Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
|
Бөлім: |
6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда |
Буламбаева Б.Т. |
||
|
Күні: |
13.02.25. |
||
|
Пән/Сынып: 6 |
Математика |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу. |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.2.2.10
6.2.2.11алгебралық
түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді
6.2.2.12теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу; 6.2.2.13теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
||
Сабақтың барысы
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмі. -kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу және теңсіздіктердің шешімдерін координаттық түзуде кескіндеу. Үй тапсырмасын тексеру. Өткен сабақты бекіту сұрақтары. 1.Санды теңсіздік дегеніміз не?
|
Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді. Сұрақтарға жауап береді |
|
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта слайд Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақ |
ax >b немесе ax < b түріндегі теңсіздіктер бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер деп аталады, мұндағы a және b – кез келген сандар, a ≠ 0. x – айнымалы. Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі деп атайды. Мысалы, x + 6 < 18. x-тің орнына 2 санын қойса, онда 2 + 6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігі шығады. x – теңсіздіктің шешімі. Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады |
|
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта слайд |
|||||||||||||||||||||
|
25 минут |
Бекіту тапсыр масы |
Топтық жұмыс «Алты қадам» әдісі
Тапсырмалар.
№1. Теңсіздіктерді
шешіңдер: а)
№2.
в-ның қандай
мәнінде
№3. Қос теңсіздікті шешіңдер:
-3 №4. Теңсіздіктің бүтін шешімін табыңдар:
2 Жұптық жұмыс «Көршіңе көмек!»
Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E. Оқулықтан №946. |
Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады. |
Дескриптор: - берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады.
«Басбармақ» әдісімен бағалау алады жүргізіледі |
Интернет ресурстары Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл |
|||||||||||||||||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Жеке орындалатын тапсырма «Сәйкестікті табыңдар»
|
Тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Сан аралықтарын дұрыс тауып, сәйкестен діреді. |
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта слайд |
|||||||||||||||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: - kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмі. -kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу және теңсіздіктердің шешімдерін координаттық түзуде кескіндеу. Рефлексия «Бағдаршам» әдісі Үйге тапсырма. №947. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта слайд |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Сабақтың тақырыбы: Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу
|
Бөлім: |
6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер |
||
|
Педагогтің Т.А.Ә.(болған жағдайда |
Буламбаева Б.Т. |
||
|
Күні: |
13.02.25. |
||
|
Пән/Сынып: 6 |
Математика |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу. |
||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
6.2.2.10
6.2.2.11алгебралық
түрлендірулердің көмегімен теңсіздіктерді
6.2.2.12теңсіздіктердің шешімдерін координаталық түзуде кескіндеу; 6.2.2.13теңсіздіктердің шешімдерін сан аралығы арқылы және берілген сан аралығын теңсіздік түрінде жазу; |
||
|
Сабақтың мақсаты: |
|
||
Сабақтың барысы
|
Уақыты |
Кезең дері |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
|
5 минут |
Ұйым дастыру |
Сәлеметсіздерме! Бүгін, Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздік. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу тақырыбын қарастырамыз Бүгінгі сабақта меңгеретініңіз: -kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмі. -kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу және теңсіздіктердің шешімдерін координаттық түзуде кескіндеу. Үй тапсырмасын тексеру. Өткен сабақты бекіту сұрақтары. 1.Санды теңсіздік дегеніміз не?
|
Амандасады, үй тапсырмасына жауап береді. Сұрақтарға жауап береді |
|
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта слайд Интербелсенді тақта |
|||||||||||||||||||||
|
10 мин |
Жаңа сабақ |
ax >b немесе ax < b түріндегі теңсіздіктер бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер деп аталады, мұндағы a және b – кез келген сандар, a ≠ 0. x – айнымалы. Айнымалының теңсіздікті тура санды теңсіздікке айналдыратын мәнін бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктің шешімі деп атайды. Мысалы, x + 6 < 18. x-тің орнына 2 санын қойса, онда 2 + 6 < 18, 8 < 18 дұрыс теңсіздігі шығады. x – теңсіздіктің шешімі. Теңсіздікті шешу – оның барлық шешімін табу немесе шешімдері болмайтынын дәлелдеу.
|
Тақырып бойынша ресурстарды қарап, танысады |
|
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта слайд |
|||||||||||||||||||||
|
25 минут |
Бекіту тапсыр масы |
Топтық жұмыс «Алты қадам» әдісі
Тапсырмалар.
№1. Теңсіздіктерді
шешіңдер: а)
№2.
в-ның қандай
мәнінде
№3. Қос теңсіздікті шешіңдер:
-3 №4. Теңсіздіктің бүтін шешімін табыңдар:
2 Жұптық жұмыс «Көршіңе көмек!»
Жауабы: 1-F, 2-D, 3-A, 4-B, 5-C, 6-E. Оқулықтан №946. |
Оқулықтан тақырыпқа қатысты есептерді шығарады. |
Дескриптор: - берілген бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шеше алады.
«Басбармақ» әдісімен бағалау алады жүргізіледі |
Интернет ресурстары Жалпы білім беретін мектептің 6–сыныбына арналған оқулық. Оқулық авторлары: Т.А.Алдамұратова, Қ.С.Байшоланова, Е.С.Байшоланов Алматы «Атамұра» баспасы 2018 жыл |
|||||||||||||||||||||
|
|
Жеке жұмыс |
Жеке орындалатын тапсырма «Сәйкестікті табыңдар»
|
Тапсырманы орындайды |
Дескриптор: -Сан аралықтарын дұрыс тауып, сәйкестен діреді. |
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта слайд |
|||||||||||||||||||||
|
5 минут |
|
Бүгінгі сабақта: - kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритмі. -kx > b, kx ≥ b, kx < b, kx ≤ b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешу және теңсіздіктердің шешімдерін координаттық түзуде кескіндеу. Рефлексия «Бағдаршам» әдісі Үйге тапсырма. №947. |
Тақырыпты меңгергенін анықтау |
Кері байланыс |
Оқулық, жұмыс дәптері Тақта слайд |
шағым қалдыра аласыз






















