Материалдар / Биосфера және оның құрамдас бөліктері 7 сынып, Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Қарғалы №2 арнаулы гимназиясы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Биосфера және оның құрамдас бөліктері 7 сынып, Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Қарғалы №2 арнаулы гимназиясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал тәжірибе алмасу мақсатында география пән мұғалімдеріне қажет болуы мүмкін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
388
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Биосфера.Мектеп: Дарынды балаларға арналған үш тілде оқытатын Қарғалы №2 арнаулы гимназиясы
Күні: 16.01.2019.Мұғалімнің аты-жөні: Халикова А.Н.
Сынып: 7 «В»Қатысқандар: Қатыспағандар:
Сабақтың тақырыбыБиосфера және оның құрамдас бөліктері.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары7.3.4.1 - биосфераның құрамын, құрылымын, шекаралары мен қасиеттерін анықтайды.
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:Биосфера ұғымы мен құрамын айта алады.Оқушылардың басым бөлігі:Биосфера шекаралары мен қасиеттерін анықтайды.Кейбір оқушылар:Биосферадағы зат айналымын сипаттайды.
Бағалау критерийіБиосфера құрамы және құрылымы туралы ұғымды айтады.Биосфера шекараларын көрсетеді.Биосферадағы зат айналымын сызбада көрсетіп, түсіндіреді.
Тілдік мақсаттарТыңдалым - Мұғалімнің мазмұндауын тыңдайды.Оқылым - Берілген мәтінді түсініп оқиды.Жазылым -Берілген тапсырмаларды зерделеп, соның негізінде анықтама жазады.Айтылым - Жұмыс қорытындысын сыныптастары алдында мазмұндау барысында өз пікірін жеткізеді.Негізгі сөздер мен тіркестер:Биосфера, ландшафт, биогенді зат, биокосты зат, фотосинтез, озон қабаты, өмір қабықшасы және т.б. терминдердің анықтамасын біледі.
Құндылықтарға баулу- Өзара қарым-қатынас жасау арқылы адамгершілікке баулу- Ынтымақтастық (топпен жұмыс)- Шығармашылық жұмыс
Пәнаралық байланысБиология, химия
Алдыңғы білімБиосфера (6 сынып, Жаратылыстану)


Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы

2 мин



Ұйымдастыру кезеңі
  • Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сабаққа дайындығын тексеру.
  • Психологиялық ахуал туғызу «Жақсы тілек»


  • Kundeliк.kzИнтербелсенді тақта
    Сабақтың ортасы



    2 мин





    3мин



    3 мин

















    7 мин.











































    7 мин.































    7 мин.



















































    Сабақтың соңы



















    Үйге тапсырма:



    «Миға шабуыл» әдісі.Берілген суреттер бойынша тақырып анықталады.

    Бейнеролик «Биосфера – жердің тіршілік қабаты»

    1.Тапсырма Мәтінмен жұмыс.1. Биосфера дегеніміз не?2. Биосфераны зерттеумен айналысқан ғалымдарды ата.3. Қай ғалым биосфера туралы ілімнің негізін қалады?4. Биосфера ілімі ғылымға енген жыл?5. Тірі заттар дегеніміз не?6. Биогенді зат деген не?Қ/б: «От шашу»

    2. Тапсырма. Топтық жұмыс.«Кластер» әдісі. І топ: Биосфераның шекарасын анықтау.

    ІІ топ: Табиғаттағы зат айналымын анықтау.ІІІ топ: Биосфераның таралу аймағын анықтау. 3 тапсырма«Таңда да таста» әдісі

    Қ/б: «Бас бармақ» әдісі

    Рефлексия: «5 саусақ» Өзін-өзі бағамдау1.Сізде қандай қиындықтар болды?2.Сізге қандай тапсырма қатты ұнады?3.Бүгінгі көңіл-күйім қандай болды?4.Бүгін мен қандай жетістіктерге қол жеткіздім?5.Бүгін мен не білдім, қандай тәжірибе жинақтадым?

    Биосфера тақырыбын зерттеуші ғалымдар туралы хабарлама дайындап келу.





















    География 7-сыныбына арналған оқулық.Алматы. «Атамұра» 2018жТүрлі-түсті маркерлер, стикер қағаздар,





























































    Интербелсенді тақтапрезентация



















































































    Саралау - Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау-Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.




    Техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау,сергіту жаттығуларын орындау









    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!