Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар


Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 6.3.В. Мектеп: 94

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Ашен Л.А.

Сыныбы: 6 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.2.2.10 - kx> b, kx b, kx<b, kx b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешеді.


6.2.2.12-координаталық түзуде теңсіздіктердің шешімдерін кескіндейді.


Сабақ мақсаттары


Барлық оқушылар:

kx> b, kx b, kx<b, kx b түріндегі сызықтық теңсіздіктерді шешеді.


Оқушылардың басым бөлігі:Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешу алгоритимін шығару.



Кейбір оқушылар: kx> b, kx b, kx<b, kx b түріндегі бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешеді және теңсіздіктің шешімдерін координаталық түзуде кескіндейді.


Бағалау критерийі


1. kx> b, kx b, kx<b, kx b түріндегі бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктерді шешеді.

2.Теңсіздіктің шешімдерін координаталық түзуде кескіндейді

Тілдік мақсаттар






Пәнге тән лексика мен терминология:

Айнымалы, сызықтық, теңсіздік, тура сан, қарама -қарсы

Шешімдері бірдей теңсіздік ;мәндес теңсіздк, теңсіздік мүшелері, теңсіздік қасиеттері.

Құндылықтарды дарыту

Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы ( Мәңгілік ел жалпыұлттық идеясының құндылықтары) ;

Сызықтық теңсіздік және оның шешу алгоритимин біліп, есептер шығаруда қолданып үйренеді, жеке жұмыс, жұптық, топтық жұмыс жасайды, қарым-қатынас жасау қабілеті, сын тұрғысынан ойлау

Пәнаралық байланыс

Бейнелеу өнері, сызу, жаратылыстану

Алдыңғы білім

Сан аралықтары, Сан аралықтарының түрлері және қиылысуы және бірігуі

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Сабақтың басы

4-5 минут






І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу.

Оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландыру, жағымды психологиялық ахуал тудыру. «Сәлемдесу» әдісі (оқушылар шеңбер құрып тұрады,бір-бірімен түрлі елдің тілдерінде сәемдеседі). Оқушылар сәлемдесу парағының артына жазылған сандар бойынша 3 топқа біріктіреміз.


ІІ. Үй тапсырмасын сұрау.

«Миға шабуыл» тәсілі арқылы өткен сабақты пысықтау.

Берілген сан аралықтарының аттарын кестеге толтыру керек.



Сан аралығының белгілері.

(4;5)

(2; -3)

(1;6]

(-8;3)

Сан аралығының аты.





Сан аралығының кескіні.





Қалыптастырушы бағалау: «Бас бармақ әдісі» арқылы бір-бірін бағалайды.




АКТ

Жұптық жұмыс

Ортасы

30 минут










ІІІ. Жаңа сабақ

«Ротация» әдісі арқылы мәлiметтердi жинақтап тапсырмалар беріледі.

Бағалау критерийі:

  1. Бір айнымалысы бар сызықтық теңсіздіктердегі ұқсас мүшелерді теңсіздіктің бір бөлігінен екінші бөлігіне өткізеді, шешімін табады.

  2. Координаталық түзуде шешімін салып көрсетеді.

І-топ а) 3х-5>х+3 б) 2у<у+8

ІІ-топ а) 4х-5<2х-1 б) 9х-7>-25

ІІІ-топ а) 10х+6>3х+20 б) 3х<-18

Дескриптор:

1

Теңсіздіктің белгісізі бар мүшелерін бір жақ бөлігіне, бос мүшелерді екінші жақ бөлігіне жинақтайды.

2

Теңсіздіктің ұқсас мүшелерің біріктіреді.

3

Теңсіздіктің екі жақ бөлігінде белгісіздің коэфициентіне бөледі.

4

Теңсіздіктің шешімің тауып оны координаталық түзуде кескіндейді.

ҚБ Өзін-өзі бағалау «смайликтер көрсету».

Кітаппен жұмыс «Ойлан тап, жұптас әдісі»

939. 1) 3х -18; +х -6; [-6;+œ)

2)-8х 32; -х 4; х -4; [-4;+ œ)

3) 5у 16; у 3,2; [3,2+ œ )

Кітап бойынша

І- топ№940 (1-4) 6х+17> 2(3х+4) 6х-6х> 8-17 6х+17> 6х+8

0х>-9кез келген сан Жауабы: кез келген сан


ІІ-топ№941(1-4 7х+7-4х> 3х+16 3х-3х> 16-7 0х>9 шешімдері жоқ Жауабы: шешімдері жоқ

ІІІ-топ 16х > 13х + 45 16х 13х > 45 3х > 45 х >15


Жауабы: ( 15 ; +∞ )

Дескриптор:

1

Теңсіздіктің белгісізі бар мүшелерің бір жақ бөлігіне жинақтайды.

2

Теңсіздіктің ұқсас мүшелерін біріктіреді

3

Теңсіздіктің шешімін координаталық түзуде кескіндейді

ҚБ «Алма ағашы» әдісі арқылы бағалау.











Жеке жұмыс

Оқулықпен жұмыс

Жұптық жұмыс


Сабақтың соны:

3 минут










2 минут




ІV. Сабақты бекіту

Кері байланыс:

Мен білдім

Мен үйрендім

Маған ұнады

Мен қиналдым

Менің көніл күйім

Бұл кері байланыс арқылы сабақтағы белсенділіктерің бағалайды. Мұның нәтижесінде оқушылардың сабақтың мазмұның қаншалықты түсінгендерінін, өздерінің қай денгейде екендігін байқайды

V. Үйге тапсырма

940 (5-6); № 941 (5-6) ;№ 942(5-6) есептерді шығару

Бағалау:Өзара бағалау , жұптық бағалау, «тазалық ойыны» әдісі

Стикерге жазып бағалау ағашына іледі.

Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

Оқушылар сабақ барысында техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтап отырады.

1.Оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып «Ротация» әдісі арқылы оқушыларға тапсырма беріледі.

.2. оқуға деген анық байқалатың тиімді іс әрекетінің арқасында жетістікке жета алатың оқушыларға «миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қойылады.

Оқу мақсаттарына қол жеткізу үшін критериалды бағалау жүйесін қолдану. Түйінді ойларды қорыта алу мүмкіндіктері, шынайылық, әділ бағалану ескеріледі:

Бағалау түрлері: «Алма ағашы «Өзара бағалау» , «жұптық бағалау,» : «Бас бармақ әдісі»


Бейнелеу өнері, жаратылыстану

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау


Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
13.12.2018
1285
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі