Басы
|
І.Ұйымдастыру кезеңі:
а)
Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
«Кім зерек?»
|
Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау
дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
|
Өзін-өзі бағалау
|
|
Ортасы
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында берілетін тапсырма
№1
Оқушы бүтін сан ойлады.
Ойлаған санға ол 3-ті қосқанда, 11-ден үлкен сан шығады. Егер
ойлаған саннан 4-ті азайтқанда, 6-дан кіші сан шығады. Оқушы қандай
сан ойлады?
⟹
8 10
Жауабы: 8
Дискрипторы:
*есеп мәтініне сәйкес бір айнымалысы бар сызықтық
теңсіздіктер жүйесін құрады
*жүйедегі әр теңсіздіктің шешімін
табады
*табылған шешімдерді бір координаталық түзуде
кескіндейді
*координаталық түзуден
жүйедегі теңсіңздіктердің ортақ шешімдерін
табады
Оқулықтағы жаңа сабақтың
мәтінін оқуға тапсырма ретінде береді
Тапсырма№2
⟹ ⟹
2
5
Жауабы: ;+ )
Тапсырма 3
⟹
⟹
3 6
Жауабы: шешімі жоқ
Деңгейлік
тапсырмалар:
А деңгейі
№968-есеп
(1,2,3,4,5
В деңгейі
№969-есеп
(1,2,3,4,5)
С деңгейі
№970-есеп (1,2)
|
Оқушылар
....сұрақтар бойынша жауап береді, әр дұрыс
жауапқа бір ұпай алып отырады
Дәптерлеріне тапсырманы
орындайды, оқулықта берілген ақпарат бойынша ойларын ортаға салу
арқылы қорытынды жасайды
Тапсырмаларды дәптерлеріне
жазып алады
Тапсырмаларды жазбаша
орындайды
Дискрипторы:
*теңсіздіктер жүйесіндегі әр теңсіздіктің
шешімдерін табады
Тапсырмаларды дәптерге жазбаша
орындайды
Дискрипторы :
*теңсіздіктер жүйесіндегі әр теңсіздіктің
шешімдерін табады
Дискрипторы:
*теңсіздіктер жүйесіндегі әр теңсіздіктің
шешімдерін табады
*шешімдерін координаталық түзу бойында
кескіндейді
Дискрипторы:
*теңсіздіктер жүйесіндегі әр теңсіздіктің
шешімдерін табады
*шешімдерін координаталық түзу бойында
кескіндейді
*теңсіздіктер жүйесінің ортақ шешімін табады
немесе шешімі жоқ екенін анықтайды
|
Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп,
талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға
«Жарайсың!» деген
мадақтау
сөзімен ынталандыру.
Стикерлер беру
Стикерлер беру
|
Математика
6-сынып
Т.
А. Алдамұратова
Алматы «Атамұра» 20189ж
КБ
«Бутерброд» әдісі
КБ
«Бес саусақ» әдісі
|
Соңы
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына
жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз
ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.
|
Тапсырманы тоық, дұрыс орындаған оқушыларды
марапаттау
|
Стикер
|