Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу

Материал туралы қысқаша түсінік
6 сынып математика "Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеу" тақырыбына Блум таксониямиясы бойынша жоспарланған сабақ.Сабақ жоспары тірек сызбалар арқылы бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу жолдары қаралған.Материал жас мамандар үшін қажет деп ойлаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
397
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні: Сынып: 6Пәні: математикаСабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздікті шешу (есептер шығару)Сабақтың мақсаттары: Білімділік: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік тақырыбына есептер шығаруеориялық білімдерін жүйелеу, бекіту. Дамытушылықсте сақтау қабілеттерін дамыту. Теориялық білімдерін практикада қолдана білуге дағдыландыру.Тәрбиелік: Топпен жұмыс істеуге, өзгенің пікірін тыңдай білуге үйрету. Пәнге қызығушылығын арттыру.Көрнекілік: Үлестірме материалдар.Сабақтың типі: Білімді бекітуСабақтың әдісі: Топпен жұмыс Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылардың сабаққа әзірлігін тексеріп, топқа бөлемін. II. Үй тапсырмасын тексеруIII. Қызығушылықты ояту« Не білемін»1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік дегеніміз?2. Теңсіздікті шешу дегеніміз не?3. Мәндес теңсіздік дегеніміз не?4. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу жолы?5. а=0 және в˂0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай болады?6. а=0 және в˃0 болса, теңсіздіктің шешімі қандай?III. Мағынаны ашу. Кубизм стратегиясыА-деңгей№10131)3х-7˂х+1, 2)2+х˃8-х, 3)1-х≤2х-5, 4)2х+1˃х+6, 5)4х+2˃3х+1, 6)6х+1˂2х+9,3х-х˂1+7, х+х˃8-2, -х-2х≤-5-1, 2х-х˃6-1, 4х-3х˃1-2, 6х-2х˂9-1, 2х˂8, 2х˃6, -3х≤-6, х˃5. х˃-1. 4х˂8,х˂4. х˃3. х≥2. Ж: (5;+∞) Ж:(-1;+∞) х˂2Ж: (-∞;4) Ж: (3;+∞) Ж: [2;+∞) Ж: (-∞;2)В-деңгей№10221)х-тің қандай мәндерінде 7,6+2х-(3х-6,4) өрнегінің мәні оң сан болады?7,6+2х-(3х-6,4)˃0,7,6+2х-3х+6,4˃0,-х˃-14,х˂14.2)у-тің қандай мәндерінде у+2,8+(9,8-3у) өрнегінің мәні теріс сан болады?у+2,8+(9,8-3у)˂0,у+2,8+9,8-3у˂0,-2у˂-12,6,у˃6,3.3) х-тің қандай мәндерінде 6(х+1)-5х-3 өрнегінің мәні оң сан болады?6(х+1)-5х-3˃0,6х+6-5х-3˃0,х˃-3.4) у-тің қандай мәндерінде 5(у+2)+8+у өрнегінің мәні теріс сан болады?5(у+2)+8+у˂0,5у+10+8+у˂0,4у˂-18,у˂-4,5.IV. Ой толғаныс. Түртіп алу стратегиясыҚатесін тап№10231)5у+9≤3-7у, 2)3х+1≤4х-5, 3)6-5у˃3у-2, 4)3-7у˃5у-3,5у-7у≤3-9, 3х-4х≤-5+1, 5у-3у˃-2-6, 7у-5у˃-3-3,-2у≤-6, -х≤-4, 2у˃-8, 2у˃-6,у≥3. х≤4. у˃-4. у˃-3.Сәйкестендіру тесті:реті Теңсіздік белгіленуі 1 5(х-2)≥2х-1 A. х≤22 7х-8≤5х+2 B. х˃73 4(х-3)≤х-6 C. х˂-24 3+2(х-1)˃8+х D. х≤5 5 2х+5˂х+3 E. х≥76 3х+4≥2х+11 F. х≥3Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E.V.Үйге тапсырма: №1017, №1023(3,6)VI. Бағалау. Бағалау парағы бойынша топ басшылары өз тобындағы оқушыларды бағалайды.VII. Қорытынды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ