Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Мектеп: №10 ОМГ

    Күні:15.02.2021

    Мұғалімнің аты-жөні:Аманкелді Д

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сан аралықтары.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.7

    сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану;

    6.2.2.8

    сан аралықтарды кескіндеу;

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар:

    • Координаталық түзуде нүктелерді белгілейді;

    • Cан аралықтарынының түрлерін біледі және ажыратады;

    • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді;

    • Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдаланады.

    Бағалау

    критерийлері

    Оқушылар:

    • Координаталық түзуде нүктелерді белгілей алады;

    • Cан аралықтарынының түрлерін біледі және ажырата алады;

    • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады;

    • Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    • санды теңсіздік, тура санды теңсіздік, сан аралығы, сызықтық теңсіздік анықтамаларын біледі;

    • санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі; теңсіздіктер қасиеттерін біледі;

    • тура санды теңсіздіктерге амалдар қолдана алады;

    • сандық түзуде әртүрлі сан аралықтарын бейнелейді;

    • сан аралықтарын оқи алады және жаза алады;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    - теңсіздік;

    - санды теңсіздік;

    - қатаң теңсіздік;

    - қатаң емес теңсіздік;

    - сәуле, ашық сәуле;

    - аралық, кесінді;

    - жартылай интервал;

    - сан аралығы;

    - координаталық түзудегі сан аралығына жататын (жатпайтын) нүктелер;

    - өрнектерді бағалау;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • (а; +) белгілеуін «а-дан плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп оқимыз;

    • (–; а) белгілеуін «минус шексіздіктен а-ға дейінгі аралық» деп оқимыз;

    • [-5; 4] белгілеуін «-5 пен 4 сандары қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық деп оқимыз;

    • (-5; 4] белгілеуін «4 саны қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық деп оқимыз;

    • [-5; 4) белгілеуін: «-5 саны қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық» деп оқимыз;

    • [-5; +) белгілеуін «-5 саны қоса алынған минус бестен плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп оқимыз;

    Құндылықтарды дарыту

    - Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

    - Өзгенің пікірін құрметтеу;

    - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;

    Пәнаралық

    байланыстар

    Қазақ әдебиет

    Бастапқы

    білім

    Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0 – 3 мин

    Ұйымдастыру. Амандасу.

    Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру.

    Әрбір адам? Туысым, досым, жұрағат.

    Әрбір сабақ? Үйрену,ұғу, ұлағат.

    Әрбір ісің? Тірлік,тірек,адамдық.

    Әрбір сөзің? Шындық, бірлік, адалдық.

    Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар орындарында отырып дәптерлерінен тексереді, мұғалім әр оқушыдан жауаптарымен шығару жолдарын сұрайды.

    Презентация

    Сабақтың ортасы

    1. – 8 мин

    Өткен сабақты бекіту үшін: “ Қағып ал”

    1.Санды теңсіздік дегеніміз не?

    1. 2. Координаталық түзуде үлкен сан кіші санның қай жағында кескінделеді?

    2. 3. Санды теңсіздіктің бір жақ бөлігін оның екінші жақ бөлігіне орын ауыстырғанда теңсіздік белгісі қалай өзгереді?

    3. 4. Қандай теңсіздіктерді мүшелеп қосып болады?

    4. 5. Қандай теңсіздіктерді мүшелеп алуға болады?

    5. 6. Айырма теңсіздіктің теңсіздік белгісі қалай анықталады?

    6. 7. Қандай теңсіздіктерді көбейтуге болады?

    7. 8. Теңсіздік белгілері бірдей теңсіздіктер қалай көбейтіледі?

    8. 9. Теңсіздіктер қалай бөлінеді?

    9. 10. Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де бірдей теріс санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісін қалай өзгерту керек?

    11. 1 теңсіздігіндегі х-тің теңсіздік тура болатын сан мәндерін табыңдар.

    12. 1 координаталық тузуде белгілеңіз.

    13. -2 теңсіздігіндегі х-тің мәндерін табыңдар.





    смайликтер


    9 – 20 мин

    Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Әр сұрақтың артында әріптер бар. Сол әріптерді құрастыру арқылы «Сан аралықтары» деген жаңа тақырып ашылады.

    Координаталық түзуде а және в сандарына сәйкес нүктелерді белгілейік.

    Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.

    Сан аралықтары.

    Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.


    СShape1 Shape2 ан аралықтарының түрлері

    Shape3 Shape6 Shape4 Shape5

    Жартылай

    интервал


    Shape7

    Сәуле



    Shape8 Shape9

    Интервал

    Кесінді




    Shape10

    Ашық сәуле


    Интервал.

    Мысал: 2 7 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: (2; 7). Оқылуы: 2 - ден 7-ге дейінгі аралық.

    Кесінді.

    Мысал: -4 3 қатаң емес қос теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: [-4; 3]. Оқылуы: -4 саны мен 3 саны қоса алынған -4 тен 3-ке дейінгі аралық.

    Жартылай интервал.

    Мысал: -2 4 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: [-2; 4). Оқылуы: -2 саны қоса алынған -2 ден 4-ке дейінгі аралық.

    Сәуле.

    Мысал: х ≥ 8 теңсіздігі шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: [8; +∞). Оқылуы: 8 саны қоса алынған 8- ден плюс шексіздікке дейінгі аралық.

    Ашық сәуле.

    Мысал: х < 5 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: (-∞; 5). Оқылуы: минус шексіздіктен 5-ке дейінгі аралық.

    Сабақты бекіту: Оқушылар орындарында отырып орындайды.

    Кестені толтырыңдар:

    Сан аралығының белгіленуі

    [-3:-2 ]

    (-∞:4)

    (1:6)

    (2:+∞)

    Сан аралығының аты





    Сан аралығының коор.түзудегі кескіні






    Математика

    2-бөлім,

    Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған,

    Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.





































    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Аманкелді Данагүл
    14 Мамыр 2021
    622
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сан аралықтары. 6.2.2.7 сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану; 6.2.2.8 сан аралықтарды кескіндеу;
    Материалдың қысқаша нұсқасы


    Қысқа мерзімді жоспар

    Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

    6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

    Мектеп: №10 ОМГ

    Күні:15.02.2021

    Мұғалімнің аты-жөні:Аманкелді Д

    Сынып: 6

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақ тақырыбы

    Сан аралықтары.

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.2.2.7

    сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану;

    6.2.2.8

    сан аралықтарды кескіндеу;

    Сабақ мақсаттары

    Оқушылар:

    • Координаталық түзуде нүктелерді белгілейді;

    • Cан аралықтарынының түрлерін біледі және ажыратады;

    • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді;

    • Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдаланады.

    Бағалау

    критерийлері

    Оқушылар:

    • Координаталық түзуде нүктелерді белгілей алады;

    • Cан аралықтарынының түрлерін біледі және ажырата алады;

    • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады;

    • Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалана алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқушылар:

    • санды теңсіздік, тура санды теңсіздік, сан аралығы, сызықтық теңсіздік анықтамаларын біледі;

    • санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі; теңсіздіктер қасиеттерін біледі;

    • тура санды теңсіздіктерге амалдар қолдана алады;

    • сандық түзуде әртүрлі сан аралықтарын бейнелейді;

    • сан аралықтарын оқи алады және жаза алады;

    Пәнге қатысты лексика мен терминология:

    - теңсіздік;

    - санды теңсіздік;

    - қатаң теңсіздік;

    - қатаң емес теңсіздік;

    - сәуле, ашық сәуле;

    - аралық, кесінді;

    - жартылай интервал;

    - сан аралығы;

    - координаталық түзудегі сан аралығына жататын (жатпайтын) нүктелер;

    - өрнектерді бағалау;

    Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

    • (а; +) белгілеуін «а-дан плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп оқимыз;

    • (–; а) белгілеуін «минус шексіздіктен а-ға дейінгі аралық» деп оқимыз;

    • [-5; 4] белгілеуін «-5 пен 4 сандары қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық деп оқимыз;

    • (-5; 4] белгілеуін «4 саны қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық деп оқимыз;

    • [-5; 4) белгілеуін: «-5 саны қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық» деп оқимыз;

    • [-5; +) белгілеуін «-5 саны қоса алынған минус бестен плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп оқимыз;

    Құндылықтарды дарыту

    - Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

    - Өзгенің пікірін құрметтеу;

    - Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;

    Пәнаралық

    байланыстар

    Қазақ әдебиет

    Бастапқы

    білім

    Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері

    Сабақ барысы

    Сабақтың

    жоспарланған

    кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0 – 3 мин

    Ұйымдастыру. Амандасу.

    Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру.

    Әрбір адам? Туысым, досым, жұрағат.

    Әрбір сабақ? Үйрену,ұғу, ұлағат.

    Әрбір ісің? Тірлік,тірек,адамдық.

    Әрбір сөзің? Шындық, бірлік, адалдық.

    Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар орындарында отырып дәптерлерінен тексереді, мұғалім әр оқушыдан жауаптарымен шығару жолдарын сұрайды.

    Презентация

    Сабақтың ортасы

    1. – 8 мин

    Өткен сабақты бекіту үшін: “ Қағып ал”

    1.Санды теңсіздік дегеніміз не?

    1. 2. Координаталық түзуде үлкен сан кіші санның қай жағында кескінделеді?

    2. 3. Санды теңсіздіктің бір жақ бөлігін оның екінші жақ бөлігіне орын ауыстырғанда теңсіздік белгісі қалай өзгереді?

    3. 4. Қандай теңсіздіктерді мүшелеп қосып болады?

    4. 5. Қандай теңсіздіктерді мүшелеп алуға болады?

    5. 6. Айырма теңсіздіктің теңсіздік белгісі қалай анықталады?

    6. 7. Қандай теңсіздіктерді көбейтуге болады?

    7. 8. Теңсіздік белгілері бірдей теңсіздіктер қалай көбейтіледі?

    8. 9. Теңсіздіктер қалай бөлінеді?

    9. 10. Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де бірдей теріс санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісін қалай өзгерту керек?

    11. 1 теңсіздігіндегі х-тің теңсіздік тура болатын сан мәндерін табыңдар.

    12. 1 координаталық тузуде белгілеңіз.

    13. -2 теңсіздігіндегі х-тің мәндерін табыңдар.





    смайликтер


    9 – 20 мин

    Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Әр сұрақтың артында әріптер бар. Сол әріптерді құрастыру арқылы «Сан аралықтары» деген жаңа тақырып ашылады.

    Координаталық түзуде а және в сандарына сәйкес нүктелерді белгілейік.

    Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.

    Сан аралықтары.

    Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.


    СShape1 Shape2 ан аралықтарының түрлері

    Shape3 Shape6 Shape4 Shape5

    Жартылай

    интервал


    Shape7

    Сәуле



    Shape8 Shape9

    Интервал

    Кесінді




    Shape10

    Ашық сәуле


    Интервал.

    Мысал: 2 7 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: (2; 7). Оқылуы: 2 - ден 7-ге дейінгі аралық.

    Кесінді.

    Мысал: -4 3 қатаң емес қос теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: [-4; 3]. Оқылуы: -4 саны мен 3 саны қоса алынған -4 тен 3-ке дейінгі аралық.

    Жартылай интервал.

    Мысал: -2 4 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: [-2; 4). Оқылуы: -2 саны қоса алынған -2 ден 4-ке дейінгі аралық.

    Сәуле.

    Мысал: х ≥ 8 теңсіздігі шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: [8; +∞). Оқылуы: 8 саны қоса алынған 8- ден плюс шексіздікке дейінгі аралық.

    Ашық сәуле.

    Мысал: х < 5 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

    Белгіленуі: (-∞; 5). Оқылуы: минус шексіздіктен 5-ке дейінгі аралық.

    Сабақты бекіту: Оқушылар орындарында отырып орындайды.

    Кестені толтырыңдар:

    Сан аралығының белгіленуі

    [-3:-2 ]

    (-∞:4)

    (1:6)

    (2:+∞)

    Сан аралығының аты





    Сан аралығының коор.түзудегі кескіні






    Математика

    2-бөлім,

    Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған,

    Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.





































    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Математика Мақала 6 сынып
    14.05.2021
    622
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Аманкелді Данагүл
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации