2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
ax >b немесе ax < b түріндегі теңсіздіктер бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер деп аталады, мұндағы a және b – кез келген сандар, a ≠ 0. x – айнымалы. Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі деп атайды. Мысалы, x + 6 < 18. x-тің орнына 2 санын қойса, онда 2 + 6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігі шығады. x – теңсіздіктің шешімі. Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу. Шешімдері бірдей теңсіздіктер мәндес теңсіздіктер деп аталады. Шешімдері болмайтын теңсіздіктер де мәндес теңсіздіктер болып есептеледі. Екі салыстыру белгісі қолданылатын теңсіздік қос теңсіздік деп аталады.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Қ.Қатықбаева атындағы №168 мектеп-гимназиясы

Пәні

Математика

Ұзақ мерізмді жоспар

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер


Тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Мұғалімнің аты-жөні:

Кененбаева Нұрзия

Күні, айы

11.02.2025ж.

Сыныбы 6 А,Ә,Б, В.

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушы саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

6.2.2.10 түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу;

6.2.2.11 алгебралық түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді , түріндегі теңсіздіктерге келтіру;

6.2.2.12 теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу;

6.2.2.13 теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу;

Сабақ мақсаты

  • Берілген теңсіздікті ықшамдай алады;

  • түріне келтіре біледі;

  • түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шеше алады;

  • Шешімін координаталық түзуде сала біледі;

  • Теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы жаза алады;

  • ерілген сан аралығын теңсіздік түрінде жаза алады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.

Ұжымдық жұмыс.

2 минут




1Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу.

ә) Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеріп, олардың назарын аудару.

б)Сыныпқа жағымды психологиялық ахуал тудыру.

Оқушылардың көңіл-күйлерін анықтау мақсатында психологиялық треннинг өткіземін. Қағазды лақтыру арқылы бір-біріне жылы шырай танытып, жылы лебіздерін білдіреді.


Амандасады. Сұрақтарға жауап береді.




Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

«Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

Жылы шырай таныту


Презентация

Оқулық,

жұмыс дәптері

Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген қима қағаздар топтамас


Үй тапсырмасын тексеру

Жұптық жұмыс

2 минут

2« Көршіме сенемін» әдісімен үй жұмысын тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап айтамын.

Мақсат: оқушылар алған білімдерін саралай білуге дағдыландыру.

952,953

Әр оқушы дұрыс жауабында қол көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады.



Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс жауапқа 1баллдан берілдеі.

Оқулық

математика.


Өткен сабақты қайталау

Ұжымдық жұмыс.

5 минут


3 «Миға шабуыл» әдісі wordwall.net қосымшасы арқылы ой қозғау сұрақтары арқылы жауап береді. Топпен талқылайды.


Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша қандай ережелерді пайдаланғанын түсіндіреді.


«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы! Талпын!»

https://wordwall.net/ru/resource/66780817

Жаңа сабақ.

Ұжымдық жұмыс.

5 минут


4 ax >b немесе ax < b түріндегі теңсіздіктер бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер деп аталады, мұндағы a және b – кез келген сандар, a ≠ 0. x – айнымалы.

Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі деп атайды. Мысалы, x + 6 < 18. x-тің орнына 2 санын қойса, онда 2 + 6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігі шығады. x – теңсіздіктің шешімі.

Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу.

Шешімдері бірдей теңсіздіктер мәндес теңсіздіктер деп аталады. Шешімдері болмайтын теңсіздіктер де мәндес теңсіздіктер болып есептеледі.

Екі салыстыру белгісі қолданылатын теңсіздік қос теңсіздік деп аталады.






Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады



Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

«Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

Жылы шырай таныту



Жаңа сабақты бекіту тапсырмасы

12 минут

5 954есеп, 955 есеп. 960 есеп,962 есептерініен 1 есептен шығарады.

Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады



Дескриптор:

- берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады.

«Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

Жылы шырай таныту



Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық.

Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл

Сергіту сәті

2 минут


6 Қозғалыс ойыны

? "Математикалық шапалақ" ойыны

  • Мұғалім сандарды айтады.

  • Егер екіге бөлінетін сан болса – бір рет шапалақтау.

  • Егер үшке бөлінетін сан болса – екі рет шапалақтау.

  • Егер екіге де, үшке де бөлінсе қол соғып, секіру! ?

? Мысал:

  • 4 → ?

  • 6 → ?? + секіру

  • 9 → ??

Оқушлар топпен шапалақтап белсенді қатысады.

Нәтижелерді талқылау: Топтар кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай жинайды.



Үлсетірмелі

парақ

Ұжымдық жұмыс.

5 минут


9 Сәйкестендіру тесті:

Дескриптор:

- берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады.


Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру





Сабақтың ортасы

Өздік жұмыс

Оқулықпен жұмыс

10 минут



9 Жеке жұмыс. «Ортадағы қаламсап» әдісі арқылы жұмыс. Деңгейлеп тапсырма беріледі.

Оқушылар

есепті шығарып болған соң, қаламсапты ортаға салады. Ұстаз кімнің қаламын алса, сол оқушы жауап береді.



Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру

Қаламсап

Оқулық 6 сынып

Сабақтың соңы

Ұжымдық жұмыс.

4 минут




10 Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция аламын.

.

11 Үйге тапсырма №956,961



12 Сабақты қорытындылап, Кері байланысты оқуышылардан сандық әдісімен аламын

Рефлекцияны оқушылар Санауышы (триггермен) береді

Кері байланысқа сандық әдісімен береді.



Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.

«Жарайсың!», «Керемет!» деген сақтау сөздерімен бағалайды.

Жылы шырай таныту


QRcode

Көрнекілік үлестірмелі парақ

Оқулық

Математика 6 сынып



































































11 Ақпан 2025
245
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі