Сабақтың
кезеңдері
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
Ұжымдық
жұмыс.
2
минут

|
№1Ұйымдастыру
кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу.
ә) Оқушылардың сабаққа
дайындығын тексеріп, олардың назарын
аудару.
б)Сыныпқа жағымды
психологиялық ахуал тудыру.
Оқушылардың көңіл-күйлерін
анықтау мақсатында психологиялық треннинг өткіземін. Қағазды
лақтыру арқылы бір-біріне жылы шырай танытып, жылы лебіздерін
білдіреді.
|
Амандасады. Сұрақтарға жауап
береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
Презентация
Оқулық,
жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері
бейнеленген қима қағаздар топтамас
|
Үй тапсырмасын
тексеру
Жұптық
жұмыс
2
минут
|
№2« Көршіме
сенемін» әдісімен үй жұмысын
тексеремін. Өзім жауабын айтып, қандай жолмен шығарғанын талқылап
айтамын.
Мақсат: оқушылар алған
білімдерін саралай білуге дағдыландыру.
№952,953
|
Әр оқушы дұрыс жауабында қол
көтеріп қанша есебі дұрыс болғанын айтады.
|
Бірін-бірі бағалайды. Әр дұрыс
жауапқа 1баллдан берілдеі.
|
Оқулық
математика.
|
Өткен сабақты
қайталау
Ұжымдық
жұмыс.
5
минут

|
№3 «Миға шабуыл»
әдісі wordwall.net қосымшасы арқылы
ой қозғау сұрақтары арқылы жауап береді. Топпен
талқылайды.
|
Тапсырманы орындау барысында тақырып бойынша
қандай ережелерді пайдаланғанын
түсіндіреді.
|
«Мадақтау сөз»
әдісі арқылы бағалайды:
«Жарайсың! Жақсы! Өте жақсы!
Талпын!»
|
https://wordwall.net/ru/resource/66780817
|
Жаңа
сабақ.
Ұжымдық
жұмыс.
5
минут

|
№4
ax >b
немесе ax < b түріндегі
теңсіздіктер бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер деп аталады,
мұндағы a және b – кез келген
сандар, a ≠ 0. x –
айнымалы.
Айнымалының теңсіздікті тура
санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктің
шешімі деп атайды.
Мысалы, x + 6 < 18. x-тің
орнына 2 санын қойса, онда 2 +
6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігі
шығады. x – теңсіздіктің шешімі.
Теңсіздікті
шешу – оның барлық шешімін
табу немесе шешімдері болмайтынын
дәлелдеу.
Шешімдері бірдей
теңсіздіктер мәндес
теңсіздіктер деп аталады. Шешімдері
болмайтын теңсіздіктер де мәндес теңсіздіктер болып
есептеледі.
Екі салыстыру белгісі
қолданылатын теңсіздік қос
теңсіздік деп
аталады.
|
|
|
|
|
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
|
Жаңа сабақты бекіту
тапсырмасы
12
минут
|
№5 954есеп, 955 есеп.
960 есеп,962 есептерініен 1 есептен
шығарады.
|
Тақырып бойынша ресурстарды
қарап, танысады
|
Дескриптор:
- берілген бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктерді шеше алады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
Жалпы білім беретін мектептің
6–сыныбына арналған оқулық.
Оқулық авторлары:
Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра»
баспасы 2018 жыл
|
Сергіту
сәті
2
минут

|
№6 Қозғалыс
ойыны
?
"Математикалық шапалақ"
ойыны
-
Мұғалім сандарды айтады.
-
Егер екіге бөлінетін сан
болса – бір рет
шапалақтау.
-
Егер үшке бөлінетін сан
болса – екі рет
шапалақтау.
-
Егер екіге де, үшке де бөлінсе
– қол соғып, секіру! ?
?
Мысал:
-
4 → ?
-
6
→ ?? +
секіру
-
9
→ ??
|
Оқушлар топпен шапалақтап
белсенді қатысады.
|
Нәтижелерді талқылау: Топтар
кезекпен жауап береді және дұрыс жауаптар үшін ұпай
жинайды.
|
Үлсетірмелі
парақ
|
Ұжымдық
жұмыс.
5
минут

|
№9
Сәйкестендіру
тесті:

Дескриптор:
- берілген бір айнымалысы бар
сызықтық теңсіздіктерді шеше алады.
|
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
|
Сабақтың
ортасы
Өздік
жұмыс
Оқулықпен
жұмыс
10
минут

|
№9
Жеке жұмыс. «Ортадағы
қаламсап» әдісі арқылы жұмыс. Деңгейлеп
тапсырма беріледі.


|
Оқушылар
есепті шығарып болған соң,
қаламсапты ортаға салады. Ұстаз кімнің қаламын алса, сол оқушы
жауап береді.
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен
қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру
|
Қаламсап
Оқулық 6
сынып
|
Сабақтың
соңы
Ұжымдық
жұмыс.
4
минут
|
№10
Сабақты бекітіп оқушылардан рефлекция
аламын.
.
№11
Үйге тапсырма
№956,961
№ 12
Сабақты қорытындылап, Кері
байланысты оқуышылардан сандық әдісімен
аламын
|
Рефлекцияны оқушылар Санауышы (триггермен)
береді
Кері байланысқа сандық
әдісімен береді.
|
Оқушылардың белсенділіген
байланысты бағаланады.
«Жарайсың!», «Керемет!» деген
сақтау сөздерімен бағалайды.
Жылы шырай
таныту
|
QRcode
Көрнекілік үлестірмелі
парақ
Оқулық
Математика 6
сынып
|