Сабақтың басы (5
минут)
|
“Өз алдына ел болуға өзінің тілі,
әдебиеті бар ел ғана жарай алатындығын біз ұмытпауға
тиіспіз”. (А.
Байтұрсынұлы) “Оқысаң — озарсың, Оқымасаң — тозарсың.
Білімдіні бала болса да, аға деп біл. Адамның көркі киімі емес,
білімі.” “Танымдық белсенділікті арттырып, өз пікірін
тұжырымдап айтуға еркін сөйлеуге, өзіне сенімді болуға, өзгенің
пікірін тыңдап, бір - бірін құрметтеуге үйренуіміз керек. Топтағы
оқушылар түсінбегенін бір - бірінен сұрап, сөйлемеген оқушыны
сабаққа қатыстыру, жұмыс істеу нәтижесінде өзінің және
топтағылардың намысын қорғау, бірлесіп еңбек ету, шешім қабылдау
сияқты құндылықтармен бірге, күнделікті сабақтан хабардар болып
отыруға тиіссіздер.” “Адамға ең бірінші білім емес, тәрбие берілуі
керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы, ол келешекте
оның барлық өміріне апат
әкеледі.” -
деген Әл-Фараби бабамыз. “Ұшқыр ойға серік болсын шеберлік, Өз кезегін
сайыскерлерге берелік.” Сұрақтар:
1. Сендер саналы, білімді азамат болып өсуі үшін өздеріңнің бірінші
парыздарыңыз не деп ойлайсыңдар?
2. Өздерің айтқандай, туған жерін, ата мекенін, тілін, дінін сүйіп,
жақсы білім алып, халқына адал қызмет еткен кімдерді
білесіңдер?
|
Оқушылар мұғалімнің сөзін тыңдайды,
сұрақтарға жауап береді, өз ойларын айтады, пікір
алмасады.
|
Топпен жұмыс сапасы, белсенділігі,
ойлау қабілеті, құндылықтарды меңгеру
деңгейі.
|
Презентация
|
Сабақтың ортасы (15
минут)
|
1. Қабат - қабат қаптама, кітап - книга -
bооk Ақылың болса
аттама
2. Жеті
Қазынаның бірі, (ит - собакa -
dog) Адамды қорғап жүретін
досы
3. Жүз
теңгең болғанша, Жүз.. (дос - друг -
friend) болсын.
4. Тұмсығымен бор - мел -
chalk қозғалар,Соңынан аппақ із
калар.
5. Тіс жоқ
өзінде, Сөзі бар қаламсап - ручка -
реп ізінде
6. Сағат
сайын қағылады, тек қоңырау - звонок –
bеІ мектептен
табылады.
|
Оқушылар жұмбақтарды шешеді, сөздік
қорын байытады.
|
Ойлау қабілеті, сөздік қоры, топпен
жұмыс істеу дағдысы.
|
Интербелсенді тақта/компьютер,
суреттер, қағаз
|
Сабақтың соңы (10
минут)
|
* ҮІІ ғасырда өмір сүрген
мұсылмандардың алғашқы төрт халифасының бірі - Әзірет Әлінің
ілімнің қақпасы аталып кеткенін сынау мақсатында жерлестері оған 10
адамды кезекпен жібермек болған, олардың бәрі Әзірет Әліге «Білім
артық па, байлық артық па?» - деген сауал қоятын болып келісті.
Егер осы сұраққа жауап берсе ғана, Әзірет Әліні мойындамақ болыпты.
Сонда Әзірет Әлінің берген жауабы:
- Білім артық, өйткені ол Пайғамбарлардан қалған мирас, байлық –
бақылдардан қалған мұра.
- Білім сені бағады, байлықты сен бағасың, сондықтан білім
артық.
- Білім артық оны ұрыдан сақтаудың керегі жоқ, ал жиған дүниеңді
ұрыдан күнде қорғау керек.
- Білімің көп болса сені құрметтейді, бай болсаң сені
қызғанады.
- Білімің көп болса да іріп - шіріп бүлінбейді, ал дүние болса
бүлінеді.
- Білім артық ол жаныңды байытады, ал байлық жан дүниеңді шектейді,
өзіңді тура жолдан тайдырады.
Білімнің артықшылығын бұдан артық дәлелдену қиын. «Білім өмірде -
таяныш, жолда - дос, жалғыздықта - жолдас, қуанышта – бастаушы,
қайғыда – медет, күресте – құрал, зұлымдыққа қарсы айла» деп діни
хадистерде бекерге айтылмаған.қараңғылық бар бәленің бастауы,
тасырлық та, тоғышарлық та содан қараңғылықтың бұғауы мен
надандықтың кісенінен азат ететін жалғыз күш – оқу. «Білген адам
өкінбейді, мейірбан адам – мазасызданбайды, батыр адам қорықпайды»,
- дейді Конфуций.
|
Оқушылар мұғалімнің сөзін тыңдайды, өз
ойларын бөліседі.
|
Ойлау қабілеті, танымдық белсенділік,
мақал-мәтелдерге деген қызығушылық.
|
Презентация
|