Қызығушылықты ояту: Болжау
әдісі

Сұрақ:
-
а)-
суретінде балалар қай бағытқа қарай қозғалуда? Онда, жәшік қай
бағытқа қарай қозғалады?
-
б) –
суретіндегі балалардың қозғалысы қандай? Жәшік қай бағытқа
қозғалады?
Ендеше, денеге екі
немесе бірнеше әрекет еткен күштерге тең болатын бір ғана күшпен
алмастыруға болады.
Қорытынды: Оны біз тең әрекетті
күш деп атаймыз. Денеге әрекет ететін теңәрекет
күштер туралы білейік.
Мәтінмен жұмыс:
«Борт журналы»
әдісі
Берілген тақырып
бойынша бұрыннан білетінім
|
Мәтінді оқып жаңадан
білгенім
|
Болжамдар
|
Тың
ақпараттар
|
|
|
|
|
Дескриптор:
1. Тең әрекет күштің
анықтамасын біледі
2. Тең әрекетті күштің бағытын
анықтайды.
3. Оны анықтайтын формуланы
жазады.
Есептер
шығарайық.
Тапсырма
1
Денеге бір түзудің бойымен бір
бағытта екі күш әрекет етеді. Ғ1=50 Н, Ғ2=100 Н, Олардың тең әрекет күші неге
тең?

Дескриптор:
-
тең
әрекетті күштің модулін табады;
-
тең
әрекетті күштің бағытын анықтайды;
Тапсырма
2
Берілген формулаға қарап,
сызбасын сал

Күштер бір бағытта болса
тең әрекетті табу үшін олар қосылады.
Тапсырма
3
Денеге бір түзудің бойымен 10
кН және 35 кН екі күш әсер етеді. Осы күштерді олардың тең әсерлі
күштері 25 кН және 45 кН-ға тең болғандағы жағдай үшін график
түрінде кескіндеңіз.
Дескриптор:
-
тең әрекетті күштің модулін табады;
-
тең әрекетті күштің бағытын
анықтайды;
-
күштерді график арқылы көрсетеді.
Өзін-өзі бағалау:
Тақтадағы есептің жауабымен
салыстарады.
Бүгінгі өткен сабақты
қорытындылайық
Егер денеге бір бағытта күштер
әрекет ететін болса ......
Егер денеге қарама-қарсы
бағытта күштер әрекет ететін болса
......
Тең әрекетті күш деп
......
|