Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып математика "Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу" тақырыбына Блум таксониямиясы бойынша жоспарланған сабақ.Сабақ жоспары тірек сызбалар арқылы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу жолдары қаралған.Материал жас мамандар үшін қажет деп ойлаймын
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Күні: 
Сынып: 6
Пәні: математика
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)
Сабақтың мақсаттары: 
Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік тақырыбына есептер шығару.Теориялық білімдерін жүйелеу, бекіту. 
Дамытушылық:Есте сақтау қабілеттерін дамыту. Теориялық білімдерін практикада қолдана білуге дағдыландыру.
Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдай білуге үйрету. Пәнге қызығушылығын арттыру.
Көрнекілік: Үлестірме материалдар.
Сабақтың типі: Білімді бекіту
Сабақтың әдісі: Топпен жұмыс 
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеріп, топқа бөлемін. 
II. Үй тапсырмасын тексеру
III. Қызығушылықты ояту
« Не білемін»
1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз?
2. Теңсіздікті шешу дегеніміз не?
3. Мәндес теңсіздік дегеніміз не?
4. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу жолы?
5. а=0 және в˂0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай болады?
6. а=0 және в˃0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай?
III. Мағынаны ашу. Кубизм стратегиясы
А-деңгей
№1013
1)3х-7˂х+1, 2)2+х˃8-х, 3)1-х≤2х-5, 4)2х+1˃х+6, 5)4х+2˃3х+1, 6)6х+1˂2х+9,
3х-х˂1+7, х+х˃8-2, -х-2х≤-5-1, 2х-х˃6-1, 4х-3х˃1-2, 6х-2х˂9-1, 
2х˂8, 2х˃6, -3х≤-6, х˃5. х˃-1. 4х˂8,
х˂4. х˃3. х≥2. Ж: (5;+∞) Ж:(-1;+∞) х˂2
Ж: (-∞;4) Ж: (3;+∞) Ж: [2;+∞) Ж: (-∞;2)
В-деңгей
№1022
1)х-тің қандай мәндерінде 7,6+2х-(3х-6,4) өрнегінің мәні оң сан болады?
7,6+2х-(3х-6,4)˃0,
7,6+2х-3х+6,4˃0,
-х˃-14,
х˂14.
2)у-тің қандай мәндерінде у+2,8+(9,8-3у) өрнегінің мәні теріс сан болады?
у+2,8+(9,8-3у)˂0,
у+2,8+9,8-3у˂0,
-2у˂-12,6,
у˃6,3.
3) х-тің қандай мәндерінде 6(х+1)-5х-3 өрнегінің мәні оң сан болады?
6(х+1)-5х-3˃0,
6х+6-5х-3˃0,
х˃-3.
4) у-тің қандай мәндерінде 5(у+2)+8+у өрнегінің мәні теріс сан болады?
5(у+2)+8+у˂0,
5у+10+8+у˂0,
4у˂-18,
у˂-4,5.
IV. Ой толғаныс. Түртіп алу стратегиясы
Қатесін тап
№1023
1)5у+9≤3-7у, 2)3х+1≤4х-5, 3)6-5у˃3у-2, 4)3-7у˃5у-3,
5у-7у≤3-9, 3х-4х≤-5+1, 5у-3у˃-2-6, 7у-5у˃-3-3,
-2у≤-6, -х≤-4, 2у˃-8, 2у˃-6,
у≥3. х≤4. у˃-4. у˃-3.
Сәйкестендіру тесті:
реті Теңсіздік белгіленуі 
1 5(х-2)≥2х-1 A. х≤2
2 7х-8≤5х+2 B. х˃7
3 4(х-3)≤х-6 C. х˂-2
4 3+2(х-1)˃8+х D. х≤5 
5 2х+5˂х+3 E. х≥7
6 3х+4≥2х+11 F. х≥3

Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.
V.Үйге тапсырма: №1017, №1023(3,6)
VI. Бағалау. Бағалау парағы бойынша топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалайды.
VII. Қорытынды

Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі