Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
(Ұ). Ұйымдастыру
кезеңі:
1.Оқушылармен амандасу,
түгендеу.
2.Бір-біріне жылы
лебіздерін білдіреді..
|
Бір-біріне тілектері
мен жылы лебіздерін білдіреді..
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады.
|

|
Жаңа сабаққа кіріспе
|
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен
тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау
сұрақтарын ұжымдық талқылау.
Өзгенің пікірін
толықтырады.
|
Биологиялық маңызды
металдар: темір
магний
кальций
калий
натрийдің
рөлі
қандай?
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға
белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Презентация
|
Сабақтың ортасы
Мағынаны
ашу.
10
мин.
|
Жеке жұмыс:
Презентациядағы жаңа сабақтан ақпаратпен
танысады
|
Биологиялық маңызды
металдардың қолданылуы
кластер құрастырады.
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
биологиялық маңызды
металдардың қолданылуы
|
Кластер
|
Жеке
жұмыс
5
мин
|
Тапсырмалар айдарындағы
1-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Мен адам ағзасының химиялық құрамы мына қосылыстардан
………….. тұратынын білемін.
Мына металдардың: …………. макроэлементтерге жататынын
білемін.
Биологиялық маңызды
металдардың қызметі: ..............
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
Сөйлемдерді аяқтайды
|
Презентация
11-сынып оқулығы.
Жұмыс
дәптерлері.
|
Жұптық
жұмыс
6
мин
|
Тапсырмалар айдарындағы
2-тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі
көрсетеді.
|
Элемент атауын және оның ағзадағы биологиялық қызметін
сәйкестендіріңіз
|
Дескриптор: Жалпы - 3 балл
-биологиялық маңызды
металдар және олардың биологиялық қызметін
сәйкестендіреді
-биологиялық маңызды
металдардың ерекшеліктерін ескере отырып, сұрақтар
құрастырады
|
11-сынып оқулығы.
Таратпа
қағаз.
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Бір ауыз сөз»
әдісі.
Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Жеке
жұмыс:
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ
туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты
бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет,
білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын.
т.б.
|
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай
1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып
бағалайды. Сонымен қатар, оқушыларды ынталандыру
үшін
«Қошеметтеу» әдісі арқылы
бағалайды.
|

|