Биотехнологиялық өндірістің жалпы сызбасы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Биотехнологиялық өндірістің жалпы сызбасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Биология мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

18-сабақ

Сабақтың тақырыбы: «Биотехнологиялық үдерістін жалпы сызбасы және биотехнологияда алынатын өнімдері (медицинада, өнеркәсіпте және ауылшаруашылықта). Инсулин өндірісі.»

Бөлім:

9.3E Микробиология және биотехнология

Педагогтің аты-жөні:

Ахметова Инкар Мнбаевна

Күні:19.03.


Сыныбы: 9

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Биотехнологиялық өндірістің жалп сызбасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

9.4.3.1 –биотехнологиялық үдерістің жалпы сызбасын сипаттау.

9.4.3.2 – биотехнологияда өндірілетін өнімдерге және инсулин өндіру жайлы айту.

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін:

Биотехнология үдерісін түсінеді.

Көпшілік оқушылар үшін:

Биотехнология әдісі арқылы алынатын өнімдерді сипаттай алады.

Кейбір оқушылар үшін:

Инсулин өндіру жолын түсіндіреді.


Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


Ұйымдастыру кезеңі:

Амандасу


Жаңа сабақ Сабақтың ортасы




Мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.

Видео көреді


Ойларын айту


1. тапсырма

Мозайка әдісі


Сурет қиындыларымен сөйлеу. Биотехнология әдісін

(Медицинада, өндірісте, ауылшаруашылығында) қолдану.


Дескриптор: Жалпы - 2 балл

  • Биотехнология әдісі арқылы алынатын өнімдерге мысалдар келтіреді.

  • Суретті ретімен орналастырады.



Кері байланыс

Диаграммаға апарып жабыстырады.

Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.



Әр дұрыс жауапқа 1 балл.

1. Биотехнология ұғымы. (Биологиялық процестерді адам мақсатына сай өзгерту)

2. Биотехнология терминін қай жылы, кім ұсынған? (1919 ж К.Эрики)

3. Биотехнологияны ауылщаруашылығында қолдану, қойды клондауда ең алғаш алынған бұзау? (Ген бұзауы)

4.балдырлардың спирулина деген түрін алғаш қай елдің халқы азық ретінде қолданды. (Африка)

5. Биотехнология әдісі арқылы медицинада қандай дәрі дәрмектер жасалып, оны пайдаланды. (антибиотиктер, пеницилл)

6.Өсімдіктерді биотехнологиялық әдіс арқылы көбейтудің тиімділігі? (сапалы, вирустан таза, жоғары сұрыпты)

7. Зең саңырауқұлағын тамақ өндірісінде пайдалану. (Нан аштуда)

8. Инсулинді қанда шикі заттан өндіреді? (сиыр және шошқаның ұйқы безінен)

ДК экраны

9-сынып оқулығы.

Жұмыс дәптерлері



Дискриптор:

Жалпы - 8 балл

1. Сұрақтарға жауап береді

2. Мысал келтіріп талдай алады.

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Кері байланыс

«Баскетбол добы» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.


Оқушылар ойын жазып, талдап қай деңгейде тұрғанын карзенкеге допты салу арқылы көрсетеді

Мұғалім оқушыларды


1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.



Әр дұрыс жауапқа 1 балл.

1. Биотехнология ұғымы. (Биологиялық процестерді адам мақсатына сай өзгерту)

2. Биотехнология терминін қай жылы, кім ұсынған? (1919 ж К.Эрики)

3. Биотехнологияны ауылщаруашылығында қолдану, қойды клондауда ең алғаш алынған бұзау? (Ген бұзауы)

4.балдырлардың спирулина деген түрін алғаш қай елдің халқы азық ретінде қолданды. (Африка)

5. Биотехнология әдісі арқылы медицинада қандай дәрі дәрмектер жасалып, оны пайдаланды. (антибиотиктер, пеницилл)

6.Өсімдіктерді биотехнологиялық әдіс арқылы көбейтудің тиімділігі? (сапалы, вирустан таза, жоғары сұрыпты)

7. Зең саңырауқұлағын тамақ өндірісінде пайдалану. (Нан аштуда)

8. Инсулинді қанда шикі заттан өндіреді? (сиыр және шошқаның ұйқы безінен)















































Әр дұрыс жауапқа 1 балл.


1. Биотехнология ұғымы.


2. Биотехнология терминін қай жылы, кім ұсынған?



3. Биотехнологияны ауылщаруашылығында қолдану, қойды клондауда ең алғаш алынған бұзау?



4.балдырлардың спирулина деген түрін алғаш қай елдің халқы азық ретінде қолданды.



5. Биотехнология әдісі арқылы медицинада қандай дәрі дәрмектер жасалып, оны пайдаланды.



6.Өсімдіктерді биотехнологиялық әдіс арқылы көбейтудің тиімділігі?



7. Зең саңырауқұлағын тамақ өндірісінде пайдалану.



8. Инсулинді қанда шикі заттан өндіреді?







Әр дұрыс жауапқа 1 балл.


1. Биотехнология ұғымы.


2. Биотехнология терминін қай жылы, кім ұсынған?



3. Биотехнологияны ауылщаруашылығында қолдану, қойды клондауда ең алғаш алынған бұзау?



4.балдырлардың спирулина деген түрін алғаш қай елдің халқы азық ретінде қолданды.



5. Биотехнология әдісі арқылы медицинада қандай дәрі дәрмектер жасалып, оны пайдаланды.



6.Өсімдіктерді биотехнологиялық әдіс арқылы көбейтудің тиімділігі?



7. Зең саңырауқұлағын тамақ өндірісінде пайдалану.



8. Инсулинді қанда шикі заттан өндіреді?








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
25.04.2021
1619
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі