Материалдар / Бір шаңырақ астында Ашық сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Бір шаңырақ астында Ашық сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
көмек ретінде жасалынды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2021
1041
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Музыка тілі – достық тілі


Мектеп: Қостанай облысы әкімдігі білім басқармасының «Қостанай қаласы білім бөлімінің №15 жалпы білім беретін мектебі» Коммуналдық мемлекеттік мекемесі.

Күні:14.04.2021.

Мұғалімнің аты-жөні: Мукашова И.Ж.

Сынып: 5 «Б»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы


Бір шаңырақ астында

Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.3.1 әнді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізу

5.2.2.1 музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығару және импровизация жасау


Сабақ мақсаттары

  • «Бір шаңырақ астында» сөзінің мағынасын білу;

  • Шаңырақ туралы ән үйрену;

  • заманауи стильде музыка шығару және орындау;

  • өз жұмыстарын көрсету;


Бағалау критерийлері

  • әнді орындау барысында музыканын көңіл-күйі мен көркем бейнесін жеткізе алады;

  • музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығара және импровизация жасай алады;

  • музыкалық шығармалардың қарапайым үзінділерін музыкалық аспаптарда бірлесіп орындай алады.

Тілдік мақсаттар


Пәндік лексика мен терминология

  • халық музыкасы

  • музыкалық мәдениет

  • стиль, жанр

Оқушылар:

  • Сәйкес терминологияны, терминдерді пайдалана отырып музыканы талқылап, талдау жасайды.

Талқылауға араналған сұрақтар:

  • Әр түрлі халықтардың мәдениетінде …….. айрмашылық пен сәйкестіктер бар. Патриоттық музыка дегеніміз…….…



Құндылықтарды

дарыту

Халық әуендерді тыңдауға дағдылау, мәдени тұлғаларды тәрбиелеу.

Пәнаралық

байланыстар

Дүниетану, бейнелеу өнері

Бастапқы білім


1 бөлімде оқушылар ары қарай білім алуларына қажет болатын білім, білік пен тәжірибе жинақтады. Бұл бөлім өз білімін қолдана отырып, Қазақстанда тұратын түрлі халықтардың музыкасына анализ жасауға, орындаушылық пен музыка шығару дағдыларын дамытуға бағытталған. 2 тоқсан ҚР мемлекеттік мерекелермен сәйкес келеді, сондықтан бөлім негізі қазақ музыкалық шығармаларын тыңдап, талдауға және патриоттық жанрдағы музыкалық шығармаларды үйрену болып табылады.

.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы


Сабақтың басында оқушыларға Қазақстанда тұратын халықтар достығына арналағн бейнебаян көрсету. Мысалы,

Жұлдыздар тобы орындаған - "Шаңырақ" әні.

1 тапсырма

Сыныппен талқылау:

  • Неліктен сабақ «Бір шаңырақ астында» деп аталады?

  • Қазақстан халықтары Ассамблеясы жайлы не білесіңдер?

  • Презентация көрсету.


- "шаңырақ бәріміз" әні





Сабақтың ортасы


2 тапсырма

Орындау
Шаңырақ туралы ән үйрету. Мысалы, Өлеңін жазған: А.Рахметов, Әнін жазған: Н. Мирманов ән үйрету.

Әнді музыкалық аспаптарда сүймеледеу жасай отырып барлық сыныппен орындату.

3 тапсырма

Музыка шығару және импровизация

Музыкалық ұрмалы аспаптармен немесе қолда бар құралдарды /қалам, ағаш таяқшалар т.б./ қолдана отырып, заманауи стильде ырғақтық сүйемелдеу жасату.


«шаңырақ»

Өлеңін жазған: А.Рахметов, Әнін жазған: Н. Мирманов.

x-minus.org

караоке




Сабақтың соңы


Орындау

Өз музыкасының үзіндісін орындату. Өзгелердің жұмыстарын тыңдау.

Не жақсы болды?

Жұмысты қалай жақсартуға болады? деген сұрақтарға жауап беру.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы


Қабілеті жоғары оқушыларға, композицияны шығару барысында, музыкалық аспапты қолдану тапсырмасын беруге болады.

Бақылау;

Бағалау өлшемдерімен дескрипторлар бойынша;

Ән орындау кезінде оқушылар бірін-бірі өзара бағалайды.


Денсаулық сақтау технологиялары.


Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!