Материалдар / Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Материал туралы қысқаша түсінік
Сан аралықтары. 6.2.2.7 сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану; 6.2.2.8 сан аралықтарды кескіндеу;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2021
415
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6.3В Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктер

Мектеп: №10 ОМГ

Күні:15.02.2021

Мұғалімнің аты-жөні:Аманкелді Д

Сынып: 6

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Сан аралықтары.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.7

сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалану;

6.2.2.8

сан аралықтарды кескіндеу;

Сабақ мақсаттары

Оқушылар:

  • Координаталық түзуде нүктелерді белгілейді;

  • Cан аралықтарынының түрлерін біледі және ажыратады;

  • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндейді;

  • Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдаланады.

Бағалау

критерийлері

Оқушылар:

  • Координаталық түзуде нүктелерді белгілей алады;

  • Cан аралықтарынының түрлерін біледі және ажырата алады;

  • Сан аралықтарын координаталық түзуде кескіндей алады;

  • Сан аралықтарын жазу үшін белгілеулерді пайдалана алады.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар:

  • санды теңсіздік, тура санды теңсіздік, сан аралығы, сызықтық теңсіздік анықтамаларын біледі;

  • санды теңсіздіктердің қасиеттерін біледі; теңсіздіктер қасиеттерін біледі;

  • тура санды теңсіздіктерге амалдар қолдана алады;

  • сандық түзуде әртүрлі сан аралықтарын бейнелейді;

  • сан аралықтарын оқи алады және жаза алады;

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

- теңсіздік;

- санды теңсіздік;

- қатаң теңсіздік;

- қатаң емес теңсіздік;

- сәуле, ашық сәуле;

- аралық, кесінді;

- жартылай интервал;

- сан аралығы;

- координаталық түзудегі сан аралығына жататын (жатпайтын) нүктелер;

- өрнектерді бағалау;

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:

  • (а; +) белгілеуін «а-дан плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп оқимыз;

  • (–; а) белгілеуін «минус шексіздіктен а-ға дейінгі аралық» деп оқимыз;

  • [-5; 4] белгілеуін «-5 пен 4 сандары қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық деп оқимыз;

  • (-5; 4] белгілеуін «4 саны қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық деп оқимыз;

  • [-5; 4) белгілеуін: «-5 саны қоса алынған минус бестен төртке дейінгі аралық» деп оқимыз;

  • [-5; +) белгілеуін «-5 саны қоса алынған минус бестен плюс шексіздікке дейінгі аралық» деп оқимыз;

Құндылықтарды дарыту

- Оқушылар өзара қарым-қатынаста адал және шынайы айқын;

- Өзгенің пікірін құрметтеу;

- Өз бетінше білім алу қабілеттерін дамыту;

Пәнаралық

байланыстар

Қазақ әдебиет

Бастапқы

білім

Санды теңсіздіктер және олардың қасиеттері

Сабақ барысы

Сабақтың

жоспарланған

кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

0 – 3 мин

Ұйымдастыру. Амандасу.

Оқушылардың көңіл күйлерін біліп, психологиялық ахуал тудыру.

Әрбір адам? Туысым, досым, жұрағат.

Әрбір сабақ? Үйрену,ұғу, ұлағат.

Әрбір ісің? Тірлік,тірек,адамдық.

Әрбір сөзің? Шындық, бірлік, адалдық.

Үй тапсырмасын тексеру. Оқушылар орындарында отырып дәптерлерінен тексереді, мұғалім әр оқушыдан жауаптарымен шығару жолдарын сұрайды.

Презентация

Сабақтың ортасы

  1. 8 мин

Өткен сабақты бекіту үшін: “ Қағып ал”

1.Санды теңсіздік дегеніміз не?

  1. 2. Координаталық түзуде үлкен сан кіші санның қай жағында кескінделеді?

  2. 3. Санды теңсіздіктің бір жақ бөлігін оның екінші жақ бөлігіне орын ауыстырғанда теңсіздік белгісі қалай өзгереді?

  3. 4. Қандай теңсіздіктерді мүшелеп қосып болады?

  4. 5. Қандай теңсіздіктерді мүшелеп алуға болады?

  5. 6. Айырма теңсіздіктің теңсіздік белгісі қалай анықталады?

  6. 7. Қандай теңсіздіктерді көбейтуге болады?

  7. 8. Теңсіздік белгілері бірдей теңсіздіктер қалай көбейтіледі?

  8. 9. Теңсіздіктер қалай бөлінеді?

  9. 10. Санды теңсіздіктің екі жақ бөлігін де бірдей теріс санға көбейтсек немесе бөлсек, теңсіздік белгісін қалай өзгерту керек?

11. 1 теңсіздігіндегі х-тің теңсіздік тура болатын сан мәндерін табыңдар.

12. 1 координаталық тузуде белгілеңіз.

13. -2 теңсіздігіндегі х-тің мәндерін табыңдар.





смайликтер


9 – 20 мин

Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы сабақтың тақырыбын ашады. Әр сұрақтың артында әріптер бар. Сол әріптерді құрастыру арқылы «Сан аралықтары» деген жаңа тақырып ашылады.

Координаталық түзуде а және в сандарына сәйкес нүктелерді белгілейік.

Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.

Сан аралықтары.

Координаталық түзудегі а және в сандарына сәйкес нүктелердің аралығы а және в сандарының аралығын кескіндейді.


СShape1 Shape2 ан аралықтарының түрлері

Shape3 Shape6 Shape4 Shape5

Жартылай

интервал


Shape7

Сәуле



Shape8 Shape9

Интервал

Кесінді




Shape10

Ашық сәуле


Интервал.

Мысал: 2 7 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: (2; 7). Оқылуы: 2 - ден 7-ге дейінгі аралық.

Кесінді.

Мысал: -4 3 қатаң емес қос теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: [-4; 3]. Оқылуы: -4 саны мен 3 саны қоса алынған -4 тен 3-ке дейінгі аралық.

Жартылай интервал.

Мысал: -2 4 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: [-2; 4). Оқылуы: -2 саны қоса алынған -2 ден 4-ке дейінгі аралық.

Сәуле.

Мысал: х ≥ 8 теңсіздігі шешімдерінің жиынын сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: [8; +∞). Оқылуы: 8 саны қоса алынған 8- ден плюс шексіздікке дейінгі аралық.

Ашық сәуле.

Мысал: х < 5 теңсіздігінің шешімдерін сан аралығында белгілейік.

Белгіленуі: (-∞; 5). Оқылуы: минус шексіздіктен 5-ке дейінгі аралық.

Сабақты бекіту: Оқушылар орындарында отырып орындайды.

Кестені толтырыңдар:

Сан аралығының белгіленуі

[-3:-2 ]

(-∞:4)

(1:6)

(2:+∞)

Сан аралығының аты





Сан аралығының коор.түзудегі кескіні






Математика

2-бөлім,

Жалпы білім беретін оқулық мектептің 6 - сыныбына арналған,

Алматы «Атамұра» 2015, төртінші басылымы.





































578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!