Тәлімгерлік ету жоспары
Тәлімгерліктің мақсаты: Тәлім алушыға оқытудың диологтік әдістерін үйрету арқылы өз тәжірибесіне енгізуге, оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға көмек беру .
Күтілетін нәтиже:Тәлім алушы өз жұмысында диалогтік оқытуды, оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолданады.
|
|
Өткізілетін шара |
Мақсаты |
Нәтиже |
Өтілу түрі |
Әдісі |
|
Дейін |
Тәлім алушымен сұхбат
|
Тәлімгерлік жұмыстың мақсат, міндеттерімен таныстыру.
|
Курс мақсаты туралы түсінеді.Тәлімгерлік үдерістің мазмұнымен танысады.Сенімділікке негізделген қарым- қатынас орнайды. |
Сұхбат |
Сұрақ-жауап |
|
Бағдарламаның негізгі идеялары |
7 модуль идеясымен таныстыру, оларды ықпалдастыра қолданудың тиімділігін көрсету. |
7 модуль идеясымен танысады. |
Сұхбат |
Сұрақ-жауап |
|
|
Тәлім алушының сабағына қатысу |
Тәлім алушының қажеттіліктерін анықтау. |
Тәлім алушы өз сабағының әлсіз жақтарын көріп, өзгерістің қажет екенін түсінеді. |
Сабаққа қатысу |
Талдау |
|
|
Коучинг сессиясына қатыстыру
|
Диалогтік оқыту туралы жан-жақты түсінік беру,оқу үдерісінде қолдануға көмек көрсету. |
Топта,жұпта жұмыс жасай отырып,диалогтік оқытудың маңызын түсінеді. |
Коучинг |
Топтық жұмыс |
|
|
Тәлімгердің шақыру сабақтарына қатыстыру |
Өз іс-тәжірибеммен бөлісу, әдістемелік көмек көрсету. |
Тәлімгердің сабағына қатысады,әдістемелік көмек алады,өз сабағында әдіс-тәсілдердің қолдануды болжайды. |
Сабаққа қатысу |
Сұрақ-жауап, талдау |
|
|
Орта мерзім жоспары және қысқа мерзімді сабақ жоспарлары |
ОМЖ,ҚМЖ туралы түсінік беру, оларды құруды үйрету. |
Орта мерзім жоспары мен қысқа мерзім жоспарының құрылымы туралы біледі.Оның маңыздылығын түсінеді. |
Әдісте- мелік көмек |
Сұрақ-жауап |
|
|
Барысы |
Тәлім алушының сабағына қатысу |
Сабақта қолданған әдіс-тәсілдерінің тиімділігін, топпен, жеке, жұптық жұмыстарды жүргізе білу дағдысын саралау. Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін бақылау. |
Сабақ барысында жеткен жетістіктері мен кемшіліктерін таниды. Кемшіліктерді жою жолдарын анықтайды. |
Сабаққа қатысу |
Сұрақ-жауап, талдау |
|
Тәлім алушының сабағын бейнетаспаға түсіру, бейнетаспа бойынша талдау жүргізу,оқушымен сұхбат |
Сабақтағы қолданылған әдіс-тәсілдердің тиімділігіне, оқушы іс-әрекетіне бақылау жасау. |
Сабақ талданады, сәтті, сәтсіз жақтары екшеленіп, алдыңғы жұмыстарға бағыттар жасалады. Оқушы пікірі тыңдалады. Мұғаліммен сұхбат. |
Сабаққа қатысу, талдау |
Пікіралмасу
|
|
|
Сабаққа кері байланыс беру |
Сабақтағы іс - әрекетіне, әдіс-тәсілдеріне рефлексия жасау. |
Тиімді кері байланыс арқылы өз күші мен осал жерлерін анықтайды. Әр өткізген сабағына есеп беруге дағдыланады, келесі сабақ жоспарын болжайды. |
Сабаққа қатысу |
Талдау |
|
|
Қажетіне қарай тәлім алушымен жоспардан тыс кездесулер өткізу |
Қиындық туғызған сұрақтармен жұмыс жасау,әдістемелік көмек беру. |
Қиындық туғызған сұрақтар бойынша жұмыстар жүргізіледі. Толықтырулар жасалады. |
Кездесу |
Сұрақ-жауап |
|
|
Соңы |
Жүргізілген жұмыстар және өзгерістер жайлы әңгімелесу |
Тәлім алушымен жүргізіліп жатқан жұмыстар,оның нәтижесі жайлы кәсіби әңгіме жүргізу |
Тәлім алушы жұмыс барысында толықтырған білімі мен көрсетілген әдістемелік көмек туралы пікірін жеткізеді. |
Кездесу |
Әңгіме |
|
Тәлім алушының жұмысына, сабақты жүргізудегі іс-әрекеттеріне, анықтаған мәселелерге рефлексивті есеп жазу |
Тәлім алушымен жүргізілген жұмыстарға есеп жазу, жүргізілген жұмыстарды саралау, қорытынды жасау. |
|
Есеп жазу |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бір әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі
Бір әріптеске тәлімгерлік ету үдерісі
Тәлімгерлік ету жоспары
Тәлімгерліктің мақсаты: Тәлім алушыға оқытудың диологтік әдістерін үйрету арқылы өз тәжірибесіне енгізуге, оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолдануға көмек беру .
Күтілетін нәтиже:Тәлім алушы өз жұмысында диалогтік оқытуды, оқыту мен оқудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолданады.
|
|
Өткізілетін шара |
Мақсаты |
Нәтиже |
Өтілу түрі |
Әдісі |
|
Дейін |
Тәлім алушымен сұхбат
|
Тәлімгерлік жұмыстың мақсат, міндеттерімен таныстыру.
|
Курс мақсаты туралы түсінеді.Тәлімгерлік үдерістің мазмұнымен танысады.Сенімділікке негізделген қарым- қатынас орнайды. |
Сұхбат |
Сұрақ-жауап |
|
Бағдарламаның негізгі идеялары |
7 модуль идеясымен таныстыру, оларды ықпалдастыра қолданудың тиімділігін көрсету. |
7 модуль идеясымен танысады. |
Сұхбат |
Сұрақ-жауап |
|
|
Тәлім алушының сабағына қатысу |
Тәлім алушының қажеттіліктерін анықтау. |
Тәлім алушы өз сабағының әлсіз жақтарын көріп, өзгерістің қажет екенін түсінеді. |
Сабаққа қатысу |
Талдау |
|
|
Коучинг сессиясына қатыстыру
|
Диалогтік оқыту туралы жан-жақты түсінік беру,оқу үдерісінде қолдануға көмек көрсету. |
Топта,жұпта жұмыс жасай отырып,диалогтік оқытудың маңызын түсінеді. |
Коучинг |
Топтық жұмыс |
|
|
Тәлімгердің шақыру сабақтарына қатыстыру |
Өз іс-тәжірибеммен бөлісу, әдістемелік көмек көрсету. |
Тәлімгердің сабағына қатысады,әдістемелік көмек алады,өз сабағында әдіс-тәсілдердің қолдануды болжайды. |
Сабаққа қатысу |
Сұрақ-жауап, талдау |
|
|
Орта мерзім жоспары және қысқа мерзімді сабақ жоспарлары |
ОМЖ,ҚМЖ туралы түсінік беру, оларды құруды үйрету. |
Орта мерзім жоспары мен қысқа мерзім жоспарының құрылымы туралы біледі.Оның маңыздылығын түсінеді. |
Әдісте- мелік көмек |
Сұрақ-жауап |
|
|
Барысы |
Тәлім алушының сабағына қатысу |
Сабақта қолданған әдіс-тәсілдерінің тиімділігін, топпен, жеке, жұптық жұмыстарды жүргізе білу дағдысын саралау. Оқушылардың сабақ барысындағы іс-әрекеттерін бақылау. |
Сабақ барысында жеткен жетістіктері мен кемшіліктерін таниды. Кемшіліктерді жою жолдарын анықтайды. |
Сабаққа қатысу |
Сұрақ-жауап, талдау |
|
Тәлім алушының сабағын бейнетаспаға түсіру, бейнетаспа бойынша талдау жүргізу,оқушымен сұхбат |
Сабақтағы қолданылған әдіс-тәсілдердің тиімділігіне, оқушы іс-әрекетіне бақылау жасау. |
Сабақ талданады, сәтті, сәтсіз жақтары екшеленіп, алдыңғы жұмыстарға бағыттар жасалады. Оқушы пікірі тыңдалады. Мұғаліммен сұхбат. |
Сабаққа қатысу, талдау |
Пікіралмасу
|
|
|
Сабаққа кері байланыс беру |
Сабақтағы іс - әрекетіне, әдіс-тәсілдеріне рефлексия жасау. |
Тиімді кері байланыс арқылы өз күші мен осал жерлерін анықтайды. Әр өткізген сабағына есеп беруге дағдыланады, келесі сабақ жоспарын болжайды. |
Сабаққа қатысу |
Талдау |
|
|
Қажетіне қарай тәлім алушымен жоспардан тыс кездесулер өткізу |
Қиындық туғызған сұрақтармен жұмыс жасау,әдістемелік көмек беру. |
Қиындық туғызған сұрақтар бойынша жұмыстар жүргізіледі. Толықтырулар жасалады. |
Кездесу |
Сұрақ-жауап |
|
|
Соңы |
Жүргізілген жұмыстар және өзгерістер жайлы әңгімелесу |
Тәлім алушымен жүргізіліп жатқан жұмыстар,оның нәтижесі жайлы кәсіби әңгіме жүргізу |
Тәлім алушы жұмыс барысында толықтырған білімі мен көрсетілген әдістемелік көмек туралы пікірін жеткізеді. |
Кездесу |
Әңгіме |
|
Тәлім алушының жұмысына, сабақты жүргізудегі іс-әрекеттеріне, анықтаған мәселелерге рефлексивті есеп жазу |
Тәлім алушымен жүргізілген жұмыстарға есеп жазу, жүргізілген жұмыстарды саралау, қорытынды жасау. |
|
Есеп жазу |
|
шағым қалдыра аласыз













