрбір мемлекеттердің бәсекеге қабілеттілігінің ең маңызды факторына айналды.
Әдебиеттер тізімі:
- Әлімов А. Интербелсенді әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері. Алматы, 2013. -447 б.
- Поляков С.Д. В поисках педагогической инноватики. – М.; 1993.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша